Pomysły na prezenty dla bliskich

Chyba pora na coś innego na moim blogu niż tylko posty tematyczne, outifty itd. Często ludzie mają problem co kupić bliskim na urodziny, święta i inne uroczystości. Sama zawsze się nad tym zastanawiam, bo chcę aby moje upominki się im spodobały. Zazwyczaj jest tak, że musimy wydać na to masę pieniędzy, ale dzisiaj chciałabym pokazać wam moje pomysły na kilka ciekawy prezentów. Myślę, że spodobają się wam i przydadzą aby zrobić przyjemność innym.
Jeśli chcecie więcej takich postów to z chęcią wymyślę dla was jeszcze kilka propozycji na prezenty.

1. Poduszka ze zdjęciami. Mogliście zobaczyć ją już w filmiku. Zdjęcia to coś co kocham i z takiego prezentu bardzo bym się cieszyła. Poduszkę możecie zrobić sami na stronie: projektogram.pl
Jest wykonana bardzo dobrze a prezentuje się jeszcze lepiej. Jednym słowem: cudowna!




2. Słodka obudowa na telefon. Myślę, że każdy telefon prezentowałby się w takiej obudowie o wiele lepiej. Znajdziecie ją u natajka89.blogspot.com


3. Pokrowiec na telefon ze zdjęciami. Komu nie spodobał by się taki prezent? Myślę, że wielu osobą by się przydał. Zazwyczaj staram się szanować telefon, ale często po prostu mi wypada lub nie mam gdzie go schować. A taka obudowa go chroni. Swoją możecie stworzyć na stronie: youpibag.pl/



4. Świeczki. Brzmi nieciekawie? Moim zdaniem to dobry prezent. Sama lubię wieczorem zapalić sobie jakieś zapachowe świeczki. A nawet bardzo ładnie wyglądają jako ozdoba w pokoju. :)
Wasze mamy, babcie, ciocie czy przyjaciółki pewnie ucieszyłby się  takiego prezentu. Świeczki o ciekawych zapachach możecie znaleźć tutaj: lightswiece.pl/







5. Czy jest ktoś z twoich znajomych, który uwielbia zwierzęta i posiada psa? Idealny prezent dla niego. No chyba, że chcesz zrobić prezent dla własnego psiaka, mu pewnie również się spodoba. :D
Chodzi mi o mate pod miski dla zwierzaka. Jak dla mnie świetne! Nic na około się nie brudzi i wygląda bardzo ładnie. Jeśli chcesz zamówić znajdziesz na stronie: sklep.seepoint.pl/
Jak widać, mojemu Urankowi bardzo się spodobała. :D





6. Która dziewczyna nie lubi biżuterii? Osobiście bardzo podobają mi się naszyjniki i chętnie przyjęłabym taki na urodziny :) Moje propozycje możecie zobaczyć na zdjęciach i znaleźć je na tych stronach: cmstyl.pl/    bizuteriainfinity oraz  facebook.com/LavaliJewels


7. Zdjęcia. Chodzi mi o małe, kwadratowe, wywołane zdjęcia, które mogą trafić do albumu, na ścianę itd. Wszystko zależy od waszej wyobraźni. Moje pochodzą ze strony: do-kwadratu.pl/



8. Kosmetyki. Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 w
godz. 8-16. Myślę, że użyję tych kosmetyków do wielu sesji.




Related Articles

118 komentarze:

  1. Też bym się ucieszyła, gdybym dostała taką świetną poduszkę, reszta propozycji też świetna :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Naprawdę świetne propozycje! Zwłaszcza podobają mi się te ze zdjęciami. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. Świetne pomysł i ciekawe stronki:)
    Śliczne zdjęcia!
    sandraandmar.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Najlepszy pomysł to poduszka i zwykłe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Z niektórych skorzystam .
    podziwiam Cię i tez chciałbym mieć tak popularnego bloga.
    Czekam na następny post

    ReplyDelete
  6. Pomysły są idealne! Wszystkie trafiają w mój gust :)
    http://roxanne-writes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia i genialne pomysły!
    Poduszka najlepsza! :))
    agness-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne pomysły na prezenty, szczególnie poduszka ze zdjęciami! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  9. Ciekawy post,na pewno wielu osobom się przyda.Ja najbardziej lubię dostawać biżuterię.A naszyjniki są po prostu cudowne! :)

    ReplyDelete
  10. Szminka ma przepiękny kolor :)
    Najbardziej podobają mi się zdjęcia do kwadratu i poduszka.
    Och ja tez kocham świecki!
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. taka poduszka to genialny pomysl :D sama chcialabym taka dostac

    ReplyDelete
  12. poduszka ze zdjęciami podoba mi się najbardziej ;)

    ReplyDelete
  13. Przyznam, że takie posty są zarówno inspiracją jak i formą ... pomocy :)
    Tego typu poduszki już widziałam i bardzo mi się podobają. Biżuteria, pokrowce na telefony ... niby proste rzeczy a jednak niektóre są bardzo oryginalne :)
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Pomysł ze poduszką i obudową na telefon jest świetny :) Na pewno wykorzystam, bo tak się składa, że zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki :D

    pisanenaslodko.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jeju, cudowne pomysły! Najbardziej podoba mi się pomysł z poduszka, jest cudowna! :)

    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - zapraszam na nowego posta (klik) :) ♡

    ReplyDelete
  16. Przedmioty ze zdjęciami to najlepsze pomysły moim zdaniem ;) Świetny post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetne prezenty.
    Dla mnie najbardziej podoba się poduszka i obudowa na telefon.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Swietne pomysly, napewno z ktoregos skorzystam❤😊☺

    ReplyDelete
  19. Fajne pomysly, najbardziej spodobal mi sie z tą poduszką. :D
    Zapraszam na nowy post!
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    ReplyDelete
  20. wszystkie propozycje mi sie podobaja, ale najbardziej poduszka i ten case na telefon! sliczna robota, dziewcyzna ma talent :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  21. Poduszka ze zdjęciami i świeczki - uwielbiam! :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  22. Pomysł z poduszką najbardziej oryginalny ;)
    zapraszam!

    ReplyDelete
  23. Ta poduszka jest boska! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. taka poduszka to super pomysl !

    Pozdrawiam i Zapraszam na mojego bloga ♥ klaudiaandmylife.blogspot.co.uk ♥

    ReplyDelete
  25. Świetne pomysły na prezenty, poduszka szczególnie przypadła mi do gustu :)

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  26. Super pomysł na prezenty! Sama chciałabym dostać taką poduszkę i pokrowiec na telefon :D

    Pozdrawiamy- Twins Life
    http://jugii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetne są te prezenty, na pewno jeden z nich wykorzystam!
    Jak zwykle świetna notka, czekam na jeszcze więcej tego typu:)
    Oczywiście obserwuje od dawna.
    Mój Blog - kliknij!

    ReplyDelete
  28. Super ciekawy post
    Sliczne zdjecia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Fajne pomysły na prezent
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  30. świetny pomysł na prezenty,najbardziej podoba mi się ta poduszka. Jest cudowna *.*

    ReplyDelete
  31. Świetne pomysły! Szczególnie pokrowiec na telefon i poduszka ze zdjęciami:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetne pomysły! ;) Cudowna jest ta poduszka ^^

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz u mnie na dłużej. Jeśli tak - zaobserwuj. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Bardzo fajna ta poduszka, zresztą wszystko mi się podoba :D
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo przydatny post, przy najbliższej okazji skorzystam z twoich propozycji.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Wszystkie pomysly sa super♥! Poduszka chyba najlepsza!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetny post, bardzo pomogłaś <3 Mi podoba się ta poduszka ze zdjęciami *0*
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  37. wprost urzekł mnie napis na podkładce pod miski dla pupila :)
    a pomysł na poduszkę ze zdjęciami chyba sama wykorzystam!
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. zdjęcia to super pomysł, sama resztą robie taki prezent mojej przyjaciółce :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  39. Najbardziej podoba mi się ta poduszka :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  40. Poduszka i zdjęcia to coś świetnego! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. bardzo fajny pomysł na post ^^ moja przyjaciółka zamierza mi sprawić taką poduszkę :D

    blog
    http://madeline-girl.blogspot.com/
    yt
    http://goo.gl/CDmgOq

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajne pomysły :) Więcej takich postów :)

    Pozdrawiam :)aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  43. świetne pomysły, akurat mój brat ma jurto urodziny, ale te rzeczy nie w jego stylu

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. GENIALNY POST! <3
    Oby więcej takich! ;*
    carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  45. Świetne pomysły, ja niedługo mam trzy 18-nastki, więc będę potrzebowała inspiracji :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super prezenty, mata dla psa swietna! Chyba zamowię cos takiego ;p

    ReplyDelete
  47. Ciekawe pomysły, chętnie skorzystam ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  48. Pomysły są świetne! Za niedługo zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki, więc będę musiała troszkę pobudzić wyobraźnię.:) Chcę, aby prezent przypominał jej o mnie, o nas, a taka poduszka jest naprawdę fajną sprawą. Twoja jest taka urocza <3. W ogóle jesteś bardzo śliczna i zawsze wyglądasz czarująco. ! a Twoje zdjęcia na blogu są zawsze profesjonalne, a posty przemyślane :) Dużo osób powinno brać z Ciebie przykład, ale już nie rozpisuję się :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetne pomysły na prezenty ;3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetne pomysły, na pewno się przydadzą, gdyż wiele osób ma z tym problem! :)
    Szczególnie podoba mi sie pomysł ze zdjęciami, sama często z niego korzystam, przez co u moich przyjaciół jest coraz więcej zdjeć na półkach i ścianach, haha! :))

    pozdrawiam,
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  51. Miałaś prze genialny pomysł z tą matą pod miski dla psa, no super po prostu! :)

    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Wspaniały post ♥. Podałaś naprawdę cudowne pomysły na prezenty, z których na pewno skorzystam, ponieważ ja również mam zawsze problem z koncepcją na różnego rodzaju upominki :). Bardzo podoba mi się pierwsza sugestia, czyli poduszka ze zdjęciami. Moim zdaniem to świetny i oryginalny pomysł :3. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  53. Ten pomysł z poduszką jest świetny, a Twoja pasuje do otoczenia. :))

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  54. Bardzo podoba mi się pomysł z poduszką :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  55. Taka poduszka to genialny pomysł na prezent :) Warto przypominać sobie o świetnie spędzonym czasie ze znajomymi.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  56. Uwielbiam spersonalizowane prezenty, dlatego najbardziej spodobała mi się poduszka i pokrowiec ze zdjęciami, świetna sprawa! :) Podkładka pod miskę dla zwierzaka też bardzo fajna :D
    teoriakobiety.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ciekawy post, super pomysły, a poduszka przecudna, obs za obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ta poduszka jest mega ładna, o i Uranek jaki zadowolony haha♥

    ❀MÓJ BLOG - [KLIK]❀

    ReplyDelete
  59. Najbardziej podoba mi się pomysł z poduszką, wygląda świetnie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  60. Super pomysły!
    Chyba wejdę na tą stronę "dokwadratu" i zamówię sobie kilka zdjęć :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Idealne prezenty. Zakochałam się w tej poduszce jest prześliczna. Wydaje mi się, że najbardziej trafnym prezentem dla mnie były by zdjęcia z wspaniałymi wspomnieniami.
    Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  62. Świetna poduszka i pokrowiec na telefon, jeju *.*
    zapraszam do siebie -- > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Najbardziej spodobał mi się pomysł z poduszką i kwadratowymi zdjęciami! Bardzo dobrze się składa bo niedługo moja koleżanka obchodzi urodziny. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  64. Poduszka rządzi : D

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Świetny post i przecudne zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  66. Ja bardzo bym się ucieszyła z takich prezentów !
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Bardzo ciekawy i przydatny post, poduszka najlepsza :)

    http://agatacia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. oj przyjęłabym każdy z tych prezentów!;)
    Obserwujemy?;)

    ReplyDelete
  69. Pomysł z poduszką spodobał mi się najbardziej :)
    http://ala--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Znajomi... czekajcie, nadchodzę z genialnymi prezentami! :)
    Zapraszam do mnie! ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Poduszka i ramka to mega pomysł :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Haha, ta mata dla psiaka jest genialna! :D Chętnie bym taką załatwiła swojemu psu, gdybym go miała :((
    Pomysł z poduszką też jest super :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. świetne pomysły, mi się najbardziej spodobał ten pomysł dla psa :D podobną poduszę widziałam w filmiki littlemonster96 ; D
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  74. poduszka mega *....*
    zrobię ją kiedyś <3

    http://pasteloveelove.blogspot.com/2015/04/heei-znowu-przerwa.htmlzapraszam na nowy post!

    ReplyDelete
  75. Naprawdę super pomysły, osobiście chyba najbardziej bym się ucieszyła z obudowy, poduszki i zdjęć, mają taką sentymentalną wartość.
    Zapraszam do mnie:
    Mój blog

    ReplyDelete
  76. Wow, mata dla psa jest najlepsza na świecie! Rewelacja, też taką chcę. :)

    ReplyDelete
  77. Super pomysły!
    Jeżeli chcesz być fit to wpadnij! :)
    Pozdr.
    fit by Wik[KLIK]

    ReplyDelete
  78. Bardzo fajny post, ciekawe pomysły na prezenty przy najbliższej okazji pewnie któryś z pomysłów wykorzystam :d
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. superowy post! <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Właśnie przejrzałam dwie strony, które najbardziej mnie zainteresowały, a mianowicie projektogram i dokwadratu i są po prostu cudowne, już zapisałam je w zakładkach, bo wiem że kiedyś na pewno mi się przydadzą!

    Wypromuj się - KLIK

    ReplyDelete
  81. Mnóstwo ciekawych prezentów, a mata pod miskę dla psa super <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. swietne pomysly :) ja wlasnie mam dostac taka posobna poduszke haha
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  83. Hej mam pytanie :)
    Jakie wymiary mają te zdjęcia? :)
    Z góry dzięki za odp

    ReplyDelete
  84. Świetne pomysły na prezenty :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Ta poduszka i case na telefon naprawdę mi się spodobały :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. jeszcze super są biżuteria z inicjałami lub imieniem:)

    ReplyDelete
  87. Ta poduszka to rewelacyjny pomysl:) Masz swietne pomysly i jestes przepiekna
    Dopiero zaczynam zapraszam do mnie:)
    http://everything--will--changing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Zdjęcia piękne i mnóstwo fajnych pomysłów :) Dzięki za inspirujący wpis. Od siebie dodam jeszcze, że bardzo sympatycznym pomysłem na prezent może być koszulka z własnym nadrukiem z http://ideashirt.pl - można sobie ją stworzyć według własnego projektu, wystarczy mieć na komputerze grafikę i smykałkę do tworzenia :)

    ReplyDelete
  89. Anonymous02 May, 2015

    Jesteś cudowna a Twoje posty są genialne! Uwielbiam Cie

    ReplyDelete
  90. Kilka z tych pomysłów chętnie wykorzystam. Ja za to dołożę coś od siebie. Znalazłam genialny fartuch z nadrukiem według własnego projektu :-)

    ReplyDelete
  91. świetne propozycje! naprawdę, czapki z głów przed kimś, kto wpadł na takie pomysły ;) jeśli wolisz coś co nie jest przedmiotem, zajrzyj tutaj - może znajdziesz jakiś fajny prezent, superprezenty.pl

    ReplyDelete
  92. Jak nie przepłacać za prezenty?
    http://www.finansemlodegopolaka.pl/13-sposobow-jak-taniej-kupic-prezenty

    ReplyDelete
  93. Prezenty po prostu genialne! Szczególnie do gustu przypadła mi ta obudowa na telefon z ciasteczkami, cudo! <3
    Ja ze swej strony polecam piękny pastelowy obraz, który mnie osobiście zauroczył http://www.moon-pearl.pl/obrazy/1728-obraz.html

    ReplyDelete
  94. Wspaniały post! Ja z kolei polecam lekturę artykułu:http://prezenty.czyrnek.pl/portfel-na-prezent-czy-to-aby-dobry-pomysl/. A podkładka dla zwierzaka to idealny pomysła dla mojego pupila :P

    ReplyDelete
  95. pomysły bardzo ciekawe, aczkolwiek fajnie by było pomyśleć nad prezentem w postaci jakiejś atrakcji - na przykład może to być jakaś kolacja albo romantyczny wyjazd? Świetne inspiracje znajdziesz tutaj: http://www.superprezenty.pl/

    ReplyDelete
  96. Świetne pomysły. Aż miło popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  97. Chyba skorzystam z Twoich inspiracji i dam w prezencie mojej mamie poduszkę ze spersonalizowanym nadrukiem :) Zbliżają się jej urodziny, więc to będzie idealny pomysł. Za każdym razem, jak będzie się do niej przytulać, to poducha będzie jej o mnie przypominać ;) A dla taty ostatnio sprezentowałam voucher na przejażdżkę po torze wyścigowym - bo mój tata to zapalony fan motoryzacji i F1. Mógł chociaż przez chwilę poczuć się jak prawdziwy kierowca rajdowy :D

    ReplyDelete
  98. prezenty to jedne z najcięższych decyzji jakie trzeba podjąć… nie wiadomo co wręczyć i jak to ma się odnosić do osoby obdarowanej. Twoje propozycje są super ;) zobacz też fajne prezenty w postaci przeżyć :)

    ReplyDelete
  99. noname2830 May, 2016

    fajne inspiracje i ciekawe tematy znajdziesz tutaj: https://pomyslyprezenty.wordpress.com/ - mają dobre pomysły i ciekawe realizacje ;)

    ReplyDelete
  100. ja ostatnio w ramach urodzinowej niespodziajki dla mojej kochanej siostry zaprosiłam ją na masaż tajski. koleżanki mi poleciły salon masażu tajskiego Thao Thai u nas w gdańsku. prawdziwe i doświadczone w sztuce masażu Tajki tam pracują i na prawdę znają się na rzeczy. Cudowny relaks gwarantowany. Kinga była zachwycona ! :)

    ReplyDelete
  101. Ale fajnie masz pomysły na prezenty :) bardzo mi się podobają, dzięki :)

    ReplyDelete
  102. Anonymous23 July, 2016

    Bardzo ciekawe prezenty! Ja od chłopka dostałam podobną poduszę są na niej zdjęcia z naszej wycieczki do Lesznie i znajdującego się tam tunelu aerodynamicznym, który dowiedzieliśmy. Wspaniała pamiątka.

    ReplyDelete
  103. Ja polecam od siebie modele do składania ;) seria metal earth jest rewelacyjna, metal robi robotę a do tego potem pięknie się prezentuje w mieszkaniu ;) poza tym duzi chłopcy chyba lubią takie prezenty ;)

    ReplyDelete
  104. Ciekawym pomysłem są też ekstremalne prezenty na przykład lot w tunelu aerodynamicznym czy jazda wyścigowym samochodem. Samochody mnie nie kręcą - to raczej prezent dla faceta, ale mogę wypowiedzieć się na temat lotu, bo latałam w tunelu w Lesznie. Jak wrażenia? Nie do opisania, poczułam się lekka i wolna.

    ReplyDelete
  105. Pomysły na prezent świetne. Ja teraz potrzebuję prezent dla siostry, który będzie ciekawy i przydatny. Może coś wykorzystam z Twoich pmysłów. Muszę to wszystko dobrze przemyśleć :) Mam w końcu jeszcze troszkę czasu

    ReplyDelete
  106. Kupiłam siostrze pod choinkę taki żelowy ogrzewać do rąk. http://ogrzewaczefirmowe.cba.pl/?p=24 Ona dużo jeździ na nartach. Przyda się jej, gdy zmarznie na stoku :)

    ReplyDelete
  107. Też fajnym pomysłem na prezent jest sesja fotograficzna. Nie tylko ślubna, ale romantyczna z okazji rocznicy. A nawet osobista na 18stkę. Okazji jest wiele, a takie zdjęcia to na prawdę fajna pamiątka.

    ReplyDelete
  108. Jakie fajne pomysły na prezenty, ta poduszka ze zdjęciami jest super. I jakiego masz pieknego pieska :) Ja kupiłam swojemu bratu ostatnio na urodziny odzież patriotyczną. On jest zakęcony na punkcie histori i cały czas kupuje sobie jakieś gadżety. Znalazłam fajne kurtki patriotyczne. I pomyślałam, że to bedzie praktyczny prezent. Był baardzo zadowolony :)

    ReplyDelete
  109. Anonymous30 June, 2017

    Mega mi sie podoba poduszka, chyba wykorzystam ten pomysl na najblizsze urodziny lubego. :) Na moment obecny zawsze dobrym pomyslem byla jakas odzież sportowa, bo ukochany duzo cwiczy, biega itp. A to zawsze sie przyda. :)

    ReplyDelete
  110. Jest w czym wybierać, ja bym tylko jeszcze dorzuciła coś ekstremalnego dla lubiących wyzwania :)

    ReplyDelete
  111. Marcelina Krzywińska31 October, 2017

    Ja kupiłam kuzynowi muchę z drewna! Koleżanka powiedziała mi niedawno, że coś takiego w ogóle istnieje. Drewniane prezenty produkuje firma Woodworld, polecam zajrzeć na ich stronę www

    ReplyDelete
  112. Jeżeli chodzi o mnie, to najczęściej kupuję moim bliskim prezenty związane z ich zainteresowaniami. Ostatnio np. kupiłam mojemu bratu na urodziny zestaw filmowych gadżetów, które znalazłam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/. Zauważyłam, że brat interesuje się kinem i zbiera różne gadżety z jego ulubionych filmów (Star Wars). Stąd też taki a nie inny pomysł na prezent :). Jak zwykle wstrzeliłam się w gusta solenizanta.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.