Sukienki od Sensistore!



Jak ja tu dawno do Was nie pisałam! Szooook! Brak czasu, obowiązki, wszystko się skumulowało i efektem był brak wpisów. Na szczęście na instagramie jestem cały czas aktywna. Wiadomo on pochłania dużo mniej czasu dlatego jeśli chcecie być na bieżąco to zerknijcie tam!
Dziś będzie troszkę skromniej, bo będą tylko fotki, ale obiecuję, że za jakiś czas blog znów zacznie działać!
Mam Wam do pokazania dwie piękne sukieneczki od Sensistore! Jedna bardzo delikatna na codzień, druga bardziej elegancka. Będzie odpowiednia na zbliżające się święta czy sylwestra!
Często zadajecie mi pytania gdzie można dostać jakieś fajne sukieneczki, także odsyłam Was do sklepu: KLIK
Dajcie znać co myślicie o tych sukienkach! Która podoba Wam się bardziej?
LINK DO SUKIENEK:



















Related Articles

17 komentarze:

  1. Fajne sukieneczki, najbardziej podoba mi się ta druga.
    Masz bardzo ładną buźkę!:)


    Zapraszam na nowy, jesienny post ♠
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Jejku, jaki piękne ♥
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pierwsza sukienka jest wprost przepiękna! :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Obie sukienki są cudowne, chociaż bardziej podoba mi się pierwsza, przejrzałam asortyment od Senistore i napewno wybiorę coś dla siebie, bo wyglądasz rewelacyjnie w tych outfitach ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Pierwsza zdecydowanie najbardziej skradła moje serce! Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale na pewno do niego zajrzę, ponieważ jestem w okresie osiemnastek więc na pewno się przyda :) Czekam z niecierpliwością na kolejne posty!

    ReplyDelete
  6. Ślicznie! :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. Prześlicznie wyglądasz! Zarówno pierwsza jak i druga sukienka wygląda fenomenalnie. Bardzo ciekawa propozycja na święta lub na sylwestra. Ty w nich wyglądasz genialnie, co tu więcej można dodać. Cieplutko kochana pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  9. Pierwsza sukienka jest przecudna ^^

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz bosko!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.