Wyjazd do Gdańska, troszkę zdjęć!




Cześć! Być może wiecie, że na Sylwestra wybraliśmy się z Danielem do Gdańska. Chcieliśmy sobie odpocząć i spędzić czas po prostu razem. Nie zależało nam na imprezce itd. Troszkę pozwiedzaliśmy, chociaż pogoda była ładna tylko jednego dnia, więc za dużo nie obejrzeliśmy. Na szczęście to był nasz drugi wspólny wyjazd do Gdańska, więc w większości miejsc już byliśmy. Było mega fajnie! Przy okazji zrobiliśmy troszkę zdjęć, więc pomyślałam, że kilka Wam tutaj wstawię. :)
Generalnie nagrywaliśmy też vloga, naszego pierwszego, na którym coś mówimy, ale nie robiliśmy zbyt dużo ciekawych rzeczy bo wszystko było mega spontaniczne. Cały wyjazd w sumie był po to aby odpocząć. Zastanawiam się cały czas czy ktoś chciałby go oglądać, może wrzucę. Zobaczymy! :)
Tymczasem zapraszam Was na mojego instagrama: Pooozytywna (KLIK) tam macie dużo fotek oraz zapisaną relacje właśnie z Gdańska!



















Related Articles

10 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia,na Twoich fotkach są zawsze takie piękne kolory! Super, że wróciłaś na bloga :)

    ReplyDelete
  2. Ale super musiało być! :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Czekam na vloga! To fajnie ze w końcu się odwazylas na taki krok by coś na nim powiedzieć. Zdjęcia jak zwykle urocze :) Piękna z Was para
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetne są te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie, że mogłaś tam być! Nawet w zimie Gdańsk jest uroczy :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja chce do GDAŃSKA ;(
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia, patrząc na nie zamarzył mi się wyjazd do Gdańska :) Pięknie razem wyglądacie, na każdym zdjęciu widać Waszą miłość :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  8. Pięknie razem wyglądacie :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie w czerwonych bluzach :D

    ReplyDelete
  9. Kocham Gdańsk, moim zdaniem to jedno z bardziej magicznych polskich miast, w którym zawsze jest coś do zwiedzania, poznania, obejrzenia czy zjedzenia.:D Zawsze, gdy planuję kilkudniowy wypad do Trójmiasta, przeglądam w internecie apartamenty blisko centrum. Gdańsk jest bardzo dużym miastem, warto więc podczas pobytu wynająć lokum w dobrej lokalizacji — w ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu, który w innych okolicznościach należy przeznaczyć na dojazdy.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.