Lepiej dawać czy dostawać? świąteczny konkurs





Do świąt zostało 18 dni, cieszycie się? Ja bardzo. W końcu będę mogła odpocząć od szkoły i przede wszystkim się wyspać bo w weekendy nie mam na to czasu.
Teraz jednak nie o tym. Czas przedświąteczny jest cudowny. Wszystkie przygotowania, dekoracje, chwile spędzone z rodziną - coś na co czeka się cały rok. Nie mogę się doczekać.
Święta kojarzą nam się też z prezentami. Świąteczną atmosferę czuć już dosłownie wszędzie.
A teraz pytanie: lepiej dostawać czy dawać prezenty?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie. Według mnie o wiele lepiej jest kogoś obdarować. Chociaż częściej jesteśmy nastawieni na to, aby coś dostać. Nie zdajemy sobie sprawy jak możemy sprawić komuś radość a przy tym jeszcze sobie. A przy okazji czujemy satysfakcję i sympatię innych. 
Z okazji świąt mam również prezent dla was. Razem z innymi blogerkami postanowiłyśmy zorganizować dla was konkurs świąteczny. Będzie aż 5 paczek, które zostały przygotowane specjalnie dla was. Każda z nas włożyła w to dużo pracy i serca, więc mamy nadzieję, że będziecie zadowoleni. Zasady są naprawdę proste, więc zapraszam!

Paczki pokażemy wam tylko z zewnątrz. Co jest w środku? Dowiedzą się zwycięzcy. Żeby zostać jednym z nich musicie: 1. Być obserwatorem mojego, bliźniaczek, Oli, Karoliny i Sary bloga. 2. Polubić nasze fanpage na Facebooku: mój, Karoliny, Oli, bliźniaczek 3. Zaobserwować nas na Instagramie: mnie, Olę, Karolinę, Sarę, i bliźniaczki - Natalię i Julkę 4. Dodać nas na Snapchacie, tutaj zostawiamy Wam kody, dzięki czemu dodanie nas będzie dużo łatwiejsze. Po prostu je zeskanujcie.

5. (opcjonalne) Jeśli chcecie mieć większą szansę na wygranie którejś z paczuszek udostępnijcie post na fb, napiszcie o konkursie na blogu lub udostępnijcie zdjęcie baneru z paczuszkami na instagramie oznaczając nas.

6. W komentarzu napisz swojego maila, imię i pierwsze trzy litery nazwiska, nick na instagramie oraz snapchatcie. Jeśli wykonałaś/eś coś z dodatkowych zasad również nas poinformuj :)
*Wyniki podamy 24 grudnia :)*

Zgłaszajcie się w komentarzu i podawajcie swój email. :)
















Bluza - REDMASTER

Related Articles

62 komentarze:

  1. olusiek-blog@o2.pl

    Lepiej obdarowywać ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście ZGŁASZAM SIĘ i spełniłam każdy warunek ♥

      Delete
  2. Chyba kazdy lubic dostawac prezenty ;) Ale ja rowniez bardzo lubie je robic. To bardzo fajna sprawa, tym bardziej ze kazdy jest inny i kazdy lubi inne rzeczy :)
    Swietnie wygladasz Kochana, fajna bluza ;)

    ReplyDelete
  3. Lepiej jednak jest dawać prezenty! :D

    ZGŁASZAM SIĘ!
    e-mail: ppiankowska@gmail.com
    blog obserwuje pod nazwą: Patrycja Piankowska
    instagramy obserwuję pod nazwą: truskaweczka_3
    fanpage polubiłam jako: Patrycja Piankowska
    dodałam na snapchata jako: megacrazygirl

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia i cudowne buty :*
    Wiekszosc dziewczyn już obserwuje od dawna.
    Ja zawsze z moją koleżanka jedziemy kilka dni przed świetami i kupujemy prezenty dla rodziny :)
    zela1243@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Zgłaszam sie do konkursu ! Piękny wygląd bloga♥
    anna.rajek2001@gmail.com ♥
    Noowy post ♥ klikkk !

    ReplyDelete
  6. W naszym ładnym Wałczu :)

    ReplyDelete
  7. Spełniłam wszystkie warunki w 100 %

    daja@interia.eu ♥

    ReplyDelete
  8. oliwia128@gmail.com ♥

    1.Obserwuję blogi, jako: Livi ♥
    2. Fanpage na Facebooku lubię, jako Oliwia Żegleń
    3. Obserwuję na Instagramie, jako Livi_91
    4. Na snapchacie dodałam, jako Livi lub Oliwcia925

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  9. Zglaszam sie do konkursu,ładne zdjecia i pozdrawiam cieplutko ;).
    maryniab115@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Obserwuję blogi jako: Katie
    Lubię FP jako: Kasia Burczyk
    Obserwuję na Ig jako: k4ti3m00n
    Dodałam na snapchacie jako: katiemoon00
    Mój mail - katiemoonblog@gmail.com

    ReplyDelete
  11. e-mail: brajankruszyk18@gmail.com
    obserwuje pod nazwą: Brajan Kruszyk <3

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł z paczkami,wieczorem na pewno wezmę udział kiedy wykonam wszystkie czynności ;)
    Sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uśmiech osoby obdarowanej nie raz potrafi nam przynieść więcej szczęścia i radości, niż jakikolwiek prezent jaki możemy dostać :)
    Mój mail osia7osia@gmail.com, Zosia Jak.
    Blogi zaobserwowałam jako Osia
    Facebooki lubię jako Zo Sia
    Instagramy jako Osiiia
    A snapczaty jako Osiablog
    :)

    ReplyDelete
  14. śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. mega design! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia :)
    Ja również wolę dawać prezenty niż je dostawać :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Obserwuję blogi jako: Julia Yulushu
    Fanpage na Facebooku lubię jako: Julia Osmańska
    Obserwuję na instagramie jako: julcixa
    Dodałam na snapie jako: julcixa123
    Mój email: yulushu@gmail.com

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny post i zdjęcia!
    Genialny pomysł na konkurs ♥
    Powodzenia wszystkim!
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  20. Świetny post. :) Ślicznie zdjęcia. Zapraszam do mnie. :)

    ReplyDelete
  21. Zaobserowałam blog jako: Natalia Jasiak
    Polubiłam fanpage jako: Natalia Jasiak
    Snap: Natalciaa
    Instagram: Kolorowa01
    e-mail: jasiak-natalia@wp.pl

    dodatkowo*
    Dodałam zdjęcie na Instagrama i oznaczyłam. :) Powodzenia wszystkim :D

    ReplyDelete
  22. Cudowny wygląd bloga! ♥
    Biorę udział w konkursie już o Lolki! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. mzielinska659@gmail.com
    Marta Zie.
    instagram: loveit_111
    snap: lovei888

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Fajne zdjęcia! Obdarowywanie innych sprawia naprawdę wiele radości, więc nie warto czekać tylko na prezenty, ale też samemu coś przygotować dla bliskich nam osób :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  25. Nie ma nic piękniejszego od uśmiechu obdarowanej osoby! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ja nie lubię dostawać prezentów co może wydawać się trochę dziwne, o wiele lepiej jest komuś dać ;)

    http://jestemdi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ja nie lubię dostawać prezentów co może wydawać się trochę dziwne, o wiele lepiej jest komuś dać ;)

    http://jestemdi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam obdarowywać innych prezentami, widzieć ich uśmiech, jednak przyznajmy, że każdy z nas lubi chociaż troszkę dostawać :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja zdecydowanie wolę dawać :))
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładne te paczki :) ciekawe, co jest w srodku :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  31. Mój email: victoriassikora@gmail.com
    imię i nazwisko: Victoria Sik(ora)
    instagram: victoriasikorablog
    snapchat: victoriasikora
    troche tego było ale wszystko zaobresrowałam xd życzę wszystkim powodzonka w konkursie, fajnie jest coś wygrać na święta :D
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  32. Śliczna sesja ;] Ja również czekam na święta! Uwielbiam dawać innym prezenty, ale dostawać również ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Obserwuję blogi jako: Karina by
    Lubię fanpage jako: Karina Witasik
    Obs. na insta jako: kexoy
    Dodałam na snapie jako: kexoy
    Mój email: karinabelife@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Obserwuję blogi jako:Malwina Ratajska (e-mail koluszki1978@gmail.com)
    Lubię fanpage jako: Malwina Ratajska
    Obserwuję na ig jako: malwik_xx
    Obserwuję na snapie jako:malwik17

    ReplyDelete
  35. Obserwuję blogi jako: Julia Zawadzka
    Lubię Fanpage jako: Julia Zawadzka
    Obserwuję na Ig jako: Culesowaa
    Dodałam na snapchacie jako: Culesowaa
    Mój email : julka0316@interia.pl

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. a spróbuje swoich sił w tym konkursie ;D może akurat szczęście mi dopisze :)
    mój mail: aleksandraa.o@o2.pl
    obserwuję blogi jako: Aleksandra :)
    lubię na fb jako: Aleksandra O.
    instagram: bajdzo
    snapchat: bajdzo
    życzę wszystkim powodzenia!

    ReplyDelete
  37. n.filip.sp141@gmail.com
    Natalia Filip
    ig: ksiezniczkv_
    Snap: natka_lofff

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. e-mail: cupofblue@spoko.pl
    na fb jako: Michalina Kuczkowiak
    ig: mkuczkowiak
    snap: cupoftea0
    maila, imię i pierwsze trzy litery nazwiska, nick na instagramie oraz snapchatcie

    ReplyDelete
  40. e-mail:phototynkaa@gmail.com
    FB:Martyna Rzepka
    Obserwuje blogi:Phototynkaa
    IG:phototynkaa
    Snap:magesti1

    ReplyDelete
  41. Weronika Szu
    e-mail: werdzixx@wp.pl
    instagram: mrs_klein_
    snap: werdzixx2
    Zamieściłam info o konkursie na swoim blogu: http://werecka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Hej !
    Obserwuje blogi jako: Roksana Mzyk
    Lubie fanpage jako: Roksana Mzyk
    Obserwuje instagramy jako: b_bzykowa
    Dodałam na snapie: bzykowa
    E-mail : roksanamzyk@poczta.fm
    Bardzo ładne zdjęcia i butki :)

    ReplyDelete
  43. Obserwuje:annxdf
    Insta:annxdf
    Fb:Ania Fuchs
    Snap: Mam windowsa :/
    Mail: annkaa01@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Obserwuje jako: Milena M
    Instagram: m_migala
    Fb: Milenaa Migał
    Snapchat: colorful124
    Mail: milenka418@interia.pl

    ReplyDelete
  45. Blogi obserwuję jako: magdalen s
    instagramy jako: xmaagdalens
    snapczat: magdalens93
    fb: Magda Palion
    e-mail: madziarax99@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Hej ! Mam bardzo dużą prosbe . Moglabys mi podac swój e-mail ?

    ReplyDelete
  47. Obserwuję blogi jako: liszek8
    Lubię fanpage jako: Gabrysia Wójcik
    Obs. na insta jako: liszek8
    Dodałam na snapie jako: nobodynobod
    Mój email: liszek8@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Obserwuję blogi jako: Alice917 naMSP
    Lubię fanpage jako: Alicja Borychowska
    Na snapchacie obserwuje jako: Alutkahej
    Na instagramie followuje jako: Usual.girl
    Mój email to: Alice917naMSP@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko ��

    ReplyDelete
  49. Obserwuję blogi jako: Marta Puzdrowska
    Fanpage na Facebooku lubię jako: Marta Puzdrowska
    Obserwuję na instagramie jako: _martv
    Dodałam na snapie jako: vvxyz
    Mój email: mpuzdrowska1@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Obserwuję blogi jako: by Sylwia
    Lubię fanpage jako: Sylwia Pabian
    Obserwuję na instagramie jako: sylwiaapabian
    Dodałam na snapie jako: sylwiapabian
    Mój email: by-sylwia@wp.pl

    ReplyDelete
  51. Obdarowywanie sprawia mi dużą przyjemność, ale nie będę ukrywać, że lubię również dostawać :P

    Facebook: Paulina Wiśniewska
    Snapchat: paulina29696
    Instagram: paulina34901
    E-mail: paulina2000pw@op.pl
    Paulina Wiśniewska

    ReplyDelete
  52. Facebook: Ola Chojecka
    Snapchat:aleksiss0108
    Instagram: a.aleksiss
    E-mail: aleksandrachoj@gmail.com

    Powodzenia wszystkim :).Pozdrowienia :)

    ReplyDelete
  53. Facebook: Julka Kopeć
    Snapchat: juleczka_1234
    Instagram: jula1234505
    E-mail: jula1234505@gmail.com
    Blogi obserwuję jako: Julka Kopeć

    ReplyDelete
  54. Obserwuję blogi jako: Paulina Little
    Lubię fanpage jako: Pau Lina
    Na snapchacie obserwuje jako: paulina07099
    Na instagramie followuje jako: Paulina Sajewicz
    Mój email to: krotoszyce37b@wp.pl

    ReplyDelete
  55. Facebook:Martyna Cysewska
    Snap: martynuuuuu
    Ig: martyna_cysewska
    E-mail: martysiuuu@gmail.com
    Obserwuję jako: Martyna Cysewska

    ReplyDelete
  56. Facebook: Magda Aleksandra Lena
    Snapchat: littlecookes94
    Instagram: madziulka331
    Mail: magda234560@wp.pl
    Obserwuje jako Littlecookes94_

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.