Zadaj mi pytanie!




Cześć! Dzisiaj chciałabym bez przedłużania poprosić Was o zadawanie mi pytań w komentarzu, ponieważ chcę zrobić post z odpowiedziami. Być może są tu osoby, które czytają mnie już bardzo długo i mają do mnie jakieś pytanie, a innym pomoże to troszkę mnie poznać.
Pytania możecie zadawać również anonimowo, wystarczy tylko zaznaczyć taką opcję. Nie mam ask'a, więc od czasu do czasu taki post nie zaszkodzi.
A teraz zostawiam Wam zdjęcia, które zrobiłam już jakiś czas temu.

bluzka - KLIK
Buty  - TUTAJ, KLIK


















Related Articles

64 komentarze:

  1. Najpiękniejsza <3 !
    www.nessperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz w takim wydaniu :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  3. Ale fajne zdjęcia! Śliczne buty!
    Mam jedno pytanie dla Ciebie: Jakie jest Twoje największe blogowe marzenie?
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  4. Rodzice pozwolili ci na tatuaż przed osiemnastką? Tzn widzę, że tak, ale nie mieli z tym żadnego problemu?

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia, śliczne buty! *.*
    Stylizacja jak najbardziej w moim stylu, jest świetna! Świetny pomysł z tym zadawaniem pytań :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czy masz jakąś złotą radę dla osób, które zaczynają dopiero blogować? Pozdrawiam Kinga :)

    ReplyDelete
  7. Mam tę bluzkę, jest genialna;) buty rewelacyjne dodają charakteru :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. piękne zdjęcia! Masz plany na przyszłe wakacje?:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  9. Ile czasu w tygodniu spędzasz nad tworzeniem swojego bloga? :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. planujesz zmianę wyglądu bloga? :)

    ReplyDelete
  11. Jakie wartości w życiu są dla ciebie ważne? Jakie masz priorytety? :)

    ReplyDelete
  12. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ? ;)

    ReplyDelete
  13. Jakie są Twoje zainteresowania ? ;)

    ReplyDelete
  14. Mieszkasz na wsi?
    Jeśli tak to w jakiej dokładnie i czy fajnie ci się tam mieszka?
    Dlaczego założyłaś bloga?
    Zrobiłabyś post z poradami fotograficznymi, bo masz cudnego Insta?
    Jak wypromowałaś bloga i Instagrama?
    Jaka była Twoja pierwsza współpraca i kiedy ją podjęłaś?
    Wypisałabyś wszystkie firmy, sklepy z jakimi współpracujesz?
    Gdzie zazwyczaj robisz zdjęcia na sesje?
    Masz chłopaka?
    Kto robi Ci sesje?
    Czy superstary z Insta, dostałaś ze współpracy?
    Skąd bierzesz pomysły na posty?
    Od kiedy prowadzisz bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo ciekawy blog, czy w pozycjonowaniu pomaga Ci mr-concept.pl ? Mają ciekawe oferty promocji bloga, sama zastanawiam się nad ich ofertą..

      Delete
  15. Super zdjęcia! Spodnie REWELACYJNE! <33 Mamy pytanie :) Jak to się stało, że jesteś taka ,,sławna,, w DDOB? Jest jakaś historia z tym związana? :) POZDRAWIAMY I ŚLEMY BUZIAKI ;*

    ReplyDelete
  16. Masz bardzo interesującego i inspirującego bloga :) zapraszam na mojego :D http://kacperisylwia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Prześliczne zdjęcia! Buty jak i bluzeczka podobają mi się :) Farbowałaś włosy czy może rozjaśniałaś? Ciekawi mnie jak doszłaś do takiego jasnego koloru :) Nie jestem pewna czy to Twój naturalny kolor więc się pytam.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  18. Jak zaczęłaś blogować? I skąd bierzesz pomysły na bloga?

    ReplyDelete
  19. bardzo ladne zdjecia, szczegolnie ostatnie!:*
    pytan nie mam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo podoba mi się ta bluzka, a buty są genialne. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Super stylizacja, piękne buty. Jak wpadłaś na pomysł by założy bloga? :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są tak delikatne! #Pytania: Za co najbardziej kochasz fotografię? Jak to się zaczęło, że postanowiłaś pisać bloga?
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz! Cudowne buty i bluzka :)
    Buziaki ♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. do której klasy idziesz po wakacjach? p.s. śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  25. dodasz notke o sposobach na nauke?

    ReplyDelete
  26. wolisz zeszyty z twarda okładka czy z miekka?

    ReplyDelete
  27. dodasz posta o przyborach szkolnych?

    ReplyDelete
  28. Co planujesz robić w przyszłości? :3

    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyszłaś! Śliczne buty <3

    ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  30. Jak dużo czasu zajęło Ci dojście do takiej wprawy w robieniu zdjęć? Po jakim czasie stałaś się profesjonalna?
    Jak zostałać ambasadorką DDOB?
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    ReplyDelete
  31. Wow! Mega kobieco wyglądasz, ale sztos! :O <3
    A co do pytań: jaki zawód chciałabyś wykonywać w przyszłości? Myślałaś o byciu modelką?
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Hmm to kilka pytanek ode mnie:
    -Czy piszesz ze swoimi czytelnikami na trudne tematy?
    -Plany na końcówkę wakacji?

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz :*
    Ile lat już prowadzisz bloga? :)

    Pozdrawiam :*

    [MÓJ BLOG]

    ReplyDelete
  34. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. A może zrobisz post o swoich ulubionych zdjęciach? :D

    ReplyDelete
  36. Ile ważysz i ile masz wzrostu?

    ReplyDelete
  37. Zdjęcia są cudowne!
    * skąd pomysł na youtube?
    * co Cię inspiruje?
    * jak godzisz bloga ze szkołą?

    ReplyDelete
  38. Masz śliczny kolor włosów *^*. Jakiej farby używasz? Jestem też ciekawa jak o nie dbasz.A tak btw to świetne masz stylizacje.A tak z innej beczki, to gdzie zamierzasz pójść po gimbazie?

    ReplyDelete
  39. Jesteś jeszcze ze swoim chłopakiem?

    ReplyDelete
  40. Ostatnie zdjęcie jest cudowne! *.* Śliczne buty :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  41. Pierwszy raz tutaj wpadłam, ale bardzo mi się spodobało. Masz cudowne włosy! :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Dlaczego zalozylas bloga? Dlaczego "pooozytywna"? :) Kupujesz w lumpeksach? Twoja ulubiona blogerka? Biały czy czarny?�� Jaka mialas średnia? �� Co najczęściej jesz? Jakiej muzyki słuchasz? Jak wybierasz miejsca na zdjecia? Skąd pomysły na stylizacje? Jakie blogi obserwujesz ? Masz chlopaka?�� w jakim programie przerabiasz zdjecia? Pozdrawiam!❤❤
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Twoje największe inspiracje blogowe? :)
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Od jak dawna prowadzisz bloga? Jak udało Ci się zdobyć popularność tego bloga 'w świecie bloggerów'? I ponieważ masz bardzo ładne włosy :D To: jak dbasz o swoje włosy? :)
    Pozdrawiam:)

    www.janickaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Czy masz jakąś osobę z którą przyjaźnisz się od dziecka do teraz ?

    ReplyDelete
  46. Bardzo ładne zdjęcia :).

    Jak długo prowadzisz bloga?
    Masz jakieś pasje?
    Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  47. Dlaczego "pooozytywna'? Kupujesz w lumpach? :P Skąd pomysly na miejsca na zdjecia
    ? Uluboja blogerka? Jakie blogi czytasz? Ulubiony kolor? WOlisz czarny czy bialy? :P Pozdrawiam!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jak było na spotkaniu DDOB w Warszawie? Ile było osób? Wszystkich poznałaś? Kiedy będziesz znowu w Warszawie?

    ReplyDelete
  49. Czy ten chłopak ze snapa jest Twoim aktualnym chłopakiem?
    Troszkę osobiste, ale czy ciężko było Ci zapomnieć o byłym?
    Co cenisz najbardziej w przyjaźni?
    Twoje ulubione buty?
    POZDRAWIAM :D

    ReplyDelete
  50. Te spodnie są mega!
    Skąd je masz?
    I ogólnie jeszcze drugie pytanie jak udaje Ci się mieć aż takie perfekcyjne zdjęcia? Kwestia fotografa, pory dnia czy dobrego sprzętu? Chodzi o to jak to robisz, że na każdym zdjęciu wychodzisz tak korzystnie. Są takie jasne, ostre. Przerabiasz je gdzieś jeszcze? Rozjaśniasz? Szczególnie dwa ostatnie są boskie dlatego pytam, bo już wcześniej się nad tym zastanawiałam.

    ReplyDelete
  51. Świetna stylizacja! Jestem mega ładna i fotogeniczna! :3
    grochowska.wordpress.com

    ReplyDelete
  52. Jakie piękne zdjęcia! <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Kochasz swojego chłopaka? Wiem ze go masz :)

    ReplyDelete
  54. Jak Ci sie uklada z Danielem?

    ReplyDelete
  55. Skąd masz naszyjnik ?Jest świetny :)

    ReplyDelete
  56. Jaki używasz tusz do rzęs? :)zdjęcia mega :)

    ReplyDelete
  57. Jaki używasz tusz do rzęs? Zdjęcia mega :))

    ReplyDelete
  58. Czy miewasz problemy z niedoskonałościami na twarzy i jak sobie z nimi radzisz ?

    ReplyDelete
  59. Czy dużo czasu poświęcasz na naukę, jak twoje wyniki są bardzo dobre czy nie zwracasz na nie jakiejś większej uwagi ?

    ReplyDelete
  60. Na jakim profilu jesteś w liceum? Dobrze się na nim czujesz?

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.