Współpraca

''Jesteś żałosna, dostajesz ubrania za darmo! ''
''Masz bloga tylko dla współpracy ''
''Po co Ci blog? Żeby dostawać darmowe rzeczy! ''
''Twój blog jest do niczego, za co masz te niby współprace ''
''Pewnie masz te wszystkie rzeczy za hajs z bloga! Haha ''

Nie raz już zostałam ''zjechana'' w ten sposób przez innych ludzi. Przeciętna osoba nie rozumie, że ktoś może prowadzić bloga i mieć z tego korzyści. A jak zobaczy, że ona nie musi sobie kupować ubrań, torebek, butów a nawet rajstop to skandal!
A dlaczego tak jest? Bo wy musicie za to płacić a ktoś ma to za prowadzenie bloga.
Niby nic takiego, prawda? No cóż, chyba pora aby każdy założył bloga i starał się o współprace. Przecież to takie łatwe. W takim razie, proszę bardzo. Tyle, że do takich rzeczy trzeba być systematycznym, zachęcać do siebie ludzi i oczywiście wszystko musi mieć ręce i nogi.
W blogosferze jest masa blogów. Są tacy, którzy piszą bloga bez żadnych dodatków i tacy, którzy z tego korzystają.
Mimo wszystko zaczynają się hejty. Nieco wspominałam o tym w poprzednim poście. Ktoś mi napisał: '' Piszesz bloga, więc powinnaś być przygotowana na takie hejty. '' Czego nie rozumiem. 
Jaki cel mają te wasze kpiny? Przecież nie przestane pisać bloga z tego powodu. Tylko stracicie czas. Szkoda tylko, że nasi kochani hejterzy nie robią nic. Tylko siedzą i oceniają innych. Najlepiej by było gdyby to oni dostawali wszystko ''za darmo''.
Oczywiście mój blog nie jest tylko dla współpracy. Założyłam go jakieś 3 lata temu i mam aż do teraz. Nie każdy potrafi aż tyle prowadzić bloga. Miałam gorsze dni i usunęłam wszystkie posty ale od 11.05.2013 roku prowadzę go systematycznie, staram się.
Pisząc wszystkie posty czuję się spełniona. Jest to oderwanie się od wszystkiego. Każdemu potrzebna jest chwila dla siebie, w moim przypadku jest to blog. 
Zauważyłam również, że wiele blogerek pisze o tym, że teraz wszyscy zakładają blogi aby mieć darmowe ubrania, co jest żałosne. Tak, do tej pory też tak myślałam, ale pomyślcie, że są takie osoby, których nie stać aby jechać do sklepu i kupić spodnie i bluzę za 300zł. Wszyscy radzą sobie jak mogą. Wiem, że niektórzy przesadzają ale z drugiej strony dobrze, że potrafią znaleźć na siebie sposób. A aktorzy? Ludzie, którzy pracują? Dlaczego oni biorą pieniądze za to co robią?
Mam dopiero 16 lat a już staram się zarabiać sama na siebie. Dzięki temu ułatwiam zadanie moim rodzicom. Nie muszą wydawać na mnie tak dużo pieniędzy.

Zapomniałabym, NIE ZARABIAM NA BLOGU PIENIĘDZY.





















KLIKNIECIE W LINKI? :) 


Related Articles

104 komentarze:

  1. Ci, którzy nie mają bloga, najwięcej mają do powiedzenia. W to trzeba wkładać wiele czasu, pracy. Dlaczego więc nie można mieć z tego korzyści? Przecież to w pewnym sensie 'nagroda' za to, że blogujesz. Kto by chciał mieć ubrania, nie wydając żadnych pieniędzy? Chyba każdy. To normalne, że podejmujesz współprace z firmami, prawie każda blogerka tak robi :)
    Cudowne zdjęcia :*
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardzo mądrze napisałaś i zdjęcia bardzo ładne
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super zdjecia i ubrania :) moim zdaniem te wszystkie hejty sa bez sensu a zwłaszcza jak mówią to osoby, które leżą przed telewizorem i nie starają się o to, aby coś uzyskać poprzez własną pracę. Blogowanie to Twoja pasja, pracujesz, starasz się aby było jak najlepiej więc dlaczego masz nie mieć z tego korzyści? Zwłaszcza, że ubrania, które dostajesz sa przez Ciebie reklamowane… Ah, szkoda gadać ;) Miłego dnia!:)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja Ci zazdroszcze, ze masz tyle wspolprac. Ale wiadom, trzeba na to zapracowac i dogadywac sie z firmami, wiec to nie takie proste. Wiem, ze sie nie przejmujesz ale pewnie sie wkurzasz na takicj idiotow. Slicznie wygladasz!♥ i ogladalam haul, masz taki mily glos, haha:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo dobry i słuszny post :)
    Ludzie ,którzy są hejterami sami powinni spróbować jak to jest z tymi współpracami,a nie wylewają wiadro pomyj na innych.

    Pozdrawiam :) aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  6. No niestety zawsze będą o to hejty, bo ludzie zwyczajnie zazdroszczą. Przeciez jakby chcieli to sami mogliby mieć własnego bloga, te 'darmowe ciuchy', wszyscy mają równe szanse. Ale jak im się nie chce przebywać tej całej drogi, to wolą hejtować... Smutne, ale jakie prawdziwe :(

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥
    Poklikałam :)

    ReplyDelete
  7. Niektórzy nie rozumieją, że inni też chcą mieć korzyści blogowe, ale i jednocześnie w pełni oddają siebie blogowaniu. Nie rozumiem też osób, którzy specjalnie zakładają bloga, by od razu załatwiać sobie współprace. A hejty? To już w ogóle śmieszna sprawa...
    Ty prowadzisz świetnego bloga, dopracowanego w każdym szczególe. Nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło, że masz go tylko po to, by mieć darmowe ubrania ;)
    Przepiękne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  8. Teraz tak naprawdę, każda osoba która hejtuje nie zdaje sobie sprawy ile musisz włożyć pracy i starań aby mieć te współprace.
    szwajjka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z tobą w 100%! My blogerki ciężko pracujemy, piszemy, robimy zdjęcia (a dobry aparat tani nie jest), musimy też komentować inne blogi co jest bardzo czasochłonne. Codziennie poświęcamy naszej pasji mnóstwo czasu i wysiłku, i to że ktoś dostaje za to wszystko małe wynagrodzenie nie jest niczym zły, przeciwnie, uważam że to świetna sprawa. Ja jak na razie nie mam żadnych współprac, nie potrzebuję tego żeby czuć się spełniona, chociaż nie mam tak mało obserwatorów. Ale myślę że może kiedyś podejmę jakąś współpracę :) A hejterzy tylko siedzą na tyłkach przed komputerem, nie mają życia i krytykują innych bo im zazdroszczą. Zazdroszczą chęci i tego że potrafią coś zrobić ze swoim życiem, odnaleźć pasję, nie to co oni.

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  10. Ci, którzy po Tobie jadą na asku (co często widzę) są ludźmi, których po prostu zżera zazdrość. Swoimi hejtami nic nie wniosą, tylko tracą czas. Moim zdaniem jak najbardziej zasługujesz na współprace, bo Twój blog jest w każdej kwestii dopracowany i widać, że jest to Twoją pasją! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  11. Ci którzy tak mówią, a raczej piszą i jestem pewna że nie powiedzieliby ci tego prosto w twarz bo nie mieliby tyle odwagi, porostu Ci zazdroszczą :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  12. Osobiście nie widzę nic złego w tym, że blogerzy nawiązują współprace z firmami. Uważam, że takie osoby wkładają w blogowanie wiele pracy, dlatego zasłużyły sobie na to. Ślicznie wyglądasz, czekam na kolejny post! ;)
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są mega :)
    Nie rozumiem właśnie tych wszystkich hejterów. Niby chcą tylko wyrazić swoje zdanie i w ogóle, ale jakby nie mogli zrobić tego delikatniej.
    Uważają chyba, że prowadzisz bloga od dziś i masz tylu obserwatorów i przy okazji nawiązałaś współpracę.
    Nie rozumieją ile trzeba poświęcić żeby stworzyć takiego bloga.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  14. Ja prowadzę bloga bez współprac i jak na razie nie mam zamiaru ich zawierać. Blog jest dla mnie przyjemnością i ja piszę od serca, a nie dla współprac. :)
    http://kaja-kapuscinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Boze wkurza mnie to gadanie ze "wykorzystujesz czytelnikow", blog to tez praca i jak najbardziej na to zasluzylas :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  16. Ja też zostałam tak kilka razy zjechana. Ale cóż, zazdrość ludzka nie zna granic. Za darmowe rzeczy trzeba sobie zapracować. Genialny post kochana ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Zgadzam się z Tobą :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  18. Świetnie Weronika! Trzeba uświadamiać niektórych nudziarzy, o co w tym wszystkim chodzi! Jak zawsze dobry wpis i sesja! Pozdrowienia i działaj dalej! :)

    ReplyDelete
  19. Robisz sie naprawde piekna, dojrzala kobieta! A w tych doczepkach wygladasz swietnie :) Wiele osob ponosi korzysci z internetu, w tym nie ma nic dziwnego, ale ludzi ponosi zazdrosc. Nie ma co sie przejmowac, jesli mozna dostawac cos za prace, ktora sie kocha, to czemu nie?

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  20. Nie przejmuj się ''opiniami'' ludzi którzy tylko potrafią siedzieć na tyłku i hejtować :)
    Według mnie współpraca to docenienie trudu jaki ktoś wkłada w prowadzenie bloga, więc to nie jes tak o, żeby dojść do takiej liczby obserwatorów trzeba mieć zapał i faktycznie kochać blogowanie :) Ps. Jesteś śliczna!!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  21. dobrze ze poruszyłaś ten temat :)
    moim zdanie współpraca jest nagrodą dla blogerek za ich trud robienia zdjec i pisania notek :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/



    ReplyDelete
  22. Każdy myśli, że prowadzenie bloga to taka łatwizna, a to nieprawda!
    Do współpracy dochodzi się ciężką pracą, szkoda, że nie każdy to dostrzega.
    Świetna stylizacja, poklikałam:)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ludzie Ci po prostu zazdroszczą i o to ta cała "afera" :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Nie ma co się przejmować takimi zazdrosnymi komentarzami. Super wyglądasz :D

    ReplyDelete
  25. Mnie też denerwuje, że to osoby, które nie posiadają bloga mają najwięcej do powiedzenia w tym temacie, a tak naprawdę nie wiedzą, ile pracy trzeba w to wkładać.
    Ślicznie wyglądasz! :*

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  26. Święte słowa! Ja również nie zarabiam pieniędzy, ale mam współprace i nie muszę sama kupowac sobie rzeczy. Też kilka razy zostałam zjechana, czego nie rozumiem. Ale ludzie są zazdrośni i nie rozumieją, bo najlepiej kogoś opluć, bo sami tego nie mają. Dla mnie blog to przede wszystkim pasja, a kilka ciuchów od sponsorów, pozwala mi na rozwijanie się dopracowanie w każdym detalu.

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  27. Zgadzam się z twoją opinią . Postanowiłam dodać coś od siebie hejterzy są po prostu zazdrośni o to że z prowadzenia bloga ma się to współpracę ty osiągnęłaś to po 3 latach ciężkiej pracy :) a to że im się nie cchce ruszyć tyłka za przeproszeniem to jest ich wina nie twoja i nie powinni Cię za to ooceniać w taki czy inny sposób ! :) Jesteś tez na tyle wyrozumiała że masz ich hejty głęboko gdzieś za ci też Cię cenie pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  28. mega mądry post, ja zawsze traktowałam z gry kogoś, kto zakłada bloga dla współpracy, ale faktycznie może go nie stać na rak drogie spodnie
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  29. Sądzę tak samo. Prowadzenie bloga nie jest łatwe, a tym bardziej nawiązywanie współprac. Trzeba spełnić warunki itd. Wszystkich hejterów zżera zazdrość, bo oni nie mają pomysłu na siebie. Potrafię tylko krytykować. Nie założą bloga i nie pokarzą jakiegoś pomysłu na jego prowadzenie. Łatwiej jest gadać.

    Powodzenia w prowadzeniu bloga. Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  30. Nie przejmuj się tymi wszystkimi hejtami. To tylko zazdrość. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja podchodzę do tematu współprac podobnie jak Ty. Cenię sobie ludzi, którzy ciuchy dostają w "nagrodę" za ciężką pracę, za wytrwałość, za to że mają wielu oddanych czytelników. Gorzej z tymi, którzy założyli bloga i błagają o obserwację czy kliknięcia, tylko po to żeby dostać ciuchy - przecież nie o to chodzi w blogosferze. Jeżeli widzę, że ktoś pisze z pasją i dobrze wykorzystuje swoje "układy" z firmami, no to się cieszę. Świetnie, że napisałaś o tym "nie każdego musi być stać na kupno bluzy i spodni za 300 zł" , bo taka jest rzeczywistość. Z tym w 100% się zgadzam. Pozdrawiam! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  32. Nie ma co się przejmować takim gadanie ludzi. Oni, jak sama napisałaś, siedzą i nic nie robią ze swoim życiem. A ty masz pasję, coś co sprawia Ci radość i dodatkowo masz z tego korzyści. I nikogo nie powinno obchodzić skąd masz ubrania. W końcu podczas np wesela para młoda dostaje mnóstwo rzeczy i pieniędzy, a nie biorą przecież ślubu dla tego wszystkiego :-). Ja raz usłyszałam coś takiego, a przecież nie mam i nie planuję żadnej współpracy.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ja, Pingwinek

    ReplyDelete
  33. włosy i buty marzenie :3
    ja już nie wiem, kto prowadzi tylko dla współpracy, kto nie, po prostu dużo blogów współpracuje i tyle :d

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    ReplyDelete
  34. No święta kurwa prawda! Może po zapoznaniu się z tekstem, coś się rozjaśni w główkach innych ludzi. Brawo za ten post Weronika :>
    http://theprettyfreckles.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Eh, ci hejterzy. Skoro wydaje im się że to takie proste, niech sami działają. Zwykła zazdrość. Dobrze napisałaś, trzeba sobie na to wszystko zapracować.
    Ślicznie wyglądasz:) Super ten kombinezon, w sam raz na lato:)

    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetnie to ujęłaś :)
    Zwykli zazdrośnicy. Robisz to co kochasz i masz z tego korzyści ja w tym nie widzę nic złego :)
    Cudowne zdjęcia, 1 i 7 mega! ♥

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  37. śliczne wyszłaś na zdjęciach, całkiem inaczej wyglądasz w długich włosach, współprace rozumiem jak ktoś prowadzi bloga ponad rok, i ma sporo prawdziwych obserwatorów, ja nie tylko takich sztucznych, którzy tylko są

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  39. Niestety z reguły najwięcej mówią ci, którzy nie mają nic do powiedzenia.
    Cudowne zdjęcia i figura *.*
    pebmonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Moim zdaniem współpraca w pewien sposób wynagradza nam naszą ciężką pracę :)
    Uważam też że jedynie blogi na których są tylko posty ze sklepami i ciuchami to lekka przesada..
    Śliczne zdjęcia ❤
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. włosy masz przepiękne!
    Świetna torebka i buty !!

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  42. To wszystko bierze się z zazdrości. Osoby, które tak piszą, uważają, że blogerki nic nie robią, a dostają za to różne rzeczy. Przecież na napisanie posta, zrobienie zdjęć, trzeba poświęcić masę czasu i pracy. A to jest tak jakby wynagrodzenie za ciężką pracę, które i tak pewnym sensie jest wykorzystywane dla czytelników. Dzięki nowym rzeczą powstają posty. Nie każdego stać na ciągłe kupowanie nowych rzeczy do postów. Śliczne zdjęcia. Pięknie wyglądasz :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Cudownie wyglądasz. Współpraca to tak naprawdę tylko dodatek do bloga, urozmaicenie, a także jakieś wynagrodzenie za naszą ciężka prace. O ile się z tym nie przesadza i nie robi się z tg priorytetu to uważam że jest to okey.
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zgadzamy się z Tobą! Też dostałyśmy takie hejty, są naszym zdanie totalnie bezsensu!
    Jesteś idealna!
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    ReplyDelete
  45. Świetna stylizacja. Hejterzy znajdą się wszędzie, więc lepiej się nimi nie przejmować. A jeśli ktoś nie rozumie że blogowanie nie jest aż taką piękną bajeczką to niech sam spróbuje

    Zapraszam do mniehttp://cantantepolacco.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  46. Zdjęcia coraz lepsze :)
    Ciuchy super :)
    To prawda tacy ludzie są naprawdę żałośni..
    zajrzyj!❀

    ReplyDelete
  47. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Trzymaj tak dalej! :*
    Kombinezon jest genialny! :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ojej ;/ Przecież ty masz ponad 1000 obs, według mnie taka liczba to znak,że blog jest dobry, a prowadzisz go już naprawdę długi czas, więc drobne wynagrodzenie nie zaszkodzi. Ludzie też nie wiedzą,że te rzeczy ze stron nie są takie świetne, bo jak oglądam osoby na yt to widzę,że niektóre rzeczy to kompletna klapa ;/
    Co do zdjęć- cudowne. Masz te buty, w których jestem zakochana :D
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Zgadzam się. Po co wszyscy hejtuja skoro przez to nie usuniemy bloga. Ale jak by juz hejterzy dostawali za darmo ciuchy to bybylo super swietnie. Wiele razy zostalam tak zjechana , ale gdybym miala bloga tylko dlla wspolprac to bym olalal to , nie pisala systematycznie ani nic.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. ŚWIETNE ZDJĘCIA!
    będziesz chyba modelką :DD
    Mój blog - KLIK!

    ReplyDelete
  51. Nie ma co się przejmować, widać, że ludzie plują jadem, wszystko to jest właśnie ZAZDROŚĆ :)
    Ale cóż, muszą się przecież jakoś dowartościować.
    Bardzo dobrze to ujęłaś :)
    Ładne zdjęcia!

    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  52. Najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy nie posiadają bloga i nie zdają sobie sprawy jak ciężkie jest jego prowadzenie. Współprace są taką 'nagrodą' na które Ty w 100% zasługujesz. A hejterzy zawsze będą gadać, ale nie powinnaś się tym przejmować! :) Piękne zdjęcia, poklikałam.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  53. Poklikane ! Całkowicie się z tobą zgadzam ! :)
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bardzo denerwują mnie komentarze właśnie typu "dostałaś to za hajs z bloga" i inne. Nikt tak naprawdę nie wie ile pracy włożyliśmy i jak bardzo się staramy urozmaicać nasz blog, by ludziom się podobał. Niestety w dzisiejszym świecie nikomu nie da się dogodzić ;)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Niektórzy prowadzą bloga tylko dla kasy i ubrań - smutne :(
    Świetne buty i stylizacja :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Ja nie mogę zrozumieć, dlaczego innym tak strasznie przeszkadza to, że dostajesz ubrania. Skoro spędzasz swój czas na robieniu zdjęć, pisaniu postów czy odpowiadaniu na asku (którego swoją drogą bardzo często czytam i niektóre rzeczy, które inni Ci tam piszą to brak słów) nie możesz dostać czegoś za darmo. Przecież to tylko dodatek, urozmaicenie posta. Skoro prowadzisz bloga tyle czasu, a współpracujesz dopiero od wakacji to jaki jest w tym problem, przecież nie założyłaś bloga tylko do współpracy, jak niektóre blogerki. Ludzie mają o wszystko ból dupy i zazdroszczą komuś kto ma lepiej, tak już było i będzie...
    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  57. Zazwyczaj jest tak, że ci którzy bloga nie posiadają "wiedzą" najwięcej o tym jak powinno się go prowadzić...
    Dobrze, że nie musisz kupować ciuchów, a przecież takie outfity są super urozmaiceniem na blogu!

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  58. Te hejty nie powinny się znaleźć !!! Dużo blogów doznają współprace ze znanymi sklepami internetowymi i to nie znaczy że blogi mają tylko dla darmowych rzeczy ! Na pewno większość hejtów jest napisane przez osoby, które się na tym nie znają.

    Mój blog - !MEGA KONKURS!

    ReplyDelete
  59. Na fajne współprace trzeba sobie zapracować. Gdyby to było takie proste to by każdy był bloggerem, chociaż faktycznie spotkałam blogi, które wyglądają jak tylko po to, żeby dostać ubrania czy inne rzeczy. Ale to też wola firm jakie blogi wybierają.

    ReplyDelete
  60. Ty w tych ubraniach dobrze wyglądasz, oni baliby się robić w nich zdjęcia i wstawiać, no cóż :)
    Zapraszam do siebie: http://blade-niebo.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Mam dokładnie takie same zdanie jak Ty i szczerze mówiąc też kiedyś chciałabym odciążyć rodziców z wydatkami na moje ubrania, ale wszystko w swoim czasie. Tak jak mówisz ważna jest systematyczność i najważniejsze pasja! Świetnie to wszystko opisałaś, zresztą jak zawsze i muszę dodać, że wyglądasz obłędnie w tych doczepach! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Śliczne zdjęcia :) nie przejmuje się hejtami..dla mnie poprostu zazdroszczą bo nie osiągli takich sukcesów
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. To co powiedziałaś jest na prawdę bardzo mądre i ukazałaś przez to swoją dojrzałość. Podziwiam Cię i jesteś dla mnie w jakimś stopniu autorytetem :) Dzięuję!!

    http://byjovita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. zgadzam się z Tobą w 100%!
    jesteś piękna!:)

    ReplyDelete
  65. Jak najbardziej się z tobą zgadzam ;)! Na wszystko trzeba sobie zapracować nawet na te współprace :)!!
    http://blacklady95.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Moim zdaniem współprace z firmami typu Romwe, Oasap są OK, pod warunkiem, że jest się już blogerem z doświadczeniem, a nie tak jak teraz, że niektórzy zakładają bloga, mają około 5 obserwatorów i już żebrzą o klikanie w linki. :/

    ReplyDelete
  67. Jestem tego samego zdania, współprace są dobre, ale gdy wchodzę na bloga i widzę jak prowadząca/cy prosi o klikanie w linki mając 10/20 obserwatorów to aż łapię się za głowę. Mimo, że sama nie mam wielu obserwatorów to niedawno firma sheinside napisała do mnie i na prawdę nie wiem co im odpisać, to znaczy, że zobaczyli coś w blogu czy jak?
    mądrze piszesz obserwuję :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ja kiedy zakładałam bloga kilka lat temu, nie miałam pojęcia, że jest coś takiego jak współpraca hah. Teraz myślę, że współprace z różnymi firmami są jak najbardziej dobre, ale dla osób które wkładają w bloga dużo pracy <3
    Świetny outfit i ten kombinezon *.*
    Poklikałam :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Zgadzam się z Tb w 100 % ;* W końcu ktoś ujął to w kilku zdaniach, masz kompletną rację i jestem tego samego przekonania, jeśli chodzi o wspołpracę ;) Bardzo lubię czytać Twojego bloga i masz ciekawe zdjęcia <3 Liczę na to, że dalej będziesz się rozwijała i osiągała w tym coraz więcej :3
    Zapraszam na mojego bloga, byłoby mi bardzo miło gdyby tak doświadczona osoba zajrzała ;)
    sann---sunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super zdjęcia i fantastyczny post! Hejterzy to są po prostu zazdrośni idioci...

    Skontaktujesz się ze mną? Napisałabyś mi na czym polega współpraca i wgl?

    Zapraszam:

    terazmilcz.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Zgadzam się z tobą w 100%
    Świetne zdjęcia
    http://gab4ysia.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  72. Zgadzam się z tobą w 100%. Świetne buty ;)

    ReplyDelete
  73. nie przejmuj się tym hejtem :)

    ReplyDelete
  74. Moja babcia ostatnio do mnie " a ile ty na tym fejsbaku zarabiasz? " ... :d

    ReplyDelete
  75. Mam to samo zdanie.Przeciez na coś sobie zapracowałaś !
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Współpraca chyba zawsze będzie tematem kontrowersyjnym.

    ReplyDelete
  77. Wydaje mi się,że to przesada.Przecież blog jest naszą pasją,a nie miejscem zarobku.Nie rozumiem takich ludzi naprawdę.Świetna stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba źle przeczytałaś mój post.

      Delete
  78. Całkowicie się z tobą zgadzam. Przecież blog to pasja, a połączenie przyjemnego z pożytecznym to nic złego. Tych rzeczy nie dostaje się tak 'za nic' bo nad blogiem też trzeba pracować i poświęcać mu czas. Bardzo mądry post, jestem tutaj pierwszy raz ale zostaję na dłużej, obserwuję :)
    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    ReplyDelete
  79. Jakbyś założyła bloga dla współprac to zrobiłabyś to mając tylko 100 obs, a jak pisałaś zaczęłaś współpracować dopiero od wakacji. Więc nie rozumiem ludzi, którzy tak piszą. -.-

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    ReplyDelete
  80. zgadzam się z Tobą :) nie rozumiem czasem ludzi, siedzą i oceniają innych, a tak naprawdę nawet nie znają tej osoby. Niektórzy naprawdę nie mają pieniędzy by kupić bluzkę za 300 zł, a dzięki współpracom mogą 'zarobić' na siebie :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Jesteś Śliczna! + Genialny post oraz pomocny :)
    Zapraszamy do nas>>> http://nicola-olivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Jak zwykle piękna. < 3
    Ludzie gadali, gadają i będą gadać głupoty więc najlepiej jest się tym nie przejmować. Dlatego rób to co kochasz bo robisz to świetnie i miej na "hejterów" "zlewkę". :D

    http://amorteencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Świetna stylizacja:) Moim zdaniem niech każdy prowadzi sobie bloga z jakiego chce powodu tylko żeby prowadził go w sposób ciekawy. Jeśli widzę fajny blog, z pomysłem to zawsze chętnie wejdę i nie zastanawiam się co kierowało tą osobą:)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. zgadzam się z Tobą w 100% :) chociaż niektóre blogerki przesadzają.. drugi post a one już piszą że starają się o współpracę.

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Świetnie to napisałaś, w końcu prowadzenie bloga to też praca ;) Śliczne zdjęcia!
    Życzę Ci Wesołych Świąt!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  86. Całkowicie się z tobą zgadzam.Moim zdaniem blog to pasja i przy okazji dostaje się ubrania.

    http://jjulyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Bardzo mądry post ! Zgadzam się ;)

    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  88. Ale z Ciebie żałosna blogerka. Masz bloga tylko dla współprac. Żal mi Cie. hejt hejt :/

    ReplyDelete
  89. Wera, nie ma co się nimi przejmować! Są zazdrośni, że inni coś robią i mogą czerpać z tego jakieś korzyści, a oni potrafią tylko krytykować :) Główka do góry, wyglądasz pięknie- jak zawsze. Wesołych świąt :*
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  90. Uważam, że po tylu latach ciężkiej pracy zdecydowanie zasłużyłaś na współpracę!
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    ReplyDelete
  91. Ja również się z Tobą zgadzam, jeżeli ktoś się w 100% stara i pisze dobre posty systematycznie to jest oczywiste, żeby otrzymał za to jakieś nagrody. Odwrotna sprawa jest, gdy ktoś tylko dla współprac zakładają blogi, o tym nie ma już co mówić.
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  92. Masz rację,bloga prowadzisz już od 3-lat więc dlaczego miałabyś nie pozwolić sobie na coś dla siebie?
    Ludzie po prostu zazdroszczą,założę się ze gdyby też mieli taką okazję to na pewno by z niej skorzystali.
    Co innego jak ktoś zakłada bloga tylko na współprac ale to od razu widać.Bardzo mądrze napisałaś i nie rozumiem tego jak ludzie mogą Ci tak pisać.. w Polsce każdy jak coś dostaje za darmo to ludzie się burzą a prawda jest taka,że oni nie wiedzą ile pracy w to wkładasz.
    Świetna stylizacja a spodnie są cudne :)

    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Wnerwiają mnie tacy hejterzy..
    mojaa-wersja.blogspot.com ---> new post!

    ReplyDelete
  94. Weronika nie przejmuj się takimi osobami. Nie zwracaj na nie uwagi, bo ich celem jest robienie przykrości osobą, które coś osiągają - robią coś z pasją i mają z tego korzyści. Myślę, że nasi wspaniali hejterzy jakby sami dostawali takie prezenty od firm za pół darmo czy też darmo nie mieli by z tym problemu, że ludzie z czegoś takiego korzystają. Nie chcę, abyś pomyślała po tym co zaraz przeczytasz, że mam coś do twoich znajomych, ale... to jest z mojego doświadczenia. Blog, który nadal mam założyłam 24 listopada 2013r. Na samym początku jak każdy początkujący pisałam tylko dla siebie, ale bo jakimś czasie wyświetleń było coraz to więcej, komentarzy przybywało. Powiedziałam o nim po kilku miesiącach jednej koleżance po czym na drugi dzień wiedziały o nim wszystkie dziewczyny z klasy. Koleżanki na samym początku chwaliły go, podpytywały jak zrobić taki efekt, bo same się w to wciągnęły. Po jakiś 4 tygodniach na lekcji informatyki jedna z koleżanek zaczęła hejtować mojego bloga, że nie rozumie ludzi, którzy na niego wchodzą i komentują wpisy, bo wg niej jak blog nie jest o One Direction to jest niczym. Sama prowadziła bloga o swoich idolach. Jej blog nie był jakiś wybitni, bo zależało jej tylko na dostawaniu z rzeczy za free. Nie przejmowałam się tym, ale jakiś czas temu strasznie się wkurzyłam i cały rok ciężkiej pracy usunęłam. Zniszczyłam wszystko nad czym spędziłam dużo czasu i robiłam to z pasją. Teraz tego żałuje. Niestety tej "operacji" nie da się cofnąć i to wszystko przez to, że innym nie szło w blogosferze. Może masz jakieś koleżanki, które prowadzą same bloga i tego nie osiągają, ale to nie muszą być nawet same osoby, które znasz.
    Mam nadzieję, że nasi nie fajni "wielbiciele" w końcu zdadzą sobie sprawę, że to nie ich sprawa, a jak sami chcą dostawać rzeczy za darmo to niech sobie nawet założą 5 blogów, ale jeśli oni nie mają do tego smykałki nic z tego bloga nie wyjdzie. Przyznam się, że jakby jakaś firma wtedy zaproponowała mi współprace na pewno bym nie odmówiła. Każdy by tak zrobił.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i pamiętaj, żeby nigdy się nie poddawać, bo później będziesz tego żałować.

    Zostawiam link do siebie i od razu uprzedzam, że na razie nie ma dużo do czytania, bo dopiero wracam, ale jakiś miły komentarz, albo obserwacja zawsze jest mile widziana i z góry dziękuję :)

    http://olanetwork.blogspot.com/

    WESOŁYCH ŚWIĄT :)

    ReplyDelete
  95. Żałosne jest to, że niektórzy tak myślą, a nie znają prawdy. Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  96. Świetna stylizacja!
    Zapraszam do mnie>>http://nikolasiwiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Hej! Świetny post! Myślę, że nie warto przejmować się hejterami. Ja dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem i przyznam, że nie była to dla mnie prosta decyzja, bo nie obyło się bez strachu, ale myślę, że będzie dobrze. Z przyjemnością będę tutaj zaglądać. Pozdrawiam! sznurasek-bloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Świetny post :) Nie przejmuj się hejterami, zawsze znajdzie się ktoś komu nie spodoba się to, co robisz. Śliczne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Świetny post! Zdjęcia po prostu przepiękne!
    Zapraszam ----> MÓJBLOG

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.