Nowy rozdział





Niestety ta pogoda i panująca atmosfera sprawia, że świąt wcale nie czuć a mi do głowy przychodzą posty o smutnej tematyce. Nie chce zaniedbywać bloga, ale też nie mogę tylko pisać o złych rzeczach. Dziś jednak postanowiłam wam o czymś napisać.
Z racji tego, że chciałabym aby mój blog był o wszystkim. Tzn, troszeczkę modowy, posty tematyczne, kosmetyczne czasami nawet związane z wystrojem domu. Chciałabym wam też ''pomóc'' abyście nie popełniali takich samych błędów jak ja, ale wszystko w swoim czasie.
Ostatnio w tygodniu nie ma mowy abym gdziekolwiek wyszła. Nauki jest naprawdę sporo, wszystko ze względu na zbliżające się święta a co się z tym wiążę? Koniec pierwszego semestru. Dodatkowo dochodzi do tego, że strasznie dużo myślę o niektórych sytuacjach, które miały kiedyś bądź niedawno miejsce.
W ostatnim czasie bardzo wiele się w moim życiu zmieniło. Nie chodzi mi tylko o nową szkołę, znajomości. Wszystko się zmieniło, mam nadzieję, że będzie się zmieniać cały czas na lepsze. Jednak, żeby do tego doszło jesteśmy zmuszeni podjąć jakieś decyzję. Czasami są one dla nas strasznie trudne, zastanawiamy się nad nimi dosyć długo.
Zanim cokolwiek postanowimy musimy pamiętać, że to jest jak z książką. Aby zacząć kolejny rozdział trzeba najpierw skończyć ten, który aktualnie czytamy.
Trzeba się liczyć z tym, że z życiowymi sytuacjami jest o wiele trudniej. Jednak zawsze aby do czegoś dojść musimy pocierpieć. Bo przecież gdyby wszystko szło po naszej myśli to byłoby to zbyt proste.
Zbliża się nowy rok, więc może warto przygotować się do niego odpowiednio aby zacząć go jak najlepiej. W życiu potrzeba zmian i nie możemy cały czas robić tego samego. Po co ciągnąć znajomości, które są nam do niczego niepotrzebne, tylko przez nie cierpimy. Mimo tego wszystkiego takie znajomości, sytuacje nas dużo uczą. Powinniśmy wyciągać w nich związki aby kolejny raz nie popełnić tych samych błędów.



Jeśli podasz cenę rzeczy masz szansę pojawić się w zakładce '' BLOG '' oraz w kolejnym poście.













Czekolada w plastrach KLIK  - O tym jeszcze nie słyszałam! Coś cudownego dla osób, które kochają czekoladę. Ciekawe czy będzie dostępne w Polsce?

Jessica Mercedes ścięła włosy?! Pewnie większość z was wie o kogo chodzi. Bardzo ją lubię i często oglądam jej snapa. Ostatnio dużo się słyszy, że Jess ścięła włosy. Widzieliście już jak wygląda? :)

A po świętach czas na ćwiczenia!  Chyba każdy zamierza po świętach ćwiczyć. A jak nie po świętach to będzie to nowe postanowienie większości osób w nowym roku, więc w tym poście znajdziecie kilka prostych ćwiczeń na brzuch. :)

Related Articles

50 komentarze:

  1. O ja masz tą super kurtkę. Niestety ja za późno obudziłam się z kupnem :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się w twoim designie bloga!
    Najlepszy na całej polskiej blogosferze:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    ReplyDelete
  3. Fajny blog, posty są także ciekawe , obserwuję go już jakiś czas. Zapraszam http://marzenczas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. cena krótki - 44,99$
    fajnie by było zapomnieć o wszystkim co było, żeby zacząć czysty, sprawiedliwy rozdział po nowym roku..
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna sesja :)
    Cudowny klimat zdjęć ^^
    Zapraszam http://fashionwithuss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Masz rację, najpierw trzeba zakończyć stary rozdział, wszystko sobie poukładać, a potem odważnie wkroczyć w nowy!
    Bardzo ładne zdjęcia!
    kurtka-$44.99
    bluzka-$15.99
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  8. ładna kurteczka ;)
    Też nie wiedziałam czekolady w plastrach z chęcią bym sprobowała <3
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. U mnie wystawienie ocen do poniedziałku, choć większość już jest, więc..luz :)
    Cudowne futerko *o* 44,99$
    Bluza - 15,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja też ostatnio siedzę tylko w książkach ;__;
    Oczywiście blog również zaniedbałam :(
    Cudowne zdjęcia!
    Uczciwie poklikałam :)
    44.99, 15.99
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Podjęłam dużo złych decyzji, ale są też niektóre gdzie wyszło mi coś na korzyść ;)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Dokładnie! Najbardziej spodobał mi się ten fragment z rozdziałem książki, bo tak w życiu jest. Jedno trzeba skończyć, by zacząć następne:)
    +Nie muszę chyba pisać, że cudownie wyszłaś na tych zdjęciach!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudnie wyglądasz. Uczenie się na błędach to podstawa.
    U mnie też szaro ostatnio ;c

    ReplyDelete
  14. niestey, najgorsze jest to cierpienie :( mam nadzieje, ze dasz sobie rade
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Pięknie wyglądasz! Nowy rok to motywacja do zmian, ja juz planuję swoje cele na przyszły rok :0

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ładnie wyglądasz, super kurtka :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz, mam identyczne spodnie :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. U mnie też ostatnio dużo się dzieje. Porównanie życiowych decyzji z rozdziałami książki bardzo mi się spodobało. Masz bardzo ładną kurtkę,szczególnie jej kolor mi się podoba.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. U mnie w życiu również bardzo dużo się ostatnio zmieniło i to niekoniecznie na lepszy.. Niestety, a może i stety nauka, której poziom i natężenie zwiększyły się ostatnio nie dają mi o tym myśleć i się zadręczać wszystkim. Chociaż również brakuje mi czasu na przemyślenie wszystkiego. Pozdrawiam Julka ! (klik)

    ReplyDelete
  20. ja w ten weekend tez nigdzie nie wychodze, za duzo ..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudowne zdjęcia! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  22. Masz racje, ale mi z trudem przychodzi zakończenie wielu rzeczy :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zmiany są potrzebne każdemu. Ja sama staram się wprowadzać jak najwięcej zmian w moje życie, żeby się do nich przyzwyczaić. Tak samo kończę toksyczne dla mnie znajomości. Wiem, że potem będzie tylko lepiej :)
    Prześliczne zdjęcia, bardzo fajnie napisana notka. Śliczna jest ta kurtka! :)
    Ceny: Kurtka 44.99$
    Bluzka 15.99$

    Pozdrawiam
    Mój blog, zapraszam :)

    ReplyDelete
  24. Masz rację, co do tych znajomości! Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. kurtka jest prześliczna ;)

    ReplyDelete
  26. Jesteś prześliczna, zazdroszczę urody, buziaki :):*
    gabiraczkowiak.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  27. Zgadzam się, aby zacząć nowy rozdział w życiu musimy skończy poprzedni. Choć żeby było dobrze, przed tym musimy trochę pocierpieć.
    Ceny:
    Kurtka - 49.99
    Bluzka - 15.99
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  28. Za każdym razem, gdy patrzę na Twój blog, nie mogę przestać zachwycać się nad Twoimi zdjęciami, wow! Posty są takie dopracowane, a wisienką na torcie zawsze jest jakiś tekst z przesłaniem! Mam nadzieję, że kiedyś dojdę do Twojego poziomu, ale wiem, ze to wymaga wielu lat pracy :) Pozdrawiam x

    +US$44.99
    US$15.99

    Mój blog angegar-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. U mnie w szkole też jest ciężko, ale na szczęście za dwa dni, troszkę odpoczniemy :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. nie warto ciągnąć znajomości, tylko ze względu na przywiązanie. czasem niektóre nie mają już sensu :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!
    44.99 15.99

    ReplyDelete
  31. Świetna stylizacja! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Dokładnie.. Nie wszystko idzie po naszej myśli.. Wtedy, życie byłoby za proste. Każdego z nas dopadają dni, w których musi podjąć poważne i trudne decyzje. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia! Chciałabym właśnie skończyć wszystkie niepotrzebne znajomości i nowy rok zacząć bardzo dobrze :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Śliczna kurtka
    Cena kurtki 44.99$ Bluzka 15.99$
    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo ładne zdjęcia :)
    W nowym roku na pewno wiele się zmieni i niektóre ,,rozdziały" zostaną skończone

    http://czarnykkapturek.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Zgadzam się, na błędach uczymy się najwięcej i czasem żeby do czegoś dojść, musimy się trochę poświęcić i wycierpieć :) śliczne zdjęcia!
    kurtka: $44.99 bluzka: $15.99
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Jeśli masz problem z wylewającymi się ciuchami z szafy, odwiedź nasz blog!

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia:)))

    Maja z DarkRoseberry

    Kurtka $44.99 Bluzka $15.99

    ReplyDelete
  39. Ja też sporo musiałam ostatnio zmienić. Niektóre decyzje kosztowały mnie naprawdę wiele, a skutki odczuwam do dziś... Nie moge odciąć się całkowicie od mojej przeszłości i nie zamierzam. Szanuję ją, to moja historia. Zaczynam jednak kolejny rozdział, tak jak Ty. Mam nadzieję, że będzie udany.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. kurtka - 54.99$
    bluzka - 15.99$
    szkoda że czasem mamy mobilizacje, ale zapał wkrótce znika... Ale każda chwila jest dobra by zacząć nowy rozdział.
    http://headindreams.blogspot.com/ - mój nowy blog <3

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.