Zimowe fotki - sanki! + zimowa stylizacja!



Jeeeeeju, już nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam na sankach! Masakra. Minęło tyle czasu! :O
Ogólnie dopiero zdałam sobie sprawę z tego ile te saneczki mają lat! Miała je moja mama, następnie ja z moim bratem a one cały czas dają radę. Udało nam się zrobić jeszcze kilka zdjęć na śniegu, chociaż już topnieje. Jak Wam się podobają zdjęcia?


Przy okazji możecie zobaczyć moją zimową stylówke!
Buty - Mustang (aboutyou)
Kurtka - Tommy Hilfiger (aboutyou)
Spodnie - Zara
Opaska - Stradivarius







Related Articles

17 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia moja droga! Ale bym poszła na sanki 😍

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się klimat zdjęć i kolorystyka :D

    ReplyDelete
  3. Świetne buty i całość. Masz gust i klasę.

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia, wyglądasz prześlicznie! Aż zazdroszczę, ja już nie pamiętam kiedy ostatnio siedziałam na sankach. Pozdrawiam kochana ciepło i zapraszam do siebie.
    Klaudia;)

    ReplyDelete
  5. Twoje zdjęcia są takie piękne! Już jak je zobaczyłam na insta to byłam nimi mega zachwycona. Dodawaj więcej postów, bo aż miło! :)

    https://recenzjeprzyherbacie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kurcze, nie spodziewałam się, że jak zamieszkam w miejscu, gdzie nie ma śniegu to będzie mi go tak brakować! Takie zdjęcia powodują, że tęsknię za czymś od czego przez całe dorosłe życie uciekałam :D

    ReplyDelete
  8. Bije od ciebie energia

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe zdjęcia. Super stylizacja!

    ReplyDelete
  10. jaki cudnowny klimacik <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.