Brązowe kozaki - stylizacja w brązowych kolorach!


Cześć! Zima to chyba najgorszy czas do robienia zdjęć. Pogoda totalnie temu nie sprzyja, trzeba się spieszyć, żeby nie zamarznąć. Więc ja już czekam z upragnieniem na wiosnę, a Wy?
Na szczęście w tym mrozie udało mi się cyknąć kilka zdjęć. Co prawda zbyt wiele ich nie wyszło, ale stylówka bardzo mi się podoba, więc stwierdziłam, że post z nią musi się pojawić.
Wybrałam brązową spódniczkę z selfieroom.pl, dobrałam do niej jasny golfik ze Stradivariusa, a żeby nie było za zimno to jeszcze dorzuciłam kamizelkę futrzaną z Bershka (kupiona z 3-4 lata temu!!). Odkopałam ją w szafie i stwierdziłam, że tej zimy muszę coś z nią stworzyć. Lubię chodzić w spódniczkach zimą, ale muszę się wtedy ratować długimi kozakami. Swoją drogą - bardzo się z nimi polubiłam. Brązowe kozaki od Ryłko na płaskiej podeszwie sprawdzą się idealnie na co dzień. Są wygodne, nie zjeżdżają nam z nóg i przyjemnie się w nich chodzi. Czego chcieć więcej od takich butów? Prezentują się też bardzo dobrze. Myślę, że całość fajnie ze sobą współgra. Co myślicie? Nie przesadziłam z brązem?





Related Articles

10 komentarze:

  1. Śliczna spodniczka a te kozaki ohh piękne <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. Ja już czekam z wyteskniebiem na wiosnę. Nie cierpię zimna a tym bardziej gdy trzeba jeszcze robic zdjęcia na insta czy bloga. Masakra a stylowka mega
    by-tala.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. podoba mi się :) super spódnica!

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz przepięknie w tej spódniczce i kozakach! Całość bardzo elegancka i seksowna!

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie brązy! Stylizacja jest także idealnie wkomponowana w tło :)

    ReplyDelete
  7. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pięknie wyglądasz <3 aż mi się moja kamizela przypomniała, bo mam dokładnie tę samą, tylko leży gdzieś zakopana w szafie. Na teraz idealna :)

    ReplyDelete
  9. U nas w PL taka stylizacja będzie dobra do... końca maja! Kozaki nawet na letnie wieczory sie przydadzą zapewne i w nastepnych, letnich miesiącach!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.