Grudzień



Hej! Już nie pamiętam kiedy tak po prostu usiadłam i napisałam do Was kilka słów. Jest tu ktoś jeszcze? Coraz mniej osób czyta blogi i jakoś tak moje zaangażowanie w bloga spadło. Cieszę się jednak, że nie zakończyłam tego całkiem bo w sumie to lubię od czasu do czasu się tutaj do Was odezwać. Kto wie, może za jakiś czas wrócę tu na stałe i posty będą tak czesto jak kiedyś :)
Teraz zdecydowanie więcej czasu poświęcam na instagram (btw, kto jeszcze mnie nie obserwuje to zapraszam: KLIK Pooozytywna)
W ostatnim czasie udało mi się zrobić troszkę więcej zdjęć stylizacji więc przy okazji Wam wrzucę. Zdecydowanie jestem miłośniczką swetrów! W mojej szafie jest ich pełno a mi wciąż mało. A najlepsze są te oversize! Fajnie się w nich czuje i wyglądają też całkiem dobrze. Właśnie taki jest ten ze zdjęć. Fajne jest w nim to, że można go zarzucić nawet na ramoneskę. Więc na wczesną wiosnę oraz późną jesień też będzie dobry!
Do tego dopasowałam wysokie kozaki od Ryłko! Kiedyś byłam przeciwnikiem butów za kolano, a teraz totalnie za nimi szaleje! Mam już kilka par, różnych kolorów, na obcasie, na płaskiej podeszwie.  Dwie pary są z Ryłko i to zdecydowanie nawygodniejsze kozaki jakie mam. Są super! Lubię nosić je na spodnie, podoba mi się to i jest cieplutko!
Jak Wam się podoba stylizacja?










Related Articles

15 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :)

    ReplyDelete
  2. Super wyglądasz w tej stylizacji, bardzo pasują Ci te kolory :) Hurtownia ciuchów Sosimply.pl ma podobne spodnie w swojej ofercie. Bardzo podoba mi się, że mają taki klasyczny kolor i krój :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam oversize'owe swetry, bardzo mi się to podoba.
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    ReplyDelete
  4. Te zdjęcia są genialne. Wyglądasz przepięknie!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Strasznie mi przykro, że zainteresowanie blogami spada, ale mówi się trudno. Stylizacja super! Kocham takie duże swetry:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz na tych zdjęcia genialnie tak swoją drogą. A czy czekałam jak wrócisz? Oczywiście że tak ! Swetry to podstawa każdej zimy wiec każdy moim zdaniem powinien je mieć w swojej szafie :)
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne kozaki! Sweter też mi się podoba :)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz przepięknie w tej stylizacji :) I mega fajne miejsce na sejsę

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia bardzo instagramowe ale ja to kocham <3 prześlicznie wyglądasz :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny taki post, super się czyta i ogląda :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz bosko w tych kozakach.

    ReplyDelete
  12. Cudowna stylizacja! Jestes bardzo elegancka!

    ReplyDelete
  13. Blog wymaga jakies poziomu intelektualnego zarówno od twórcy jak i odbiorcy, więc nie oczekujcie, ze bedzie to masowy środek przekazu. Będzie to raczej twórczość elitarna dla wymagającego, inteligentnego odbiorcy, który będzie potrafił nawiązać więź intelektualną czy emocjonalną z twórcą/czynią bloga. Blog to taki rodzaj pamiętnika, powieści, to jest sztuka i to dość wymagająca.
    Obyś Ty Autorko wytrwała w tej twórczości bo dajesz z siebie dużo pozytywu, wdzięku, piękna, klasy, uroku.

    ReplyDelete
  14. Trudno o bardziej kobiecy, seksowny strój niż ten powyższy. Wyglądasz przepięknie.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.