Diamante wear - co myślę?



Diamante wear - Co to takiego? Być może większość z was wie, ale pewnie nie każdy. Wiem, że nie wszyscy lubią ubrania w takim stylu, ale mimo to mam nadzieję, że post wam się spodoba.
Już w tamtym roku mogliście zobaczyć na moim blogu stylizację z ubraniami właśnie od tej firmy.
Ostatnia paczka, która do mnie przyszła zawierała naprawdę cudowne rzeczy. Dodawałam zdjęcia w poście o prezentach. Niestety przyszła troszkę za późno więc tamten post nie wyszedł dokładnie taki jak chciałam, więc dziś zobaczycie niektóre rzeczy dokładniej.
Zacznę od tego, że ubrania są wykonane z bardzo dobrego materiału. Każda rzecz z tej firmy jest cudowna i na żadną nie narzekam.
Najbardziej podobają mi się ich bluzy, są takie cieplutkie i ładne. Ostatnio dodali do swojego sklepu leginsy, w których jestem zakochana. Naprawdę. Od razu musiałam je mieć. Ostatnio zauważyłam, że są jeszcze czarne, więc może niedługo sobie je zamówię.  Nigdy się na nich nie zawiodłam, za każdym razem jestem mega zadowolona. Nie zbyt często kupuje sobie bluzy czy sportowe rzeczy bo rzadko kiedy chodzę tak ubrana. Jednak ten sklep jest jednym z najlepszych i jak najbardziej wam go polecam! Dodatkowo - przesyłka przychodzi naprawdę bardzo szybko. 
Bluza - jest mega wygodna, chociaż troszeczkę długa. Jednak na zdjęcach udało mi się to delikatnie ukryć.
Leginsy - Są bardzo wygodne, rozciągliwe. Idealne na wiosnę!
Bluza - KLIK
Leginsy - KLIK

Zdjęcia zostały zrobione dużo wcześniej

















Related Articles

69 komentarze:

  1. Nie znam tego sklepu. Ale ciuszki wygladaja naprawde swietnie! ;)
    Piekne zdjecia!! :)

    ReplyDelete
  2. Fanką ubrań nie jestem, bo sportowe rzeczy noszę tylko po domu (takie byle jakie) ale zdecydowanie jestem fanką Twoich zdjęć. Jak wybierasz te wszystkie miejsca na sesje? Zdradź mi swoją tajemnicę, pls. :D

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    ReplyDelete
  3. myślę że zainspirowałaś mnie do ścięcia włosów, idealna długość, bluza bardzo mi się podoba, leginsy średnio :)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :* bardzo lubię twojego bloga, instagrama i Snap chata.
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super są te ciuszki. Nie znałam ich wcześniej ;/

    ReplyDelete
  6. Świetna bluza ! Bardzo Mi się podoba :)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/instagramowo_10.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Nie miałam jeszcze doczynienia z ta firmą :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale bluza wygląda naprawdę fajnie i na dobrej jakości :). Bardzo ładne zdjęcia ;).

    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne ciuszki! Sama uwielbiam takie legginsy!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetna bluza i leginsy! :)
    Śliczne zdjęcia, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia. Jak z resztą. Nie słyszałam o tej firmie ale mają cudne ubrania więc poszperam w Internecie.
    Zapraszam do mnie
    morelllocherry.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam tę firmę, a leginsy marzą mi się już od dawna :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  13. Świetna bluza, słyszałam o tej firmie. Zdjęcia wyszły cudowne! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. nie slyszałam o nich, ale widzę, ze warto się zainteresować ;) śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  15. Mozę i ja sie skuszę na te legginsy :) Świetne zdjęcia :*
    I zapraszam do siebie :)
    BLOG

    ReplyDelete
  16. jakie cudowne zdjęcia :O, masz przepiękny uśmiech! :) obserwuje :)
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/ - zapraszam Cię serdecznie do nas :)

    ReplyDelete
  17. Świetny ten outfit, naprawdę. Mogłabym taki ubrać bez wahania, wygodny i ładny zarazem ;3
    To ostatnie zdjęcie najładniejsze *o*
    Wybrałaś bardzo ładne tło do zdjeć ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia Wer <3
    A leginsy i buza świetne <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Rzeczy wyglądają super ;)

    ReplyDelete
  20. Bluza świetna! A te legginsy łączą się jakoś z bluzką? Bo tak wygląda to na zdjęciach jakby były one "razem" :)

    ReplyDelete
  21. kurcze, naprawdę świetna jest ta bluza i legginsy także! :) muszę tam do nich zajrzeć, bo bardzo mi się spodobały! :D

    ostatnie zdjęcie jest suuper! :)

    pozdrawiam
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia i fajne miejsce,w którym je robiłaś :) Super ciuchy :)


    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  23. Wow super masz figurę :) a po rzeczach widać ze są fajne *-*
    Zapraszam do komentowania moich starych postów wkrótce powinny pojawić się nowe :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. rzeczywiscie rzeczy wygladaja na swietne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Racja, ten sklep ma super asortyment! :)
    Świetne legginsy *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  26. Genialne mają te ubrania, te getry szare są super! <3
    Ja niestety jeszcze nic z tej firmy nie mam!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetne zdjęcia ! A co do sklepu to bluzy naprawdę mają śliczne ! :)
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Mi osobiście bardzo się podoba taki styl ubierania się, Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) niepoczytalne2.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. a mi się podoba taka stylizacja ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Te legginsy świetne!
    Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bluza nie w moim stylu jednak fajnie się prezentuje, a leginsy świetne! Basic to podstawa haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Tę markę już kojarzyłam, jak kiedyś pokazywałaś ich ubrania haha :D Jakoś została mi w pamięci. A zdjęcia śliczne!
    + Nie wiem, czy zauważyłaś, ale masz taką ładną liczbę obserwatorów teraz- 2016!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetny blog!

    Zapraszam do mnie (m.in recenzja rzeczy zamówionych przez internet)
    www.lena-lemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Słyszałam dużo dobrego na temat Diamente Wear! :) Świetne zdjęcia, a bluza cudowna! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. słyszałam o tej firmie ubrania mają bardzo fajnie, niestety tylko na ich stronie widziałam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale leginsy są świetne, tak samo jak bluza :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. bardzo ładne ubrania :)

    ReplyDelete
  38. Jejku wspaniała ta bluza. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, więc chętnie przejrzę ich produkty :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  39. Śliczne ubrania, rzeczywiście wyglądają na bardzo wygodne :) myślałam, że na piątym zdjęciu masz papierosa w ustach, a to jakiś patyk w tle i tak się to ułożyło XD
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  40. Ciekawe ubrania :))

    zapraszam, zaczynam - http://gabrieleev.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ładne zdjęcia! Za takimi leginsami tak średnio przepadam, ale ładnie w nich wyglądasz! :) Za to bluza zdecydowanie mi się podoba!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  42. Ta biała bluza jest genialna! ♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<< zapraszam ♥

    ReplyDelete
  43. Muszę się zapoznać z tą stroną, bo ostatnio właśnie poszukuję fajnych bluz czy legginsów :3 Bardzo ładne zdjęcia ! :) Zapraszam do mnie ! :)

    ReplyDelete
  44. Są naprawdę śliczne :)
    Zdjęcia cudowne <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Super Ci w tych rzeczach, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  46. śliczne zdjęcia, leinsy idelane, w sumie pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale wydaje się być okej :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Słyszałam o tej firmie, ale nigdy nie mogłam się zdecydować ;p Może w końcu się skuszę :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  48. Często słyszę o tej firmie :) Super są te leginsy :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Rzeczy wydają się być naprawdę fajnie :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  50. leginsy są świetne *_*

    domikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Podoba mi się

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Nie znałam wcześniej tego sklepu, chetnie zaglądnę ;))
    Piękne zdjęcia! Świetne są te legginsy <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Mega rzeczy, od razu mi się spodobały i co zdecydowanie mój gust :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ciekawe miejsce do zdjęć. Efekty świetne! Bardzo podoba mi się bluza. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Świetny sklep, mają naprawde fajne ubrania i to dobrej jakości ! Super wpis i cudna stylizacja ! pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :* http://didismilestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. bardzo fajna bluza, zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl ja dopiero zaczynam bede wdzieczna za pomoc

    ReplyDelete
  57. Sama nie posiadam, ale moja koleżanka ma i jest solidna i cieplutka. A o kieszonce na ''dill'' już chyba słyszałaś, jakie są w tych bluzach? Bo bardzo się zdziwiłam jak moja kolezanka mi to powiedziała :D

    ReplyDelete
  58. Jesteś bardzo fotogeniczna! Bluza jest świetna!
    MELA BLOG♥

    ReplyDelete
  59. Raczej nie mój styl :D

    https://www.youtube.com/watch?v=PvES3A84CpQ

    ReplyDelete
  60. Bardzo ciekawa stylizacja :) Leginsy są bardzo ładne.
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. cudowny post i design bloga :D !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  62. Świetne zdjęcia! :)

    Zapraszam do siebie: nietypowyblogowszystkim.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.