Podszywanie się pod inne osoby.

Nastąpiła zmiana planów, mianowicie nie pojawi się post który miałam zaplanowany.
Dzisiejsza sytuacje trochę mnie zdenerwowała. Tak jak sama nazwa posta mówi, ktoś użył moich zdjęć oraz nazwiska aby stworzyć swoje konto na facebook'u.
Jak widać blogowanie to nie są same pozytywy. Nie wierzę, że ktoś po prostu zakłada sobie konto, dodaje czyjeś zdjęcia i nawiązuje kontakty z innymi.
Niektórzy mogą napisać, że powinnam się cieszyć z tego jednak mnie wcale to nie cieszy.
Osoba która '' wzięła '' sobie moje zdjęcia : KLIKNIJ TUTAJ < --- zgłaszajcie ją, jeśli możecie.
Dziewczyna zmieniła tylko imię, nie zmienia to faktu, że używa moich zdjęć i nazwiska.
Oczywiście jeśli zdjęcia i konto nie zostaną usuniętę wszystko zostanie zgłoszone na policję.
Mam nadzieję, że ta osoba zrozumie jaki popełniła błąd.

Także miejcie się na baczności! :)

Zdjęcia trochę nienawiązują do tematu, jednak nie chcę posta zostawić bez zdjęć.








+ zapraszam was na nowy filmik z naszej sesji! :)



Related Articles

52 komentarze:

  1. Nie rozumiem, jak można tak robić :o

    ReplyDelete
  2. Nie wiem po co ktoś się podszywa, to sławy jej nie da.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. powód jest jeden- zazdrość.:) Piękne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia :) ja nigdy nie zrozumiem takich ludzi ;/

    ReplyDelete
  5. Nie rozumiem ludzi, którzy się pod kogoś podszywają...
    piękna sesja ;*

    ReplyDelete
  6. To straszne! Tacy ludzie chyba w ogóle nie myślą!
    Zdjęcia są śliczne!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  7. Nie rozumiem takich ludzi.. Myślę, że robią to po prostu z zazdrości.
    http://jully-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Myślę, że to żałosne, kiedy ktoś próbuje podszywać się pod inną osobę. Nie mam na to słów. Zdjęcia są przepiękne :)
    Ola, x
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. muszę przyznać, że nie rozumiem osób które podszywają się pod kogoś -.-

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  10. Współczuję Ci,że ktoś się pod ciebie podszywa, nawet nie wiem po co ktoś to robi. Konto zostało już usunięte? bo ja nie mogę na nie wejść ;/

    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie ogarniam jak można się pod kogoś podszywać, ludzie chyba nie wiedzą jakie konsekwencje to ze sobą niesie.

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    ReplyDelete
  12. Skończona lub skończony idiota skoro myśli że jest nie do namierzenia, policja szybciutko by sprawdziła z jakiego kompa to wyszło! dobrze że już po wszystkim:)

    ReplyDelete
  13. też kiedyś się ktoś pode mnie podszywał na fb, koszmar. :/
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Nie wiem po co to komu. Piękna jesteś ;)

    ReplyDelete
  15. Współczuje ci :(
    fotki sliczne
    http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajna prosta stylizacja lubie takie połączenia , wszystko idealnie do siebie pasuje
    oczywiście obserwuje
    Zapraszam na nowy poscik <3
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/new-look-w.html#comment-form

    ReplyDelete
  17. Co za ludzie , współczuje :( ale chyba konto zostało usunięte , ponieważ nie mogę na nie wejść , niestety na ludzką zazdrość nic się nie poradzi :) śliczne zdjecia :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  18. Masakra jakaś z tym podszywaniem,tragedia!
    Ale miejmy nadzieję,że wszystko się rozwiąże :))
    Fajna stylizacja <3
    Pozdrawiam i zapraszam-ja już obserwuję <3
    http://kajuusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ciekawy pomysł na backstage w postaci filmiku, miło się ogląda takie rzeczy ;)

    aaaaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ma już "niedostępne konto" więc myślę że jest ok:)!


    Pozdrawiam!
    ♥ JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK ♥

    ReplyDelete
  21. Jeju, bardzo ci współczuje... Nie rozumiem ludzi, którzy postępują w ten sposób. Mam nadzieję, że nic takiego więcej ci się nie przytrafi! :*
    awesome-triangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Współczuję, na prawdę.!
    Nie rozumiem jak można być tak chamskim !
    Piękne zdjęcia *.*

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  23. Mnie się to nigdy nie zdarzyło, ale coraz częściej natykam się na konta fikcyjne czy kradzione notki z bloga :/

    ReplyDelete
  24. Wiem jak to jest :-)
    Piekne zdjecia i koszula ;)

    http://namedreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Fantastyczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się koszula.
    Takie podszywanie się jest rzeczywiście strasznie męczące i no.. przede wszystkim żałosne.
    Dodałam blog do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    ReplyDelete
  26. ojej rozumiem twoje zdenerwowanie, ja pewnie wpadlabym w szał...

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  27. Podszywanie się pod innych jest bardzo głupie....



    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    ReplyDelete
  28. SUper zdjecia :) Ladna jestes wiec nie dziwie sie , że ktoś wziął Twoje zdjecia , ale i tak uważam , że postąpił źle ;//
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Każde zdjęcia masz cudowne, świetnie się ogląda, zazdroszczę urody :)
    Nienawidzę podszywania, wspólczuje, bym nie chciała się znaleźć w twojej sytuacji :)
    Nie rozumiem jak mozna byc tak głupim i dodawać czyjeś zdjęcia:3

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ludzie potrafią być naprawdę straszni. No, ale nie martw się, zaraz pewnie to konto zostanie usunięte, a ty możesz się przynajmniej cieszyć, że komuś twój blog spodobał się tak bardzo, że zapragnął być tobą :)

    ReplyDelete
  31. naturalne fale masz?

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mi nie raz przydarzyła się sytuacja, że ktoś skopiował moje zdjęcia, grafikę i teksty, ale to co tobie się przydarzyło to skandal!


    ♡Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com♡

    ReplyDelete
  33. Niektórzy ludzie naprawdę nie mają rozumu i nie rozumieją co to znaczy nie kopiować.Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/ + dziękuję za dodanie do ulubionych nawet nie wiesz jak mi jest miło uwielbiam twojego bloga ! :)

    ReplyDelete
  34. Trochę przypominasz mi Olciak :D Bardzo ładne zdjęcia ;* Zapraszam http://thisismylife-kasiasidor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Śliczna stylizacja! Zgadzam się z powyższym komentarzem, mi też przypominasz Olciak :)

    Zapraszam do mnie!
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Śliczna,stylizacja
    Moim zdaniem postąpiłaś bardzo słusznie takie rzecz to przestępstwo
    Ale są też plusy,ponieważ musisz mieć czytelników którzy bardzo cie lubią się wzorować na
    ciebie.. ale nie każdy sobie życzy takich rzecz :/ .. Mam nadzieje że ta osoba usunie twoje zdjęcie i będziesz miała święty spokój.Pozdrawiam i zapraszam ,serdecznie do mnie
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Już zgłaszam to konto. Nie dziwię się, że jesteś wkurzona. Nie cierpię ludzi, którzy robią takie rzeczy. Grrr...
    A tak poza tym to śliczne zdjęcia! :)

    Zapraszam! :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  38. sliczne zdjecia + duzo ludzi sie podszywa pod kogos innego -.- dlatego staram sie jak najbardziej ograniczac swoją ilosc zdjec w internecie i ograniczac udostepnianie swoich kont chociaż blogując, własnie nie jest łatwo ;a

    magdauke.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Osoby które się podszywają są okropne! Świetny filmik <3
    Obserwuję! Może rewanż? :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładne zdjęcia, masz śliczne włosy i ogólnie ładna jesteś!
    Okropne uczucie, moje zdjęcia też brała jakaś dziewczyna i wstawiała kiedyś do siebie na photobloga..., albo jakaś lasia kradła mi posty i wstawiała do siebie. Nie rozumiem tego, co im to daje?


    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia, ale ta sytuacja okropna :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Niektórzy ludzie to idioci, eh... Zgłosiłam, mam nadzieję, że konto szybko zniknie z fb. Cudowne zdjęcia i wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. no niezbyt przyjemne... konta z tego co widzę już nie ma? ^^ a co do zdjęć - jak zawsze śliczna:)


    ☼olczblog.blogspot.com☼-KLIK

    ReplyDelete
  44. Jak można podszywać się pod inne osoby.. masakra ;

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    ReplyDelete
  45. Nie rozumiem jak mozna się podszywać. Przecież i tak prędzej czy później wyjdzie to na jaw.
    Ale masz rację trzeba uważać.
    Świetne zdjęcia.

    Mój blog kliiiik

    ReplyDelete
  46. Ktoś musi być debilem i ci zazdrościć żeby się podszywać a co do filmiku to fantastyczny <3

    ReplyDelete
  47. Nie rozumiem niektórych ludzi... Super zdjęcia!

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  48. Cudowne zdjęcia. Nienawidzę właśnie takich ludzi, którzy to robią. Chyba po prostu zazdroszczą :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.