Trudna decyzja

Chyba nie tylko ja zadaje sobie takie pytanie, kiedy już podejmę jakąś decyzje. Na początku jestem pewna tego wszystkiego a później? Wtedy już sama nie wiem. Zauważyliście, że nasze życie składa się z ciągłego podejmowania decyzji? Są coraz trudniejsze, niektóre decydują o naszym dalszym życiu. Chodzi mi tutaj o wybór szkoły. Mam 16 lat a już muszę wiedzieć w jakim kierunku chcę się kształcić i co robić za kilka lat. Pewnie zmieni mi się to jeszcze X razy. Jest to moje zmartwienie od kilku dobrych miesięcy. Niestety mam niewiele możliwości mieszkając w małym mieście. Spędzimy większość czasu na dojazdach, odjazdach albo musimy iść do internatu. Nikt nie jest w stanie teraz określić w jakim zawodzie chcemy pracować. Boje się wyboru nowej szkoły, bo to od tego zależy moja przyszłość. 
A zmieniając temat, przecież podejmujemy nie tylko takie decyzje. Również ważne jest towarzystwo w jakim się obracamy. Przecież to też jest bardzo ważne, bo możemy się bardzo przez to zmienić.
Dla każdego '' trudna decyzja'' to coś innego. Mogą to być odpowiedzi na egzaminie, stwierdzenie czy jakieś osoby są nam bliskie itd.
Mimo młodego wieku podjęłam decyzje, z których jestem zadowolona ale i takie, które bym zmieniła. Mam nadzieję, że spotka mnie więcej tych pozytywnych. :)
Chyba nikt nie chciałby żałować niczego w dalszym życiu, więc zanim cokolwiek zrobimy powinniśmy zastanowić się dwa razy.











koszulka - H&M katana - River Island Spodnie - www.lovthes.pl/ - kliknij buty - czasnabuty.pl

ej!
Chciałabym jeszcze zaprosić was na bloga mojego kolegi: http://pszkv.blogspot.com/
Może wam się spodoba, ma cudowne zdjęcia! :)

Related Articles

86 komentarze:

  1. Pamiętam, że miałam ten sam problem dwa lata temu z wyborem szkoły i czasem żałuję, że wybrałam to a nie tamto.

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  2. ale cudowne zdjęcia :)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też jeszcze niestety nie wiem co chciałabym robić w przyszłości. Powodzenia w znalezieniu wymarzonej szkoły ;) Ja muszę codziennie dojeżdżać do centrum ok pól godziny ale jakoś daję radę ;)

    śliczne zdjęcia :*
    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  4. Dokładnie mam tak samo jak Ty,jeśli chodzi o wybór szkoły.To śmieszne,aby osoby w wieku 16 lat musiały decydować,co będą robić w przyszłości.Poza tym,śliczne zdjęcia :)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja podejmując decyzję, długo się waham, ale gdy już dokonam wyboru, to nie rozważam innych opcji. Nie zastanawiam się "co by było, gdyby.." bo uważam, że to bezsensu :)
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  6. super stylizacja ♥
    http://ideal-grande.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Masz racje, młodzi ludzie są już zmuszeni podejmować ważne dla ich życia decyzję. Szkoła, praca - Ty masz 16 lat a ja 14 i również o tym ciągle myślę. Gdzie ja będę za te 2-3 lata ?
    Masz rację mieszkanie w małych miejscowościach ogranicza ale to nie oznacza że wywodzac się z małych miasteczek nie osiągniemy wiele ! (ten temat być może na kolejny post).
    Życie ogólnie jest zbiorem trudnych i ważnych decyzji.
    Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Podoba mi się ta stylizacja. ;)
    Każdego czeka podjęcie ważnych decyzji, ale oby tych pozytywnych było więcej!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. ale Ty jesteś ładna ! :) śliczne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia ♥
    Super buty :)
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  12. wlasnie dlatego po pdojeciu decyzji staram sie nie rozmyslac o tym i nie rozwazac innych scenariuszy, a co do wyboru szkoly to nie mysl o tym w ten sposob! Jesli wybierzesz liceum (po wyborze technikum juz nie jest tak latwo..) w pierwszej klasie bez problemu mozesz zmienic profil klasy, poniewaz program dla wszystkich jest ten sam, a jesli w 2 czy 3 klasie zmienisz zdanie co do studiow, nadal mozesz pisac mature z danego przedmiotu, tylko bedziesz musiala chodzic na korki, zeby poradzic sobie lepiej. Takze glowa do gory, na wszystko jest wyjscie! Jesli nie jestes pewna, co do kariery- idz w przedmioty, ktore lubisz i z ktorymi nie bedziesz miala problemu, bo jednak jest to bardzo istotne w szkole sredniej :) Mam nadzieje, ze chociaz troszke pomoglam :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  13. Życie to ciągłe podejmowanie decyzji, życzę abyś dokonała dobrego wyboru odnośnie szkoły :)
    http://pyyysiaa.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  14. Ja też nie byłam pewna co do szkoły średniej, wiec wybrałam się do liceum ogólnokształcącego, aby tą najważniejszą decyzję podjąć dopiero po trzech latach nauki w LO. Życzę dobrego wyboru!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz ;)
    Powinniśmy zastanowić się dwa razy choć podobno ta pierwsza decyzja okazuje się być tą najlepszą ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  16. Nie wszystkie moje decyzje były dobre niestety, każdemu zdarza sie popełniać błędy :(
    http://onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna sesja:) Nie przejmuj się tak bardzo wyborem szkoły, jest to ważna decyzja ale nawet jeśli dopiero na studiach odkryjesz co tak na prawdę chcesz robić w życiu to wciąż nie będzie za późno:)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Współczuję, ja za rok będę musiała się zdecydować :( wybierz po prostu to, co najbardziej tobie odpowiada :)
    Śliczne zdjęcia jak zawsze :*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  19. Ja mam jeszcze na szczęście dużo czasu do wyboru kierunku. Mam tyle pasji, i boję się że gdy coś z tego wybiore będę tego żałować..
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog---KLIK
    dopiero zaczynam, :)

    OBSERWUJĘ!

    ReplyDelete
  20. Hahah. Jak to napisałaś myslałam, że usuwasz bloga, aż mi ulżyło jak przeczytałam. Co do wybrania szkoły, znam ten ból... Mój brat w tym roku musi wybrać, ale się nie martw! Będzie dobrze:))
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wspaniały post!😊Jesteś prześliczna 💓

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia! :)
    Sama borykam się z wyborem szkoły, mieszkam na wsi, a więc większość czasu spędzę na dojazdach i przyjazdach :/

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  23. Oj, tak w naszym życiu podejmujemy wiele decyzji , czasem malutkie nie świadczące nic , ale najwięcej decyzji świadczących o naszym życiu , w przyszłości i tym teraźniejszym .
    Wspaniale to napisałaś , śliczne zdjecia :*
    pozdrawiam cieplutko !
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Wspolczuje ci, ze musisz wybrac szkole i w jakim kierunku chcesz isc. Nie dziwie ci sie, ze sie boisz bo to decyzja ktora ma bardzo duzy wplyw na twoje zycie.
    Sliczne zdjecia!

    22 - ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja za 2 lata także będę musiała wybrać szkołę i szczerze mówiąc to nie wiem jeszcze gdzie chciałabym dalej iść :/

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  26. Mam ten sam problem. Wybór szkoły to ciężka decyzja. Życzmy sobie powodzenia w wyborze dobrej szkoły :)
    Zapraszam do mnie ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. W ubiegłym roku miałam bardzo trudną a zarazem ważną decyzję do podjęcia. Musiałam wybrać do jakiej szkoły pójdę od września. Bardzo długo zastanawiałam się nad dwoma profilami i mam nadzieję że dobrą decyzję podjęłam chociaż czasami mam wątpliwości. W naszym życiu za każdym razem musimy podejmować różne decyzje. Dla każdego ważna decyzja jest coś innego.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja najczęściej podejmuję póki co to decyzje np. na sprawdzianach. Najgorsze jest to,że zawsze zakreślam tą złą. Sama nie wiem od czego to zależy , a bardzo nie lubię żałować potem. Świetny temat wybrałaś. Powodzenia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Kochana powiedz mi jaki rozmiar zwykle nosisz i jaki zamówiłaś tych spodni, bardzo przypadły mi do gustu, ale nie wiem jak z rozmiarówką :)

    Ps. Fajna stylóweczka ! :)

    ReplyDelete
  30. Cudowny post i cudowne zdjęcia :)
    Jesteś śliczna *.*

    http://work-on-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja musiałam podjąć decyzję dotyczącą nowej szkoły rok temu. Los pokierował mną inaczej, ale jestem szczęśliwa w miejscu, gdzie teraz się znajduję :)

    Mój blog- Dziennik Zuuzu ♥ KLIK

    ReplyDelete
  32. mnie też czeka wybór szkoły średniej, ale myślę, że już podjęłam wybór gdzie pójdę. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Moją trudną decyzją będzie wybór następnej szkoły :) Śliczne zdjęcia :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Oj znam ten ból... Wybór szkoły średniej to nic łatwego :)
    Jeśli chciałabyś poczytać o tym jak wygląda nauka w liceum to zapraszam do siebie na bloga (wcześniejszy wpis).
    + Świetnie wyglądasz!

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Z wyborem szkoły to jest akurat okropne, że wybór ten w dużym stopniu później oddziałuje na resztę naszego życia i jest to wybór niezwykle ciężki. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  36. super zdjecia :) faktycznie musimy sie wiele razy zastanowic, aby nie popelnic bledu:)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  37. Dobrze napisane. Lepiej poświęcić 2 minuty więcej na zastanowienie sie nad wyborem, niż później żałować :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  38. Jejku jakie piękne zdjęcia! <3 Jesteś taka idealna.
    Post bardzo mądry. Ja niestety mam problem z podejmowaniem decyzji. Jestem strasznie niezdecydowana i czasami moje wybory są złe...

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Mnie też w tym roku czeka wybór szkoły, i czasami czuje się dziwnie, kiedy jako jedna z niewielu osób w mojej klasie wiem już co chce na pewno robić, ale boje się, że to się zmieni.

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Najwazniejsze, aby nie żałować. :)

    ReplyDelete
  41. skarbie, tak na prawde to schody zaczynaja sie dopiero przy wyborze kierunku studiow. musi to byc na prawde przemyslana decyzja, inaczej mozesz zalowac. na razie ciesz sie wolnoscia a potem zacznij sie mocno zastanawiac cop chesz w zyciu robic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zgodzę się z tym, bo szkoła ponadgimnazjalna też jest bardzo trudnym wyborem. Nie wiem w jakim kierunku chcę iść. Czy wybrać liceum, czy technikum. Tak jak napisałam, dla każdego trudna decyzja znaczy co innego. To zależy też od wieku. :)

      Delete
    2. Studia to owszem ciężka decyzja. Ale aby dostać się na studia to musimy wybrać je już trochę wcześniej a przynajmniej klase z rozszerzeniami odpowiednimi aby dostać się na studia (ponieważ teraz w liceum jest inaczej niż dwa lata temu) tak jak Weronika mówi to co teraz wybierze będzie wiązało się z przyszłością. Mimo wszystko życzę dobrych wyborów!:) Mój pierwszy wybór szkoły był błędny i się męczyłam 1,5 roku a teraz jestem w super szkole i żałuję, że dążyłam i patrzyłam tylko na to aby szkoła miała prestiż i wysoki poziom a w tym wszystkim zapomniałam o sobie... Zawsze na szczęście można zmienić swój wybór :)

      Delete
  42. mam ten sam problem:( Do szkoly ktorej chce isc akurat nie ma odpowiadajacego mi profilu. A w szkole, w ktorej jest wysoki poziom i akurat idealny profil - nie będę mogła znieść tych samych osób...

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. W moim przypadku niestety każda podjęta przeze mnie decyzja okazała się porażką.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Uważam, że nawet w gimnazjum też są trudne decyzje, które trzeba podejmować ;)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. oj z tym muszę się zgodzić, też stoję przed tym wyborem, w wieku 16 lat trzeba decydować co dalej, łatwo nie jest, ale cóż można zrobić, ja już mam wybrane szkoły gdzie składam dokumenty. w moim przypadku to technikum odzieżowe gdzie będę musiała dojeżdżać ok.30 km codziennie i LO z rozszerzeniami bio-chem w tej samej miejscowości, ponieważ u mnie jest tylko jedno LO gdzie tak na prawdę przyjmują wszystkich :( więc jeśli chcę się uczyć w dobrej szkole to muszę dojeżdżać, ciężko będzie ale dam radę. Jeśli chciałabyś popisać o tym czy coś to pisz na e-mile, byłoby mi bardzo miło :)
    ah no i świetne zdjęcia!

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  46. Zgadzam się, jestem w pierwszej liceum i już w gimnazjum musiałam myśleć o studiach, bo od liceum zależy co chcę dalej robić. To jest własnie czas - kiedy musimy wybrać odpowiednie do studiów rozszerzenia. Więc ciężko mieć 17 lat i myśleć o studiach, a co jeszcze gorsze...pracy.

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja zgodzam się z Tobą Weroniko ;) też jestem w 3 klasie i też sopdkał mnie ten zaszczyt wyboru nowej szkoły.. osobiście myślę że jestem jeszcze zbyt niedojrzała i za mało odpowiedzialna by decydować o swoim dalszym życiu. Strasznie się boję, że podejmę złą decyzję, chce w życiu robić coś, co będę uwielbiać i wykonywać pracę z uśmiechem każdego dnia. Od ostatnich 3 miesięcy już 4 razy zmieniałam moja decyzję. Najgorsze w tym wszystkim jest to że ja sama nw czego tak naprawdę chcę i poję się tej złej decyzji.
    Pozdrawiam. :D

    jak również zapraszam do mnie :P http://victory-wika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Zgadzam się z Twoim zdaniem :)
    Śliczne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Za tydzień kończę liceum i tak jak ty, 3 lata temu musiałam podjąć bardzo trudną decyzję. Wtedy myślałam, że moja dalsza przyszłość będzie zależała od tego, jaką szkołę średnią skończę.. Dzisiaj wiem, że nie zależnie od tego, w jakim kierunku teraz poszłam, wszystko zależy od tego, jakie będziesz miała oceny i jakie przedmioty na maturze będziesz zdawała w rozszerzeniu. Ukończyłam Liceum o profilu sportowym, a mimo to mogę wybrać każdy możliwy kierunek studiów. Wiem, że duża część mojej klasy wybiera się na rehabilitację lub humanistykę. Więc zwróć uwagę na to, jaki przedmiot lubisz najbardziej i w jakim profilu będziesz go miała w rozszerzeniu, a na pewno nie będziesz żałować. Życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  50. Mnie czeka taka trudna decyzja za rok :/
    śliczne zdjęcia

    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  51. Fakt, za wcześnie chcą żebyśmy decydowali o wyborze kierunku w jakim chcemy się kształcić. Rzeczywiście większy problem będzie na studiach, ale to od szkoły średniej zależy na jakie studia pójdziemy. Klasy są profilowe i kształtujemy się tylko do matury ze swoich rozszerzonych przedmiotów, które nie zawsze nam w pełni pasują. Ja ten wybór podejmowałam dwa lata temu i czasami mam co do niego wątpliwości. Cudowne zdjęcia ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja powoli zaczęłam zastanawiać się nad wyborem szkoły mimo, że jestem w 1 kl gimnazjum tyle że nie mam zielonego pojęcia co chcę robić dalej. Najbardziej obawiam się tego, że podejmę nie najlepszą decyzję. Co prawda trochę czasu jeszcze mam ale szybko to zleci. Powodzenia w wyborze. Śliczne zdjęcia! :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Zgadzam się z tobą mod kilku miesięcy zastanawiam sie gdzie iść do szkoły po gimnazjum i dalej nie jestem do końca pewna ;/

    ReplyDelete
  54. Zgadzam się z tobą. Przede mną mniej ważna decyzja,jest to wybór gimnazjum. Niby jeszcze wszystko może się zmienić,ale ważne jest to,żeby trafić do dobrej szkoły,gdzie są dobrzy ludzie. Źli ludzie mogą zmienić nas o 360 stopni,czego nikt chyba nie chce. Rozumiem cię i twoje zagubienie. Mam nadzieję,że uda ci się podjąć najlepszą dla ciebie decyzję!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  55. Mnie ta trudna decyzja czeka za rok. Ja i tak już zaczęłam się nad tym zastanawiać i masakra.. Kompletnie nie wiem co robić :/

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Hi! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My blog looks weird when browsing from my apple iphone.
    I'm trying to find a template or plugin that
    might be able to fix this problem. If you have any recommendations, please share.
    Appreciate it!

    Feel free to visit my web site - kw2 ()

    ReplyDelete
  57. Zgadzam się z Tobą. Też miałam problem z wyborem szkoły ponadgimnazjalnej, nie przemyślałam do końca decyzji i teraz żałuję, że poszłam do liceum, nie chcąc iść na studia po skończeniu tej szkoły.

    bizzmebaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Na pewno dasz sobię radę z wyborem szkoły.
    Mój blog
    Mój blog

    ReplyDelete
  59. Ja dopiero za rok muszę wybrać szkołę, a już się tym stresuję :-)
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Też właśnie pisałam u siebie o podejmowaniu właściwych decyzji, ale bardziej w kontekście jaką osobą chcielibyśmy być. Co do decyzji w kwestii nauki, ja już wiele podjęłam. Jestem pewna, że chcę iść na medycynę i do tego dążę. Mam nadzieję, że do studiów mi się to nie zmieni :) Hah, a najśmieszniejsze jest to, że w dzieciństwie mówiłam, że nigdy w życiu nie będę lekarzem, a tu się może okazać inaczej!
    Super post i jak zwykle śliczne zdjęcia!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  62. Ja w zeszłym roku wybrałam gimnazjum, i była to jedna z moich najgorszych decyzji.

    http://wikka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Wg mnie to trochę nieprzemyślane przez społeczeństwo, by w wieku 15-17 lat myśleć o tym co będzie się robiło przez kolejne siedemdziesiąt, a szczególnie głupie - decydować o tym. Bo w sumie co my w tym wieku wiemy? Większość ludzi pewnie nie potrafi określić ich konkretnych zainteresowań a szkołę wybierają po ocenach. Oo mat-fiz bo dobrze mi szło w gimnazjum z przedmiotów ścisłych. Niektórzy się potem przejeżdżają, bo swoje oceny zasługiwali dobremu nauczycielowi a w liceum dostali ponuraka i nie szło im równie dobrze. :'))))

    http://oczyoutsidera.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Ja całe gimnazjum dojezdzalam i uczylam sie w autobusach. A w liceum w pociagach i na studiach to samo. Na szczescie mieszkam dosc blisko duzego miasta- jedynie 30km wiec jade tyle co znajomi ktorzy mieszkaja w innych dzielnicach niz maja szkoły i muszą sie przeciskac przez korki. A w Wawie są niemale korki rano... gimnazjum tak daleko to był mój swiadomy wybór, chcialam isc do dobrego gimnazjum i tam gdzie mialam znajomych z podstawowki a z kolei do podstawowki poszlam do wawy bo mieszkalam kiedys w wawie i powiem Ci ze na wsi jest o wiele lepiej. Nie wiem co Ci ludzie widzą w wawie oprocz tego że podobno wszedzie blisko. Podobno, bo wszedzie sa korki i trzeba swoje odstac a moje pociagi nie stoją w korkach :) wydaje mi sie ze w małych miastach/wsiach jest tak spokojniej i lepiej. A w dużych miastach nawet w liceum jwst ciągły wyścig szczurów... co kto lubi. Dobre licea z wawy są dobre bo bogaci rodzice mają na korki a nie dlatego że nauczyciele są extra. Dobry nauczyciel to rzadkość. Wiec moim zdaniem jesli chodzi o licea w duzych miastach to wszystko jedno gdzie sie pojdzie i so jakiej klasy bo można wziac wszystkie rozszerzenia do matury i i tak trzeba uczyc sie samemu. Schody zaczynaja sie przy wyborze technikum. Zawodowek nie polecam bo potem jak chcesz zrobic mature to ciezko o dobre liceum dla doroslych. A po liceum masz mnostwo kursow i szkol policealnych, technikow dla doroslych i mozesz byc kim chcesz, po technikum tez :)

    ReplyDelete
  65. Mnie wybór szkoły czeka za dwa lata i szczerze , nie chcę aby ten moment nastąpił.Boję się,że podejmę złą decyzję .Do tego nie mam szczęścia na egzaminach i logika w zadaniach nie idzie mi najlepiej.Czasami chciałabym wrócić do beztroskich dziecięcych lat gdzie to nie ja decydowałam o najważniejszych kwestiach swojego życia.

    Bardzo fajnie napisany blog.Widać , że to Twoja pasja . Oczywiście obserwuję ;)
    Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  66. Ja wybrałam szkołę plastyczną, która jest 6- letnia, czyli gim i liceum, a byłam wtedy w 6 klasie i to wydawało mi sie dobrym pomysłem na życie, ale teraz będąc w 2 gimnazjum już nie wydaję mi się to takie fajnie. Teraz muszę w niej siedzieć jeszcze 4 lata :(
    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Nie cierpie podejmować decyzji.Jestem tak strasznie niezdecydowaną osobą..Mogę godzinę stać w sklepie i się zastanawiać,kiedy jestem zmuszona wybrać jedną rzecz spomiędzy kilku ciuchów,które bardzo mi się podobają.A co dopiero kiedy to wybory dotyczą mojego dalszego życia..Całe wakacje zastanawiałam się nad tym czy nie zmienić profilu w liceum.
    kliik!

    ReplyDelete
  69. Ale jesteś śliczna ! <3

    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Bardzo fajny blog :) Chętnie zaobserwuję, moim zdaniem lepiej by się czytało gdybyś nie pisała aż tak długich notek. Ale to tylko moje zdanie i rób jak Ty uważasz. Pozdrawiam;)
    http://juliam-blog.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widząc twój komentarz wiem, że wcale nie przeczytałaś mojego posta, bo po co? Lepiej napisać, że obserwujesz i liczyć na to, że ja lub inni też tak zrobią. U mnie na blogu przeważają posty tematyczne, czyli wypowiadam się na jakiś temat. Sama wolę czytać coś co ma 10+ zdań niż 2.
      Z resztą, wchodząc na twojego bloga widzę, że twoje posty wcale nie mają sensu. :)

      Delete
  71. Wydaje mi się, że jeżeli nie wiesz na 100% co chcesz robić w przyszłości staraj się dostać do jak najlepszego liceum, tam łatwiej Ci później będzie zmienić swoją drogę życiową niż np. w technikum :) I na pewno nie kieruj się tym gdzie idą koleżanki :)

    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    ReplyDelete
  72. Czytasz mi w myślach, bo dopiero co zrobiłam troszeczkę podobny post tylko, że o wyborze szkoły, bo jutro piszę egzaminy i szczerze coraz częściej myślę o karierze woźnej, bez męża z dwoma kotami, jeśli dobrze tego nie napiszę xd
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Jesteś bardzo fotogeniczna! :)
    Zapraszam na mojego bloga o fotomodelingu www.lajfissimple.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Tak..nasze życie to ciągłe podejmowanie decyzji..co chwile stoimy na rostaju dróg..
    zapraszamy

    ReplyDelete
  75. Mi również jest bardzo często podejmować decyzję, które mogą mieć wpływ na późniejsze życie...
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  76. Jesteś śliczna , a zdjęcia i miejsce są cudne! :)
    obserwuje , pozdrawiam! :):):)

    feelthewell.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Każdy musi podejmować jakieś decyzje innym takie rzeczy przychodzą łatwo,a inni zastanawiają się czy na pewno to mam wybrać.
    Przecudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Cudowny post i zdjęcia. :)
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. śliczne zdjęcia :* http://zuzu781.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Dokładnie , w wieku 16 lat, juz musimy wiedzieć co chcemy robić, chociaż zmieni nam sie to parenaście razy. :< To jest chore, ale jak trzeba to trzeba. Warto nad tak ważną decyzją trochę posiedzieć i pomyśleć.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. To chore, że w wieku 16 lat musimy wiedzieć, w jakim zawodzie chcemy pracować za kilka czy kilkanaście. Świetne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.