Zaufanie

Ile razy już zawiedliście się na kimś, komu ufaliście najbardziej na świecie? Ile tajemnic powiedzieliście jakiejś osobie, która przekazała to innym?
Tak, to chyba jedno z najgorszych uczuć. Zaufanie jest bardzo ważne. Ciężko je zdobyć a bardzo łatwo stracić. W dzisiejszych czasach naprawdę trudno komukolwiek zaufać. Ludzie kłamią nawet wtedy kiedy nie ma takiej potrzeby.
Często zadaje sobie takie pytanie czy mogę komuś zaufać w 100%? Teraz jak o tym myślę, wydaje mi się, że nie. Oczywiście są osoby, którym ufam ale nie potrafię nawet im powiedzieć wszystkiego. Może dlatego, że już nie raz ''przejechałam się '' na kilku osobach. Jeśli ktoś nas zawiedzie, czujemy się źle. Jedni przechodzą to bardziej emocjonalnie a inni zlewają. Wydaje mi się jednak, że więcej osób bierze to do siebie. Chyba nikt z nas nie chciałby stracić jednej z ważniejszych dla nas osób...
Ostatnio znalazłam świetny opis, taki prawdziwy, który świetnie nawiązuje do dzisiejszego posta.

"Wrogowie byli bardziej fair, niż nie jeden przyjaciel "

Czasami nie zdajemy sobie sprawy ile nienawiści kryją w sobie nasi ''przyjaciele''. Ile razy mogliśmy zostać oszukani przez naszego niby przyjaciela. A nasi wrogowie? Mimo tego, że się z nimi nie lubimy to są z całej tej nienawiści do nas bardzo szczerzy. A przyjaciel? To on staje się największym wrogiem... Przyjaźń się kończy. Jak dla mnie gdyby była prawdziwa nigdy by się nie skończyła.
Nie mam 20 czy 10 przyjaciół, jest ich o wiele mniej ale cieszę się. Bo wiem komu ile mogę powiedzieć i nikt więcej się o tym nie dowie.
Na zdjęciach możecie zobaczyć jedną z osób, której bardzo ufam i przy okazji możecie zobaczyć na jej bloga: diamentoowaa <klik> 





















Różowa sukienka - KLIK  czarna sukienka - klik

Mam nadzieję, że mogę na was liczyć i klikniecie w oba linki! :)

Related Articles

88 komentarze:

  1. Drugie zdjęcia świetne, podoba mi się jak wyglądasz w tej sukience! Co do wpisu, to na przyjaciołach zawiodłam sie nie raz, a najbardziej, gdy w grę wchodziły pożyczone pieniądze. Ja wyznaje zasadę, że ufam ludziom jedynie w 85%.

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    ReplyDelete
  2. po prostu mistrzyni w postach tematycznych♥

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. chyba jeszcze nigdy nie zawiodlam sie na kims w duzym stopniu, na pewno nie byl to przyjaciel, raczej kolezanka, ale nawet w tym przypadku bol byl naprawde duzy i uczucie rozczarowania...

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  4. Ale ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Żałuję że powiedziałam niewłaściwym osobom o pewnych rzeczach. Mam dwie najlepsze przyjaciółki, którym mogę ufać i bardzo się z tego cieszę :)
    Ale przepięknie wyglądasz! Świetna ta suknia, jestem pod wrażeniem :) Bardzo ładnie ujęte na zdjęciach. Ostatnie najbardziej mi się spodobało.

    Pozdrawiam :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też się kiedyś przejechałam na kilku osobach, ale przez to wiem komu tak naprawdę mogę zaufać :)
    Śliczne zdjęcia♥

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  7. Piękny, prawdziwy post, a jeszcze do tego ta sukienka- marzenie ♥
    Zapraszam do mnie! :)
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Doskonale napisane! ♥

    ReplyDelete
  9. Tak , raz zaufałam pewnej osobie wyjwaniłam jej moje tajemnice . Zawiodłam się na niej , wykorzystała wszystkie te informacje moje sekrety , i postwarzała bajki nie z tego świata , do teraz kombinuje namawia innych przeciwko mnie . To jest straszne i okropne .
    Kliknęłam w linki :)
    Pozdrawiam ciepło !
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowna sukienka-zakochałam się w niej!
    Co do zaufania, zgadzam się z Tobą w całości :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zaufanie jest bardzo ważne, mnie wiele osób zdradziło i dziwę się je potrafię komuś jeszcze zaufać. zdjęcia są cudowne, a sukienki szczególnie czarna nie mogę się na nią napatrzeć ♥

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  12. Masz rację, ja już się na kilku osobach "przejechałam". Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi. Nie wszystkim jednak ufam w 100% i wiem, komu, o czym mogę powiedzieć, a co lepiej zachować dla siebie. Piękne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Każda plotka, która wychodzi od naszego 'przyjaciela' jest z zazdrości. No cóż życie :-) Mega zdj.
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Przecudne sukienki, obydwie świetnie w nich wyglądacie! <3
    Zgadzam się z tym cytatem, czasem to wrogowie poprzez szczerośc wobec nas stają się naszymi przyjaciółmi.. ;)

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  15. Te sukienki sa idealne na sesje!:) Slicznie wygladacie obie. :) Co do zaufania to niestety, nielatwo jest teraz je u mnie zdobyc po tym jak zakonczylam 12letnia przyjazn..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. sliczne zdjecia
    mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. wow sukienki nieziemskie :)) ja mam 2 takich mocnych przyjaciół :)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. sukienki nieziemskie ^^ ja mam 2 takich mocnych przyjaciół :)

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ja też przejechałam się już na wielu osobach i teraz ciężko jest mi komuś w pełni zaufać. Przepiękne zdjęcia, obie ślicznie wyglądacie! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. uwilbiam posty tematyczne w twoim wykonaniu:)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Cudna sukienka :* Moim zdaniem zaufanie to taka strasznie delikatna sprawa :) Uważam, że jeśli ktoś raz przejechał się na przyjaciołach to potem ciężko jest mu komuś zaufać. Ja nie jestem pewna, czy potrafie komuś zaufać w 100%
    Gabrielle ♥

    ReplyDelete
  23. Twoja sukienka jest śliczna, bardzo ale to bardzo mi się podoba :) Sukienka Oli tez jest ładniutka :) Oczywiście kliknęłam :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. pięknie ! :)

    clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Niestety nie raz miałam okazję stracić czyjeś zaufanie i zdaje mi się, że to najgorsze uczucie z możliwych. Nie życzę nawet największym wrogom go doświadczyć :)

    no-perfekt.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej !
    Śliczne zdjęcia !
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zaufanie jest bardzo ważne,ale niestety go nadużywają.
    Śliczna sukienka,ta czarna :)

    Pozdrawiam :)aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  28. Natrafiłam na bardzo ciężki przypadek. To była piękna przyjaźń przez kilka miesięcy, później jednak wyszło, że druga osoba chce być w tej przyjaźni królową, a ja służącą. Szybko po zorientowaniu się, że jednak nie chcę być pomiatana przez kogoś, moje tajemnice wyszły na jaw, inni zostali mi odebrani, a przyjaźń zakończona. Po długim "piekle" jestem szczęśliwa, że dzięki tej jednej osobie nauczyłam się, że nie wolno tak łatwo wszytskim ufać. Sytuacja nie była miła, ale za to wzmocniła moje poczucie wartości i więzi z innymi.
    Szczera przyjaźń to piękna rzecz. Mam osoby, którym naprawdę ufam i wiem, że nie "zdradzą", a to naprawdę prawdziwy skarb.
    Macie prześliczne sukienki! Szkoda, że już wyprzedane!


    indivv.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
  29. gdzie można kupić te buty przy sukience nr 1? ;)
    ale podobne dziewczyny :) świetnie Wam w tych sukienkach.

    ReplyDelete
  30. Nie raz zawiodłam się na bliskich mi osobach. Teraz boję się zaufać przyjaciołom, że od razu gdy im coś ważnego powiem wylecą i zaczną mówić to wszystkim. Raz zawiodłam przyjaciółkę, ale udało nam się nie zakończyć przyjaźni, tylko ją jeszcze bardziej umocnić.
    Co do zdjęć, są genialne! Sukienka z ostatniego filmiki nie za bardzo mnie przekonała, ale jak ją ubrałaś do tych zdjęć, to się po prostu zakochałam! Wyglądasz cudownie wraz ze swoją przyjaciółką :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  31. Ja myślałam że mogę ufać pewnej osobie okazało się że ona kłamie. Przejechałam się nie na jednej osobie. Ogólnie w dzisiejszych czasach mało jest prawdziwych przyjaciół. Ja staram się być tym dobrym przyjacielem aby moi przyjaciele mogli na mnie ufać. Ale nie zawsze się udaje.
    Świetny post i śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja nie ufam nikomu do konca. Moze to błąd, może nie.. ale jakoś nie potrafię. Co do zdjęć, jestem nimi oczarowana, wyglądacie CUDOWNIE!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  33. Jesteś cudowna! Zdjęcia wspaniałe i wpis genialny! <3
    Pisz dalej, bo warto i nigdy się nie poddawaj!
    Pozdrawiam Cię cieplutko,
    Karolina

    Zapraszam do mnie: http://carolinekarolinakaro.bloog.pl


    ReplyDelete
  34. Zgadzam się z Tobą w 100%
    Dziś o prawdziwych, zaufanych przyjaciół bardzo trudno, ale cieszę się, że masz takie wspaniałe osoby przy sobie :)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  35. Według mnie zaufanie jest bardzo ważne w przyjaźni, bo bez niego jej tak naprawdę nie ma. Ja już dwa razy przejechałam się na moich dwóch "najlepszych przyjaciółkach", które już nimi nie są. Przez sytuację, która kiedyś mi się przydarzyła moje zaufanie do wszystkich ludzi znikło. Zaczynam tak na prawdę ufać osobą dopiero po kilku miesiącach i wydaje mi się to dobrą opcją :)
    Piękne zdjęcia i sukienki :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Miałam już kilka takich przykrych sytuacji, ze komuś za bardzo wierzyłam, dlatego dzisiaj jestem bardzo nieufna i niewiele osób obdarzam zaufaniem :)
    Śliczne zdjęcia, piękna suknia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  37. Przepiękna stylizacja i śliczne zdjęcia!
    Po prostu uwielbiam Twoje posty!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  38. Ostatnio miałam tak że moja najlepsza przyjaciółka z którą byłam naprawdę bliska nie była ze mną szczera i to co ja jej mówiłam ona mówiła kilku innym osobom. Przez takie osoby jak ona nie potrafię zaufać ludziom tak bardzo.
    Śliczne zdjęcia :)

    http://adziam.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Jaka śliczna sukienka ♥
    Sukienka Oli też bardzo ładna
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  40. Tez mam przyjaciółkę ktorej moge w 100% zaufać :3
    onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Prześliczna czarna sukienka, wyglądasz w niej na prawdę przecudownie :)
    Bardzo ładny i fajny blog, a więc zdecydowanie obserwuję :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Raz miałam taką sytuację. Zaufałam komuś, zwierzyłam się jej w niektórych sprawach i później zostałam przez nią obgadywana. To przykre, bo nie miałam już wtedy pewności czy komuś zaufać, bo obawiałam się, że się na kimś zawiodę. Śliczne zdjęcia :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zaufanie - na nim związek, przyjaźń. Bez tego trudniej nawiązać jakąkolwiek relacje i zbudować jakieś więzy.
    Czasami warto mieć jednego przyjaciela a nie 15 żeby wiedzieć, że masz tego jedynego.
    Co do wroga ... No czasami trudno powiedzieć,że taka trudna i prawdziwa kwestia w naszym życiu okaże się prawdziwa.
    Piękne sukienki ! Oby dwie bardzo dobrze się prezentują.
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. ja osobiście przejechałam się na kilku osobach i teraz ciężko jest mi zaufać
    przepiękne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ja nauczyłam się,że nie warto już komukolwiek ufać. Za dużo razy zawiodłam się na drugiej osobie ;) Piękne sukienki , cudownie wyglądacie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Niestety zaufanie to ciężka rzecz,myślisz,że możesz tej osobie wszystko powiedzieć,a ona to rozpowie.
    Świetnie to napisałaś i przecudowne sukienki!

    Pozdrawiam!
    ♥sandraandmar.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  47. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :=) Uwielbiam Twojego bloga!

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    ReplyDelete
  48. W 100 % to prawda.Taki "wróg" zawsze nam popwie prawde
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Piękna ta czarna sukienka ❤

    moszovska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Pięknie wyglądasz w tej sukience,bardzo dziewczęco! :)
    Także zawiodłam się na takich pseudo przyjaciołach.Niestety w dzisiejszych czasach jest co raz mniej takich osób,którym można zaufać w 100%.
    Zapraszam do siebie :)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Dużo razy spotkałam się z osobami które wyjawiły moje tajmnice i od tego czasu trudno mi zaufać komu kolwiek ;/
    Śliczne sukienki i oczwyiście poklikałam jak zawsze :)

    ReplyDelete
  52. Maatko , świetne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna !
    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Kilka razy spotkałam się z takimi 'przyjaciółmi' i teraz już bardziej staram się wybierać ludzi, z którymi się przyjaźnie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Niestety współcześnie trzeba liczyć się ze słowami i uważać na ludzi, którzy nas otaczają..
    Świetnie wyszłyście na zdjęciach! Bardzo podobają mi się Wasze stylizacje! ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Zaufanie - jest podstawą każdego związku oraz przyjaźni. Bez tego nie jesteśmy w stanie niczego sobie powiedzieć bez świadomości tego, że dana osoba dotrzyma jakąś tajemnice.
    Ten cytat o wrogach ... Czasami aż wstyd się przyznać, że takich złych rzeczy człowiek doświadcza na co dzień.
    Piękne zdjęcia ! Sukienki bardzo mi się podobają.
    P.S. Byłam pewna, że rano dodałam komentarz, jednak nie widzę go :) No ale dla mnie żaden problem jeszcze raz skomentować.
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Idealna! <3
    Ja również spotkałam się już z osobami, które nie potrafiły dochować mojej tajemnicy :')

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. ale piękne sukienki! bardzo podobają mi się zdjęcia i treść posta, niestety jeszcze nie raz zawiedziemy się na bliskich dla nas osobach :(
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  58. Faktycznie zaufanie to coś co łatwo stracić, a trudniej zyskać. Lepiej mieć kilku przyjaciół, ale prawdziwych, niż dwudziestu fałszywych.
    Cudownie wyglądacie, jak księżniczki, świetne sukienki! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  59. Cudowna sukienka :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! :3 Trudno mi jest ufać ludziom bo kilka razy już się na nich zawiodłam i okazali się fałszywi :/ Teraz mam dwie najlepsze przyjaciółki i nie zamieniłabym ich, NIGDY! ♥
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Świetnie wyglądacie! Akurat wiem o czym mówisz, bo ostatnio sporo się działo. Myślę jednak, że każdy z nas ma przynajmniej jedną osobę, której może zaufać. Na pewno! :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  62. ja już na kilku osobach się przejchałam, myślałam że to będę prawdziwi przyjaciele, a niestety, śliczne zdjęcia, długie włosy ci bardzo pasują

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Świetnie to napisałaś :) nic dodać, nic ująć :)
    Ja na szczęście nie spotkałam się z takimi osobami wiele razy, mam nadzieję, że już się to nie powtórzy. Ogólnie do mnie nie łatwo zdobyć zaufanie, muszę znać kogoś bardzo długo, aby całkowicie mieć pewność, ze ta osoba nie powierzy moich tajemnic komuś innemu. Teraz to wiem, bo nie raz się na kimś zawiodłam, kiedy byłam młodsza :)
    Cudowne zdjecia :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  64. Bardzo dobrze napisany post, myślę że każdy z nas się kiedyś na kimś przejechał i niestety nadal będziemy tego doświadczać. Myślę, że ufamy niewłaściwym osobom bo chcemy komuś zaufać, potrzebujemy tego

    piękne sukienki! :)

    ReplyDelete
  65. bardzo madre slowa :) wygladasz super ;)

    ReplyDelete
  66. Jakie macie śliczne włosy, a te sukienki strasznie mi się spodobały.
    fajny post.

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  67. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post ci się spodobał- zaobserwuj, skomentuj to bardzo motywuje <3

    ReplyDelete
  68. Cudowne zdjęcia! Świetnie to opisałaś. :)

    ReplyDelete
  69. Czasami nawet do najlepszych przyjaciół łatwo stracić zaufanie. Cudowne sukienki , poklikałam .

    ReplyDelete
  70. Piękne zdięcia. Wyglądasz przepięknie. U nas w szkole niestety nie ma że ktoś ma jakichś przyjaciół i się ich trzyma. Każdy się nawzajem za plecami obgaduje, a później dalej udaje przyjaciela :(

    ReplyDelete
  71. hah. Powiem że u mnie jest tak, że mało kto ma prawdziwych przyjaciół tylko dużo znaj.A czasami kogoś takiego brakuje. Na szczęście ja mam bliskich mi przyjaciół.
    Mój blog---KLIK
    coo byś nie założyła wyglądasz pięknie, pozdrawiam! :**

    ReplyDelete
  72. Zgadzam się, zaufanie trudno zbudować, a tak łatwo można je stracić. Ja pomimo tego , że mam przyjaciół, to nawet im nie mówię wszystkiego , bo jednak ta niepewność zostaje.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Masz rację, w dzisiejszych czasach trudno trafisz na dobrego przyjaciela. Ludzie są coraz bardziej fałszywi. Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  74. Ja na szczęście mam najlepszych przyjaciół na świecie! :) Jednak nie raz kogoś zraniłam za dużo gadając albo ktoś mnie :(
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Oj tak. To niestety smutna prawda. Ja nie wiem juuż komu ufać.. Pięknie wyglądacie dziewczynki *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. W pełni Cię popieram! :)
    Miałam taką sytuację związaną z moim blogiem- nie pozostawiono na mnie suchej nitki, czego nie spodziewałabym się po moich "dobrych" koleżankach...
    Przepięknie prezentujesz się w tej sukience!

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Perfect!. Beautiful dress, style an pictures.
    Oh, and your hair looks just WOW!

    Jessica.

    ReplyDelete
  78. PRzytoczę fragment piosenki Sii "let's be clear, i'll trust no one" (bądźmy szczerzy, nie zaufam nikomu).
    Wiele razy zawiodłam się na kilku osobach. Teraz wiem, że trzeba rozważnie wybierać przyjaciół ;)
    Przecudne zdjęcia!
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  79. dobrze napisane, w dzisiejszych czasach ciężko komuś zaufać w 100% ;/

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. te sukienki z oasap sa genialne <3 zaufanie jest bardzo wazne masz racje :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  81. Ślicznie wyglądasz ! Zaufanie .. coraz mniej go na świecie ;(
    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  82. Wyglądacie jak księżniczki! Ślicznie!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  83. Ale śliczne dziewczyny! Masz rację- teraz coraz częściej trafia się na fałszywe osoby i trzeba naprawdę uważać, komu można zaufać :)
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  84. A wiesz co jest najgorsze? To właśnie bliscy przyjaciele najbardziej Cię oszukują i okazuje się, że to właśnie oni najwięcej o Tobie gadają za Twoimi plecami. Tacy są ludzie :)) Nic dziwnego, że już od dawien dawna tracę wiarę w szczerze intencje jakichkolwiek osób.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Cudowne sukienki i genialne zdjęcia! Jesteście mega śliczne! :*

    http://marti-maarti.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.