Czekam na wasze pytania!




Cześć! Nawet nie wiem kiedy ten weekend minął. W planach miałam zrobić dużo zdjęć, ale niestety  wyszło nieco inaczej. Postaram się jednak wszystko nadrobić. Za tydzień postaram się zrobić wyprzedaż szafy. Jednak jeszcze nie wiem czy założę konto na VINTED czy będę wystawiać wszystko na snapie. Jak wolicie? :) Na dole dodam zdjęcie mojego snapa - dodawajcie aby być na bieżąco. 
Przy okazji mam do was maleńką prośbę. Zostawcie pod postem pytania, na które mam odpowiedzieć bo dawno takiego posta nie robiłam. Mogą być oczywiście anonimowe jeśli ktoś nie chce się ujawniać. Jednak wolałabym żeby były przemyślane. :)
A jeśli macie ochotę to poklikajcie w link od sukienki. Będę bardzo wdzięczna!













Related Articles

58 komentarze:

  1. Ale piekne zdjecia! Magia ♡

    ReplyDelete
  2. Pytanie: W jakich trzech przymiotnikach opisałabyś swój charakter? Co robisz zaraz po przebudzeniu się?
    Fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Myślę, że opcja Vinted będzie o wiele lepsza! :)
    Śliczna sukienka, poklikane!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. zakładaj vinted koniecznie !! :) sama na tym dużo skorzystasz

    ReplyDelete
  5. Świetny wpis :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; http://honeydaisie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękna sukienka ;)
    Czy zrobisz Room Tour lub świąteczny Room Tour ?
    Zapraszam na mojego bloga: http://with-love-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. jak robisz takie idealne kreski ? *.*

    ReplyDelete
  8. Ale piękna jesteś! *o* Idealna sukienka!
    http://www.pracadomowa.pl/ksiazka/matematyka-zbior-zadan-do-liceow-i-technikow-zakres-podstawowy-i-rozszerzony/93889

    ReplyDelete
  9. Załóż na vinted *.*

    ReplyDelete
  10. Piękna sukieneczka i piękne zdjęcia. Wygládasz jak jakaś nimfa, albo wróżka!

    Moje pytanko: Czy jest to twój pierwszy blog, czy miałaś kilka innych zanim osiągnęłaś swój sukces?

    Nowy post na: smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Lepiej chyba by było gdybyś założyła konto na vinted, jest to o wiele wygodniejsze :)
    Pytania:
    1. Co sprawia ci największą radość w blogowaniu?
    2. Czy twoi rodzice od razu byli z tobą zgodni co do współpracy z firmami czy jakoś ich przekonywałaś żeby się zgodzili?
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  12. Może lepiej żebyś założyła konto na vinted ;) będzie lepszy dostęp do tych ubrań.
    Link kliknięty♥
    pytania ; Dlaczego zaczęłaś blogować ? Dlaczego to się stało twoją pasją ? Masz jakieś rady dla początkujących blogerów ??
    Mój blog♥ zapraszam !

    ReplyDelete
  13. Śliczna sukienka :) Bardzo fajne zakładki "Your idea" i "Blog" (do której może kiedyś uda mi się trafić)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie. KLIK

    ReplyDelete
  14. kliknęłam, śliczna sukienka, a zdjęcia przecudne, mają swój klimat <3
    Zapraszam ;)

    ReplyDelete
  15. 1. Co najbardziej lubisz w świętach?
    2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
    3. Wolisz robić zdjęcia, czy być po drugiej stronie obiektywu?
    4. W chłodne dni wolisz napić się gorącej herbaty czy kakałka?
    5. Aktualnie ulubiony film?

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
    Szkoła średnia jest lepsza niż gimnazjum? Jak radzisz sobie z natłokiem spraw?
    Jak myślisz, co pozwoliło ci osiągnąć tak duży sukces w prowadzeniu bloga?
    Lubisz dowiadywać się czegos o urodzie?
    Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  17. Kogo oglądasz na snapie ? Czemu nie masz aska ? Słyszałaś o galerii VIVO w Stalowej Woli i czy planujesz ją odwiedzić ? JULIA JANIEC

    ReplyDelete
  18. Jesteś śliczna! Kliknęłam w link do sukienki:)) bardzo mi się spodobała.
    Mam dwa pytania:
    1. Z iloma firmami współpracujesz (czy w ogóle współpracujesz)? + czy oni pisali do Ciebie? czy Ty do nich?
    2. Kto robi Ci zdjęcia?
    Pozdrawiam i miłego wieczoru! Buziaki!
    marta-martaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Załóż profil vinted:)

    ReplyDelete
  20. Poklikałam. Magicznie przerobione zdjęcia. Zazdroszczę aparatu oraz urody.

    Pozdrawiam KLIK :)

    ReplyDelete
  21. Mnie też weekend zleciał nie wiadomo kiedy.
    Śliczne zdjęcia, kliknęłam w link :)
    Pytanie: od jak dawna interesujesz się fotografią?

    www.hello-wonderful.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. jakie ładne są te zdjęcia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. bardzo ładnie Ci w takich włosach !
    zapraszam do mnie :)
    http://sazidonna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ładna ta sukienka, a zdjęcia zjawiskowe ;)

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia.
    Pytanie : dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Kiedy wyniki konkursu ?

    ReplyDelete
  28. Na tych zdjęciach wyglądasz jak księżniczka Bizantyjska (Takie coś przyszło mi do głowy jak zobaczyłam zdjęcia )
    Pięknie ! Kliknęłam .
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  29. Czy interesujesz się sportem? Jeżeli tak to jakim? :)
    http://julias-blogspot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. 1 zdjęcia śliczne <3
    W sumie mi jest obojętne gdzie wystawisz ubrania może być na vindet :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz pięknie :*
    Oliwia-golebiowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczna sukienka! Weekend też minął mi mega szybko
    kliknęłam
    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ale piękne zdjęcia ! ♥

    ReplyDelete
  34. Fajnie będzie jak założysz vinted.
    Jak udaje ci się pogodzić szkołę z blogiem?
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Fajna sukienka ♥
    Jakie masz plany dotyczące bloga?
    Jesteś w liceum, czy technikum? Jaki kierunek?

    ReplyDelete
  36. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz jak księżniczka :) Śliczna sukienka :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Piękne zdjęcia :* Jak ważna jest dla ciebie fotografia ?

    ReplyDelete
  38. Cudownie wyglądasz *.*
    Hmm: Co Ciebie skłoniło do założenia boga? :)


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. 1. jakiej muzyki słuchasz?
    2. czy masz jakieś plany co do kierunku studiów?
    3. lubisz chodzić w rajstopach czy wolisz spodnie?
    4. ile czasu zajmuje Ci codzienna poranna toaleta?
    5. masz jakąś ulubioną markę kosmetyków?
    6. jaka jest Twoja ulubiona książka?

    ReplyDelete
  40. Nie mam pytań, bo nie umiem ich zadawać, ale muszę napisać że jesteś prześliczna! :o <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co prawda, to prawda. Zwłaszcza na zdjęciach z tego postu super wygląda, trochę jak Elfka z Władcy Pierścieni.

      Delete
  41. Twoje zdjęcia wyglądają tak magicznie.. a pytanie brzmi : Czy gdybyś mogła cofnęła byś czas ? Jeżeli tak co byś zmieniła?

    zapraszam do mnie :
    mlodablogerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz na zdjęciach jak najprawdziwsza księżniczka :) Aż dech w piersiach zapiera :) Masz bardzo delikatną i dziewczęcą urodę :3 Jesteś naprawdę prześliczną dziewczyną :) Pozdrawiam Julka ♥

    ReplyDelete
  43. Piękne zdjęcia *.*
    Jaki jest twój największy sukces w blogowaniu?
    Masz jakąś ulubioną markę kosmetyków?
    Czy Twoi rodzice od razu zgodzili się na bloga, zamieszczanie w nim Twoich zdjęć... i czy zgodzili się na współprace.. i to , że podajesz swój adres? :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Naprawdę cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie:
    http://blackeyebrows.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Fryzura jest przepiękna! : O

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Idealna💕
    jeśli chcesz to zapraszam do siebie
    werlaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny? W jakim kierunku się kształcisz?

    ReplyDelete
  48. Niesamowite zdjęcia!! 😍💘

    ReplyDelete
  49. Jesteś jeszcze z Kubą?
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.