Święta - czas wybaczania?



Słyszeliście o czymś takim jak to, że czas przedświąteczny jest czasem wybaczania? Ostatnio gdzieś o tym przeczytałam i zaczęłam się zastanawiać.

No tak, święta to czas przygotowań, rodzinnej atmosfery, niesienie pomocy innym, wzajemne obdarowywanie się, ale nie tylko prezentami. Czy jest też to czas wybaczania błędów, zmarnowanych szans?

Kiedy są święta, czasami łatwiej rozwiązać sytuację, bo chyba nikt nie chciałby siedzieć przy stole, spotykać się z kimś w nieprzyjemnej atmosferze. Wiedząc, że między nim a inną osobą sytuacja nie jest za ciekawa. Właśnie w ten świąteczny czas myślimy więcej o innych niż o sobie (szkoda, że niektórzy tylko wtedy).

Czasami, jeśli w rodzinie są niewielkie kłótnie i sprzeczki lepiej je załagodzić i dać drugą szansę, aby przy tym wszystkim nie ranić siebie a przede wszystkim swoich najbliższych.
Jednak tutaj nie chodzi też o rodzinę. Przyjaciele, związki czy nawet uczeń z nauczycielem. Czasami lepiej wyciągnąć dłoń i spędzić te święta z myślą, że zrobiliśmy coś dobrego.
Bywa tak, że nie każdy zasługuję na taką szansę. Może dlatego, że tych błędów było tak dużo, że po prostu się nie da? Przecież jeśli ktoś popełnił raz, drugi, trzeci...dziesiąty podobny błąd do wcześniejszego to po prostu nie wyciągnął z tego wszystkiego wniosków.
Wtedy trzeba się naprawdę dobrze zastanowić. Nie możemy kierować się tylko tym, że ktoś powiedział: '' święta to czas, aby komuś wybaczyć '', ale ile razy można robić to samo?
To niekończący się ciąg takich wydarzeń. Chyba nikt nie chce cierpieć. Jest to odpowiedni moment aby wszystko przemyśleć, ułożyć i podjąć odpowiednią decyzję. Oczywiście na wszystko potrzeba czasu. Lepiej zrobić coś porządnie, ale poświęcić na to troszkę więcej uwagi. Najlepiej zebrać wszystkie myśli i wtedy zdecydować. 

Jeżeli już mowa o świętach to przypominam o konkursie: tutaj

A jeśli chcesz mi sprawić radość to poklikaj w linki, przy okazji możesz podać cenę. Będzie to brane pod uwagę, kiedy będę przeglądać blogi do zakładki w pasku u góry. :)



BLUZA - KLIK 
SZALIK-  KLIK

















Czy warto zrobić sobie tatuaż?  Myślisz o tatuażu? Chciałabyś sobie go zrobić? Zastanawiasz się czy bardzo boli? Polecam przeczytać ten post, naprawdę sporo można się dowiedzieć. Nawet jeśli teraz jeszcze nie chcecie, ale takie informacje mogą wam się przydać. Post bardzo interesujący. Link do posta KLIK


świąteczny poradnik prezentowy -  Nie macie jeszcze pomysłu na prezent świąteczny dla swoich bliskich? U mnie jeszcze taki post się pojawi, ale niektórzy chcą zakupić coś wcześniej, w takim razie polecam zajrzeć tutaj: KLIK

Related Articles

48 komentarze:

  1. genialny post ! <3

    ReplyDelete
  2. W tamtym roku miałam sytuacje, że chłopak się chciał że mną pogodzić, i mówił że święta to czas wybaczania itp. Ale po co miałam mu wybaczać jak zaraz by zrobił to samo, a w szczególności, że mi na nim zależało i chciałam odciąć się od niego, dobrze zrobiłam chociaż mamy kontakt mały :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny post a zdjęcia jeszze piękniejsze :

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  4. ja nie wiem.. w swieta jest czasem sztucznie, ale jednak - wybaczac nalezy.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Swietnie napisany post :) sliczne zdjęcia ❤️
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  6. To prawda co napisałaś :) nie warto w święta być skłóconym :)
    Bluza - US$15.99
    Szalik US$11.00
    Noowy post ♥ klikkk !




    ReplyDelete
  7. Niektórzy dopiero po jakiejś dramatycznej sytuacji stwierdzą, że jednak potrzebują przebaczenia/przebaczyć.
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tak... święta są czasem, w którym jest nam łatwiej wybaczać.
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    ReplyDelete
  9. idealna ;**
    werlaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękne masz włosy :*
    Olvvia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia! :)
    Owszem, święta to również czas wybaczania, bo ponoć nie sztuką jest zapomnieć, sztuką jest przebaczyć :)

    Poklikane, US$15.99, zł46.20.

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia. Ty cudowna. Codziennie sprawdzam twojego bloga. :* 3mam za ciebie kciuki w tym co robisz. :)
    (Bluza US$15.99 Szalik US$11.00)
    Zapraszam. :)

    ReplyDelete
  13. Fakt, święta to dobra okazja na wybaczenie sobie. W końcu dziwnie tak siedzieć przy stole w nieprzyjemnej atmosferze.
    Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Chcę wybaczać, ale czasem jest to naprawdę trudne. Kiedy ktoś kogo kochasz np z rodziny ciągle sprawia Ci przykrość to serio cięzko o tym zapomnieć. Jednak trzeba, jesteśmy ludźmi każdy chcę dostać kolejną szansę.
    Naprawdę świetnie napisane aż zaczęłam się poważnie zastanawiać nad tym postem! :*
    I idealne zdjęcia, jak zawsze!
    Mój blog-zapraszam! :*

    ReplyDelete
  15. Jak to się stało że byłaś w Wałczu? Jestem właśnie z tej małej miejscowości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weronika jest z Człopy :)

      Delete
  16. Ale boskie zdjęcia! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem warto by rozpowszechnić święto dziękczynienia w Polsce. Takie święto - miesiąc przed świętami - dobrze przygotowało by nas na dzielenie się dobrem w Boże Narodzenie. :) Śliczne zdjęcia, uwielbiam twój uśmiech

    ReplyDelete
  18. Masz racje, święta to bardzo ważny okres w życiu człowieka i ja również jestem zdania, że podczas nich powinniśmy zapomnieć o niektórych rzeczach :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja uważam , że sama ta atmosfera sprawia, ze ludzie są milsi. To z kolei powoduje, że przebaczamy :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale co zrobić jeżeli osoba z rodziny nie oddzywa sie do innej? muszę wtedy spędzać czas oddzielnie z każdą z nich, to nie jest miłe, a już drugi raz będę musiała tak spędzać święta... nie potrafie juz z nimi rozmawiac i nie mogę sobie poradzić, za każdym razem wynika z tego coś czego nie chcę.
    bluza - $15.99
    szalik $11.00
    jesli chcesz to zajrzyj na mojego bloga ---> http://patrycjablog904.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  21. Masz rację. Skoro ktoś komuś wybacza po raz kolejny za to samo, to sa to słowa rzucone na wiatr. Święta są czasem wybaczania, ale według mnie ludzie nie powinny sobie wybaczać tylko gdy są jakieś duże święta. Trzeba się nauczyć wybaczać na co dzień, a nie czekać cały rok po to, żeby tylko siedzieć przy stole w miłej atmosferze.

    ReplyDelete
  22. Jestem zdania, ze każdy okres jest dobry żeby komuś pomóc, nie tylko święta. Każdego dnia możemy robic coś dla kogoś innego :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  23. Poklikałam :)
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. dużo w tym prawdy co napisałaś, ale ja osobiście mam mieszane odczucia :-)

    ReplyDelete
  25. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    ReplyDelete
  26. weszłam na twojego bloga poraz pierwszy i naprawdę mi się tu podoba. Na pewno wpadnę tu jeszcze, piękny wygląd i to co mnie zaskoczyło to mega super zdjęcia, dobry kadr, widać że robisz to co lubisz :) śliczna koszulke i masz naprawdę piękne włosy :) po za tym masz rację, w święta nie powinno się mieć żadnych konfliktów bo święta to magiczny czas ! Obserwuje

    www.revevelyn.blogspot.com


    Proszę wszystkich o wsparcie mnie w konkursie który jest na terenie UK co nie oznacza że w Polsce nie możemy głosować :) To tylko jedna sekunda a dzięki wygranej miała bym szanse dalej się rozwijać i uczyć nowych rzeczy. Proszę o głos na REVEVELYN

    Głosując również WY możecie WYGRYWAĆ nagrody

    http://najlepszeblogi.co.uk/glosowanie/

    ReplyDelete
  27. Pięknie napisany post :))
    Wybaczanie innym jest bardzo ważne. Kiedy nie potrafimy wybaczać, role się odwracają i z ofiary stajemy się agresorami.
    Cudowne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Każdy zasługuje na drugą szansę, ale jeżeli z niej nie skorzysta, to nie warto dawać mu następnej, bo z tej również nie skorzysta, super zdjęcia!
    bluza- $15,99 szalik- $11,00
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Też tak słyszałam wiele razy, jest w tym trochę prawdy, ponieważ - tak jak to wytłumaczyłaś - nie chcemy siedzieć przy stole nie rozmawiając. Świetny post oraz zdjęcia!

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetny post, bardzo podoba mi się Twój blog na pewno będę częściej zaglądać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie -> http://paulinax12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Na pierwszy ogień co powiem,to - urzekły mnie niesamowicie zdjęcia. :)
    Co do tematu wpisu zgadzam się. Święta to czas wybaczania,ale nie da się przecież wybaczać wszystkim wszystkiego co zrobiły te osoby setki razy. Tak samo nie można życzyć jakiejś osobie którejś się nie lubi wszystkiego najlepszego skoro w głębi duszy wiemy,że chcemy dla niej tych najgorszych rzeczy. Niestety prawie każdy tak teraz robi,bo w końcu mamy XXI wiek. :/

    Zapraszam również do mnie.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  32. Myślę, że Święta to świetny czas na wybaczanie jak i poukładanie wszystkich spraw :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  33. Śliczna bluza :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Niby masz rację, ale ja za świętami średnio przepadam :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam twojego bloga,czytam go systematycznie.Masz śliczne zdjęcia! Pochwaliłam Cię do stronie na facebooku DDOB.
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Święta są najlepszym czasem do różnych rachunków sumienia.
    Super wyglądasz ♥

    ReplyDelete
  37. Czekam na poradnik prezentowy :)
    Kocham święta za to, że często jest to okazja do przebaczenia :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. święta to jak najbardziej czas wybaczania ;p
    ślicznie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie wyglądasz!!

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. świetny post!!!
    poprostujulietta.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Świetny, mądry post. W zeszłym roku wpadłam w małą sprzeczkę z dobrą koleżanką z klasy, powód tak naprawdę był blachy. Przez ok 2-3 tygodni zadna z nas nie podeszła zeby przeprosić, jednak podczas wigilii klasowej obie stwierdziłyśmy, że tak dalej nie może być. Wszystko sobie wyjaśniliśmy i dzien skończył się idealnie. Do dnia dzisiejszego mamy świetny kontakt. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetny post, brakowało mi takiego. Cudna stylizacja!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Trochę ciężko jest stwierdzić, czy do końca to twierdzenie jest takie genialne, bo sama napisałaś, że czasami jeśli ktoś popełnił jeden błąd za dużo razy, nie da mu się tego tak po prostu wybaczyć i darować wszystkiego co było..
    julia-kowalska.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super post! Bardzo ładne zdjecia.
    Cieszę się,że natrafiłam na twojego bloga,bo bardzo mi się spodobał :) Dołączam do obserwujących ;)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.