''Chcę aby mój blog był idealny'' + mega konkurs! Do wygrania 120$!


Na moim blogu zawsze mi czegoś brakuje. Zdjęcia nie takie, wygląd też mógłby być inny, posty muszę pisać lepsze...


 Chciałabym stworzyć coś świetnego specjalnie dla was. Chciałabym żeby to było oryginalne. Niestety w mojej głowie mam mase pomysłów, jednak nic nie jest wystarczająco dobre i jeszcze nad tym pracuje. Nie potrafię połączyć tego w jedno. 
A dlaczego taki tytuł posta? Dostaje wiele wiadomości, w których prosicie mnie o ocenę waszych blogów. Nie jestem kimś ważnym, aby oceniać waszą pracę. Wiem, że każdy z was wkłada w to bardzo dużo pracy.
Blog powinien podobać się wam. Oczywiście, każdy chce przyciągnąć uwagę innych, ale jeśli wam się to nie będzie podobać, to po co go pisać?
Nie wiem co bym zmieniła w moim blogu, brakuje mi czegoś, ale sama nie wiem czego. Tak, pomieszane troszeczkę. Mimo wszystko będę dalej dążyć do tego, aby mój blog był coraz lepszy. 
Cieszę się, że dzięki temu, że prowadzę bloga mam wiele współprac. A tutaj kolejna niespodzianka dla was bo to wasza zasługa! :) Kolejny konkurs, chyba wam się podoba?
Tym razem możecie wygrać aż 120$ na zakupy! Nie musisz mieć bloga aby brać udział!

Co trzeba zrobić?
1. Zarejestrować się na stronie SheIn: klik
2. Polubić stronę www.facebook.com/SheInside
3. Obserwować publicznie mojego bloga (wystarczy do tego konto google, nie musisz mieć bloga).
4. W komentarzu zostawić swoje IMIĘ, NAZWISKO oraz E-MAIL (ten, który podaliście na shein)
5. POKLIKAĆ W LINKI! (musi być trochę kliknięć aby konkurs się odbył)
Dodatkowo:
Możecie dodać mnie na snapie: pooozytywnaa
Polubić fanpage (na samym dole postu jest link)
Subskrybować mój kanał na YT: klik
Nagroda to aż 120$ na zakupy! 

Sweterek - KLIK | bluza - klik 



Tu możecie zobaczyć kilka świetnych rzeczy: 

















Related Articles

196 komentarze:

  1. Paulina Powązka, perseveree@wp.pl :)

    ReplyDelete
  2. Na każdym zdjęciu wyglądasz idealnie! Ja też chcę zmienić coś na swoim blogu ale sama nie wiem co. To takie głupie uczucie :D
    Mój blog http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bardzo ładne zdjęcia <3 uważam, że twój blog już jest idealny :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Twój blog jest świetny,wszystko mi się w nim podoba: jakość zdjęć,tekst,wygląd! Masz racje blog powinien podobać się nam,bo przecież to jest nasz mały świat:)

    Pozdrawiam!
    ✿The Only✿- kliik!

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia ;)
    Powodzenia wszystkim w konkursie!
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  6. Obserwuje bloga : Klaudia W
    Lubię fanapge i strone sh : Klaudia Wiśniewska
    Sweter: 10,90
    Yutube : Klaudia W
    e-mail : gummyber@interia.pl

    ReplyDelete
  7. 1. Zarejestrować się na stronie SheIn - JUŻ DAWNO
    2. Polubić stronę www.facebook.com/SheInside - DAWNO
    3. Obserwować publicznie mojego bloga (wystarczy do tego konto google, nie musisz mieć bloga). - DAWNO
    4. Sara Trybulec, ashka.morgan@onet.pl

    Dodatkowo:
    Polubić fanpage - Już
    Poklikać w linki ubrań pod zdjęciami - Już
    Subskrybować mój kanał na YT - Już

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia. ;)
    Oczywiście biorę udział
    Julia Baran
    blogerka99@o2.pl

    ReplyDelete
  9. zdjęcia są super :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous17 June, 2015

    Super wyglądasz! :*

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Natalia Więcek
    nasia1998@o2.pl
    :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous17 June, 2015

    Kasia Deperas :)
    e-mail : kasiadeperas@wp.pl
    <3 :)

    ReplyDelete
  13. Klaudia Gołuszka
    klaudiagoluszka222@interia.pl

    ReplyDelete
  14. Kornelia, Nowowiejska, kornela227@o2.pl

    ReplyDelete
  15. Weronika Zieniel, wera2904z@o2.pl

    ReplyDelete
  16. Anonymous17 June, 2015

    1. Zarejestrowałam się (ladyinblack003@gmail.com)
    2. Polubiłam oba fanpage (Ladyin Black)
    3. Obserwuje bloga (LadyinBlack)
    4. Subskrybuje kanał (LadyinBlack)
    5. Poklikałam w linki
    6. Obserwuje instagrama ale pod inną nazwą

    Mój mail to ladyinblack003@gmail.com
    Nie chce publicznie podawać mojego imienia i nazwiska jakby co pisz na maila. Używam "przydomka artystycznego" wiem, że oryginalnie (sarkazm wisi w powietrzu) 😉

    ReplyDelete
  17. Anonymous17 June, 2015

    P.S jeśli bym wygrała (chodź wiem że szansa na to jest mniejsza niż 0,001%) mogę zrobić sobie pare zdjęć w tych ubraniach. Może będą Ci pogrzebane do dalszych współprac?

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia. Najbardziej przemawiają do mnie te, na których się uśmiechasz. Musisz to robić zdecydowanie częściej! :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Anonymous17 June, 2015

    *potrzebne

    ReplyDelete
  20. Ja też często mam wrażenie, ze na moim blogu czegoś brakuje, jednak sama nie wiem czego. To prawda, co napisałaś - najważniejsze jest, żeby nasz blog podobał się nam, bo to my go tworzymy ;)

    Biorę udział w konkursie ;)
    Marta Borowiecka
    mail: m.borowiecka2000@gmail.com
    Dodałam się na Snapchacie, obserwuję na YT i Instagramie, polubiłam fanpage i poklikałam we wszystkie linki do ubrań ;)

    indivv.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wiem o czym mówisz, mi do spełnienia idealnego bloga brakuje wyglądu, problem w tym, że nie za bardzo wiem, jaki on ma być.
    Powodzenia w konkursie!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. To prawda, że blog powinien podobać się przede wszystkim autorce. Piękny masz uśmiech na jednym z ostatnich zdjęć.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ja też chciałabym, żeby mój blog był jak najlepszy! Ostatnio nawet zmieniłam design, nazwę oraz link!
    Super konkurs! Biorę udział! Spełniłam wszystkie wymagane jak i dodatkowe punkty!
    Kinga Wajman, kingawaj@o2.pl
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. mnie sie moj blog podoba i oczywiscie innym nie musi, ale jednak ja jestem z niego zadowolona :) staram sie jednak caly czas go ulepszac w miare moich mozliwosci!
    Konkurs:
    Kamila Pólkowska, k.polkowska210@wp.pl

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  25. Chyba każdy bloger tak ma. Chcemy aby nasze dzieło było idealne, to normalne. Jednak ze zrealizowaniem tego już są problemy. Powodzenia wszystkim w konkursie ;)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Laura Kotlinska
    laura.kotlinska.96@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Biorę udział;)
    Imię oraz nazwisko : Gabriela Majcherczak
    E-mail : gabim@poczta.onet.pl
    Polubiłam stronę jako : Gabriela Majcherczak
    Obserwuje jako : Gabrysia Majcherczak
    Dodałam na snapie : desireeblog
    Subskrypuje kanał jako Gabrysia Majcherczak
    Pozdrawiam ❤

    ReplyDelete
  28. spełniam wszystkie warunki,, także te dodatkowe :D
    świetny konkurs!

    mzielinska99@wp.pl

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Biorę udział! :)
    Patrycja Stępień
    Patusia_16_2000@interia.pl
    Wszystko zrobione i te dodatkowe rzeczy też! :*

    ReplyDelete
  30. Martyna Szamer
    martyna.szamer@wp.pl
    http://fuskawka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia. My też cały czas dążymy do tego, żeby nasz blog był idealny. Człowiek cały czas się uczy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. To prawda, to nam ma się podobać nasz blog :) świetnie wyglądasz :*
    Wiktoria Czajkowska | e-mail- wika3002@interia.pl
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  33. Dominika Hajduk. e-mail: rikaa554@onet.pl
    ZROBIONE :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Też do niedawna nie wiedziałam co chcę zmienić, ale kiedy zaczęłam nad tym myśleć - nagle wszystko stało się jasne! Na pewno dojdziesz do momentu kiedy będziesz wiedziała czego dokładnie chcesz! Śliczne zdjęcia :*

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  35. Gabriela Smaroń / gab-sma@wp.pl

    ReplyDelete
  36. Masz rację,blog jest naszą własnością i to nam powinien się podobać. Jak dla mnie jesteś świetna w tym co robisz i uwielbiam czytać twoje posty ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jest idealny! Wystarczy że spojrzysz na liczbę swoich obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  38. email - agnieszka.dasiewicz@wp.pl
    Obserwuje jako Agnieszka Dasiewicz :)

    ReplyDelete
  39. Sandra Łabanowicz email: sandrusia256@interia.pl

    ReplyDelete
  40. Kolejny cudowny post! :3
    Ja też dążę do tego aby mój blog był idealny.
    Powodzenia w konkursie!
    Piękne zdjęcia :)
    Szczególnie podoba mi się to na którym się uśmiechasz :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Julia Orkisz, julisiaorkisz@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Świetny konkurs. Co do postu, jest wszystko super nic nie musisz zmieniać ! :)

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  43. Anonymous17 June, 2015

    Julia Kramarczyk
    julianna1188@onet.pl

    ReplyDelete
  44. Mnie się akurat wszystko podoba w Twoim blogu :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  45. Anonymous17 June, 2015

    Ślicznie wyglądasz :) ja z blogiem mam identycznie.
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  46. Natalia Szarata - nataliaszarata@wp.pl
    ;)))))

    ReplyDelete
  47. Karolina Dados
    e-mail: karola.dados@gmail.com

    ReplyDelete
  48. ale ty piękna, zazdroszcze..:)
    + na moim blogu jest konkurs! chcesz wygrać outfit? wszystko całkiem za darmo! reszta info. u mnie także zapraszam:) ---> KONKURS ROMWE KLIKAJ!!

    ReplyDelete
  49. imie i nazwisko: Ola Tobiasz
    e-mail: alexandra720@wp.pl

    ReplyDelete
  50. Przepiękne zdjęcia *-*
    Imie, nazwisko i mail : Julia Dylicka, juliadylicka@onet.pl

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    ReplyDelete
  51. Jesteś przepiękna ! Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    Zaczęłam obserwować i zapraszam też do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  52. mój blog wcale nie jest idealny, ślicznie się uśmiechasz

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. To prawda, że blog powinien przede wszystkim satysfakcjonować nas samych:)
    Obserwuję jako Maartuuś
    martakaldon@wp.pl
    Marta Kałdon

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  54. Masz fajny blog ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Idealna hihi. Uwielbiam Twój uśmiech. Pamiętaj, żeby uśmiechać się jak najczęściej ;* ♥

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Aleksandra Olender aleksandraa.o@o2.pl
    +
    dodałam cię na snapie, polubiłam fanpage, poklikałam w linki od ubrań i subskrybuję kanał na yt ;*

    ReplyDelete
  57. Mi też ciągle czegoś brakuje w moim blogu :(

    http://olaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. mega zdjęcia:D też staramy sie aby nasz blog był coraz lepszy i ciągle nam czegoś brakuje, hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  59. Nic nie jest idealne, ale masz rację, trzeba lubić to co się robi. W każdym razie Twój blog bardzo mi się podoba, nie wiem czego mogłoby mu brakować...;)

    http://justletthembe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Naprawę śliczne zdjęcia, super new balancy!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  61. Anonymous17 June, 2015

    Prowadzisz świetnego bloga. Jesteś śliczna. !!
    Nicole Cichopek
    elena_vampires600@o2.pl
    nicole-500.blogspot.com
    Obserwuję od dawna pod nazwą Nicole happy
    Bardzo chciałabym wygrać spróbuje może się uda. !! :D

    ReplyDelete
  62. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    A ta biała bluza jest super!!!
    Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. wszystko zrobione :*
    Gralińska Anna
    annagral1997@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Polubiłam 2 strony na fb jako: Ewelina Małgorzata Lewinska
    Obserwuję bloga jako: Cookie Monsta
    E-mail: Malinukea@gmail.com
    Zasubskrybowałam na yt jako: Cookie Monsta

    ReplyDelete
  65. Prześliczne zdjęcia!

    Oliwia Degowska
    yummycupakes@onet.pl
    + Subskrybuje, polubilam twoj fb i poklikałam :)

    Powodzenia wszystkim!

    ReplyDelete
  66. wszystkjo spelnione :)
    Karolina Słomka
    kikaa.s.99@gmail.com

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Prowadzę bloga od niedawna, więc mój blog na pewno nie jest idealny, albo prowadzę go od serca :)
    Widziałam na twoim asku że ktoś ci napisał, że do tego posta dałaś mało zdjęć, osobiście tak nie uważam, zawsze dajesz dużo, zdjęć ładnie przerobionych a że teraz dałaś mniej to przecież nic takiego <3

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Anonymous18 June, 2015

    Martyna Kasprzyk
    martyna7777.7@tlen.pl

    śliczne zdjęcia *-*

    ReplyDelete
  69. mam ten sam problem :/
    sama nie wiem w jakim 'stylu' chciałabym go prowadzić, chcę coś dodać, coś odjąć, ale nie wiem co
    mam jakiś pomysł, ale nie umiem tego ładnie złączyć w całość

    Karolina Jankowska
    karakarolinkamazgotek@gmail.com
    dodatkowo polubiłam też fanpage, poklikałam w linki i subskrybuję yt

    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete

  70. 1. Zarejestrować się na stronie SheIn: natalie_blog@interia.pl
    2. lubię stronę SheIn jako : Natalia Krawczyk
    3. Obserwować publicznie bloga jako Natalia Krawczyk
    4. Natalia Krawczyk
    natalie_blog@interia.pl


    Polubiłam fanpage jako Natalia Krawczyk
    Poklikałam w linki pod zdjęciami
    Kanał zasubskrybowany jako Natalia Krawczyk

    Powodzenia innym :)!

    ReplyDelete
  71. Super zdjecia i nowy wygląd bloga:)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Daria Piotrowska
    darpio12@gmail.com

    Na snapie już dawno dodałam, fb też polubiłam już wcześniej i na yt subskrybuję:*

    ReplyDelete
  73. Myślę, że nie musisz nic zmienić w blogu. ;) Ale też tak mam, zawsze wydaje mi się, że moja notka powinna być jeszcze bardziej dopracowana.
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Cudowne zdjęcia <3
    Powodzenia wszystkim w konkursie :*

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Ja również ciągle dążę do tej lepszej odsłony bloga, bo wiem że stać mnie na więcej. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  76. Masz naprawdę pięknego bloga, ale mimo to, rozumiem Cię. Mi też czegoś brakuje w moim blogu i również nie wiem, co to jest...
    Co do Twojego pytania o wspólną obserwację, to jestem jak najbardziej za! Już obserwuję. :3
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: thecrypticalex.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Ja też nie do końca jestem usatysfakcjonowana z tego, jak wygląda mój blog, ale cały czas próbuję go udoskonalać. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  78. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    ReplyDelete
  79. Zgłaszam się do konkursu, bo nagroda wspaniała :)
    Obserwuję bloga jako: nika88
    Lubię na FB Shein jako: Monika bloguje
    E-mail, z którego mam założone konto w sklepie Shein to: one-more-dress@wp.pl
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  80. Ślicznie wyglądasz jak się uśmiechasz :)
    Myślę, że każdy kogo interesuje blogowanie, chciałby być oryginalny i posiadać innego,odmiennego bloga :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  81. Patrycja Burkot
    lavellyn.4@gmail.com

    ReplyDelete
  82. Anonymous18 June, 2015

    Milena Linka
    milenalinka@inetria.pl

    śliczny blog <3

    ReplyDelete
  83. Magdalena Parlej recons@onet.pl

    ReplyDelete
  84. Daria Pu______
    niktw4zny@gmail.com
    obserwuje bloga, kanał na YT i dodałam już dawno na snapie :)

    ReplyDelete
  85. Anonymous18 June, 2015

    Jesteś śliczna! Bardzo fajnie prowadzisz blog.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Ja również od jakiegoś czasu zastanawiam się nad moim blogiem. Myślę że nie jest to to co podoba mi się w 100% ale wiem że uda mi się to osiągnąć :) Piękne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Sara Murawska standellf@gmail.com
    Blog jest cudowny, nie musisz nic zmieniać! a zdjęcia piękne zarażasz uśmiechem :*

    ReplyDelete
  88. Emilia Murańska
    emiliamuranska123@gmail.com
    Jak na moje w Twoim Blogu nic nie brakuje, jest idealny ♥ Posty pisane są z pasją i od serca. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty. Ja dopiero zaczynam, ale nadal brakuje mi tego czegoś! Tego co będzie mnie motywowało jeszcze bardziej ♥

    ReplyDelete
  89. Wiem co czujesz. Mi non stop coś się nie podoba w moim blogu. Jak dostałam lustrzankę to od jakości zdjęć się odczepiłam ale z kolei mam fioła na punkcie wyglądu bloga... mam nadzieję, że w końcu uda mi się go sfinalizować.

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Oliwia Szwed malolatasz@wp.pl

    ReplyDelete
  91. Śweietna ta biała bluza ;)

    ReplyDelete
  92. Świetna ta biała bluza! :)

    ReplyDelete
  93. Cudowne zdjęcia :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację? :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Ale masz przepiękne włosy!

    beauty-bevst.blogspot.com <--- klik klik

    ReplyDelete
  95. ja właśnie mam często tak, że przykładem, mam świetny pomysł na post, ale kiedy się do tego zabieram, czegoś mi brakuje, i automatycznie muszę zmienić temat
    zajrzysz do mnie? klik!

    ReplyDelete
  96. Imię i Nazwisko: Aleksandra Kojder
    E-mail: ola18991@o2.pl
    Obserwuję bloga, obserwuje na snapie, subskrybuję i poklikałam w linki :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  97. super post <3
    ja też ciągle dążę do tego aby mój blog był lepszy :)
    zapraszam MÓJ BLOG-KLIK:)

    ReplyDelete
  98. Też tak mam, że wydaję mi się, iż na moim blogu czegoś brakuje. Może po prostu tak nam się wydaje? Według mnie twój blog jest super i nie musisz w nim niczego zmieniać. :)

    http://paulus2501.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  99. Wszystko gotowe:)
    Aleksandra Furmanek
    olaablogg@wp.pl

    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Ale ty śliczna jesteś :)


    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. świetne te zdjęcia :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Anonymous19 June, 2015

    Sara Oskwarek - oskwarekphotography@gmail.com ;) wszystkie warunki spełnione, linki poklikane, biorę udział ;) btw. cudowne zdjęcia *.* ;) na snapie dodam potem (happysadfan) -http://pozytywnego-cos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Według mnie nasz blog powinien podobać się przede wszystkim nam samym ;)
    Piękne zdjęcia!
    Biorę udział: Kinga Szyszka
    kikaa.x33@gmail.com

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  104. Zgadzam się z Tobą! To nasz blog powinien się nam podobać :)
    Prześliczne zdjęcia!
    Świetny pomysł na konkurs :)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  105. Śliczne zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  106. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  107. Nikola Heromińska
    nikola87@gmail.com

    ReplyDelete
  108. Dorota Walczak
    dorotawalczak16@o2.pl

    ReplyDelete
  109. Anonymous19 June, 2015

    Julia Mathea julia.blog@interia.pl

    ReplyDelete
  110. Świetny blog! <3
    http://beautifulworld222.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Każdy powinien prowadzić bloga w taki sposób jaki się nam podoba, bo to przede wszystkim nam się powinien on podobać :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Agnieszka Witkowska
    aglove1112@gmail.com

    ReplyDelete
  113. Karolina Polak
    polak.6b@o2.pl

    ReplyDelete
  114. Paulina Sydor
    muuwiczka123@interia.pl

    ReplyDelete
  115. Kinga Bednarz
    kingabednarz1@gmail.com
    Obserwuje na blogu,polubiłam fanpage, mam Cię na snapie, subskrybuje na yt ;*

    ReplyDelete
  116. Bardzo ładne zdjęcia! Świetny blog! :)

    ♥Mój blog♥

    ReplyDelete
  117. Magdalena Podkalicka magdapodkalicka01@wp.pl
    Wykonałam też wszystkie zadania dodatkowe :)
    Pozdrawiam :)
    http://madzia0608.blogspot.com/

    ReplyDelete
  118. bluza jest śliczna ;)
    uwielbiam twój uśmiech!

    ReplyDelete
  119. Piękne zdjęcia :) Zapraszam lifetime1213.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. Fajnie, że dążysz do doskonałości, ale ja uważam, że twój blog i tak jest świetny :) :* http://keepcalmandletithappen.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  121. Bardzo ładne zdjęcia :) Super wyglądasz <3 pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  122. Ooo, to się zgłaszam!
    Wszystko zrobione!
    Ola Sidorowska, lolka332@op.pl

    Zdjęcie, jak opierasz się nogami o murek jest boskie! :o

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  123. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :3

    ReplyDelete
  124. Super zdjęcia! Uważam, że twój blog jest super :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  125. nazwa na facebook to Paulina Polkek a moje prawdziwe to Paulina Przybysz
    email : selena895@interia.pl

    ReplyDelete
  126. Katarzyna Krzeszowska
    kasia_aga10@wp.pl

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  127. Anonymous20 June, 2015

    Fajne buty ! :)

    ReplyDelete
  128. piękne zdjęcia:)

    imveronique7890@gmail.com
    Weronika Wrona

    veronique KLIK

    ReplyDelete
  129. Dla mnie twój blog jest cudny. :) Ale życzę powodzenia!
    + śliczne zdjęcia.

    whatever-ew.blogspot.com

    ReplyDelete
  130. Aleksandra Zuszman
    xdczekoladkaa@gmail.com

    ReplyDelete
  131. fajny post, konkurs jest świetny choć jest tego samego konkursu trochę dużo, prawie na każdym blogu jest on ale myślę że konkurs jest świetną okazją na zgarnięcie 120 $ :)

    Pozdrawiam :)
    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  132. Wszystko zrobione ! :)
    Karolina Ćwikła
    karolka4447@onet.eu

    ReplyDelete
  133. Wszystko zrobione ! :)
    Karolina Ćwikła
    karolka4447@onet.eu

    ReplyDelete
  134. Anonymous21 June, 2015

    Gotowe !
    Krysia Zańko
    agusia5560@onet.pl

    ReplyDelete
  135. Milena Linka
    milenalinka@interia.pl

    śliczny blog <3

    ....w końcu udało mi się komentarz dodać.... :)

    ReplyDelete
  136. Jesteś taka piękna jak się uśmiechasz!
    Blog powinien przede wszystkim odzwierciedlać nas samych, a wtedy będzie najlepszy :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  137. Natalia Bartusiak
    natalia-bartusiak@wp.pl

    ReplyDelete
  138. Anonymous21 June, 2015

    Najcudowniejsza blogerka jaką znam. Uwielbiam cię śliczna <3

    http://kaam-blog.blogspot.com zapraszam :)

    ReplyDelete
  139. Julia Kapera, takbardzojulczi@gmail.com
    tell-the-truth-bitch.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  140. Anonymous21 June, 2015

    milenalinka@inetria.pl

    Milena Linka

    ReplyDelete
  141. Biorę udział :) Justyna Kępińska
    Zarejestrowałam się na SheIn na adres: justynaaainspirations@gmail.com
    Polubiłam stronę SheIn jako Justyna Kępińska
    Obserwuję publicznie Twój blog jako Justyna Style
    Poklikałam w linki.
    Nie posiadam snap, dlatego nie mogę Cię dodać :(
    Polubiłam fan page jako Justyna Kępińska
    Subskrybuje Twój kanał na YT jako Justyna Style

    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :)

    ReplyDelete
  142. Cudowne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  143. Ehh, mi też ciągle czegoś brakuje w moim blogu :/
    Co do konkursu:
    Imie, nazwisko: Agata Ułasiuk
    Zarejestrowane na shein jako - agataulasiuk@gmail.com
    Polubione (obydwa) fanpage jako: Agata Ułasiuk
    Obserwuje bloga jako: agata ulasiuk
    Subuje na yt jako: agata ulasiuk
    Poklikane ;)

    ReplyDelete
  144. piękne zdjęcia, zazdroszczę urody ♥
    poklikane, polajkowane, zasubkrybowane ^^
    Kasia Witczak, kasiawitczak310@wp.pl
    imhusky.blogspot.com

    ReplyDelete
  145. Julia Rączka, julka3314@interia.pl.
    -Obserwuję kanał,
    -Polubiłam fanpage,
    -Snap (julczes). I poklikałam!.

    ReplyDelete
  146. od dawien dawna jestem zakochana w twoich pięknych włosach, nie martw się jak dla mnie twój blog jest idealny

    zapraszam do siebie
    http://life-with-natalia.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a się odwdzięcze

    ReplyDelete
  147. Niestety nie wezmę udziału w konkursie, ale bardzo bym chciała ! ♥ Wyglądasz pięknie ♥
    meybelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  148. Też bym chciała, aby wszystko na moim blogu było dopięte na ostatni guzik. Niestety nie zawsze się tak da. Ale teraz zbliżają się wakacje i będziemy mieli więcej czasu na blogowanie :)

    http://paulus2501.blogspot.com/

    ReplyDelete
  149. Nie masz się co przejmować jeśli chodzi o wygląd bloga, jest przejrzysty, a to ważne :)

    ReplyDelete
  150. Ola W-ska
    agent.pee007@gmail.com
    YT: Aleksandra W.

    ReplyDelete
  151. Aleksandra Rutkowska
    oleksandraofficial@onet.pl

    ReplyDelete
  152. Bardzo dobrze ujęte, to co napisałaś - że blog się ma nam podobać :)
    Dużo osób własnie myśli, że dobrze robi i prowadzi bloga, przejmując się opinią innych a tymczasem popełnia największy błąd. Blog jest nasz a nie czytelników :)
    Mam nadzieję, że twoje odwiedziny na moim blogu -nie były ostatnimi :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  153. Mam podobne niebieskie New Balance i stwierdzam,że są to najwygodniejsze buty!
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  154. Anonymous23 June, 2015

    Paulina Kuczera
    paula28619@gmail.com

    ReplyDelete
  155. Ale cudowne zdjęcia! Śliczna jesteś.
    Obserwuję i lubię jako: Aleksandra Rutana
    ola2000r@o2.pl

    Poklikasz mi?-tutaj!

    ReplyDelete
  156. Olga Dzwoniarek
    olgusdz@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  157. 1. Zarejestrowałam się :)
    2. Polubiłam ;)
    3. Obserwuję jako: Oliwia Kowal
    4. Oliwia Kowal, oliwiak6@o2.pl
    5. Poklikałam :)

    Życzę powodzenia każdemu z osobna! I cuudowne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  158. Asia Czarnecka
    vivane15@gmail.com
    bloga obserwuję jako: vivane :)

    ReplyDelete
  159. Też mam wiele pomysłów, ale nigdy nic nie wychodzi tak ja to powinno w końcu wyjść :(
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    ReplyDelete
  160. Wszystkie warunki spełnione, prócz dodania na snapa, gdyż go nie posiadam :)
    Magda Kowalewska
    olyympaa@gmail.com

    ReplyDelete
  161. Aleksandra Keller
    olaa.kell@gmail.com

    ReplyDelete
  162. Anonymous23 June, 2015

    Grażyna Biernat
    grazyna.biernat@interia.pl

    ReplyDelete
  163. Anonymous23 June, 2015

    Grażyna Biernat
    grazyna.biernat@interia.pl

    ReplyDelete
  164. Chyba kazda z nas chcialaby miec idealnego bloga. Ja rowniez daze do tego aby byl ładny zadbany i mial dużo obserwatorów. Jednak nie widze zadnych rezultatow, ale cóż nie poddaje sie. A ty jestes piekniutka :* i w ogole swietny post i zdjecia :*
    www.nastixbrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  165. Natalia Zdrojewski
    triumfodelamor12@gmail.com XD to jest e-mail na który zarejestrowała się na sheinside ale nie wiem czy będzie aktywny po zmianie nazwy strony XD.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  166. Każda blogerka chciałaby idealnego bloga w tym również jestem ja :) http://nicoleee11.blogspot.com

    ReplyDelete
  167. Anonymous24 June, 2015

    Wera! Niedawno dowiedziałam się o Twoim blogu i postanowiłam zajrzeć. I jestem pod wrażeniem. Jesteś śliczną dziewczyną i uwierz mi ON JEST IDEALNY.
    PS. Uranek jest śliczny. Pozdrów go ode mnie
    Twoja fanka

    ReplyDelete
  168. Daria Kędziora
    dariakedzioraa@wp.pl

    ReplyDelete
  169. Idealna !! <3 Świetnie się czyta Twojego bloga a zdjęcia są boski !!! <3
    http://michurakaka99.blogspot.com/ - zapraszam !!

    ReplyDelete
  170. Cudowna! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  171. Śliczne zdjęcia!
    Sylwia Pabian
    by-sylwia@wp.pl

    ReplyDelete
  172. Mi twój blog podoba się w 100%
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  173. Wioletta Paprzycka
    wiolettapaprz@gmail.com
    Wioletta P

    ReplyDelete
  174. Lidia Aleksandra Ciopala, montagne@wp.pl

    ReplyDelete
  175. Kochana moje ulubione Twoje zdjęcie to to jak się opierasz na murku i się pięknie uśmiechasz!! Poproszę o więcej takich zdjęć!!! Szczery uśmiech sprzeda wszystko - tak moja babcia mówiła! Jesteś piękna, nie zapominaj!! A i mam podobną bluzę haha ;) :D

    Zapraszam do mnie. Jak ci się spodoba to może i nawet do obserwowania?
    ---> ---> ---> http://privetto.blogspot.com <--- <---- <----
    | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

    ReplyDelete
  176. Twój blog jest boski :) Po prostu prześwietny :)
    Też chcę aby mój był idealny, staram się, żeby kolor zdjęć był w miarę jednolity, żeby tekstu było sporo, ale nie za dużo :)

    Poklikasz u mnie ? Byłabym wdzięczna :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  177. Oliwia Miernik oliwka06032002@wp.pl

    ReplyDelete
  178. Oliwia Miernik olivkainfo@gmail.com

    poprawka ;)

    ReplyDelete
  179. Wszystkie zasady konkursu zrobione :)
    Karolina Dudkowska
    karolina.dudkowska@onet.pl

    ReplyDelete
  180. Twój blog jest świetny. Lubię go czytać.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  181. Zasady konkursu spełnione
    Anna Cienki, annacienki@gmail.com
    Dodatkowo:
    Polubić fanpage - zrobione
    Subskrybować mój kanał na YT: zrobione Anna Cienki

    ReplyDelete
  182. Masz piekne zdjecia, mega mi sie podobaja, jestes bardzo ladna dziewczyna. Dziś odnalazlam tego bloga i od razu zaobserwowalam po przeczytaniu jednego posta.

    Pozdrawiam.

    Zapraszam rowniez do mnie ( ja dopiero zaczynam, hehe. :) ) : http://jestemsisi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  183. piękna ♥
    http://nicoleandnicolee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  184. Anonymous28 June, 2015

    Też mam tak ze swoim blogiem, że zawsze mi czegoś brakuje czy to nagłówek nie taki, zdjęcia słabe. My kobiety.. :) generalnie, Twojego bloga uwielbiam! Jeden z lepszych!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  185. Karolina Olędzka , karrrolinkaaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  186. Anonymous30 June, 2015

    Biorę udział :)

    Julia Bichta, julka2493@gmail.com

    ReplyDelete
  187. Ja mam tak samo. Co chwila bym zmieniała design, bo "jednak coś jest nie tak". Mam nadzieję, że mi w końcu przejdzie. A twój blog jest zdecydowanie moim ulubionym! ♥

    sasy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  188. Ja mam tak samo. Co chwila bym zmieniała design, bo "jednak coś jest nie tak". Mam nadzieję, że mi w końcu przejdzie. A twój blog jest zdecydowanie moim ulubionym! ♥

    sasy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  189. Myślę, że Twój blog jest idealny :) ale każdy zawsze widzi jakieś niedoskonałości. zapraszam do mnie http://duulcev.blogspot.com/

    ReplyDelete
  190. Blog idealny tak samo jak włascicielka ;)
    ZAPRASZAM
    DO
    MNIE
    http://flarri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  191. Kocham oglądac twoje zdjęcia na blogu ♥
    nanamiffashion.blogspot.com zapraszam! ;D

    ReplyDelete
  192. Świetne zdjęcia, a blogów nie ma idealnych, bo musiałabyś zjeść wszystkie rozumy, dlatego wszystkie topowe są oryginalne i warte obejrzenia - no chyba, że perfekcyjny oznacza topowy!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.