Soon summer! + giveaway



Na moim telefonie od pewnego czasu można zobaczyć aplikacje, która oblicza dni. Dni, które zostały nam aby cieszyć się dwoma cudownymi miesiącami. Dokładniej 13 dni, chyba nie tylko ja się z tego cieszę? Jest też troszkę smutniejsza rzecz. Kończę gimnazjum, więc muszę rozstać się ze swoją klasą. Trochę szkoda, bo to jednak 9 lat spędzonych razem z nimi. Do niektórych naprawdę się przywiązałam. Jednak mam nadzieję, że z nimi będę miała okazję jeszcze nie raz się spotkać. :)


Często dostaje pytania jakie są moje plany na tegoroczne wakacje. Chciałabym po prostu, żeby były fajne. Nie mam jakichś super planów, bo nigdzie się nie wybieram. Jak to się mówi, wszystko tym razem na ''spontanie ''. Nie przeszkadza mi to. Nie jestem z osób, które lubią planować bo nigdy nic z tego nie wychodzi. Wystarczy mi, że zrobię masę zdjęć, które trafią do albumu (tak przy okazji, chcecie o nim post za jakiś czas?).
Mam nadzieję, że uda mi się pojechać do Poznania, Szczecina czy innych większych miast, żeby porobić zdjęcia. Może szczęście mi dopisze i spotkam kogoś z was! :) 
Aktualnie jeszcze nic nie wiem, ale jak tylko będę coś wiedziała to informacje pojawią się na fanpageask'umojej grupie (do której zachęcam dołączyć!) i snapie (moja nazwa: pooozytywnaa).

+ GIVEAWAY!
Z okazji, że zbliżają się wakacje, razem z firmą www.romwe.com/ mamy dla was konkurs! :)
Co trzeba zrobić?
Zarejestruj się na romwe klikając w ten link: tutaj
Polub ich stronę na facebook'u: Facebook.com/Romwe.official
Publicznie obserwować mojego bloga
Podać w komentarzu swoje imię, nazwisko oraz email pod jakim się zarejestrowałeś. 
Kliknij w linki podane w nagrodach oraz pod zdjęciami na samym dole (musi być 50 kliknięć aby konkurs się odbył)
DODATKOWO:
Wspomnij o konkursie na swoim blogu
Subskrybuj mój kanał na YT: Tutaj

NAGRODY:
Klik  klik  klik  klik
WYGRAJĄ DWIE OSOBY, POWODZENIA! :)




 koszulka - KLIK!  spodenki - KLIK












Related Articles

104 komentarze:

  1. Julia Gbur, juliagbur@gmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obserwacja za obserwację?;)
      http://todayfindyourinspiration.blogspot.com

      Delete
  2. Chciałabym przeczytać posta o albumie. Bardzo ładne zdjęcia. Ja też kończę gimnazjum.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja nie wierze, ze zostalo juz tak malo czasu do wakacji! jestem przeszczesliwa z tego powodu! co do wakacyjnych planow to tez chcialabym pozwiedzac polske plus wybieram sie do bulgari

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  4. Super post! I oczywiście mega śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wiktoria Bednarz, wiktoria-bednarz123@wp.pl

    ReplyDelete
  6. Ja też nie mogę się doczekać wakacji, choć rozstaję się z moją klasą ;/
    Biorę udział:
    Kinga Szyszka
    e-mail: kikaa.x33@gmail.com
    Kliknęłam w linki, subskrybuję kanał ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  7. Zarejestrowałam się na email: laura.kotlinska.96@gmail.com
    Blog/YT/FB: Laura Kotlinska
    Baner na blogu: http://oczyoutsidera.blogspot.se

    Śliczne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  8. Już prawie wakacje, w końcu.
    Co do tego pomysłu z album to chętnie bym zobaczyła.
    fotographyfire.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pola Parol, polaparol@onet.pl
    Ceny klikniętych rzeczy: 1.US$13.50 2. US$13.83
    Subskrybuję jako: Pola Parol
    Wspomniałam o konkursie: http://poleksandra.blogspot.com/2015/06/ootd-4.html
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  10. Również nie mogę doczekać się wakacji!:) Ja w tamtym roku musiałam się rozstać z moją kochaną klasą z którą spędziłam 10 lat bo od zerówki razem, planowaliśmy duużo spotkań, a wyszło tak, że praktycznie w ogóle się nie widzimy. Jednak może u Ciebie będzie inaczej! Powodzenia;* Tylko mi się za bardzo nie rozpłacz na zakończeniu:*
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczna bluzka i spodenki :) Ja bym chciała zobaczyć post o albumie :)
    Ola Pazurkiewicz e-mail: olapazurkiewicz24@wp.pl (subskrybuję Twój kanał, a o konkursie wspomne w najbliższym poście :)

    Pozdrawiam gorąco :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  12. Prześliczne zdjęcia, ja też nie planuje wakacji bo zazwyczaj jak coś planuje to nie wypala
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Śliczna stylizacja *o*
    Życzę udanych wakacji :)
    http://daczik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jakie śliczne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne New Balance. Zdjęcia spodenki... wszystko ! Super :) Konkurs też :)

    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  16. Ja z moją klasa rozstaje się za rok, ale już to przeżywam :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja też nic nie planuję. Chce tylko się dobrze bawić żeby mieć co wspominać! :D Oczywiście tak jak u ciebie zrobię masę zdjęć. :)
    Cudne spodenki i koszulka ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. ja nie wiem co w wakacje będę robić, ale mam nadzieje, że coś mi się uda. ślicznie wyszłaś na zdjęciach

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja także zamierzam zrobić wszystko spontanicznie :)
    Piękne zdjęcia :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  20. Ja także zamierzam zrobić wszystko spontaniczne :)
    Piękne zdjecia :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz przepięknie!
    Zazdroszczę Ci 9 lat z tą samą klasą.
    Ja ostatnie chwilę w gim spędzam tylko z kilkoma fajnymi osobami z klasy :(

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia Weronika, a bluzka jest boska :)

    Obserwuje blog, zarejestrowana na romwe : ww-wiktoria@o2.pl
    Wiktoria Pietraszko

    ReplyDelete
  23. Ja też nie mogę doczekać się wakacji! W w tym roku chyba pojadę nad morze i do Warszawy! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super zdjecia <3 ja w przeciwienstwie do Ciebie zawsze wszystko planuje :D
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Prześliczne zdjęcia :D
    ___________________________
    Mój blog - zapraszam! Klik.

    ReplyDelete
  27. Mam taką samą koszulkę ♥ Świetne zdjęcia! Nie mogę się doczekać wpisu o albumie :D

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  28. Ja również żegnam swoją klasę, ale w podstawówce. Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  29. Nie mogę już się doczekać tych wakacji! ^^
    Przepiękny outfit :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  30. Przypadkowo trafiłam na twojego bloga, ale moim zdaniem jest na prawdę świetny!
    Też kończę już gimnazjum jednak ja się z tego powodu ciesze :)
    Ciekawy post, ładne zdjęcia.
    http://kanooshi.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia są jak zwykle prześliczne, od dłuższego czasu poluję na tą bluzkę z Sheinside. Ja także na telefonie mam odliczanie dni do wakacji, chociaż już teraz wystarcza mi to, że lekcje są luźne. Naprawdę współczuję tego, że musisz rozstać się z innymi, czeka mnie to za rok, ale wiem, jaki to ból, szczególnie, jeśli tak się ze sobą zżyliście. Ale zawsze można spotkać się w starym gronie i powspominać gimnazjum ;)
    Świetny pomysł, żeby odwiedzić różne miasta w wakacje, ja też większość z nich przesiedzę w domu, więc może spróbuję! Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała zaprosić Cię do Warszawy! Tak jak napisałaś - mogłabyś spotkać kogoś ze swoich fanów (mnie!).
    Chciałam Ci też bardzo podziękować za komentarz na instagramie, jak zobaczyłam go pod moim zdjęciem to mi uśmiech nie chciał zejść z twarzy!

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
  32. Pomysł z postem o albumie jest bardzo dobry :)
    Zarejestrowałam się pod emailem nasia1998@o2.pl
    I kliknęłam we wszystkie linki w poście. Bloga nie mam, więc tego nie mogę spełnić, ale subskrybuję Twój kanał :)

    ReplyDelete
  33. WERONIKA ŻMUDA
    NIE MAM BLOGA, ALE WSZYSTKIE INNE PUNKT SPEŁNIŁAM.
    weronikazmuda1403@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Moje wakacje też będą 'spontaniczne' - takie są najlepsze. Wyczekuję ich jak nigdy.
    Bardzo fajny pomysł z tą aplikacją odliczającą dni.

    Konkurs:
    Natalia Warchoł

    natey-blog.blogspot.com <---------- zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  35. Natalia Warchoł
    e-mail - natey1551@gmail.com

    ReplyDelete
  36. świetny outfit! :) Ja też jak na razie żadnych planów na wakacje nie mam ;d

    ✿Pisane pasją [klik]✿

    ReplyDelete
  37. ja gimnazjum kończę dopiero za dwa lata, i teraz mówię sobie że nie mogę się doczekać kiedy rozstanę się z tą klasą, aale znając mnie, na koniec trzeciej klasy zatęsknię za nimi
    +zapraszam! Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  38. Ja ze swoją klasą pożegnam się za rok ;/ aż żal mi myśleć o tym.. moje wakacje zaplanowałam podobnie!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Byłoby cudownie jakbyś przyjechała do Szczecina i udałoby mi się cię spotkać. Ja również nie mam żadnych planów na wakacje. :) Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Anonymous13 June, 2015

    Cudowna

    ReplyDelete
  41. Ślicznie zdjęcia! Ja tak samo nie mam wielkich planów głównie jeden wyjazd a później... Wszystko się samo potoczy. Świetny blog :)

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia ♥ Szkoda że już rozstajesz się z klasą :(
    Imię, nazwisko i email : Julia Dylicka (juliadylicka@onet.pl)
    Warunki spełnione! :)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    ReplyDelete
  43. Fajny konkurs, ja jednak nie biore udziału.. ;//
    świetne zdjęcia, wyszłaś ślicznie jak zawsze ;)
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  44. Świetny post :)

    -----
    Giweaway:
    Weronika Kamińska, email: werka3457@gmail.com
    Spełniłam wszystkie warunki giweaway (także dodatkowe) wspomnę o konkursie w najbliższym poście (poniedziałek) :)

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  45. Bardzo fajny konkurs, z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    Kinga Zych email: kinia.zych@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Juz biorę udział w konkursie!
    Też nie mam planów dokładnych na wakacje, chce tylko spędzić je jak najlepiej, żeby były jednymi z najlepszych :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Magdalena Podkalicka magdapodkalicka01@wp.pl
    http://madzia0608.blogspot.com/ Na blogu napisałam już wiadomość o konkursie, subskrybowałam też Twój kanał na YT. Wykonałam wszystkie polecenia, które wypisałaś. Jestem początkującą blogerką i to jest mój pierwszy konkurs, w którym biorę udział. Mam nadzieję, że się opłaci. :)

    ReplyDelete
  48. Wspaniałe zdjęcia:) Uwielbiam takie lekkie, letnie stylizacje.No i udanych wakacji, ja niestety już nie mam wakacji i chętnie bym się cofnęła do szkolnych czasów:)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja gimnazjum bardzo miło wspominam, miałam cudowną klasę, z którą także byłam 9 lat i fantastyczną wychowawczynię, która była dla mnie jak druga mama. Gdybym mogła, to wróciła bym się tam jeszcze raz :) Szkoda, że klasa w liceum okazała się dla mnie kompletnym niewypałem, no ale cóż, mi zostało jeszcze 2 latka, więc jakoś to przeżyję xD

    ReplyDelete
  50. Ja też nie mam jeszcze planów na wakacje :/ Mam nadzieje, że w przyszłym semestrze trafisz na równie fajną klasę :) --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  51. Anonymous14 June, 2015

    LadyinBlack
    wiem, że używanie swojego ''przydomka artystycznego'' może głupio wyglądać, więc moje imię i pierwsza literka nazwiska to Julia B. Nie chciałabym podawać tu mojego nazwiska. Mogę je jedynie podać prze e-mail.
    Obserwuję bloga, instagrama, lubię fanpage, subskrypuję kanała pod nazwą Ladyinblack/Ladyinblack Black/ladyinblack003
    Mój mail to ladyinblack003@gmail.com
    Nie mam bloga :( Zastanawiam się nad jego założeniem :)
    To pierwszy taki konkurs w, którym nie trzeba mieć swojego bloga (mam nadzieję). Nareszcie!

    +Przepraszam jeśli coś schrzaniłam, pierwszy raz biorę udział w takim konkursie :)

    ReplyDelete
  52. Powodzenia wszystkim w giveaway :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Klaudia Wiśniewska
    gummyber@interia.pl
    Twoja bluzka : US$13.50 / spodenki : US$13.83
    Kombinezony : 1 - $28, 2- $16,33 , 3- $16,33 , 4- $16

    ReplyDelete
  54. Szkoda, że rozstaniesz się ze swoją klasą:-( jednak jest już ta więź
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  55. Chcemy post o twoim albumie <3
    Śliczna jesteś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Super zdjęcia! :)
    Ja jak na razie nie mam planów na wakacje, stawiam na spontan :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  57. Powodzenia wszystkim życzę!

    http://monika-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. wszystko spełnione, saliczne zdjecia! :3
    Karolina Słomka, kikaa.s.99@gmail.com

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Przepiękne zdjęcia, mogę wiedzieć jaki jest materiał tej bluzki ? Nie chodzi mi o nazwę, tylko o to czy nie jest bardzo sztuczny i "potliwy". Bo bluzeczka jest cudowna ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  60. Miło,że zoorganizowałaś taki konkurs dla czytelników. Życzę wszystkim powodzenia! Mam taką samą bluzeczkę i uważam ,że jest genialna!

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia *-*

    Pozdrawiam, Osia

    ReplyDelete
  62. Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  63. Cudne zdjęcia jesteś bardzo ładne <3 pozdrawiam cieplutko<3


    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ja mam zaplanowany jeden wyjazd, a reszta to będzie stuprocentowy spontan i pewnie spotkania z osobami z mojej przyszłej szkoły :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Zarejestrowana
    Polubiłam jak Ola K.
    Obserwuję Ciebie jako Ola K.
    Kliknęłam

    Ola K.
    olusiek-blog@o2.pl

    ReplyDelete
  66. mam już konto na tym sklepie, więc nie mogę wziąć udziału ;(
    Świetny outfit! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Super blog, na pewno zajrzę jeszcze nie raz. Ale również zapraszam do Siebie mam nadzieję że również Ci się spodoba. : ) +Obserwuję. : )

    ReplyDelete
  68. ja juz tez nie moge sie doczekac wakacji, cudnie wygladasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Śliczne zdjęcia uwielbiam Cię!
    Julia Orkisz, julisiaorkisz@gmail.com :)

    ReplyDelete
  70. Ja także w tegoroczne wakacje stawiam na ,,spontan''. Także trochę martwię się co będzie za rok jak będę odchodzić z obecnej szkoły i każdy z naszej klasy pójdzie w swoją stronę, ale mam nadzieję, że nadal będziemy utrzymywać kontakt :)

    Biorę udział:
    Gabriela Majcherczak
    e-mail: gabim@poczta.onet.pl
    Kliknęłam w linki, subskrybuję kanał ;)

    Thedesiree.blogspot.com


    ReplyDelete
  71. śliczne zdjęcia !
    mają ten klimat :)


    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Biorę też udział w konkursie!

    Marta Borowiecka
    mail: m.borowiecka2000@gmail.com
    Spełniłam wszystkie warunki, subsktybuję na YT ;)

    ReplyDelete
  73. ładne spodenki ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. świetna bluzka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  75. Świetna stylizacja :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  77. Super!
    martuszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Ja też już nie mogę doczekać się wakacji, nie wierzę, że już w przyszłym tygodniu zakończenie roku!
    Świetny wygląd bloga :)

    http://olaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. jak zawsze świetny post i cudowne zdjęcia ♥
    Biorę udział :)
    Aleksandra Olender aleksandraa.o@o2.pl
    poklikałam i subskrybuję kanał na yt ;*

    ReplyDelete
  80. idealnie :*

    Zapraszam do siebie : catch-the-look-xo.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Wyjątkowo w tym roku zaplanowałam wakacje, bo też zazwyczaj wszystko wychodzi na spontanie. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. jak zawsze śliczna i świetnie ubrana hah :D :*
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  83. Piękne fotografie :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Anonymous16 June, 2015

    Piękne ujęcia zdjęć! Ja wakacje wyczekuję już od września w końcu jestem szczęśliwa że są za 1,5 tygodnia ;D

    ReplyDelete
  86. Piękna jak zawsze.

    1968basweca.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Fajny blog, zapraszam do zamieszczenia go na mojej platformie, bo jest tego wart. Rejestracja zajmie chwilkę i jest bezpłatna. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  88. biorę udział
    agnieszka.dasiewicz@wp.pl

    Agnieszka Dasiewicz :)

    ReplyDelete
  89. Pięknie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  90. Magdalena Parlej recons@onet.pl

    ReplyDelete
  91. Milena linka
    milenalinka@interia.pl

    śliczny blog <3 to do tego konkursu najnowszego ale pod tamtym postem nie mogłam nic pisać

    ReplyDelete
  92. http://abouteeveerything.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Sandra Melaniuk
    karmelciaxd@gmail.com

    ReplyDelete
  94. Świetna stylizacja i zdjęcia! :)

    daria-zdanukiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. biorę udział.
    Asia Czarnecka
    vivane15@gmail.com

    ReplyDelete
  96. Na pewno podczas wakacji kogoś z nas spotkasz.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Biorę udział:
    e-mail: karolina.d@onet.pl
    Karolina Dudkowska
    Poklikałam we wszystkie linki, subskrybuje kanała na youtube :)

    ReplyDelete
  98. Lidia Aleksandra Ciopala
    montagne@wp.pl

    ReplyDelete
  99. Biorę udział w konkursie:
    Wszystkie zasady konkursu wypełnione.
    Karolina Dudkowska, karolina.dudkowska@onet.pl :)

    ReplyDelete
  100. .Ładna ta bluzka :) zapraszam
    http://paznokciomaniak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Śliczna bluzka!
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.