Rób to co kochasz...





Już 16 dzień nowego roku, nawet nie wiem, kiedy to tak szybko mi umknęło. Wszyscy uświadamiamy sobie, że jesteśmy coraz starsi. Czasami to dobrze, bo zdobywamy cały czas jakieś nowe doświadczenia. Mamy kolejne 351 dni do wykorzystania. Możemy stawiać sobie nowe cele, wyzwania. Jednak zdajemy sobie sprawę z tego, jak czas nam szybko ucieka. Wszystko przemija. Chwile, które nigdy więcej się nie powtórzą. Sukcesy, których już nie zdobędziemy... Smutne, prawda? W tym szybkim tempie możemy się zgubić, nie potrafimy się odnaleźć w danej sytuacji. Czasami warto usiąść i przemyśleć. Zaczął się nowy rok, chyba każdy chce wykorzystać go w 100%, jak najlepiej tylko się da. Musimy pamiętać, że na swojej drodze spotkamy dużo ludzi, nowych bądź starych, o których nie wiemy nic lub wydaje nam się, że wiemy sporo. Wszystko okaże się w swoim czasie. Być może zostaniemy mocno zranieni, a może wszystko ułoży się tak, że ten rok przyniesie same dobre sytuacje.

Tak naprawdę to MY decydujemy o naszym życiu i wydarzeniach. Wystarczy tylko w porę się ''obudzić '' i zobaczyć co się wokół nas dzieje. Jeśli chcemy coś zrobić, zróbmy to od razu. Po co czekać?
Bywa tak, że załamujemy się, mamy takie dni, kiedy wszystkiego się odechciewa. Są różne powody. Nie chcę i nie będę ich oceniać, bo sama wiem po sobie, że bywa naprawdę trudno.
Jeśli chcemy, aby ten rok był całkiem inny, to pora się wziąć w garść i zrobić coś, aby czuć się w końcu dobrze. Nie ważne jak bardzo nas zraniono, jak bardzo jest źle, musimy myśleć pozytywnie. Oczywiście nie róbmy wszystkiego na siłę.
'' Rób to, co kochasz, to co czujesz, że możesz pokochać '' -
Idealny cytat. Jeśli będziemy dążyć do czegoś, możemy to osiągnąć. Nie będzie łatwo, ale warto się zastanowić czy warto. :) Nie możemy patrzeć na to, czy ktoś nas wspiera, czy zostaliśmy całkiem sami. Zróbmy coś tylko i wyłącznie dla samych siebie. Nie dla rodziny, przyjaciół, znajomych, tylko dla nas.
A jeśli chodzi już o wspieranie — nie wolno się przejmować tym jak ktoś mówi, że nam nie wyjdzie. Wręcz przeciwnie. Pokażmy im/mu, że jesteśmy silni, damy radę. Będzie to jeszcze większa satysfakcja. :)






















1. Robicie zakupy w lumpeksach? Zajrzyjcie tutaj: KLIK i zobaczcie jakie cudeńka upolowała Ankyls!
Może to was zachęci  do zajrzenia tam. :)

2. Jedzenie, które zwalcza stres? Jesteście ciekawi o co tutaj chodzi? Tutaj dowiecie się więcej: KLIK

3. Jesteście ciekawi co to jest beglossy? Chcecie zobaczyć co w tym miesiącu znajduje się w takim pudełeczku? KLIK

Related Articles

93 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia.
    Podoba mi się bardzo twój makijaż idealnaa :***
    Uwielbiam pozytywne nastawienie. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I z nowu pierwsza :D i to dzięki snapowi. Boże kochana jak Ty cudnie piszesz a zdjęcia. Już wolę nie mówić... są cudne w 100%. Jest dobre światło, tło i oczywiście "modelka".
    Dajesz dużo do myślenia. Gdy ja zakladalam bloga nie zwazalam na zdanie innych , Tylko tych najbliższych.
    Próbuje dostać się do Twojego poziomu jeśli chodzi o zdjęcia, bo w przyszłości chciałabym żeby posty na blogu ozdabialy śliczne zdjęcia takie jak twoje. Życzę wiele sukcesów i zapraszam do mnie
    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Prawda, jeżeli chcemy coś osiągnąć pora się obudzić i dążyć do celu!
    Te zdjęcia są cudowne, buziaki :*

    ReplyDelete
  4. Na ten rok, nie mam dużo planów, ale są one związane z tym co naprawdę lubię robić, dlatego czuję, ze własnie ten rok będzie cudowny ;3 mój blog

    ReplyDelete
  5. Bardzo mądrze napisane! :) Uświadomiłam sobie, że nie mogę zmarnować kolejnego roku,bez względu na wszystko muszę zacząć robić to co kocham, to co sprawia mi przyjemność a nie odkładać tego na później.
    Ładny makijaż *.* Pasuje do Ciebie :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piekne zdjecia! Swietna bluza! :)
    Ahh , jaki Ty masz ladny kolor wlosow! ♡

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz przepięknie w tym mocnym podkreśleniu ust <3 Bardzo ważne jest, żeby robić w życiu to co kochasz bo tylko wtedy będziemy w pełni szczęśliwi :)
    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace..blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawy post! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo mądre słowa, uwielbiam twoje posty z jakimiś przekazem, twoimi przemyśleniami są naprawdę motywujące i dają do myślenia. Ślicznie wyglądasz!
    Co to za szminka na ustach? Bo bardzo ładny kolor ;)

    ReplyDelete
  10. Pięknie ci w takim mocniejszym makijażu! ♥

    ReplyDelete
  11. Fakt, nikt za nas życia nie przeżyje i powinniśmy zrobić coś dla nas samych a nie ciągle dla innych.

    zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięcze ;)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia i co najbardziej, to cudowny makijaż! Dokładnie sie zgadzam. Bądźmy sobą, róbmy to co kochamy i nie przejmujmy się innymi. Czasem jest trudno ale takie jest życie.

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. No właśnie, powinniśmy robić więcej tego co nas uszczęśliwia i na pewno rok bedzie udany :) śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  14. Ostatnie zdania (o wspieraniu) według mnie są najlepsze z całego posta! Na zdjęciach wyglądasz olśniewająco! ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia i piękny blog!

    ReplyDelete
  16. Życie się ma jedno i trzeba brać z niego ile się da!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Mega! Z dnia na dzień coraz ładniejsza <3

    ReplyDelete
  18. Przepiękne zdjęcia oraz bardzo ciekawy i przemyślany post :)

    ReplyDelete
  19. Dokładnie wszystko zalezy od nas samych jak potoczy się nasze życie !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/nowosci-biedronka-pepco-i-chinczyk.html?m=1

    ReplyDelete
  20. Ten cytat opisuje wszystko perfekcyjnie. Cudowne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Dobrze napisane :) + piekne zdjecia

    ReplyDelete
  22. Zgadzam się, nigdy nie możemy się poddawać, kiedy ktoś mówi nam, że jesteśmy w czymś słabi, musimy udowodnić przede wszystkim samym sobie, że to nie prawda :) prześliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  23. W pełni zgadzam się z tym cytatem. :)
    Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  24. Jeju jakie piekne zdjecia! :)
    Pozdrawiam,
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Serdecznie zapraszam na mojego bloga :))).

    ReplyDelete
  26. prawdziwe słowa, trzeba czerpać każdą sekundę z życia;) ps. uwielbiam twoją urodę;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja również postaram się wykorzystać ten rok w 100% i postaram się, żeby nie był tak beznadziejny jak 2015...
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    ReplyDelete
  28. Super post! :*

    ReplyDelete
  29. Ale super fotki! Częściej się uśmiechaj bo wtedy uroczo wyglądasz:)


    www.andziathere.pl Wpadnij do mnie na nowy post :)

    ReplyDelete
  30. Piękny cytat. Masz rację czas szybko ucieka i trzeba go wykorzystać najlepiej jak się da. Pierwsze zdjęcie jest piękne, wyszłaś na nim zjawiskowo.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Motywujący post, żeby tworzyć własnego siebie i robić to co się kocha. :D

    ReplyDelete
  32. Przepiękne zdjęcia, a co do treści masz 101% racji :) Jaką masz szminkę na sobie?
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia! Z każdym postem sesja jest piękniejsza, a dziś to cudeńko :* Tak, masz absolutną rację. W końcu my sami też jesteśmy ważni, a zdrowy egoizm nie zaszkodzi!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia i piękne słowa. Masz rację, to My decydujemy jak wykorzystamy swoje życie.

    Nowy post na: inothercolors.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjecia i mega motywujący post! :)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  36. Cała prawda!
    Przepiękne zdjęcia, nie mogę się na nie napatrzeć. Jesteś po prostu piękna :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ten cytat taki prawdziwy , super przemyslany post :)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  38. to 1. zdjecie jest cudne :3
    nie ma sensu robic czegos, co ani troche nie jest lubiane, wrecz znienawidzone. Wszystko zalezy od nas, od tego jak my pokierujemy swoim zyciem.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Cudowne zdjęcia! To od nas wszystko zależy, pamiętajmy ♥

    ReplyDelete
  40. Może to zabrzmi jakk taki typowy wymuszony komentarz ale jesteś naprawdę śliczna i osobiście jestemm zakochana w twoich zdjęciach.

    zuzol-zuuzol.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Dużo zależy od naszego nastawienia i myślenia, dlatego trzeba nad tym pracować :) No i warto poświęcać się temu co się kocha - żeby być naprawdę szczęśliwym. Dlatego nie powinno odsuwać się tego na bok, tylko zawsze starać się połączyć to jakoś ze swoimi obowiązkami :)
    Ale ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  42. Dużo rzeczy może się zdarzyć właśnie w ciągu roku, przekonałam się o tym w 2015. Przepiękne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Mega motywujący post :D. Jak chce się coś zrobić trzeba zacząć działać i myśleć pozytywnie, bo to podstawa :). Śliczne zdjęcia.

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Piękne zdjęcia jak zawsze! :) Nasze życie to taka pusta książka i to my każdego dnia zapisujemy następne kartki. Od nas zależy jak to wszystko się potoczy, jak przeżyjemy to nasze życie. A wiadomo, że każdy chciałby jak najlepiej dlatego właśnie róbmy to co kochamy, nie patrzmy na to co powiedzą ludzie bo nie powinno obchodzić ich nasze życie :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    ReplyDelete
  45. Kiedyś niestety najpierw to co chciałam zrobić zastawiałam się co powodzą inni o tym, ale to mnie ograniczało mnie to w wielu rzeczach. Teraz nie rozumie dlaczego tak patrzyłam na to co powiedzą inni. Albo im się spodoba, albo nie. Trudno ich zdanie. :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jak ładnie wyglądasz! :) w 100% zgadzam się z tym co napisałaś powyżej - wszystko co robimy musimy robić dla siebie samych. :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Dokładnine! To kim jesteśmy i to co robimy ze swoim życiem zależy tylko i wyłącznie od nas. Śliczne zdjęcia. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Podoba mi się szablon blogu, jak piszesz, zdjęcia równie ładne - btw. cudny pieseł :P
    " Nie ważne jak bardzo nas zraniono, jak bardzo jest źle" - jak w Rockym. "nieważne jak mocno potrafisz uderzyć - ważne, ile potrafisz przyjąć ciosów i iść dalej".
    Zapraszam do siebie - mój pierwszy post ma identyczny tytuł. anonimowy23.blogspot.com
    Zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam i powodzenia! :)

    ReplyDelete
  49. Prześlicznie <3
    Fakt, ten czas tak szybko leci.. :/
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. świetne fotki. Z tym co napisałaś zdecydowanie się zgadzam, a cytat piękny.
    Mój blog - klik! ;)

    ReplyDelete
  51. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach!:)
    Bluza z motywem kwiatów na ramieniu też mnie urzekła.

    Ostatnio mam gorsze dni i chwile właśnie przez to, że robię coś czego nie lubię, co mi się nie podoba. Robię to z poczucia obowiązku. Przez to nie mam czasu na rzeczy, które kocham. Z utęsknieniem czekam na dni wolne, abym mogła zająć się tym co naprawdę sprawia mi satysfakcję i radość.
    Mój blog.

    ReplyDelete
  52. hej piękne zdjęcia, zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl

    ReplyDelete
  53. Wszystkie zdjęcia są cudowne ♥ Wyglądasz na nich ślicznie :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  54. Ja równiez uważam, że to my mamy ogromny wpływ na to, co się wydarzy w tym roku. I powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by był on lepszy od poprzedniego ;)
    Śliczne, zimowe zdjęcia:*

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  55. Ja równiez uważam, że to my mamy ogromny wpływ na to, co się wydarzy w tym roku. I powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by był on lepszy od poprzedniego ;)
    Śliczne, zimowe zdjęcia:*

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    ReplyDelete
  56. wygrałaś tymi zdjęciami, nie mogę się napatrzeć :)
    zapraszam do mnie, pokazuję jak przerobić lustro :)

    ReplyDelete
  57. Jestem zdania, że gdy robimy to co kochamy życie toczy się o wiele lepiej, przyjemniej, ciekawiej.
    Jak zawsze cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
  58. Przepiękne zdjęcia! Twój blog jest świetny :) Masz rację- najważniejsze to robić co się kocha. Krytyka była, jest i będzie, ale warto to wykorzystać jako motywację! Ktoś myśli, że nam się nie uda to trzeba mu pokazać jak bardzo się mylił :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Bardzo ładne zdjęcia :) Jakiego obiektywu używasz ??
    ZAPRASZAM DO MNIE -> http://believeinhimselfx33.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete
  60. You are gorgeous! I love your outfit its so casual yet cute<3

    follow for follow?:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete
  61. Idealny cytat! Muszę go sobie gdzieś zapisać. :)
    Zdjęcia są genialne <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  62. Bardzo motywujący post, masz racje, musimy udowodnić wszystkim swoją wartość! :D
    Pozdrawiam, Krystian ;)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  63. Super wyglądasz. Tylko uważaj, bo w takich spodniach przemrozisz stawy kolanowe :)

    ReplyDelete
  64. Dokładnie! Tylko MY decydujemy o tym jak nasze życie się potoczy. Bardzo motywujący post! Uwielbiam takie!
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  65. Byłam ciekawa tych zdjęć! Widać, że nowy obiektyw się super spisał i czekam na więcej haha :*

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko, że one jeszcze są starym obiektywem, ale dziękuję haha :*

      Delete
  66. Świetnie wszystko napisałaś, zgadzam się z Tobą w 100%... Trzeba robić to, co się kocha beez względu na to czy ludzie są z nami czy przeciwko nam :)

    Co masz na ustach? Piękny kolorek! ;*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  67. Zgadzam się z tobą, warto robić rzeczy, które kochamy, nawet te najdrobniejsze :)
    Piękne zdjęcia! :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. jesteś najpiękniejsza!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. przepiękne zdjęcia! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Cudownie wyglądasz, ja ten rok zdecydowanie poświecę na to co uwielbiam :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. pękny post, a zdjęcia cudowne ;)

    ReplyDelete
  72. Z wiekiem spotykamy coraz więcej przeszkód w robieniu tego, co naprawdę kochamy. Czasem nie wszystko jest takie proste, ale jeśli ktoś naprawdę coś/kogoś kocha, to nic go nie powstrzyma!
    Piękne zdjęcia, zawsze jesteś taka śliczna...! <3

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  73. ja kieruję się hasłem ,,follow your dreams" i tego się trzymam bo za marzeniami trzeba dążyć :) świetne zdjęcia, bardzo ładnie ci w blondzie :*

    ReplyDelete
  74. Cudne zdjęcia!!
    http://zagulaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. na prawdę świetny blog!

    zapraszam do mnie :)
    http://justmegirllikeyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Masz świetnego psiaka ! Bardzo lubię jak występuje na twoich snapach. Świetne jak zwykle zdjęcia. Powinniśmy zawsze robić to co kochamy by móc czerpać radość i rozwijać się.

    http://bykocur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Łooo ale mi na tych zdjęciach przypominasz Aleksandrę Wydrych (theladyfox) :D
    Piękne są!
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  78. Niesamowity wpis i przecudowne zdjęcia! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  79. jestes bardzo fotogeniczna powiem ci
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Jeejku przecudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Nikt za nas nie przezyje zycia. Wiec musimu zyc szczesliwie, tak jak chcemy i musimy robic to co kochamy. Mam nadzieje ze moje zycie takie bedzie. Ja robie zakupy w lumpeksach, czesto mozna znalezc fajne ciuchy. Wiem co to beglossy ale jeszcze nie kupowalam, mam zamiar. Poekny piesek, ladne wlosy i piekna twarz oraz same zdjecia! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Weronika, wiem że jest mała szansa że to czytasz, ale naprawdę naprawdę dziękuję! Uwielbiam takie posty, bardzo mnie tym moywujesz i sprawiasz, że znowu chce mi się wstać z łóżka. Teraz już wiem co muszę zrobić - walczyć o to, co kocham. Będę walczyć, nawet jeśli nie ma teraz przy mnie nikogo. Jeszcze raz dziękuję! Cudowne zdjęcia, uwielbaiam je:)
    Mój Blog - klik!<3 - zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę, będzie mi bardzo miło:)!

    ReplyDelete
  83. Jak zawsze super post ! :*

    ReplyDelete
  84. Wow! Świetny blog! Stylizacja też cudowna! Obserwuje :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    ReplyDelete
  85. Oddałabym wszystko, żeby miec tak śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  86. Idealne zdjęcia 💖
    Zapraszam na mojego bloga➡ http://changewithmeyourlife.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.