Prostownica babyliss





Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kiedy moje włosy wyglądają na zadbane czy zdrowe. O wiele lepiej się czuje, kiedy są ładnie ułożone. Od jakiegoś czasu przestałam je prostować i nie wyglądają źle. Jest całkiem dobrze. Jednak kiedy mam więcej czasu albo szykuje się na zdjęcia to wolę troszkę bardziej nad nimi popracować. I tutaj pomaga mi w tym moja nowa PROSTOWNICA DIAMOND CERAMIC XXL ST280E firmy BaByliss Paris. Jest najlepsza z wszystkich jakie miałam do tej pory. Teraz prostowanie nie zajmuje mi tyle czasu! Wcześniej musiałam kilka razy prostować jedno pasmo włosów, a teraz raz użyję prostownicy i mogę zabierać się za kolejne. To wszystko zasługa extra szerokich płytek XXL 45mm z powłoką Diamond Ceramic , które pozwalają na prostowanie szerokich pasm włosów. Warto wspomnieć, że prostownica bardzo szybko się nagrzewa, więc nie musimy długo czekać. Dodatkowo równomierny rozkład ciepła na całej płytce pozwala stylizować nawet grube i długie włosy. Jest to plus, jeśli gdzieś się szykujemy i zależy nam na czasie. Prostownica Diamond Ceramic ST280E ma aż 15 ustawień temperatury (150°C - 230°C), nie wszystkie prostownice coś takiego posiadają. To już mój drugi produkt z firmy BaByliss Paris. Posiadam jeszcze lokówkę. Z obu produktów jestem mega zadowolona, więc pozostaje mi jeszcze zainwestować w lepszą suszarkę. A Wy jeśli chcecie kupić prostownice czy jakiś inny produkt to polecam sprawdzić produkty firmy BaByliss Paris, lepiej wydać trochę więcej pieniędzy na coś porządniejszego. A gwarantuje, że będziecie zadowoleni.















Related Articles

30 komentarze:

  1. Czytałam już wiele pozytywnych opinii na temat tej prostownicy i firmy. Mam w planach zaopatrzyć się w nową prostownicę i na pewno wezmę ją pod uwagę ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kiedys nalogowo prostowalam wlosy, a teraz to juz z rok tego nie robilam xd ;D
    MOJE MIEJSCE W SIECI ♥

    ReplyDelete
  3. Mam juz kilka produktow tej firmy i jestem mega zadowolona :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna ta prostownica :)

    ReplyDelete
  5. Prostownica wydaje się naprawdę świetna :) I wygląda tak samo świetnie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Marzy mi się taka prostownica ♥ Sama jestem posiadaczką naturalnie falowanych włosów i, niestety, prostuję je wręcz nałogowo!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam mieć wyprostowane włosy, ale niestety w domu nie mam prostownicy ;_;.
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Ciekawa ta prostownica :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Myślę, że jest rzeczywiście dobra :)
    Ja nie prostuję włosów, bo nie mam na to czasu rano.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Tej firmy nie znam, aczkolwiek ja na szczęście nie muszę używać ani prostownicy ani nic :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Słyszałam już wiele pozytywnych opinii! Mega ;*

    ReplyDelete
  12. Wiele pozytywnych opinii czytałam na temat tej prostownicy, faktycznie wygląda świetnie jednak jestem ciekawa jakby się ona u mnie sprawdziła. Pozdrawiam :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja już staram się nie prostować włosów, więc nie będzie mi do niczego potrzebna ta prostownica :)

    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  14. Ciekawa jestem jakby sprawdzała się u mnie. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Taak, te prostownice są cudowne ;)
    mierny rozkład ciepła na całej płytce pozwala stylizować nawet grube i długie włosy. Jest to plus, jeśli gdzieś się szykujemy i zależy nam na czasie. Prostownica Diamond Ceramic ST280E ma aż 15 ustawień temperatury (150°C - 230°C), nie wszystkie prostownice coś takiego posiadają.

    ReplyDelete
  16. Co prawda ja nie prostuję włosów zbyt często, ale przy zakupie nowej prostownicy wezmę ją pod uwagę :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię tę firmę, masz śliczne włosy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. ja na szczescie nie musze prostowac wlosow :)

    ReplyDelete
  19. Ja odkąd zapuściłam włosy, nie mam już problemu z ich kręceniem :) ZAPRASZAM DO MNIE - KLIK!

    ReplyDelete
  20. Masz naprawdę cudowne włosy!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja nie prostuję ani nie suszę moich włosów ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Planuję zakupić jakąś prostownicę, więc może skuszę się na tą ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  23. Super, że prostownica Ci się sprawdza! Ja swoich włosów nie prostuje, a wręcz czasem kręcę, bo są nudne i proste. Cudowne i estetyczne zdjęcia, a modelka jeszcze ładniejsza. 😍
    MÓJ BLOG 💘

    ReplyDelete
  24. podoba mi się twój kolor włosów! :) karolinaaag

    ReplyDelete
  25. Dużo o niej teraz słychać i aż załuje, że ostatnio kupiłam inną, nową prostownicę!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  26. nawet nie wiem, czy bym potrafiła używać takiej szerokiej prostownicy

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.