Prezenty świąteczne X DDOB X DAWANDA







Święta zbliżają się wielkimi krokami. Praktycznie wszędzie już można to zauważyć. Reklamy w tv, masa świątecznych 'okazji' w internecie czy ozdoby w sklepach i galeriach. Co to oznacza? Chyba pora pomyśleć nad prezentami dla naszych bliskich. Pamiętacie jak kiedyś dodałam post właśnie z pomysłami? Chyba zacznę taką mini serie. Było wiele miłych komentarzy, pytań na fanpage. Więc w najbliższym czasie wyczekujcie kilku takich postów. Zaczniemy od dziś, prezenty wybrałam ze strony DAWANDA. Kojarzycie stronę? Masa ciekawych produktów. A najlepsze jest to, że aktualnie trwa konkurs DDOB x DAWANDA, w którym możecie zgarnąć świetne nagrody.
Więcej dowiecie się tutaj: KLIK!!



Prezent dla przyjaciółki? Ten wpadł mi od razu w oko! Napis na kubku jest świetny. Myślę, że nie jedna przyjaciółka by się z niego ucieszyła.



Uwielbiam co jakiś czas zmieniać coś w moim pokoju, a do tego czasami potrzebne są jakieś drobne dodatki. Przeglądając stronę znalazłam świetną lampkę. 



Często ludzie kupują sobie po prostu biżuterię. Sama uwielbiam bransoletki i naszyjniki. 


Znasz kogoś kto praktycznie cały czas ma przy sobie telefon? Może warto mu kupić nowe ''ubranko''? Jestem pewna, że się ucieszy! 

A może świeczki zapachowe? Uwielbiam zimą siedzieć przy takich świecach. Tworzą cudowną atmosferę.



A teraz kilka innych rzeczy, które jeszcze znalazłam na stronie. Wydaje mi się, że to całkiem ciekawe prezenty, może akurat coś wpadnie Wam w oko i uznacie, że to idealny prezent dla kogoś z Waszej rodziny czy znajomych.






Related Articles

24 komentarze:

  1. Już wiele razy słyszałam o tym konkursie i chyba wystartuję! <3 Case jest przecudowny <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Świetne pomysły na prezenty, właśnie się zastanawiałam nad prezentami wiec i strona i konkurs się przyda :)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne prezenty, zarówno pod względem pomysłowości, jak i wyglądu tych rzeczy. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Gdybym miała wybrać sobie z tych rzeczy jedną nie potrafiłabym :) Świetne pomysły na prezent :) Na pewno się nimi zainspiruję :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jesteś bardzo kreatywna i masz super pomysły <3 na pewno skorzystam
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale mega te prezenty <3
    Powodzenia wszystkim w konkursie.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Przepięknie! <3
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne pomysły! też spodobała mi się ta lampka w kształcie diamenta!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  9. Czytałam już taki post u innej ambasadorki. Świetne pomysły :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetne rzeczy pokazałaś, mam nadzieję, że uda Ci się wygrać! Sama zastanawiam się nad wzięciem udziału w tym konkursie :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ta lampa i świeczka są cudowne! na pewno stworzą przytulny klimat w pokoju :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ciekawe pomysły :)pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super rzeczy są na tej stronce! :D

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  14. Świetne rzeczy, a każdej bym się ucieszyła.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hej! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ;) Podoba mi się styl twojego pisania , a zdjecia to petarda ♥ Zapraszam http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Dopiero sie rokrecam, obserwuje i licze na rewanz :*

    ReplyDelete
  16. O na pewno chciałabym coś z tego dostać!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajne propozycje ;D
    sannness.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. super post uwielbiam twój blog :D

    Pozrawiam <3
    <a href="http://blondbme.blogspot.com/>blondbme.blogspot.com/✿</a>

    ReplyDelete
  19. Kubek i lampa są cudowne! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ta lampka diamond skradł moje serce. Chyba muszę podsunąć mojej mamie pomysły na prezenty bo zawsze ma problem. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/6-blogmas-wywiad-z-martyna-cysewska.html

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.