'' Jestem bardzo biedna, oddaj mi swoje ubrania. ''

Nie pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją kiedy piszą do mnie osoby, opisują swoją historię i to jak mają źle w domu. Za każdym razem bardzo się tym przejmuje. W sumie nie tylko ja, ale też moja mama. Dlatego, że obie bardzo byśmy chciały pomóc takim osobom. Strasznie szkoda mi takich osób. Na końcu okazuje się, że ta osoba ma dobrze w domu i nie jest tak jak to wszystko opisuje. Jaki jest cel? Dostać ubrania. Wiem, że są osoby potrzebujące ale te, które do mnie piszą i kłamią są żałosne.  Jeśli komuś jest potrzebna naprawdę pomoc, pewnie bym pomogła. Jednak jestem źle nastawiona do takich e-maili, przez takie osoby, które oszukują. A kiedy poproszę o kontakt na facebook'u twierdzą, że nie mają. Chociaż nie chce mi się to wierzyć, bo teraz każdy kto ma internet to ma konto na tym portalu (chodzi mi o osoby w naszym wieku). Mimo to, zawsze zadaje troszkę pytań aby się upewnić, wtedy mają jeszcze pretensje, że w ogóle o coś pytam. Jak ja tak mogę! Przecież im się należy i mam wysłać im ubrania..
3 ostatnie sytuacje wyglądały tak, że byłam skłonna wysłać paczki tym dziewczynom, ze łzami w oczach odpisywałam na ich majle. Do czasu kiedy nie znalazłam ich na instagramie. Każda posiadała tam konto, tak samo jak facebooka, jedna nawet prowadziła bloga i dostawała ubrania w ramach współpracy. Mam nadzieję, że te osoby będą to czytać i zrobi się im chociaż troszeczkę wstyd.


bluzka - H&M kurtka -tutaj-klik  buty - nike air force 1 spodnie -



















KURTKA - KLIKNIJ TUTAJ! :)

+ zapraszam was na bloga mojego kolegi: http://pszkv.blogspot.com/ polecam! :D

Related Articles

99 komentarze:

  1. Co się z ludźmi dzieje, żeby tak kłamać...


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz świetną kurtkę!
      Serio takie sytuacje naprawdę mają miejsce? Myślałam, że to jakiś żart, ale jednak ludzie są zdolni nawet do takich rzeczy.
      http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
      Jeżeli post Ci się spodobał- zaobserwuj, to bardzo motywuje! <3

      Delete
  2. takie zachowanie jest naprawde zalosne.. a o sytuacjach w tym stylu czesto sie slyszy! ale milo slyszec, ze masz takie dobre serduszko! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  3. Jak można robić takie rzeczy... Przecież jedna dostawała ciuchy w zamian za bloga, po co wyciągała je jeszcze od cb? Ludzie mają w tych czasach nierówno pod sufitem, liczy się dla nich tylko to, żeby mieć niedomykającą się szafę i zarabiać na blogach. Po co to wszystko? Według mnie we wszystkim należy zachować zdrowy rozsądek i umiar:)
    Pozdrawiam,
    Mania:*
    Zapraszam na mojego bloga---> KLIK!♥
    Zajrzysz? Będzie mi bardzo miło!♥♡♥

    ReplyDelete
  4. jeju mi się tak nigdy nie przytrafiło, żeby ktoś do mnie pisał. ;o (że z problemami) śliczne zdjęcia. oj musi im być teraz głupio XD
    jestemfolta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tacy ludzie są żałośni,jak chcą coś dostawac to muszą na to zapracować, tak jak ty :* a nie wymuszać od innych.

    Pozdrawiam :)aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  6. Ale chamsko z ich strony... mam nadzieję, że to się juz nie powtórzy jezu...
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia ! <3
    Niektórzy to chyba wszystko zrobia dla ubrań, ale bez przesady, chyba one nie maja sumienia piszac Ci takie kłamstwa. :)

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jejku, mam nadzieje, że te dziewczyny to czytają i zrobi im się chociaż trochę wstyd.
    Są ludzie potrzebujący, a one chociaż mają dobrze w domu, to chcą więcej i więcej :/
    Cudowna kurtka! Lepiej uważać na takie osoby :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  9. Naprawdę miałaś takie sytuacje? Nie dowierzam, Ludzie są okropni, ale nie sądziłam, że posuną się do tego stopnia.
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja jeszcze nie spotkałam się z taką sytuacją, ale wiem, że niektórzy tak robią. To okropne!

    Obserwuję, ale nie oczekuję tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Każde kłamstwo zawsze wyjdzie na jaw:) Cięzko zaufać ludziom..
    Super zdjecia i kurtka :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Nie wiedziałam nawet, że są takie osoby! Nie słyszałam nigdy o takich sytuacjach, ale to naprawdę żałosne. Są osoby, które naprawdę potrzebują pomocy a takie kłamstwa to naprawdę szczyt wszystkiego.
    Piękne zdjęcia!:*

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ale ładnie wyglądasz w kucyku! *.* bardzo podobają mi się te zdjęcia. Ostatnio mam obsesje na punkcie zdjęć na tle jakiś murów, starych budynków, coś w tym stylu.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  14. To smutne, że dostajesz e-maile od osób, które rzekomo potrzebują ubrań, a tak naprawdę mają dobrą sytuację w domu.
    Śliczne zdjecia :*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  15. masz rację, takie maile są żałosne...
    Wyglądasz pięknie i szczerze zazdroszcze , że wyglądasz bosko zarówno w spiętych jak i w rozpuszczonych włosach :3

    blog
    http://madeline-girl.blogspot.com/
    yt
    http://goo.gl/1lMfwD

    ReplyDelete
  16. Rzeczywiście dość dziwna sytuacja. Takie osoby tak naprawdę nie doceniają tego co mają i chcą Twoje dobre serce wykorzystać (i twojej mamy). Oby te osoby czytając tego posta sobie wszystko przemyślały.
    Piękne zdjęcia i ładna kurteczka - klikłam ;)
    Miło by mi było gdybyś wpadła do mnie : cherryandclaudia.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko !

    ReplyDelete
  17. Masz rację, niech takie osoby się wstydzą ... :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. No i właśnie przez takie osoby ludzie nie chcą pomagać...

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  19. Aż nie chce się uwierzyć, że są osoby skłonne coś takiego zrobić..
    Świetna stylizacja!
    http://pyyysiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Podobną sytuację miala Marita Surma, ona tez wyslala rzeczy innym osobom, a potem sie okazalo, ze te osoby chcialy tylko dostac rzeczy materialne... ;)

    ReplyDelete
  21. O matko.. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Do mnie jeszcze nikt czegoś takie nie pisał. Współczuję Ci. Tacy ludzie są naprawdę żałośni..

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/1-ulubiency-marca.html

    ReplyDelete
  22. Niektórzy ludzie potrafią być potworni. ;/
    Ja raczej nie dałabym ubrań osobie, której nie znam..
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Moim zdaniem tacy ludzie są okropni! Kiedyś ja z mamą wysłałyśmy paczkę z ubraniami do rzekomo ,,biednej dziewczyny''. Wsadziliśmy tam wszystkie rzeczy, których nie nosiłyśmy specjalnie często. Po kilku dniach paczka została do nas odesłana, a w środku była karteczka z wyzwiskami na temat, jak możemy wysyłać takie ,,szmaty''. Strasznie po tym się zdenerwowałam.

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. a nigdy nie miałam takiej sytuacji, i mam nadziję, że nie będę miała, i trochę dziwne że piszą do ciebie,
    , śliczny outfit

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Chyba nie którzy ludzie juz naprawdę zwariowali, nie rozumiem tych dziewczyn !!!
    Sliczne zdjecia!

    22-ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Żałosne zachowanie, naprawdę takie mocno wyrachowane, szkoda gadać.
    Śliczne zdjęcia ;3
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  27. Nie rozumiem takich ludzi. Po co wyciągać od kogoś ubrania, skoro ma się pieniądze na własne? Są osoby, które faktycznie nie maja nic. Ja też mam nadzieje, że tym osobą choć trochę zrobi się głupio.

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. To trochę żałosne co te osoby wyrabiają. Chyba nie mają rozumu -,-
    Piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Wow.. o czymś takim słyszę pierwszy raz! Nie sądziłam, że ludzie mogą się posunąć do takich czynów dla kilku 'szmatek'...

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    ReplyDelete
  30. wow to na prawde zalosne... na drugi raz lepiej zaplac jakiejs fundacji ktora sie tym zajmuje :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  31. Piękne zdięcia. Ślicznie wyglądasz, a co do takich osób.. To aż żal słuchać. Jak można posunąć się tak daleko!

    ReplyDelete
  32. Poruszyłaś naprawdę bardzo fajny temat. Nie wyobrażam sobie, gdybym miała żebrać o kilka szmat mając dobrze w domu. Tacy ludzie dla mnie nie istnieją, za to naprawdę potrzebujący na tym cierpią.
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    ReplyDelete
  33. Też mam nadzieję, że te osoby to przeczytają i zrobi im się wstyd. W ogóle nie rozumiem jak ktoś mógł wpaść na taki pomysł i okłamywać tylko po to żeby dostać kilka ubrań. Nie dziwię się, że miałaś łzy w oczach, ja pewnie też bym się przejęła gdybym dostała takie wiadomości.
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  34. Nigdy jeszcze nie słyszałam o takiej sytuacji, to żałosne i smutne :/
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Pomoc , innym osobą jest bardzo ważna w naszym życiu :)
    Ale jeśli ktoś nas okłamuję , i piszę jak to ma źle a tak na prawdę w cale tak nie jest - to już jest żałosne .
    Taka osoba kpi sobie z innych którzy na prawdę nie mają , a marzą aby dostać najtańsze buty które będą ciepłe na zimę .
    Taka osoba tak na prawdę nie szanuje też samej siebie ,nie wiem co chce tym udowodnić .

    Takie zachowanie jest podłe .
    A tak na prawdę wiele razy się zdarza :(

    Bardzo mądrze napisałas , może innym da to do myślenia, że niech szanują że mają w czym chodzić , mają książki do szkoły , spęłniają się ich zachcianki .
    Piekne zdjecia .
    Pozdrawiam ciepło :)
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Takie zachowanie jest okropne, jak można tak kłamać.
    Zdjęcia cudowne! <3
    Genialne stylizacje!
    Zapraszam do mnie: http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  37. ale ślicznie wyglądasz w kitku :):*
    a tym dziewczynom powinno być teraz bardzo wstyd :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    ReplyDelete
  38. Świetny post!
    Zapraszamy do nas :)
    http://nicola-olivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Nigdy nie zrozumiem takich ludzi, jest miliony faktycznie potrzebujących osób, a oni pomimo tego, że niczego im nie brakuje mają czelność tak kłamać..
    Zapraszam do mnie -> Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  40. 1 raz o takim czyms slysze , tot roche dziwne ze prosza sie o ubrania 'obce' osoby ;/ oczywisice mozna pomoc ale poprzez email'owanie ? stac je na internet to na ciuchy pewnie tez ;) ?

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. nie rozumiem takich ludzi. skoro ich stać, to po co żebrają (nie wiem jak to ię pisze xd) kurtka świetna widziałam też taką u Lucy ; D
    Mój blog---KLIK
    bardzo się ciesze że ostatnio jesteś tak aktywna :**

    ReplyDelete
  42. Widzę,że niektórym blogerkom zaczyna się mieszać w głowie.Że nie wstyd im takiego zachowania.Nigdy nie spotkałam się z podobną historią,ale współczuje ci jej.Ty się tym przejmujesz i w ogóle,a tu taka niespodzianka.Żałosne. Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. jak takim ludziom nie jest wstyd...

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. ja jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją-na szczęście,
    Jeju co ludzie muszą mieć w tych głowach?!
    sylwiaa3.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zgadzam się z tobą :)
    Śliczne zdjęcia <3

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  46. świetna kurteczka, chciałabym gdzieś natrafić na taką w moim rozmiarze :)

    obsewuje :D

    esmella.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Racja, takie zachowanie jest żałosne :/
    Cudowne zdjęcia, piękne oczy! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  48. Jakie cudne foty !
    Zakochałam się w wyglądzie bloga !
    jest mega !

    Zapraszam na Nowy !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/2015/04/basketball-sport.html

    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  49. to okropne ;o cudowna jak zwykle♥

    Z a p r a s z a m do mnie :)
    ❤️MÓJ BLOG - KLIKNIJ❤️

    ReplyDelete
  50. ehhh to jest bardzo przykre :(
    mam nadzieje ze te dziewczyny przeczytają tego posta :(

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Okropna sytuacja..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Śliczna kurtka! :) to okropne w taki sposob oszukiwac :o

    ReplyDelete
  53. Jak tak można :o ale powiem ci, ze miała kioedys podobną sytuacje :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Niestety znajdują się różni ludzie, często kłamliwi... ;/
    Cudowne zdjęcia, uwielbiam Twojego bloga! <3

    pozdrawiam i zapraszam ;))
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  55. Trochę śmieszą mnie historie z tymi ludźmi xd
    Specjalnie kłamią aby dostać te ubrania, jakby to było najcenniejsze, masakra xd
    Fajne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  56. Chyba pierwszy raz o czymś takim słyszę. Naprawdę! Kreatywność ludzka nie zna granic...
    Fajna kurtka :D
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. O matko.. To niesamowicie okropne zachowanie.. Nie wiem jak można być takim zakłamanym. W dodatku Cię wykorzystują, masakra.. A dobrą sprawą jest to, że jesteś wspaniałą osobą, która potrafi dzielić się z innymi, pomagać potrzebującym - BRAWO! Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  58. Nigdy nie słyszałam o takich sytuacjach, ale jest to naprawdę żałosne. Jak tak można kłamać i oszukiwać, po co to wszystko..?
    Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  59. To żałosne co niektórzy ludzie piszą
    Śliczna stylizacja
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  60. chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo... żeby przypadkiem kiedyś naprawde nie zaznały biedy :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Te sytuacje które opisałaś są smutne i żałosne :/
    Kłamstwo ma krótkie nogi i prawda zawsze wyjdzie na wierzch.
    Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurteczka ;)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  62. Szczerze mówiąc jestem zszokowana, że ludzie potrafią mieć taki tupet i kłamać tylko po to, żeby dostać ubrania.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ojej, wstrętne sytuacje :(
    Zdjęcia super, a kurteczka jest śliczna!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  64. Niestety zawsze znajdzie się ktoś kto wymyśli nawet najbardziej nieprawdopodobną historię aby coś zyskać. Trochę to smutne że ludzie są aż tak zakłamani.
    Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  65. Jakie żałosne, czlowiek chce pomoc a tu takie coś ..

    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    ReplyDelete
  66. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją .Głównie ja i moja rodzina pomagała osobą , które były 'sprawdzone' tzn. wiele osób potwierdzało , że ci ludzie są naprawdę potrzebujący .Poza tym świetny outfit !
    Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  67. Takie zachowanie jest śmieszne, rozumiem jakby serio komuś brakowało na ciuchy , jedzenie i inne potrzebne do życia rzeczy, ale żeby udawać biedną tylko po to by dostać od Ciebie ciuchy. Szok.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. To co zrobiły te dziewczyny jest chore. Mi by było strasznie wstyd!


    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Szkoda takich ludzi,niektórzy naprawdę nie mają na ubrania,jedzenie. Człowiek chciałby pomóc,robi się żal a tu takie dziewczyny,które chcą cię oszukać. Podobno biedny będzie się wstydził o coś prosić.
    Jeśli chciałabyś pomagać często są przy koszach na śmieci takie pudła,albo są organizowane zbiórki dla osób potrzebujących. Nie jestem za pomaganiem przez internet,bo nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie.
    Piękna stylizacja. Świetne zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  70. Nie spotkałam się z taką sytuacją...
    Choć takie kłamanie jest żałosne.
    Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  71. wow, nawet nie wiedziałam, że takie osoby są, to jest aż chore.. ;d

    www.sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. nie mam słow na to... no poprostu brak słow.
    stylizacja super :)

    ReplyDelete
  73. Strasznie przykre jest to ze ludzie posuwają sie do takich chorych akcji i maja takie pomysły.

    Dziękuje kochana 😘 i zapraszam wszystkich do mnie :)

    pszkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką sytuacją..
    Cudowne zdjęcia a zwłaszcza te trzecie od końca!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Żałosne osoby. Mają dużo a chcą jeszcze więcej udając biedną osobę. !!! Denerwują mnie takie osoby, słyszałam że można to zgłosić na policję a oszukiwanie i podawanie się za kogoś innego względem podobnego wymuszania .... ( chociaż wiem że to nie takie wymuszanie " DAJ MI 5 ZŁ " ale to coś podobnego )

    Pozdrawiam Cieplutko *-*
    Mój blog !** klik **!

    ReplyDelete
  76. Jeju, jak tak można! Przecież jest wiele osób, które na serio potrzebują ubrań! A takie osoby stanowczo przesadzają. Mam nadzieję, że po tym poście trochę się opamiętają.
    Masz śliczną kurtkę. Pozdrawiam! ♥
    Na początek nie źle! Ja też założyłam niedawno bloga! :) A więc nawzajem możemy udzielać sobie raxpd, co robimy dobrze, a co źle. Co Ty na to? Pozdrawiam! ♥

    http://nataleczkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Dobrze ze chccesz pomagac taim ososbom.Gorzej juz ze one oszukuja
    Ja akurat nie mam facebooka'a
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Kiedyś czytałam u kogoś bardzo podobną sytuację.. Nie wierzę, że ludzie skłonni są do czegoś takiego.
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Nie rozumiem osób, które oszukują innych w taki sposób. Podobną sytuację miała Sylwia, która prowadzi aska i bloga.
    ♡Pozdrawiam, heykmwtw

    ReplyDelete
  80. Takie osoby są żałosne... Niektórzy naprawdę mają źle, a nawet nie proszą o pomoc:( Chciwość ludzka nie zna granic!

    Miłego dnia!
    { ➽ chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  81. świetny post! :* jak każdy ♥
    serdecznie zapraszam na mojego bloga :*http://julitella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Nie rozumiem jak można oszukiwać osoby w taki sposób. Niektórzy nie moją nic i żyją nawet nie proszą się o pomoc i inne rzeczy. A ludzie którzy mają wprawdzie "wszytsko" oszukują :(

    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    ReplyDelete
  83. Świetna kurteczka i klimat zdjęć - niesamowity ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Kiedyś czytałam o podobnej sytuacji. Nie rozumiem takich ludzi.
    Bardzo ładne zdjęcia
    http://gab4ysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Nie rozumiem takich ludzi, ale szkoda mi tych, którzy wstydzą się poprosić o cokolwiek.
    mój blog-klik

    ReplyDelete
  86. Nie wiedziałam że są takie sytuacje, ci ludzie naprawdę nie mają co robić tylko kłamać :c
    Ludzie którzy mają mniej potrafią z tym żyć, a inni co mają dużo proszą o o jeszcze więcej ...
    no ale nic się z tym nie zrobi :/
    śliczne zdjęcia, masz piękny uśmiech *.*

    http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Jesteś taka śliczna! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Nie wierze,że ludzie tak mogą robić,to jest po prostu żałosne.
    ♥sandraandmar.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  89. To okropne, czego niektórzy nie zrobią dla ubrań :/
    Śliczna jest ta kurteczka!

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Uważam, że jest to troszkę chamskie, bo osoby, które na prawdę by tego potrzebowały, bez problemu podałyby facebooka lub intagrama ;)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. cudowne zdj, mega katanka!

    ReplyDelete
  92. Czego niektórzy tylko nie wymyślą...To straszne..

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Żałośni ludzie !
    http://kattlins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Śliczne zdj i świetny blog i ty jesteś bardzo fajna i miła i ładna. ... :)

    ReplyDelete
  95. Świetne zdjęcia ! :)
    http://natijula.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.