Drugie życie

Co by było gdybyśmy mogli mieć drugie życie, takie jakie tylko chcemy. Niech każdy z was się teraz zastanowi co by chciał zmienić, jak by zachował się w jakiejś konkretnej sytuacji lub co by zmienił?
Taak, chyba każdy wie, jak by chciał aby jego życie wyglądało. Było jeszcze lepsze od tego.
Dużo pieniędzy, willa z basenem i drugi dom w innym, ciepłym kraju. Byłby cudownie, prawda?
Dlaczego tak jest? Nikt nie potrafi docenić tego co ma i chciałby jeszcze więcej, ale o tym był już post.
Chodzi mi dokładniej, że każdy chciałby nie wiadomo co mieć, ale przecież nie ma nic za darmo i trzeba do tego dążyć. Przecież zamiast marzyć o innym życiu wystarczy zacząć coś zmieniać aby było nam lepiej. Wiadomo, że początki są zawsze trudne, ale wtedy wiemy, że idziemy w dobrym kierunku. Później jest lepiej. Bardzo ważne jest wyznaczanie sobie celów, bez nich bylibyśmy nikim. A dzięki nim możemy ułożyć sobie lepiej życie. Musimy pamiętać też żeby nie niszczyć naszymi postanowieniami innych.
My narzekamy a mamy możliwości zmiany a inni oddaliby wszystko by móc znów chodzić, widzieć, słyszeć czy mówić. Moim zdaniem powinniśmy dążyć do tego, aby było nam jak najlepiej. Niektórzy potrafią usiąść i tylko czekają na gotowe. :)

sweterek - kliknij   bluzka - kliknij



















BLUZKA - KLIK
SWETEREK - KLIK

Related Articles

108 komentarze:

  1. Masz rację, marzenia i wyznaczanie sobie celów jest bardzo ważne, dzięki temu ciągle do czegoś dążymy :)

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z tobą, dużo osób marzy o idealnym życiu, a nie robi nic żeby to zmienić. Świetna stylizacja. :*
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. piękne zdjęcia :)
    uwielbiam twoje notki

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Najgorsze jest to, że najbardziej narzekają Ci, którzy nic nie robią aby wprowadzić jakiekolwiek zmiany i najczęściej przy tym starają się dogryźć tym, którzy się starają.
    Zdjęcia piękne jak zawsze :3
    pebmonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdybyśmy mieli wszystko czego chcemy, życie straciłoby sens. :)


    xnatg.blogspot.com - Zaczynam od początku, zapraszam! ♥

    ReplyDelete
  6. Zgodzę się z tobą, aby coś osiągnąć trzeba też zrobić coś w tym kierunku :)
    Prześliczne zdjęcia :) Masz piękne włosy <3
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  7. Najgorzej to siedzieć, narzekać jak jest źle i nie robić nic, aby zmienić cokolwiek.. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia, cudowne, piękne :D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudownie wyglądasz. Zgadzam się z Tobą. Często zazdrościmy innym, ale nawet nie zdajemy sobie sprawy, że to są skutki ich ciężkiej pracy :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się :)
    Piękne zdjecia :*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  11. Uważam, że wszystko da się zmienić w swoim życiu, wystarczy tylko chcieć i robić coś w tym kierunku. :)
    Śliczne zdjęcia :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo mądrze napisane i motywujące :D
    Śliczna jesteś boskie zdjęcia.
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    u mnie na blou mini konkurs !! :)
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    ReplyDelete
  13. Świetny post, i fajne zdjęcia :)

    xpaperheroesx.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zgadzam się z tobą mimo, że nie raz samamyśle jakby to było jeśli miałabym wszystkood tak :)
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Chyba nic bym nie zmieniła ;) podoba mi się to jaka jestem i to jak żyję ^^
    Genialna stylizacja i śliczne zdjęcia
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękna narzutka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  17. ja często marze jak to by było gdyby, ale powoli próbuje to realizować

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ciężka praca i samozaparcie sprawiają, że wynik z naszej pracy bardziej nas zadowala. Znam dużo osób które siedzą i czekają na gotowe, może po części sama taka jestem ... :D Ale tylko jak babcia zrobi ciasto [hah]
    Drugie życie ? Dobrze mi z tym co mam, nie mogę narzekać. Jednak na pewno wiele bym zmieniła w sobie a innymi rzeczami bym się mniej przejmowała :)
    Piękne zdjęcia i super outfit - poklikałam :)
    Pozdrawiam ciepło i w wolnym czasie zapraszam do siebie ; cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się z Tobą :) Każdy by chciał jak najlepiej mieć w życiu. Tego się nie dostaje od tak, trzeba dążyć do 100% szczęścia.
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  20. Definitywnie jeden z najlepszych blogów <3

    http://karcivx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja nigdy nie siedzialam i czekalam, zawsze pracowalam, osiagalam cele i dazylam do nich, lubie Twoje podejscie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  22. Ja niestety bardzo nie doceniam tego co mam, staram się tego nie robić!
    Mega outfit!
    Pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Też tak sadzę. Powinniśmy dążyć to tego aby nasze życie było takie jakie chcemy, o jakim marzymy. Na początku ze wszystkim jest trudno! :)

    ReplyDelete
  24. Najlepsza ! :* <3
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz! Zdecydowanie częściej musisz robić zdjęcia z dziubkiem. Jest to urocze!
    Świetnie napisane!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Jesteś prześliczna !! <3 świetny post!

    ReplyDelete
  27. świetna stylizacja ;) , bardzo lubię czytać twojego bloga.

    domciiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Warto docenić to co się ma.
    Ale żeby coś mieć trzeba sobie na to zapracować, a nie siedzieć i czekać aż samo przyjdzie :)
    Ślicznie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  29. Stylizacja jest bardzo ładna!
    A jeżeli chodzi o treść to ja ostatnio bardzo zaczęłam doceniać to co mam.
    Powinniśmy dążyć do wyznaczonych celów a nie jak napisałaś siedzieć i czekać.

    Pozdrawiam i zapraszam!
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    ReplyDelete
  30. Idealna <3 Bardzo mądry post Weroniko :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Cudowny jest ten sweterek!
    Definicja szczęścia jest względna, jeden cieszy się, gdy spędzi czas z rodziną, a drugi, gdy wydaje pieniądze na zakupy. :) Jednak, powinniśmy zacząć doceniać to, co mamy.

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Świetny i inspirujący post ;)
    Zapraszam do mnie :) Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  33. jesteś taka fajna, że chciałbym ci dać buzi :3

    ReplyDelete
  34. post dający do myślenia , przecież możemy zmieniać wszystko na lepsze. ;>
    świetna stylizacja i zdjęcia jak zwykle!
    Mój blog---KLIK
    obserwuję! :3

    ReplyDelete
  35. Ja ciągle wyobrażam sobie jakby takie wymarzone życie wyglądało, ale nie narzekam na swoje, bo wpadnę w depresję, haha :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  36. Zgadzam się z Tobą. Ludzie zawszę chcą więcej. Nie doceniają tego co mają.
    Piękne zdjęcia. Pokilkałam :)

    pisanenaslodko.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Masz rację,zamiast marzyć powinniśmy zrobić coś w kierunku "lepszego" życia :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dobrze napisane, też pierwsze co pomyslalam o tej willi z basenem itd ale drugiego życia nie dostanę więc warto jest zmienić coś w tym. Śliczne zdjęcia, ogólnie śliczna jesteś. :D
    Zapraszam na nowy post! http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    ReplyDelete
  39. Świetny post! Ja bardzo często myślę o tym, co bym chciała zmienić w swoim życiu, ale wiem, że nie można mieć wszystkiego od razu i jakoś muszę sobie zapracować na to żeby w przyszłości mieć tak jak sobie wymarzyłam teraz :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajna stylizacja, masz przecudowne włosy ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Wiele osób, które w tym momencie są podziwiane i są obiektem zazdrości zaczynały od zera więc po prostu trzeba się brać do roboty, a nie ma co siedzieć bezczynnie i narzekać! :) Nic samo nie przyjdzie.

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Świetny post! Ja cały czas staram się, by moje życie było coraz lepsze, spełniam swoje marzenia, dążę do wyznaczonych celów. Wierzę, że kiedyś uda mi się osiągnąć to co sobie postanowiłam. Piękne zdjęcia, ta bluzeczka jest bardzo ładna :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  43. Świetnie wyglądasz! :)
    Prawda, nalezy doceniac wszystko co mamy.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetna stylizacja! Masz przecudowne włosy, zazdroszczę :)
    Spodobał mi się Twój blog, zaobserwowałam.
    Jeśli spodoba Ci się także mój będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz
    Zapraszam:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. poruszyłaś bardzo ciekawy temat ! :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Siedząc i marząc o tym jak idealnie mogłoby wyglądać nasze życie do niczego nie doprowadzi. Ja wychodzę z założenia, że jeżeli chcemy coś mieć to trzeba jak najszybciej zacząć działać. Dlatego nie warto marnować czas przed komputerem i narzekać czego my to nie mamy, bo przy odrobinie wysiłku możemy zdobyć upragnione cele.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetny post
    Bardzo ładna stylizacja
    Ładne zdjęcia
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  48. Weronika mogłabyć mi powiedzieć skąd te piekne spodnie? Nie ma w poście:(

    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  49. Bardzo mądry post! Oczywiście, że takie życie byłoby cudowne, ale powinniśmy cieszyć się tym co mamy :)
    Prześliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  50. faktycznie marzenia trzeba spelniac i dazyc do celu a nie bezczynnie siedziec :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  51. Jakie włosy *O*
    Zazdroszczę urody ;*

    Mój nowy blog: http://franticpl.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Masz racje, na wszystko trzeba sobie zapracować!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczna jesteś *-*
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bez celów jesteśmy nikim - bardzo słuszne !
    Śliczna bluzka :)

    Pozdrawiam :) Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  55. Świetny post! Żeby coś mieć trzeba na to na pracować:)
    sandraandmar.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Wspaniały post! Daje dużo do myślenia.
    Jestem pierwszy raz na blogu, więc... Jesteś bardzo śliczna. Taka.. No o luju, piękna.
    Zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  57. 'Będzie lepiej' - to nie jest gwarantowane. Czasami wszystko nad czym się pracuje leci sobie w kulki i się sypie. Nie zawsze się ułoży, nie zawsze się osiągnie to co chce, nawet przez ciężką pracę. :/

    oczyoutsidera.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. super post <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. http://royale-anon.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  60. Moim zdaniem niczego w życiu nie powinno się żałować. Kim byśmy byli, gdybyśmy mieli wszystko, czego tylko zapragniemy?
    Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! ♥

    ReplyDelete
  61. Świetny post!
    Genialne zdjęcia Werka! :)
    Bardzo ładny blog! :)
    Pozdrawiamy! :*
    Staying Strong[KLIK]

    ReplyDelete
  62. Jeju, zgadzam się z Tobą. Powinniśmy dążyć do takiego życia, jakie chcemy. :) Cudowne zdjęcia, jesteś prześliczna. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. świetny sweterek :) ps. nie mogę się napatrzeć jaka Ty jesteś fotogeniczna :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. cudowny ten sweterek, bardzo Ci pasuje ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zgadzam się z Tobą! Na wszystko trzeba sobie zapracować :)
    Śliczne zdjęcia i cudowna stylizacja!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  66. A ja właśnie mam konkretny cel w życiu i robię wszystko, żeby do niego dążyć. Jednym z pośrednich czynników są studia za granicą i mimo, że mam jeszcze czas, to już w czerwcu zdaję egzaminy z angielskiego pod kątem studiów :) Znalazłam też pracę na tegoroczne wakacje, więc poza dodatkową kasą dla siebie, to będę zbierać doświadczenie, żeby później łatwiej mi było się utrzymać samemu w obcym kraju. Świetnie wszystko opisałaś i zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Poza tym zdjęcia przepiękne jeju ♥

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Warto docenić to co się ma :) cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  68. ja chyba nie chciałabym mieć drugiego życia, aktualne (choć także z problemami) mi się podoba :)

    ReplyDelete
  69. Staram sie doceniać to co.mam bo wiem że inni maja gorzej :)
    Agness-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Wiele osób zastanawia się co by było gdyby...
    Niestety nie ma gdyby, więc powinniśmy dążyć do tego co chcielibyśmy osiągnąć.
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ja bym nie chciała mieć drugiego życia, lubię je takie jakim jest. :) Piękne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Ja właściwie Mam kilka takich rzeczy, które chciałabym zmienić, ale niestety nie jest to możliwe. :')
    http://roxannee-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. śliczne zdjęcia! *,*
    uwielbiam ciebie i twojego bloga! <3

    mogę wiedzieć skąd masz te okulary bo nigdzie nie jest napisane? :)

    ReplyDelete
  74. Idealna ! <3
    http://iinspiratioons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Świetna stylizacja i zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  76. Myślę, że gdyby z nas każdy żył tak jak chciałby to nasze życie nie byłoby takie ciekawe, kiedy czekamy na te rzeczy :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Pomimo , że moje życie (jak narazie) nie jest zbyt ciekawe to bym go nie zmieniła zanic w świecie. Oczywiście fajnie było by żeby pewne przygre sytuacje się nie wydarzyły. Jednak uważam że każde nasze błędy nas czegoś uczą i dają nam nowe doświadczenia :)
    ~~~~
    Jeżeli komuś się nudzi może zajrzeć (dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość)
    http://niepowaznanastolatka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Masz rację! Powinniśmy się starać, żeby było jak najlepiej i nie szukać dodatkowych problemów, których nie ma :) Cudownie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  79. Też uważam że powinniśmy działać, nic nie zrobi się samo!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  80. uwielbiam Twojego bloga! :) masz zupełną rację i bardzo się z Tobą zgadzam. Po co marzyć o lepszym, ciekawszym życiu, jeśli zamiast tego, możemy dążyć do tego, aby takie było naprawdę, a nie tylko widzieć negatywy obecnej sytuacji. Trzeba się ruszyć, żeby coś zmienić :)
    przepiękne zdjęcia, wyglądasz cudownie!! :)

    miłego dnia :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  81. Jaka śliczna stylizacja! <3

    http://ewhem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Też często o tym myślę :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Zgadzam się z tobą, mało kto potrafi docenić to co ma :) Super post, i piękne zdjęcia :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    ReplyDelete
  84. Dokładnie niektórzy to już chcą mieć wszystko na raz, na gotowe :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Zgadzam się, a na zdjeciach slicznie wychodzisz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. bardzo pozytywny post i masz prześliczny sweter :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  87. cudownie napisany post, zdjęcia idealne!
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    ReplyDelete
  88. świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: shubiduoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia :))
    Zapraszam też do mnie
    http://nekoo-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Kto by nie chciał drugiego zycia - czasem mam ochotę powiedzieć "jezu dajcie mi drugą szansę, będzie lepiej!" ale wiem, że nie zawsze by pewnie poszło po mojej myśli, że może gdybym dostała to drugie życie to pewnie bym nie poznała tych cudownych ludzi, co mam obecnie przy sobie :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Zdjęcia jak zawsze super, ciekawy post ;))) , poklikałam.

    ReplyDelete
  92. fantastyczne zdjęcia!

    Zapraszam : friendshipinthelens.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Jesteś przesliczna, fajny look! ;)

    ReplyDelete
  94. Mam takiego znajomego, który ciągle narzeka jak to mu ciężko, a nie robi nic w kierunku, żeby to zmienić. Więc boję się, jak będzie wyglądało jego życie na starość, kiedy będzie narzekał 20 razy więcej... :)
    Ale to prawda - powinniśmy żyć jak najlepiej :)

    Ps. Piękne masz włosy, wow!

    supersubi.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. ostatnie zdjęcie jest świetne ;)

    ReplyDelete
  96. Wow, jakie piękne włosy :) Ciekawy post :)
    juliabloger.blogspot.com <--- Odwdzięczam się za komentarze :)

    ReplyDelete
  97. Zgadzam się z tobą w 200 procentach!
    Świetne botki! Pozdrawiam i obserwuję :)

    Zapraszam na mój blog za komentarze i obserwacje szczerze dziękuję, odwdzięczam się :)
    Zapraszam tutaj : julxa.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Właśnie, większość zamiast zmieniać swoje nudne życie dalej narzeka na to co ma :)
    A tak PS to jesteś bardzo ładna i masz śliczne włosy!
    http://itsemiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Kochana Weroniko kocham twojego bloga :) mam pytanie jak pielęgnujesz swoje włosy
    . Pozdrawiam

    ReplyDelete
  100. Anonymous03 May, 2015

    moja ulubiona stylizacja!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Pięknie wyglądasz super zdjęcia ! :)

    www.marynasiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. Świetna Stylizacja :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.