''Ma lustrzankę, uważa się za fotografa!''

Post o tym, że interesuję się fotografią i rzeczami z tym związanymi już był. A teraz chciałabym poruszyć temat, a dokładniej wypowiedzi innych na temat osób posiadających dobry aparat. 
Wiele ludzi kupuję takie aparaty bo mają na to pieniądze a chcą robić zdjęcia tylko dla siebie, do albumów itd. Nie widzę w tym nic złego, bo przecież najlepiej mieć zdjęcia dobre jakości kiedy będziemy wspominać tamte chwile. Inni kupują drogie aparaty bo chcą nagrywać filmiki czy robić zdjęcia na bloga. Czasami nawet zbierają pieniądze kilka miesięcy, lat... Inni z kolei interesują się fotografią. Przecież żeby być w czymś dobrym trzeba trenować. Od razu nie będzie się dobrym z niczego. Czytając moje posty kiedyś i te teraz widzę ogromną różnice. Wiadomo, że nie są świetne, ale lepsze niż kiedyś. A chyba o to chodzi, prawda? Tak samo jest z fotografią, aby robić lepsze zdjęcia musimy trenować. Z każdą sesją będzie lepiej a pomysły będą nasuwać się same!
A ludzie z góry zakładają, że jak ktoś kupi lustrzankę i chodzi na zdjęcia to uważa się za fotografia. Gorszej bzdury nie słyszałam. Sama jestem amatorem, ale widzę, że moje zdjęcia się poprawiły. Dostrzegam te złe rzeczy na zdjęciach, ale te dobre też! 
A co jeszcze mnie wkurza w osobach, które natarczywie rozpowiadają dziwne, chamskie opinie na temat tego, że mamy aparat, interesujemy się fotografią czy sami jesteśmy fotografowani? 
'' Jakie sesje, wy nawet nie wiecie co to jest! ''
Wiele razy to słyszałam na temat kilku osób, kolejna bezmyślna wypowiedź. Przecież chodząc na zdjęcia, można to nazwać sesją. Może nie jest ona profesjonalna, ale bez przesady. Czemu zaraz wszystkich wyzywać? Podobnie jest w przypadku pozowania. Przecież dziewczyna czy my sami jak robimy sobie lub innym zdjęcia nie stoimy jak słup na każdym zdjęciu, tylko jakoś pozujemy.
Nie bez przyczyny piszę ten post. Usłyszałam śmieszne wypowiedzi na ten temat i chciałam się z wami podzielić moim zdaniem. Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?











Koszulka - wszoku.pl/
kurtka - tutaj
buty - reebok
spodnie - H&M

Related Articles

81 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :*
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mnie też strasznie denerwują takie komentarze... A najgorsze jest to, że zazwyczaj słyszymy je z ust kogoś, kto nigdy nie miał aparatu w rękach!
    Bardzo fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się t-shirt :P
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Spotkałam się z tym wiele razy, myślę, że każdy jest fotografem nawet jak ma starą cyfrówke. Zdjęcia trzeba umieć robić, a nie kupisz sobie lustrzanke i myslisz ze zdjecia beda cudowne.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja spotykam się czasem z tym "oo, super fotografka idzie!"
    Szczerze to dla mnie załosne, przeciez ja musialam duzo czasu poswiecic na zapoznanie sie z instrukcja, ksiazka.. A stalo sie to moja pasja, wiec co innym do tego?

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lustrzanka nie czyni lepszym :D Fotografie śliczne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Z pewnością nie co się przejmować tym co mówią inni, zazdroszczą Ci i to jest ich motywem twórczym ;)
    Śliczne zdjęcia ! ;3
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  7. super świetny post i suuuperowe zdjęcia <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja w sumie nie raz słyszałam takie komentarze. W sumie najsmutniejsze jest to, że ludzie, którzy dopiero się uczą, chodzą na nieprofesjonalne sesje, idzie im coraz lepiej, robią to co kochają, a ludzie, którzy w ogóle się na tym nie znają komentują i hejtują.

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przecudnie wyglądasz. Bardzo mądry post kochana :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dla mnie to jest też śmieszne XD
    zajrzyj

    ReplyDelete
  11. wiele razy spotkalam sie z takimi stwierdzeniami, ktore sa kompletnie bezsensowne. Zwykle przygode z fotografia rozpoczyna sie od cyfrowki, a dopireo potem dokupuje lustrzanke i w tym momencie mozna rozwinac swoje mozliwosci w 100% Niestety znam tez dziewczyny, ktore uwazaja sie za profesjonalistki, tylko ze wzgledu na aparat, jaki posiadaja, jednak mysle, ze to sa wyjatki. Jesli chodzi o Twoje zdjecia, widac ogromne postepy, zaangazowanie i serce. Nie ma co przejmowac sie zawistnymi ludzmi, ktorzy zazdroszcza po prostu drozszego sprzetu.

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  12. "To nie sprzęt, lecz technika, czynią z Ciebie zawodnika" :) Tyle w temacie. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. jak zawsze super :)
    jesteś piękna :)


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Chodzenie z kimś na zdjęcia można nazwać w skrócie sesją, ale jak zawsze ktoś musi się przyczepic, jeju :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  15. Też się z tym często spotykam, może nie na blogu, ale wśród osób z mojego otoczenia. Najśmieszniejsze jest to, że myślą, że jeśli powiedzą szpetem to nikt nie usłyszy ;) Często mam wrażenie, ze robią to z zazdrości. Z zazdrości o to, że ktoś ma hobby, pasję i stara się ją rozwijać. Swoją lustrzankę zdobyłam przy okazji, gdy popsuł nam się nasz stary aparat, i trzeba było kupić nowy. Dołożyłam trochę od siebie i jest - moj pierwszy "profesjonalny" aparat. Odkąd pamiętam fotografia mnie kręciła. Gdy miałam 6 lat już dźwigałam wielki sprzęt mojej cioci. Kiedy kupiliśmy lustrzankę zaczęłam chodzić na sesje z przyjaciółką. Przez ten rok rozwinęłam się jako modelka i fotograf. Coraz częściej rezygnuję z Automatu, i próbuję swoich sił w przysłonie, czułości ISO czy czasie migawki. Zawsze jest trochę newrów, ale warto - bo jest to pasja, a pasję trzeba rozwijać.

    Kocham Twojego bloga! Wchodzę codziennie, posty są zawsze ciekawe, bo poruszasz ważne tematy i piszesz o nich w lekki sposób ;)

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i o to chodzi! 4 lata temu zaczynalam z pozowaniem i założyłam konto na maxmodels. Hejterow bylo co nie miara... a teraz? Zazdroszczą mi! :) jestem z siebie dumna choc wiem ze stac mnie na wiele wiele więcej.

      Delete
  16. Jeszcze nie spotkałam się z czymś takim.
    Chociaż, ze jestem bardzo początkującym fotografem, to mówię, że idę na sesję.
    Myślę, że każdy powinien nazywać to jak chce, bo przecież trzeba jakoś po mału rozpocząć przygodę z fotografią.

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię robić zdjęcia i mam swój ulubiony ich rodzaj, ale jakoś nie spieszy mi się na kupno lustrzanki. :)

    ReplyDelete
  18. Ludzie zaczynają się czepiać już wszystkiego. Każdy ma początki, nie można stać się profesjonalistą z jednym zdjęciem na koncie... prawda? Szkoda, że niektórzy o tym zapominają i trochę za dużo wymagają od innych, czasem nawet amatorów. Jak dla mnie prawdziwy fotograf nawet głupim telefonem może zrobić świetne ujęcia, tylko w gorszej jakości. Ale co ważniejsze? Jakość czy przekaz?

    oczyoutsidera.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Masz rację! Sama kocham fotografię! :)
    Zdjęcia cudowne!
    Uwielbiam Cię! <3
    Zapraszam do siebie! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  20. Rewelacyjny blog i jeszcze fajniejsza blogerka :]

    ReplyDelete
  21. Uważam, że to człowiek robi zdjęcie, nie aparat :D Świetny post <3
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  22. Poruszyłaś wiele tematów,które denerwują i mnie.Nie każdy od razu złapie smykałkę w fotografii i będzie w tym najlepszy. Wszystko potrzebuje czasu. Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Moim zdaniem takie osoby to po prostu zazdrośniki, które nie robią nic ze swoim życiem ;) Super fotki!
    roxanne-writes.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Do robienia świetnych zdjęć, jeśli masz talent, wystarczy nawet zwykły telefon komórkowy. :)

    ReplyDelete
  25. Często słyszę podobne wypowiedzi. Jest to dal mnie smutne, że niektórzy myślą, że jak mają super drogi aparat to mogą więcej..
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  26. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. O tak, często słyszałam/czytałam takie komentarze.
    Sama mam lustrzankę, kupiłam ją między innymi dla potrzeb bloga, ale też dlatego, że interesuję się fotografią, jestem amatorem, robię to dla siebie, chcę się rozwijać i sama poznawać moje możliwości, to chyba nic złego, a takie komentarze, to może po prostu zazdrość, bądź jakaś głupia potrzeba wypowiedzenia głupiego komentarza na ten temat :)
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  28. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją. Powód jest dość prymitywny- nie mam lustrzanki. Jednak nie zmienia to faktu, że gdy pozuję np. z przyjaciółką do zdjęcia to inni się z nas śmieją i komentują "jakie modelki". Zazwyczaj odpowiadam im śmiechem, jednak moja koleżanka jest bardzo drażliwa na komentarze i już nie chcę zdjęć.

    Pozdrawiam, piękne zdjęcia.

    pisanenaslodko.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Aparat to tylko narzędzie do robienia zdjęć i przecież takie rzeczy jak kadr czy kompozycja zdjęcia od niego nie zależy. W dzisiejszych czasach "fotografem" jest każdy, bo przecież ma aparat w telefonie i robi zdjęcia. Prawda, jest taka, że żeby być FOTOGRAFEM trzeba mieć dar, trzeba się z tym urodzić. Lustrzanka nawet za miliony w tym nie pomoże.
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Robisz piękne zdjęcia. Czasami ludzie nie patrzą na to, czy kogoś zranią, tylko chcą się pokazać. Czy to dobre? Chyba każdy wie, że nie. Ale nie warto się tym przejmować. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  31. Najbardziej podoba mi się u Ciebie to, że Twoje posty są tak bardzo przemyslane . I sliczne zdjęcia ♥
    by-natalixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Dokładnie,dobrze napisane.Każdy ma prawo mieć dobry aparat,to nie znaczy od razu,że chce się popisać czy uważa się za nie wiadomo kogo.Niestety w dzisiejszym świecie tak jest - ludzie zazdroszczą i są zawistni.Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Dużo razy słyszałam takie opinie bez sensu na ten temat... ale ja mam swoje zdanie, a czyjegoś nie zmienię- niestety :/
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia :) Nie warto przejmować się tym co ludzie mówią :)
    Za każdym razem, gdy oglądam twoje posty i zdjęcia czerpię dużo inspiracji :D Dziękujee :*

    Pozdrawiam :)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  35. Ojj tak spotkałam się z czymś takim, ale nie w moją stronę :) Dobrze napisane, ale to chyba zazdrość, że tacy ludzie daza aby dość profesjonalnie robić zdjęcia, a tamcy tylko potrafią narzekać :)
    www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Takie sytuacje spotyka się teraz bardzo często. Ten co ma aparat-fotograf i wiele podobnych stereotypów, które są po prostu śmieszne. mój blog

    ReplyDelete
  37. właśnie. Przecież to od fotografa zależy jakie będzie zdjęcie.Czasem można zrobić lepsze zdjęcie aparatem kompaktowym (czy jak to tam się piszexd) niż lustrzanką..
    słodko wyglądacie na 1 zdjęciu! <3
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  38. często spotykam takie opinie.. ahh ta zazdrość ;) sama zbieram na lepszy aparat od dłuższego czasu.

    http://thejustysiablog.blogspot.com/2015/04/giveaway.html

    ReplyDelete
  39. cudowne<3 racja często też sie z tym spotykam:/

    http://jugii.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. SŁysząłma takie rzeczy nie raz ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. fotografia fajna sprawa, kiedyś miałam na to więcej czasu, ale teraz pracuję i czasem po prostu mi się nie chce. jak chodziłam do LO to ''zazdrośnicy'' wiecznie krytykowali mnie i bloga, bo tak naprawdę nie rozstawałam się z aparatem. ale i tak sądzę, że nie ma co się przejmować durnymi komentarzami.

    trzeba robić to, co się lubi :)

    ReplyDelete
  42. Na szczęście nie spotkałam się z taką typu opiniom. Ja również mam lustrzankę jednakże od niedawna bo sama na nią oszczędzałam. Nie nazwę się profesjonalnam fotografem jednak pasjonuje mnie fotografia i z każdą sesje tak naprawdę uczę się czegoś nowego. Nie rozumiem tego typu komentarzy. No ale cóż ...
    Piękne zdjęcia !
    cherryanclaudia.nblogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zgadzam się z Tobą :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  44. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach.
    Zapraszam do mnie ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia ! Bardzo podobają mi się Twoje buty ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Słyszałam takie komentarze kilka razy, ale się nimi nie przejmuje. :)
    Ładne zdjęcia :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ja jeszcze sie z takim czym nie spotkałam
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Robienie zdjęć lustrzanką wcale nie jest takie proste, jak się wydaje.
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Zgadzam się z tym, sama mam lustrzankę ale na razie jeszcze nie poznałam wszystkich jej możliwości i zalet a co za tym idzie moje zdjęcia odbiegają od ideału dlatego nie obnoszę się z tym. Czasem biorę aparat np na spacer z koleżanką ale zdjęcia robię w celu nauki a przy tym obie mamy wiele radości. Zdjęcia natury, makro jakoś przyswoiłam ale jak przychodzi mi zrobić portret to ręce mi opadają. Na szczęście mam na kim ćwiczyć...
    Zazwyczaj to mi ktoś robi zdjęcia, dziewczyna która studiuje fotografie i się na tym zna co za tym idzie wstawiam takie zdjęcia na facebooka a co za tym idzie - osoby, które wiedzą że też mam aparat ciągle piszą, że chciały by takie zdjęcia jak ja mam i czy im zrobię, a potem wiele obrażone jak mówię że nie mam jeszcze na tyle umiejętności. Ich logika: lepszy aparat = super mega zdjęcia i nie potrafią zrozumieć, że jak fotograf pizda to i zdjęcie takie będzie :)

    Przyznam się, że przeczytałam kilka dni temu twojego aska do pięciu miesięcy wstecz i gratuluję cierpliwości, niektórzy maja naprawdę problem z czytaniem opisu. I nie przejmuj się hejtami, zasługujesz na to co masz, dużo pracy włożyłaś w bloga. Trzymaj się! Obserwuje.

    Ooo coś długi ten komentarz mi wyszedł, ale jak ktoś lubi dużo pisać to tak jest :)

    paastelsweater.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. nie trzeba mieć najlepszej lustrzanki żeby być fotografem, bo to zależy od naszej pracy i ile czasu poświęcamy i trenujemy naszą technikę :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  51. Słyszałam takie komentarze wiele razy, ale się nie przejmuje bo wiem, że mówią to zazdrośnice, które zazdroszczą, że człowiek ma jakąś pasje :)

    ReplyDelete
  52. Moim największym marzeniem, jest właśnie kupić sobie dobry aparat. :) Odkładam, ale już słyszałam komentarze, że się w zawodową fotografkę, będę bawić :P Bardzo mnie denerwują takie osoby i kompletnie ich nie rozumiem.
    Cudowne zdjęcia!. *.*

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetne zdjęcia, też chcę kupić lustrzankę bo interesuję się fotografią ale chyba nieprędko ją kupię. :(
    Zapraszam do mnie na nowy post! ;D

    ReplyDelete
  54. Ja bym się tym nie przejmowała. ;) To normalne, że jak się ma jakieś hobby, to trzeba dużo trenować.
    Zdjęcia są świetne!
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja mam lustrzankę, ale nigdy nie nazwałabym siebie fotografem. Jestem amatorem, a moje umiejętności są naprawdę ograniczone. Kupując ten aparat przez myśl nawet też mi nie przeszło, że kupuję go dla szpanu. Był mi potrzebny, żeby rozwijać swoją pasję :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    ReplyDelete
  56. Zgadzam się w 100% werr! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Masz bardzo dużo racji *--* Słysze takie komentarze jednak najlepszy sposób na nie nie reagować

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Super wyglądasz! :)
    thisismydream-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Wiele razy spotkałam się z takimi komentarzami na temat osób, które mają lustrzanki. Jak dla mnie to straszna głupota, bo w końcu co złego jest w tym, że robimy zdjęcia? Nieważne czy sobie, innym, przyrodzie, czy sami stoimy przed obiektywem. Przecież nie trzeba być profesjonalistą, aby to robić. Ja sama traktuję to jako świetną zabawę, a do perfekcji jeszcze mi daleko. :) Ale przecież nie od razu Rzym zbudowano. :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  60. Bardzo fajnie, że napisałaś o tym post! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Trzeba rozwijać swoje hobby i poszerzać zainteresowania, bez względu na to co myslą i mówia o tym inni... :) POZDRAWIAM!

    http://sobeautifulso00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. super zdjecia <3 nie rozumiem takich osob bo kazdy kiedys zaczynal XD
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  63. Twoje zdjęcia na blogu czy instagramie i fb są naprawdę dobre... ;)))

    ReplyDelete
  64. Ja z czymś takim się nie spotkałam, przynajmniej nie powiedziano mi tego prosto w oczy ;) Ale według mnie to głupota, bo co złego jest w tym, że chcemy się rozwijać na nieco lepszym sprzęcie niż inni? :)
    ♥ Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  65. Ja często spotykam się z takimi wypowiedziami innych osób. Jak dla mnie to bardzo głupie, aż szkoda mi tych osób. Chodząc na takie sesje i robiąc zdjęcia udoskonalamy się. Przecież nie będziemy od razu nie wiadomo jakim fotografem! Śliczne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  66. Zgadzam się z tobą w 100%, tacy ludzie nawet nie wiedzą jak to na prawdę jest, ugh..
    Swoją drogą śliczne zdjęcia
    Zapraszam na bloga w nowej odsłonie :) Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  67. Jeszcze nie spotkałam się żeby ktoś mi tak powiedział, chyba że mówią to za moimi plecami. Zgadzam się, nie trzeba być profesjonalnym fotografem żeby mówić, że idzie się na sesje. A co do osób które myślą, że jak mają lustrzankę to myślą, że są profesjonalne to po prostu brak mi słów. Myślę tak samo jak ty, nikt kto kupi sobie lustrzankę nie będzie od razu "strzelał" najlepszych zdjęć, na to trzeba zapracować, a żeby nazywać siebie profesjonalistą trzeba na tym zarabiać. Takie jest moje zdanie :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Sama zaczynam przygodę z fotografią i doskonale znam to co tutaj opisałaś.
    Oczywiście nie warto się przejmować i robić dalej to co się lubi :)
    A za kilka lat zobaczą, że trening czyni mistrza :)
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  69. Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia :D Uwielbiam czytać twoje posty :)

    Zapraszam rownież do mnie zainteresowanych 😃
    http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. I pod tymi słowami podpisuję się rękami i nogami. Najlepsza "luszczanka" nie czyni z nas fotografów. Czyni nas poprostu... posiadaczami dobrej lustrzanki. ;)
    Bo to nie aparat robi zdjęcia.

    ReplyDelete
  71. Ale masz piękne włosy! zazdroszcze :o

    Dopiero zaczynam, zapraszam ;)
    http://kamkaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Nie rozumiem takiego zachowania. Sama jestem amatorem i nie robię jakiś profesjonalnych zdjęć, ale za każdym razem jest lepiej, a to, że ma się dobry aparat to nie świadczy o tym, że od razu jest się profesjonalnym fotografem.

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ja mam zwykłą cyfrówkę i jak dobrze się przyłożę zdjęcia wychodzą znakomite, Ja sobie na lustrzankę niestety nie mogę pozwolić. Także nie lubię takich osób, które mają kasę to są kimś. A to nie prawda, bo w dzisiejszych czasach kimś jest ten co ma mało, a potrafi wyczarować cuda ;)

    Zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    ReplyDelete
  74. Ładne zdjęcia, wiadomo że to nie lustrzanka robi zdjęcia tylko człowiek ale gdy się ją ma to zawsze to trochę pracę ułatwi. :) Jeśli ktoś się postara to dobre zdjęcie zrobi wszystkim.

    oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. W sumie zgadzam sie z Toba, a zdjecia masz swietne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Dokładnie. Znam jedną osobę co ma lustrzankę i założyła od razu bloga. Zdjęcia genialne :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam >> Fairy Shine

    ReplyDelete
  77. Zgadzam się ;) Świetne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Witam, jakby ktoś szukał profesjonalnego fotografa to ja polecam stronę http://oferia.pl/wykonawcy/kultura-sztuka/fotografia na której reklamują się rózne osoby zajmujące się zleceniami. Mój znajomy znalazł tam fotografa na własny ślub. Także polecam jak ktoś potrzebuje.

    ReplyDelete
  79. Niektórzy "specjaliście" odmawiają prawa amatorom do dobrej zabawy. Nie ma sensu przejmować się ich zdaniem.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.