Related Articles

27 komentarze:

  1. Super! Słodziaki z was :-)

    Pozdrwaiamy
    elsslyne.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super :) kurtka z pierwszych zdjęć wymiata!

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post na blogu - AUTOPORTRET 2016

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój kolor włosów <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjecia!! ^^

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. bardzo pozytywne zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  7. Fajnie razem wyglądacie

    ReplyDelete
  8. Bardzo śliczne zdjęcia <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ah jak wy genialnie razem wychodzicie na zdjęciach
    Cudowne zdjęcia
    Buziakixxx

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne, jesienne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ładna kurteczka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ostatnio zakochałam się w kurtkach tego tupu! Wyglądasz przepięknie na zdjęciach!


    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne zdjęcia, śliczna z was para! *O*

    Pozdrawiam serdecznie,
    Life By Teen, zapraszam

    ReplyDelete
  14. Świetne włoski z 1 stylizacji! uwielbiam zdjęcia, na których jesteś Ty ze swoim chłopakiem, są takie klimatyczne <3 karolinaaag

    ReplyDelete
  15. Masz piękny kolor włosów, dopiero teraz jakoś się bliżej przyjrzałam i mega jest!

    minimalistyczny.blogspot.com (klik)

    ReplyDelete
  16. Zwykle zdjęcia par są przesłodzone i nie podobają mi się,wasza sesja jest cudowna,tworzycie piękną parę :)
    KLIK-MÓJ BLOG <--Zapraszam do siebie na nowy post i zachęcam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  17. Magiczne zdjęcia :). A ta bluza/katana na początkowych zdjęciach jest śliczna.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  18. Bardzo klimatyczne i romantyczne zdjęcia, aż się miło robi na sercu, kiedy ogląda się sfotografowane szczescie ;]
    Serce skradła mi czarna bluza z kieszonką ♥
    /Agata
    NASZ BLOG - KLIK


    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia. Najlepsze są te, na których jesteście razem. Taka fajna energia z nich bije. :D

    Magdalen - zapraszam <3

    ReplyDelete
  20. świetna sesja i stylizacja ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetne stylizacje!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.