Wyrażanie własnego zdania..




Spotkaliście się kiedyś z ludźmi, którzy kłócili się, wyzywali tylko i wyłącznie dlatego, że mieli inne zdania na jakiś temat?  Chyba bardziej śmiesznej rzeczy nie ma. Każdy ma swoje zdanie, ale można je przecież zachować dla siebie i uniknąć wszystkich niepotrzebnych sytuacji. Oszczędzając czas nam i innym ludziom. Między innymi chodzi mi też o naszą cudowną stronę ASK.FM.
Niby zwyczajna strona gdzie można zadawać pytania.. no tak nam się wydaje, jednak po jakimś czasie kończą się pytania i zaczynają idiotyczne wypowiedzi, większość nas obraża. No tak, który mamy wiek? Przecież można było się tego spodziewać. Zazdrość, czyli jedna z największych ‘’ chorób ‘’, która prześladuje osoby w naszym wieku. To na jakim są one poziomie, możemy pominąć bo chyba każdy może się tego domyślić. 
Moje pytanie brzmi: PO CO?  Jaki to ma sens? 
Jednak ludzie nie zdają sobie sprawy co mogą wywołać ich nudne wypociny. Słyszał ktoś z was o dziewczynie '' Hanna Smith'' ? Wczoraj przeczytałam gdzieś, że dziewczyna nie wytrzymała i powiesiła się. Własnie przez takie zachowanie. Czy to nie jest żałosne? Do czego mogą doprowadzić tak bezmyślne zabawy.. Myślę, że jeśli kogoś zainteresowała jej osoba, poszuka sobie coś więcej na ten temat. Fajnie byłoby pomyśleć zanim się coś napisze, bo chyba nikt z nas nie chciałby mieć jakiejś osoby na sumieniu.. 
Nie wiem czy zrozumieliście o co mi chodzi.. Każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie ale czasami warto zachować to dla siebie. Nie robić z tego nie wiadomo jakiej sensacji.
Myślę, że o wiele lepiej byłoby gdyby ludzie nie czuli potrzeby wyrażenia własnego zdania.



















Kurtka - H&M / spodnie - new yorker / buty - newbalancesklep.pl/ / okulary - http://kodano.pl/  bluza -RoseW

Related Articles

121 komentarze:

  1. ja jestem osoba, ktora np podczas rozmowy potrafi wyrazic swoje zdanie, ale nigdy nie narzuca innym, natomiast czesto spotykam sie z odwrotnym zachowaniem w stosunku do mnie, co mnie szczerze drazni, wiec staram sie uciac temat, no niestety niektore osoby nie daja za wygrana... bardzo podobaja mi sie te zdjecia :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. To prawda, czasami niektórzy przesadzają.. a "awantury" , hejty i inne sprawy na portalach typu ask to totalna porażka i moim zdaniem dziecinada..
    Dobry temat :) Super zdjecia jak zwykle.. Mój ulubiony blog. Pozdrawiam :)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zgadzam sie z postem, ludzie czasem za bardzo podkreślają, to ze ich zdanie jest ich zdaniem najlepsze :/
    Pięknie ci w tych doczepach!
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tez myślę, że można mieć swoje zdanie, ale czasami trzeba zachować je dla siebie :)
    Śliczne zdjecia :3
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  5. Nienawidzę aska! Nie wiem jak mogłam być tak głupia i mieć tam konto -,-
    Super post! <3

    ReplyDelete
  6. swietne nb! <3 ah ten okropny ask... nie nalezy sie tym przejmowac :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  7. ale cudowne te zdjęcia :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudownie wyszłaś! Mega mega mi się podoba to co napisałaś! Buziaki:*
    bartekrochniak klik

    ReplyDelete
  9. Bardzo udany post !!
    Dużo ludzirobi tak poprostu z czystej zazdrości.
    Komuś się nie podoba co robimy ? To niech zostawi to dla siebie , a nie truję nam życie.
    Dlatego nie warto się tym przejmować :*
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)
    aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  10. Wygladasz tak swietnie w tych doczepkach, ze nie moge. :D
    Ja ostatnio uaktywnilam swojego aska ale teraz juz malo kto tam wchodzi;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. matko.. śliczne zdjęcia nie wiem jak to powiedzieć ale.. masz śliczną twarz :D

    Mój blog--KLIK

    tak, u mnie to jest tak, wyrazisz własne zdanie, i już kłótnia..

    ReplyDelete
  12. Ja też uważam, że powinniśmy wyrażać swoje zdanie, ale oczywiście w odpowiedni sposób :)
    Świetne zdjęcia i piękne miejsce :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia i przepiękne new balance!
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetnie napisane! Zgadzam się w stu procentach :)
    Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  15. Jesteś cudowna i robisz mega zdjęcia :*!

    ReplyDelete
  16. dlatego nie używam aska - tam jest taki hejt, nawet jak się nie wyraża własnego zdania, to dostaje się za to, że jet się obojętnym... Boże, widzisz i nie grzmisz!
    pozdrawiam i zapraszam
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Tak spotkałam się z wyzywaniem i uważam, że to bez sensu, bo każdy ma inne zdanie i musimy się nawzajem akceptować. :)
    ❤Nowy post❤

    ReplyDelete
  18. Dla niektórych ciężko zaakceptować że ktoś ma inne zdanie :)
    Slicznee butki!

    ReplyDelete
  19. Ja uważam, że ludzie powinni wyrażać własne zdanie, jednak nie z zazdrością i chamstwem, bo wtedy nie można nazwa to zwykłym wyrażaniem opinii, a jedynie obrażaniem drugiej osoby.
    To smutne, że ludzie tak naprawdę potrafią zniszczyć życie innych i doprowadzić ich nawet do samobójstwa..

    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  20. Moim zdaniem wiele osób ma problemy ze sobą i przez te kompleksy chcą dogryźć innym. Wchodzą wtedy na strony typu ASK.FM i hejtują.
    sweethomesweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jakie cudowne zdjęcia, no nie mogę się napatrzyć!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  22. bardzo dobrze zrozumiałam o co Ci chodzi, napisałaś świetnie i zgadzam się z Tobą.. Spotkałam się z takimi osobami.. :( urzekły mnie zdjęcia są piękne! <3

    ~zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  23. Świetny post! Śliczne zdjęcia :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Droga Weroniko!
    Bardzo podoba mi się to, co napisałaś na ten temat. Jednym słowem ciekawe!
    Na ten temat mam to samo zdanie!
    Dlaczego zazdrościmy innym? Przecież sami też możemy tego dokonać!
    Zdjęcia są śliczne! :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karolina
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  25. Bardzo dobrze się wypowiedziałaś o tej stronie :) I oczywiście się zgadzam!
    Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia! kiedyś miałam profil na ask.fm, ale denerwowały mnie głupie pytania i to, że marnowałam na tym dużo czasu :/
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jesteś śliczna wiesz? Twoje włosy i buty boskie :*
    Bardzo fajny temat wybrałaś. Zgadzam się z tobą ale uważam że powinniśmy czasami wyrazić swoje zdanie ale nie obrażając lub wyśmiewając jakąś osobę. Kiedy kolejna notka ? :) Kocham twojego bloga
    http://nicole-500.blogspot.com Poklikasz prosze ?

    ReplyDelete
  28. Z tym wyrażaniem własnego zdania, to jest różnie ...

    ReplyDelete
  29. Masz 100% rację! Jeśli już mamy wyrażać swoje zdanie to w odpowiedniej do tego sytuacji i nie obrażając nikogo nie potrzebnie. Jednak na portalu ask wiele osób tego nie rozumie, bo mogą zadawać pytania anonimowo i nikt ich nie rozpozna. Jednak zauważyłam, że ludzie zaczynają się odważać i krytykować innych w sposób nie anonimowy. Jednak po jakimś czasie tak czy tak usuwają swoje konto. Nieuzasadnionej krytyki raczej z takich portalów już się chyba nie pozbędziemy. Zawsze była, jest i będzie- niestety.
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  30. Jeju jakie masz cudne włosy *.*
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia, też uważam że czasami powinniśmy zachować swoje zdanie dla siebie.
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  32. Czasami trzeba przemilczeć, i zachować swoje zdanie dla siebie, co nie znaczy, że nie powinniśmy mieć własnego zdania - powinniśmy, ale musimy uważać na to w jaki sposób je wyrażamy, by nie zranić nim kogoś innego :)
    Cudowne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  33. Masz rację. Ludzie mają wielki problem z ustąpieniem, bo każdy myśli że ma rację. Miejmy nadzieję, że kiedyś to sie zmieni i będziemy bardziej wyrozumiali wobec innych :)
    Świetne zdjecia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  34. Myślę, że ludzie po prostu powinni się nauczyć zasad kulturalnej konwersacji i argumentowania wypowiedzi bez użycia wulgaryzmów, ale niestety - witamy w XXI wieku. :/

    ReplyDelete
  35. Ja tam wyrażam swoje zdanie ale nie narzucam go nikomu. Niestety w tym wieku jest tyle "hejterów" że niektórych ludzi doprowadzają właśnie do takiego stanu.
    Śliczne masz te buty :)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zgadzam się z tobą. Śliczne zdjęcia! New ballance wyglądają świetnie,wygodne?

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  37. Świetne zdjęcia! Niektórzy ludzie, nie umieją pogodzić się z tym, że nie zawsze mają rację, że mogą jednak się pomylić. Niestety trudno im to przekazać bo wybucha awantura. Ja Ask.fm usunęłam.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Dziękuję za komentarz u mnie pod postem :)
    Śliczne zdjęcia i włosy przepiękne. Jak na 15-nastolatkę wyglądasz bardzo dojrzale, plus za to.


    liovky.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ludzie potrafią krytykować innych, ale nie zawsze potrafią tą krytykę uzasadnić :) Jeżeli ktoś pisze mi na asku "jesteś tępym dzieckiem" i ma nadzieję, że przejmę się tym "mądrym" hejtem to się myli. Co innego gdyby to w jakikolwiek sposób uzasadnił, podał chociaż jeden argument, który o tym świadczy. Ale niestety takiemu anonimkowi trudno jest znaleźć powód, więc dalej zajmuje się pisaniem "jesteś głupia". "żal mi cie dziecko", "jesteś tEMpa" :)

    Mądry post Weroniko, Twój blog jest idealny *_*
    Zapraszam do siebie, buzi :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ale jestes sliczna i masz piekne wlosy :)

    ReplyDelete
  41. tak sie nie da, zeby ktos wlasnego zdania nie mial. jakby tak bylo to Polski na mapie by juz nie było.. Ech ludzie nie potrafia sie porozumiec po prostu. Jak w Babilonie...

    ReplyDelete
  42. Mamy prawo do wyrażania własnej opinii,lecz czasem trzeba się ugryźć w język i dać spokój. Przepiękne zdjęcia jak i modelka:)
    KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  43. Bardzo ciekawy blog :) zapraszam do siebie http://szaro-bialo.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. To naprawdę przerażające.Nie raz słyszałam o podobnych historiach innych dziewczyn.Kto wie co będzie się działo kiedyś.Ask.fm to strona gdzie takie zachowania widoczne są u każdego.To aż żałosne.Fajny temat wybrałaś.Świetne buty i zdjęcia! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Każdy ma swoje zdanie, i trzeba szanować je wzajemnie. Słyszałam o tej dziewczynie co się właśnie powiesiła z powodu takich zachowań.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Masz racje super post sliczne zdjecia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Można zachować swoje zdanie dla siebie, ale druga osoba powinna je zrozumieć, nie zaakceptować, ale zrozumieć i nie wyzywać od najgorszych. I zgodzę się zazdrość to choroba :) bardzo fajny post i śliczne zdjęcia, masz mega długie włosy! :D
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  48. Według mnie powinno się wyrażać swoje zdanie, ale umiarkowanie ;)

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Według mnie to przecież normalne,że każdy ma inne zdanie, ile ludzi tylu gustów :)

    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. twoje zdjęcia są zawsze takie idealne :(
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/03/co-ostatnio-wpado-w-moje-rece-czyli.html

    ReplyDelete
  51. całkowicie się z Tobą zgadzam, czasem naprawdę lepiej nie wyrażać własnej opinii na dany temat
    New Balance <3
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  52. Podczas rozmów czy dyskusji zawsze wyrażam swoje zdanie, ale nigdy nikomu go nie narzucam. Rozumiem że każdy może mieć odmienne poglądy. A co do strony Ask.fm...od dawna już się tam nie udzielam, właśnie ze względu na te wszystkie hejty. Słyszałam o tej dziewczynie, to przerażające.

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  53. Kazdy ma prawo do wlasnego zdania ! ♥
    Pozdrowionka xx

    Klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  54. Cóż... w internecie jest to chyba najbardziej widoczne. Ludzie spinają przez błahostki i próbują przekonać wszystkich do swoich racji. Niedojrzałe zachowanie według mnie. :)
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  55. cudowny post! zdjęcia cudne <3
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Wbijaj
    obserwacja = obserwacja! odwdzięczam się :)

    ReplyDelete
  56. Cudownie wyglądasz!
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  57. Masz cudowną figurę!
    Jakie śliczne nb!!!! *-*
    Zapraszamy do nas!
    Obserwujemy :**
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  58. Ja uważam że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, jednak faktycznie warto nie raz to przemyśleć.
    Ale cudowne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz ♥

    olaablogg.blogspot.com <--zapraszam :)

    ReplyDelete
  59. To co czasami ludzie piszą na asku mnie wręcz załamuje... Świetne zdjęcia!

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  60. Świetna stylizacja, bardzo ładne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. fajny post, a zdjęcia cudowne ♥

    Korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię na nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  62. przepiękne zdjęcia i włosy

    ReplyDelete
  63. Świetny post!

    Zapraszam do mnie :)
    http://nikolasiwiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Jesteś śliczna! Strasznie podoba mi się kolor butów! :)

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zdjęcia cudowne !!!! Super stylówka <3333
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam do mnie : Mój blog
    odwdzięczam się obserwacją :)

    ReplyDelete
  66. Zgadzam sie w 100%, świetny post, czekam na kolejne :)) :*

    ReplyDelete
  67. swoje zdanie powinno się wyrażać, ale znowu nie przesadzać :>
    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Świetny post, nie mówiąc już o zdjęciach i stylizacji! Brawo!!!! www.tumblr.com/blog/karusia6

    ReplyDelete
  69. Świetny post :D
    zapraszam do mnie :)
    http://theblueraspberry01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. sliczne balancyy;djestes taka ładna;p jej
    obserwuje i licze na rewanz:D
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Twoje posty są bardzo dobrą lekturą:) Zdjęcia dzisiaj szczególnie mi się spodobały, są piękne!! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  72. Zgadzam się w 100%. Też mam dużo hejtów na ask'u, ale się nimi nie przejmuję,bo to po prostu zazdrość.

    http://patusia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Masz rację, bardzo mądry post! ;) Bardzo ładne, długie włosy! :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. jesteś przepiękna !
    dobrze ze znalazlam Twojego instagrama i bloga :*
    zapraszam tez do mnie :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Masz cudowne włosy! Na tych zdjęciach też masz doczepki, o których pisałaś w poprzednim poście? A butki bym przygarnęła ♥
    http://littlehandsome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Zawsze kiedy wchodzę na Twój blog, to nie mogę się powstrzymać od zachwycania Twoimi włosami! :) Zastanawiam się czasami, czy takie osoby, które tak "szczerze" wyrażają swoje zdanie nie zastanawiają się czasem co by się stało gdyby druga osoba przyjęła to w inny sposób. Na przykład rozpoczynając okaleczanie siebie lub próby samobójstwa.. No ale po co o tym myśleć, skoro można zwyczajnie wcisnąć guzik "Enter"..

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  77. Jeśli nie mamy własnego zdania, inni to wykorzystają przeciwko nam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Piękna stylizacja i dokładnie masz racje , każdy powinien wiedzieć co i kiedy wypada mówić a kiedy trzeba się ugryźć w język i zachować swoje zdanie dla siebie.

    ReplyDelete
  79. Najpiękniejsza! ♥ Ja też uważam, że czasem lepiej zostawić swoje zdanie dla siebie. Całkowicie się zgadzam z tym, co napisałaś. :)

    Twój blog pojawił się w moich ulubieńcach!
    hollyandholly1.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. To straszne co się stało :/ Świetny post!

    Zapraszam do siebie :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2015/03/pielegnacja-moich-wosow.html

    ReplyDelete
  82. Oj tak, zgadzam się z Tobą. Uważam, że każdy ma prawo do własnego zdania, ale niech to zatrzymają dla siebie..

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Świetny blog.Na zdjęciach wyszłaś prześlicznie.Zapraszam do mnie:briellka.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Zgadzam się z tym co napisałaś :) Cudowne zdjęcia :*
    Mój Blog✿

    ReplyDelete
  85. Wyrażanie własnego zdania jest bardzo ważne, ale czasem warto ugryźć się w język :)
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  86. Wow przepiękne New Balans'y i reszta oczywiście też !
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  87. Twoje NB mają piękny nasycony kolor są inne niż wszystkie :)

    ReplyDelete
  88. Masz rację, moim zdaniem taki portal jak ASK.FM powinien być usunięty ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  89. Cudowne zdjęcia!! Przepięknie wyglądasz!! :)

    ReplyDelete
  90. Świetny post
    Prześliczne zdjęcia
    http://gab4ysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Na Asku czesto sa takie ":klotnie"
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. śliczne zdjęcia, dająca do myślenia treść, innymi słowy post wzorowy :)
    zapraszam do mnie
    http://rozczocrana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. ale śliczne zdjęcia :* :)

    domikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Oo jakie śliczne buty. Uważam, że każdy powinien mieć własne zdanie;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  95. super post , sliczne te doczepki :)
    Zapraszam na mojego bloga:) Co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz! http://angelica-gurgull.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  97. Wyrażanie własnego zdania moim zdaniem jest ważne, lepsze niż zgadzanie się ze wszystkim co ktoś powie, bez swojego zdania. Jednak tak samo jak ty myślę, że czasami naprawdę można się powstrzymać i zaakceptować to co ktoś myśli, a nie bezsensownie się wykłócać.

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  98. Mnie też śmieszą takie kłótnie! Przepiękne zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Świetne zdjęcia , super post. ;)

    ReplyDelete
  100. Każdy powinien mieć swoje zdanie moim zdaniem haha :D ale nie zawsze musi się nim dzielić ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Można mieć swoje zdanie , ale należy je wyrażać z szacunkiem do osoby, która ma je inne ;) a zdjęcia super - te włosy boskie ❤

    ReplyDelete
  102. Dlatego też bardzo mało czasu poświęcam na aska, którego jednak posiadam, żeby te naprawdę inteligentne osoby mogły o coś zapytać, bo o to w tym przecież chodzi ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  103. bluuuuuza *-*
    Zapraszam do mnie : meybelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Śliczne New Balance ;3
    +cudowne włosy ;)
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  105. Genialne zdjęcia, masz piękne włosy.

    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Świetne zdjęcia <3 http://nataliandagata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. moim zdaniem osobyprzewrażliwione powinny po prostu trzymać się z dala od takich portali, albo wyłączył anonimowe pytania. Każdy kto ma aska/bloga itp musi się liczyć z tym ze ktoś inny może mieć coś do powiedzenia niekoniecznie milego. Szkoda dziewczyny, ale po co w takim razie zakładała takie konta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aska dodałam tutaj dodatkowo. Nie chodzi mi tylko o anonimowe hejty..
      Są takie sytuacje, gdzie można zobaczyć kłócące się osoby o to, że ktoś inny ma swoje zdanie.
      Chyba nie zbyt dobrze wszyscy zrozumieli to co napisałam. Chociaż dodałam dopisek na dole..

      Delete
  109. Jesteś piękna, masz ładne zdjęcia i jeszcze mądrze piszesz :)!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  110. Zgadzam się z tym co napisałaś. Zdjęcia są śliczne!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    ReplyDelete
  111. Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ciepło!
    www.ankyls.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. Ja choćbym chciała jakoś nie potrafię wyrażać własnego zdania ;/
    Ciekawy post!
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  113. Moim zdaniem powinno się mieć własne zdanie i mówić o nim otwarcie, ale nie powinny to być powody do kłótni.
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    ReplyDelete
  114. Śliczne zdjęcia ! Bardzo ciekawy post. ;)
    Zapraszam do mnie . http://kinguul-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  115. Super zdjęcia :P

    http://milkaoreoo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  116. Piękne zdjęcia ! Świetnie wyglądasz :)

    www.marynasiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.