Rady dla początkujących blogerek?




O ten post dostałam masę pytań. Nie prowadzę bloga bardzo długo, nie mam jakiegoś wielkiego doświadczenia aby dawać rady innym. Ten post ma na celu uświadomienia czegoś niektórym.
Ile razy spotkałam się z tym postem? Naprawdę często widzę go na innych blogach. Hmmm, może gdyby pisały go dziewczyny, które prowadzą bloga naprawdę długo, mają swoich czytelników, doświadczenie to tak, taki post byłby przydatny.
Jednak jeśli widzę osobę, która ma 100-600 obserwatorów to troszkę mnie to śmieszy. Jakie one mają doświadczenie w tym wszystkim? A co lepsze - w każdym poście znajdziecie dokładnie to samo!
W takim razie do czego są te rady? 
Zacznę od wyglądu bloga: musi być jasny, przejrzysty, ale to chyba wiadome, bo raczej gdyby było wszystkiego po trochu to ciężko byłoby się domyślić o czym jest blog lub do kogo należy.
W takim razie po co to pisać, skoro teraz co drugi blog wygląda naprawdę podobnie?
Jeśli chodzi o tekst -  każdy powinien się starać pisać od serca, z pasji bo przecież po to zakładamy bloga. Jest to nasze hobby. Denerwuje mnie to, że jeśli znajdę post gdzie ktoś udziela rad dla początkujących pisze: '' Nie lubię kiedy na blogu jest coś w stylu - dziś na obiad jadłam...'' I zastanawiam się, kto teraz tak pisze? Może raz jakieś 3-4 lata temu może jeszcze natknęłabym się na taki post, jednak teraz nie znalazłam żadnego.
Wiadomo, że zdjęcia muszą być ładne, dobrej jakości, ponieważ to pół sukcesu. Większość ludzi jest wzrokowcami. I patrzą tylko na to. :)
Tak naprawdę te posty z wszystkimi  ''profesjonalnymi radami'' są zbędne.  Cały wygląd bloga, zdjęcia, tekst musi podobać się nam a nie innym. Przecież robimy to dla siebie. A wszystkiego nauczymy się z czasem.
Co zrobić żeby mieć więcej czytelników? Na początku nie będzie ich zbyt wielu, trzeba naprawdę włożyć w bloga dużo czasu, pracy i serca. Nie bawić się w jakieś wzajemne obserwacje, no chyba, że satysfakcjonuje was tylko liczba, która będzie się pojawiać w pasku bocznym. Myślę, że prawdziwi czytelnicy przyjdą sami.
Dobrze jest komentować szczerze posty innych blogerek, blogerów, może akurat oni odwiedzą ciebie i zostawią po sobie ślad.

Buty - deez24.pl
Kamizelka futrzana - Carlan - KLIK


























1. Najpiękniejsze opuszczone miejsca na świecie - Tutaj możecie je obejrzeć KLIK - są naprawdę cudowne!
2.  Interesują was języki obce? Lubię się ich uczyć sami? W takim razie musicie przeczytać ten post: klik  
3. Nie macie jeszcze prezentu na dzień babci i dziadka?! Koniecznie musicie zajrzeć tutaj: KLIK

Related Articles

149 komentarze:

  1. Piękna i cudowny post.

    Zapraszam: http://wiik-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super. Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  3. Super. Śliczne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  4. Ja jestem początkująca blogerką i lubię czytać takie rady ale jednak M praktycznie każdym blogu jest to samo. A co do stylizacji - bardzo ładna , klasyczna na wiele okazji . Podoba mi się ;)

    ReplyDelete
  5. Masz racje Weronika, dużo widziałam takich postów, a osoby które to pisły mają po 100 200 .... obserwatorów i widać że nie mają doświadczenia a bloga mają np 5 miesięcy? Takie posty zdecydowanie wolę czytać u blogerek które mają +1000 obs, bo mają doświadczenie w tym co piszą i robią ;) A co do zdjęć śliczne jak zawsze <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czasem osoba mająca np. 500 obserwatorów ma większe doświadczenie niż blogerka mająca 1000 czy 2000. Nigdy nie wiadomo ile kto bloguje i ile w tym wszystkim siedzi :)

    ReplyDelete
  7. Też już widziałam sporo postów z radami dla początkujących, jednak fajnie, że ty opisałaś to trochę w inny sposób. Pomimo, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w blogowaniu, (bo sama jestem początkująca), to zgodzę się, że bardzo ważny jest wygląd bloga. Zanim zdecydowałam się założyć własnego to u innych zwracałam uwagę właśnie na wygląd (bo to on na pierwszy rzut oka przykuwa największą uwagę). Jeśli było zbyt dużo kolorów, dodatków i tego typu rzeczy to po prostu z niego wychodziłam. Stawiam na klasyczny i prosty wygląd :D. Cudowne zdjęcia ;).

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. kocham Twoje zdjęcia i posty! Wszystko tak starannie przygotowane, oby tak dalej! Pozdrawiam :)
    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. fajny blog, super zdjęcia!
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dzięki za rady! na pewno się przydadzą :)
    https://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. każdy na pewno ma swój pomysł na prowadzenie bloga ;)

    zapraszam na nowiuteńki post! :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetny Post i cudne zdjęcia 😍 Uwielbiam twojego bloga 💕 Jesteś coraz lepsza w tym co robisz 😊😊😘

    ReplyDelete
  13. Świetny post! Na pewno niektórym się przyda. Tak jak powiedziałaś, najważniejsze pisać bloga z sercem a nie dla zysku.

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zainteresowałam się najbardziej tymi świetnymi zdjęciami. Po prostu są przepiękne i ty również. Wychodzisz na zdjęciach bardzo naturalnie!Zapraszam do siebie http://deniss8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo dobrze to napisałaś. Zgadzam sie- rownież mnie śmiesza blogerki z 400 obserwatorami, odpowiadające na to pytanie w nudny, typowy i oczywisty sposób.
    Piękne zdjęcia!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  16. Jakie przepiękne zdjęcia! I tak, to prawda, zgadzam się w stu porcentach, że prawdziiw czytelnicy przyjdą sami. Dlatego nie bawię się NIGDY w głupie obs/obs, bo po co? co to wniesie do mojego życia z wyjątkiem masy ludzi, którzy nie będą zainteresowani mną ani moim blogiem?

    ReplyDelete
  17. bardzo mądry post oraz świetne zdjęcia ^^
    zapraszam do siebie http://by-klausia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. WOW! Ale piękne zdjęcia! I jaki śliczny futrzak! ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Szukałam tego typu posta od jakis dwóch miesięcy, ale nie udało mi sie znałeś tak szybkiego, a za razem bardzo pouczającego posta!
    Dziękuję bardzo! 😘

    ReplyDelete
  20. Dziękuje ci bardzo za ten post!
    Od jakiś dwóch miesięcy szukam tego typu posta.
    Jest krotki, ale za bardzo konkretny 😘

    negativv.blog.pl

    ReplyDelete
  21. Mnie też bardzo denerwują posty typu "Rady dla początkujących blogerów" pisane przez świeże osoby w blogsferze, które nie mają prawie żadnego doświadczenia. Nie mówiąc już o tym, że w każdym poście jest to samo. Czasami w przypadku tego typu postów spotkałam się z ogromną hipokryzją - blogerki piszą o tym, czego nie robić, kiedy jednocześnie same popełniają te błędy, o których piszą.

    Zdjęcia są przepiękne, naprawdę widać różnicę z obiektywem 85 mm! Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    ReplyDelete
  22. masz rację, prawdziwi czytelnicy przyjdą sami:)
    przecudna fryzura!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetny post i fajnie opisałaś co o tym sądzisz :) Przepiękne zdjęcia :*

    Zapraszam do siebie i proszę o opinię :)
    melulka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja! :) w poście napisałaś prawdę bez sensu jest to że osoby, które mają parę obserwatorów piszą rady bez doświadczenia :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Masz racje, jak często wchodziłam na takiego typu posty to na każdym blogu czytałam to samo. Niby porady, ale tak naprawdę już wszystkim znane, więc po co to? Również uważam, że jeżeli ktoś włoży w bloga serce to odniesie nawet mały, ale sukces :) Bardzo podoba mi się ta fryzura, jestem ciekawa jak ją zrobiłaś :3 mój blog

    ReplyDelete
  26. posty o radach na temat prowadzenia bloga często piszą ci którzy sami bloga nie prowadzą systematycznie a to przecież najważniejsza kwestia wypowiedzi o tym co się w danym dniu robiło uważam ze są dostosowane do osób które je piszą bo nie ukrywajmy takie posty piszą młodzi ludzie ale z drugiej strony o czym mają pisać skoro ich życiowe doświadczenie jest jeszcze niewielkie a życie toczy się w szkole i wśród koleżanek? dlatego też nie potępiam takich blogów czy nie wyśmiewam trudno oczekiwać postów z ambitnymi przemyśleniami na tematy polityczne życiowe czy nawet modowe skoro nie ma się w tym zakresie odpowiedniej wiedzy ja sama mam dopiero 24 lata i moje posty są o tym co ja myślę na pewne tematy z perspektywy właśnie 24-latki dlatego uważam ze kazdy ma prawo pisać o czym uważa a kwestie co zjadłam na obiad być może są dla młodych ludzi jedyna sprawa o której mogą porozmawiać stąd też uważam ze należy szanować każdego blogera ;)
    piękne futerko! uwielbiam je niesamowicie prezentują się w zimowej aurze a ponadto zmieniają nawet prosta stylizacje w coś naprawdę ciekawego ;) pozdrawiam !
    www.mafashima.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia :)
    Jesteś bardzo ładna :)
    Pozdrawiam, nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Piękne zdjęcia :) Sama zaczynam po raz kolejny przygodę z blogowaniem i sama wiem,że nic nie przyjdzie od razu. Na razie czeka mnie ogrom pracy.

    ReplyDelete
  29. Tez zawsze mnie to denerwuje jak jakies blogerki ktore nie maja wcale jakiegos wiekszego doswiadczenia pisza tego typu posty. Nie dawno sama nawet dodalam posta w ktorym pisalam o hipokryzji wsrod m.in takich blogerek. Przyklad "badz oryginalny", a przeciez osoba pizzaca ten post wcaletaka nie jest :)

    http://agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Piękne zdjęcia! Super, że obaliłaś stereotypy ;) ja w swojego bloga wkładam mnóstwo czasu i serca, a w ostatnim czasie dobiłam do 100 obserwatorów (nie przez f4f, bo uważam, że to bezsensu!) :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  31. Masz rację, ta masa takich samych postów jest zbędna. Zwłaszcza, że te "porady" są zazwyczaj takie oczywiste. Zdjęcia jak zwykle - cudo! :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  32. Przydatny post :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Też wydaje mi się to śmieszne :)
    Pozdrawiam świetny blog i nowy obiektyw świetny :)
    BLOG

    ReplyDelete
  34. 100% racji! Albo jak piszą "nie pisz co dziś jadłaś na obiad, napisz coś oryginalnego na przykład rady dla blogerek, ulubieńcy miesiaca, top 5 aplikacji na telefon bo to takie oryginalne jest przecież". Hipokryzja bije z takich blogów na kilometr i szczerze nie wracam na nie :) mam nadzieje że ktoś weźmie sobie do serca Twoje rady.

    ReplyDelete
  35. Bardzo dobrze napisałaś tego posta! Zgadzam się z tobą, że to właśnie nam powinien podobać się nasz blog i to jest najważniejsze.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
  36. Masz rację, zabawne, że takie osoby robią z siebie wielkie blogerki ;) Cudowne zdjęcia Wera!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  37. Mój blog jeszcze raczkuje, wiec rady jak najbardziej przydatne :)
    Zdjęcia piękne, stylizacja super ☺ Jestem z tobą juz od jakiegoś czasu i naprawdę podziwiam, że ciągle się tak rozwijasz :)

    karheoii.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bardzo dziekuję Ci za taki post, jeden z nielicznych bez zbędnych rad, ale z konkretami. Sama zauważyłam że z czasem przybywa coraz więcej wiedzy i doświadczenia. Śliczne zdjęcia i piękny outfit, bardzo podobają mi się takie kamizelki :)

    inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Masz śliczne włosy! Farbujesz całościowo na blond, czy pasemka? :)

    ReplyDelete
  40. Jacie jaka ślicznotka! I te butki śliczne oraz torba ♥ Kochana, najlepsza Weronika!
    adrianna-h.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Post jest napisany do rzeczy! I prawidłowo! Wytłumaczyłaś wszystko idealnie. Według mnie wzajemne obserwacje nie dają korzyści. Tak jak napisałaś - chyba, że tylko dla tych, których satysfakcjonuje liczba na pasku bocznym. Zgadzam się z tobą w stu procentach!
    Pozdrawiam

    natix86.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Co sądzisz o tym?
    https://www.youtube.com/watch?v=eKXmvhCWR9g&list=PLICcEwJKdgq5kSYfWTUfXxxK3LgXbnTCV
    Zdjęcia, jak zawsze piękne :)

    ReplyDelete
  43. Cudowny post i przepiękne zdjęcia. Ja myślę, że najważniejsze jest to,by pisać od serca. Wygląd i zdjęcia to w sumie dodatek

    ReplyDelete
  44. Zakochałam się w 1 i 4 zdjęciu ♥
    Masz rację bardzo wielu ludzi najpierw ocenia blog wzrokowo a zwłaszcza takie osoby jak ja - fotografujące, dlatego bardzo ważna jest jakość zdjęć oraz sam wygląd bloga ;)

    ReplyDelete
  45. Zgadzam sie! Btw, sama sie cieszesz?:D Śliczna fryzura!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja kiedyś natrafiłam na dziewczynę, która miała z jakieś 60 obserwacji i pisała rady dla początkujących blogerek. :'))))

    zapraszam na nowy post >> http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/01/uwierz-i-rob-to-co-kochasz.html

    ReplyDelete
  47. Bardzo mądry post, w 100% się z Tobą zgadzam no i świetne zdjęcia :)
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Bardzo mądry post, w 100% się z Tobą zgadzam no i świetne zdjęcia :)
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Prawda, porady z pewnością przydatne. Należy wkładać w to wszystko dużo serca.
    Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  50. Dobrze napisane :) a co do zdjęć - super i świetne miejsce, ale nie było Ci zimno ? :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Przede wszystkim trzeba być sobą :)
    Masz piękne oczy ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. ale świetny Outfit
    Super post ♥
    pozdrawiam
    xoxo

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Dokładnie! :) Trzeba cierpliwości :)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Mam bardzo podobne zdanie. Ja nie lubię generalnie jak ktoś się wypowiada a nie ma o danej rzeczy pojęcia. Śliczne zdjęcia.:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Przepiękne zdjęcia, MAGICZNE!

    ReplyDelete
  56. Myślę, że każdy powinien mieć swój gabinet inspiracji jesli chodzi o bloggowanie. Bo po co bloggować i tym samym kogoś kopiować? :) Im bardziej pomysł jest "swój", tym bardziej blog jest ciekawszy :)
    Fajne zdjęcia!

    ReplyDelete
  57. Pięknie wychodzisz na zdjęciach. :3

    Co do postu, faktycznie jeśli ktoś stawia na liczę odwiedzin, to jest to słaby pomysł. To tylko nabijanie wejść, ale nigdy nie masz pewności, że ktoś przeczytał jakąś Twoją notkę, czy chociażby dotarł do jej końca. Czytelnik musi być zainteresowany tematyką z którą jest związany Twój blog :) Chyba, że coś mu się rzuci w oczy i postanowi jednak zapoznać się bliżej z tematem. Twój wpis jest jak najbardziej na trafny.

    Pozdrawiam, J.

    ReplyDelete
  58. Jak wchodzę na bloga i tam jest właśnie post o takiej tematyce to nie chce mi się go czytać, bo tak jak napisłaś na każdym blogu z takim postem znajdziemy dokładnie to samo.

    http://by-paolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia, super stylizacja a co do posta to masz racje, wszystkiego z czasem nauczymy się sami! A jeśli będziemy temu wszystkiemu poświęcać całych siebie to może to przynieść niesamowite efekty, do których pewnie nie jedna bloggerka czy blogger dąży.Czyż nie?
    Zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  60. Rady na pewno pomocne. Świetną masz kamizelkę:)
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  61. ja blogować dopiero zaczynam, ale wydaje mi się, że najważniejszą podstawową rzeczą jest wygląd bloga musi być przejrzysty, tak samo jak zdjęcia, z którymi ja obecnie mam problem, ale staram się to poprawiać ;)

    http://tylkomnie-czytaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Włosy♥ stylizacja♥ zdjęcie♥ Całość fantastyczna! Oczywiście obserwuje
    Zapraszam do siebie Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  63. Tak naprawdę blog powinien być nasz, taki w 100%, nie możemy nikogo udawać, bo to nie ma sensu. Ludzie polubią nas za to jacy jesteśmy. Nie powinniśmy upodabniać się do 'wszystkich' bo nie będziemy interesujący. Masz naprawdę dobrego bloga, nikogo nie udajesz i masz śliczne, profesjonalne zdjęcia !
    Pozdrawiam, Klara xx z bloga www.rozowawstazka.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Przydatny post, ale mało kto stosuję się do takich zasad.
    A zdjęcia są cudowne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Ślicznie wyglądasz :) a post bardzo przydatny przynajmniej dla mnie ponieważ dopiero zaczynam przygodę zblogowaniem
    jeśli będziesz miała czas i ochotę to zajrzyj
    www.ali-czasucieka.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Bardzo dobrze powiedziane :) Dla mnie blog to raczej coś, co po latach mogłabym sobie obejrzeć i obserwować zmiany mojej osobowości, czy też zainteresowań. Coś w stylu pamiątki wirtualnej. Nie ma co na siłę robić coś pod publikę, a jeśli już chce się trafić pod większe grono odbiorców - to naprawdę z głową i umiarem, bez nabijania fejmu na siłę. Swoją drogą, kiedy nagrasz coś na swój kanał na yt? Miło byłoby obejrzeć jakiś filmik :) Gorąco pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  67. Bardzo ładne zdjęcia zapraszam również do mnie http://victoriaszym.blogspot.com/ dopiero zaczynam

    ReplyDelete
  68. jeju jak ty jesteś piękna ;)
    Dziękuje ci za skomentowanie mojego posta , aż się zdziwiłam , że taka blogerka czytała mojego posta <3 dziękuje '
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  69. nie ma raczej określonej receptury na sukces w blogosferze, a pisanie takich postów przez mało doświadczone blogerki rzeczywiście śmieszy, pewnie taki post piszą, kiedy nie mają co innego wstawić :) (nie mówię, że wszyscy)

    mój blog KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  70. Fakt, szczere komentarze(i przede wszystkim na temat) zachęcają innych żeby odwiedzali naszego bloga.
    Fajnie napisałaś ten post, inaczej niż wszystkie 'rady dla początkujących' ^^
    Śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Bardzo Szczere to co napisałaś i się z Tobą zgadzam :) piękne zdj. ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Jezuuu jesteś idealna ! A stylizacja perfekcyjna :)
    Co do posta sama jestem początkująca więc rady są też dla mnie . Wydaje mi się ,że podstawa to design - moj jest straszny i musi ulec zmianie jednak trudno znalezc teraz osobe ktora będzie miala czas się tym zająć :)
    Twoj design jest mega , zazdroszczę :)

    PS. Dziękuję bardzo za komentarz u mnie :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Trochę się z Tobą nie zgodzę, bo ilość obserwatorów nie ma nic wspólnego z doświadczeniem blogerki. Co z tego, że będzie miała ich tysiąc, jak większość będzie sztucznych? Wystarczy chociaż 50 - ale prawdziwych. Z całą resztą się zgadzam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. jeju najlepsza! <3

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Zakochałam się w Twoich zdjęciach! Są świetne!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Mnie również śmieszą takie blogerki, które nie mając doświadczenia, tylko obserwatorów zdobytych, przez obs/obs itp. wypowiadają się na takie tematy. Dobrze, że napisałaś taki post. Ja staram się szczerze komentować blogi, przez co może zyskam, a może nie zyskam obserwatorów, jednak ważne, że jest choć jedna osoba, która nas czyta i chce więcej...

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  77. Ojej, świetna ta kamizelka!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  78. Najważniejsze, aby blogerowi podobał się jego blog, wtedy jest sukces. :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. jak dla mnie duzo tez zalezy od wygladu osoby ktora ma bloga.
    ale,takze zapraszam do siebie :) kondzixowszystkim.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Jak zwykle prześliczne zdjęcia! *.*
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  81. Każdy powinien mieć pomysł na swojego bloga. A zdjęcia piękne. :) /K
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  82. Dobrze napisane! Według mnie nie powinniśmy się tak bardzo sugerować tym, co popularne - im oryginalniej, tym lepiej! Ważne żebyśmy my byli zadowoleni ze swojego bloga, wtedy znajdą się inni którym również przypadnie to do gustu :)

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
  83. Wreszcie znalazł się jakiś inny post z radami, praktycznie wszystkie które czytałam były takie same.
    Piękne zdjęcia,
    pozdrawiam

    http://by-mags.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Zdjęcia są śliczne! ♥
    Ja również jestem zdania, że prawdziwi czytelnicy przyjdą sami, z czasem.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Masz rację w tym co napisałaś :) Bloga powinniśmy tworzyć przede wszystkim tak żebyśmy sami byli z niego zadowoleni!
    Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  86. Czytam Twój post i zgadzam się w 100%,
    to straszne ale prawdziwe i często spotykane niestety.
    Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia, wyglądasz fantastyczne dlatego zostaje na dłużej i obserwuję :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  87. Dokładnie, to ma być przyjemność i satysfakcja przede wszystkim dla nas! To my wkładamy to kupę czasu i tego efekty pojawią się za jakiś czas. Piękne zdjęcia!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Witaj! sama jestem początkującą blogerką i mysle ze Twoje rady mi się przydadzą :) cudowne zdjęcia <3 pozdrawiam!

    http://lovely-july-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Genialne rady. Wybrałaś te najwaźniejsze ☺
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Zgadzam się, że takie posty pojawiają się prawie na każdym blogu.
    Zdjęcia są naprawdę przecudne, okropnie zazdroszczę Ci urody. Stylizacja idealnie trafia w mój gust.

    seendixsecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Zgodzę się w stu procentach z tym co napisałaś, chociaż sama jestem tytułową początkującą blogerką. Nie mam nawet 100 obserwatorów, ale staram się jak tylko z całego serducha, aby liczba tych prawdziwych czytelników stale rosła, bloga prowadzę rok i trochę, więc wiem, że moje doświadczenie nie umywa się nawet do Twojego :) A Twoje rady co do wyglądu bloga na pewno wykorzystam u siebie w najbliższym czasie :3 Zapraszam Julka ! :)

    ReplyDelete
  92. Nigdy nie zrozumiem blogerów bawiących się w obs/obs. Wolę mieć mniejszą liczbę czytelników, których naprawdę interesuje to co mam do przekazania, niż więcej wymuszonych.
    veronique. KLIK
    pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  93. Dobrze napisane. Teraz każdy dodaje dokładnie to samo co do tych rad. A szczerze to już stało się wkurzające. ;) Śliczne zdjęcia! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Dokładnie o to chodzi w blogowaniu, aby pisać dla siebie, a czytelnicy przyjdą sami. Gonienie na siłę do sławy nie przynosi niczego dobrego. Cudowne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Post jest świetny <3 Ja prowadzę bloga od 7 miesięcy i trochę mnie to przeraża,ze sie bardzo staram a nikogo na moim blogu nie ma. Bardzo fajnie to opisalas i zdj sliczne <3


    Olivkv.blogspot.com
    Moze akurat ci sie spodoba <3

    ReplyDelete
  96. Ładna stylizacja. Ja właśnie prowadzę bloga od nie dawna. I myślę, że twoje rady są przydatne, przynajmniej jak dla mnie. Ja się dostosuję. Serdecznie Cię zapraszam na mojego bloga. Może napiszesz mi coś czym bym mogła się zainspirować?
    Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam :)))

    ReplyDelete
  97. Dobry post ;) Najważniejsze pisać od serca i żeby nam się blog swój podobał, tym przyciągniemy innych ;)

    DOSKA-STYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  98. Cudowne zdj! :*
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  99. Dokładnie! Wszystko co napisałaś znajdziemy na każdym blogu, który wspomniał cokolwiek na ten temat. Natomiast ostatni fragment jest czymś innym, prawdą i świetnym podsumowaniem. Dopóki my nie będziemy usatysfakcjonowani ze swojej pracy, ciężko będzie iść do przodu i zdobywać nowych czytelników, dla których piszemy. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. śliczne zdjęcia i nareszcie proste rady od serca, które są niby banalne ale mogą pomóc. ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  101. Dobrze napisane i tak w ogóle to masz cudowny wygląd bloga :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Tak myślałam, że nie napiszesz tu czegoś pospolitego, co jest wszędzie i super Ci to wyszło, bo jest tak szczerze i od serca!
    + Doczekałam się zdjęć z nowego obiektywu haha i są cudowne ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Dziękuję ci za ten post bardzo mi pomógł i zainspirował. Zdjęcia śliczne. Pozdrawiam cieplutko <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    ReplyDelete
  104. świetne rady, nie piszesz jak na innych blogach nie lubie tego tamtegi .... :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. hej hej jakim aparatem robisz zdjecia? jest bardzo ladny efekt:) zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    ReplyDelete
  106. Coraz więcej początkujących bloger-ek radzi! Ja sama zaczynam.. może i z innej branży bo mama z dzieckiem..ale lubię też takie blogi miodowe odwiedzać.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  107. Zgadzam się z Tobą! Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja.

    Zapraszam do siebie,
    Mój blog klik! <3

    ReplyDelete
  108. Dziękuje za rady, sama zaczynam :)
    butshefancy.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. Te zdjęcia są przepiękne! Jesteś śliczną dziewczyną! Mam dość dobry aparat, ale rzadko udaje mi się osiągnąć taki efekt... musisz długo obrabiać takie zdjęcie, aby to osiągnąć czy może to zasługo aparatu?
    Pozdrawiam,
    Claaudee
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Super post:) Pewnie pomoże wielu blogerom:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    ReplyDelete
  111. Według mnie prowadzisz bloga na tyle długo i tak genialnie, że post tego typu jest zbawieniem dla wielu! :D
    Piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    ReplyDelete
  112. Zgadzam się z Tobą, w bloga trzeba wkładać serce, dzięki czemu czytelnicy i doświadczenie przyjdą same z czasem :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  113. Co do zdjęć - wow, jakość i wykonanie serio mega. Myślę, że ja prowadząc bloga też muszę się przyłożyć do wykonywania pracy na lepszym poziomie niż do tej pory, ale mam nadzieję, że nie robię tego aż tak źle ;c powodzenia w dalszej pracy, bo jak patrzę, masz serio spory potencjał, buziaki!:)

    http://olkha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  114. Masz rację. Ja długo zastanawiałam się co zrobić żeby zdobyć obserwatorów. Prowadzę bloga od 3 lat a obserwatorów mam 46. Ktoś by powiedział "ugh mało" ale dla mnie liczy się to,że naprawdę te osoby odwiedzają mojego bloga i ja to widzę. Wolę mieć 3 szczere komentarze pod postem niż 393736 takich w których chodzi o to abym kogoś zaobserwowała.Moim zdaniem, najważniejsze jest kochać to co się robi. A ja to kocham. Cóż są dziewczyny,które na siłę chcą być "fejmami" ? Nie wiem co to jest ale to niepokojące zjawisko.
    Buziaki Weroniko <3

    ReplyDelete
  115. W końcu ktoś to powiedział. Przede wszystkim serce, a w podziękowaniu dostaniemy tych upragnionych czytelników :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  116. Kiedy ja wchodzę na czyjegoś bloga pierwsze co to zwracam uwagę na zdjęcia :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. Mądrze napisane, zgadzam się z tym w 100%.
    No i świetna stylizacja :)

    just-with-the-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  118. Zgadzam się w 100% z twoimi słowami. Świetnie napisany post! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  119. Jeju! świetnie napisany post *-* zgadzam się z tym wszystkim, ja jestem początkująca, ale staram się aby zdjęcia były najlepszej jakości i aby posty były pisane prosto z serducha. Liczba sztucznych obserwatorów która widnieje na pasku bocznym jest dużą motywacją, jednak jeśli są to obserwatorzy, którzy przyszli do cb za obiecane obs/obs to to nie ma sensu.
    Ja zapraszam również do mnie na nowy post: MÓJ BLOG<---klik

    ReplyDelete
  120. Te rady chodź te same na każdym blogu również się do czegoś przydają!
    Cudownie wyglądasz!
    Bardzo będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz!
    mela-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  121. najpiękniejsza :*
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. Masz rację, bez sensu pisać taki post. Jeśli ktoś będzie chciał szczerze tworzyć coś w blogosferze to to będzie robił. Sam zobaczy co treba, czego nie. Czego się wystrzegać i tak dalej
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  123. cudowne te zdjęcia!
    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  124. Królowa śniegu :) Bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  125. Dobrze to ujęłaś! Niektóre dziewczyny patrzą na liczbę po boku, aby było wystarczająco do współpracy.

    http://saynika.blogspot.com/

    W wolnym czasie zapraszam.

    ReplyDelete
  126. swietny post i zgadzam sie z toba , ze najwazniejsze jest jezeli pisze,y o tym co kochamy :)
    zapraszam :))
    http://maggdam.blogspot.be/

    ReplyDelete
  127. Świetny post i wspaniałe rady myślę,że z nich skorzystam bo dopiero zaczynam przygodę z blogiem😃👌🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. I od razu widac, kto nie przeczytal posta..

      Delete
  128. świetna sesja, bardzo podoba mi się ta kamizelka :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    ReplyDelete
  129. Zdjęcia są cudne!

    Zapraszam do czytania i komentowania, dopiero zaczynam.. ;)
    http://sides-of-london.blogspot.com/

    ReplyDelete
  130. Idealne zdjęcia. Już tak dawno nie byłam zakochana w Twoich zdjęciach *-*
    Racja wszystko z czasem się układa.

    ReplyDelete
  131. Cudowne zdjęcia 😍 Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  132. Sama prawda.
    Świetne zdjęcia :) Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam, Monika :)

    ReplyDelete
  133. Jesteś cudownie piękna ;) masz święta racje. Ja osobiście nie lubię jak ktoś się bawi w obs/obs tez uważam ze PRAWDZIWI czytelnicy przyjdą sami :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  134. cudowne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  135. Ale jesteś śliczna, super fryzura :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://n-seweryn.wix.com/catveh

    ReplyDelete
  136. Blog dopracowany w każdym szczególe. Piękne zdjęcia i bardzo dobre stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.
    www.zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com

    ReplyDelete
  137. Przepiękne zdjęcia :*
    http://simplybywiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  138. Jestem zachwycona Twoją fryzurą! :)

    ReplyDelete
  139. Hej! Jestem nową na tym blogu oraz w tym całym temacie blogowania więc jestem naprawdę szczęśliwa, że zrobiłaś taki post. Twoje porady są naprawdę dobre. Gdyby tylko niektórzy blogerzy pamiętali, że trzeba pisać od serca. Bardzo mi się spodobał twój blog, napewno zaobserwuję. Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się pisać tak dobrze jak ty. Dziękuję, przyda się<3

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.