Plotki osób o wiele od nas starszych...

Chciałabym dzisiaj poruszyć pewien temat dotyczący obgadywania (?) bo nie wiem jak inaczej mogę to nazwać. Już kiedyś pisałam o tym, jednak to dotyczyło osób w moim wieku.
 Jednak teraz chodzi mi o nieco starsze osoby. Nie pomyślałabym, że ludzie dużo starsi od nas bardzo lubią mówić rzeczy na nasz temat kompletnie nas nie znając. Oczywiście mam na myśli konkretną osobę, w dodatku pracującą na wyższym stanowisku.
Kiedyś dodawałam tutaj i na facebook'a zdjęcia z Kubą, pewnie większość z was wie, że jesteśmy razem. Jak było jeszcze ciepło MOJA MAMA zrobiła nam kilka zdjęć. Nie miała nic przeciwko i uznała, że są bardzo ładnie. Z resztą mam takie samo zdanie. Osoba z mojej miejscowości weszła na mojego bloga albo facebooka i oglądała zdjęcia. Bardzo ją zszokowały i musiała to obwieścić większej części mojej miejscowości. Jest mała, więc myślę, że nie warto było rozpowiadać tego wszystkiego każdemu bo w końcu i tak to do nas dotrze. :) Starsi ludzie nigdy nie patrzą na swoje pociechy tylko na cudze i mają najwięcej do powiedzenia na temat ich wychowania. Co mnie bardzo śmieszy. I teraz nasuwa mi się jedno pytanie: Z KOGO MY MAMY BRAĆ PRZYKŁAD? :)
A wam zdarzyła się kiedyś taka sytuacja? 

POZDRAWIAM OSOBĘ, KTÓRA TO ROZPOWIEDZIAŁA. MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZESTANIE INTERESOWAĆ SIĘ MOIM ŻYCIEM I MOIMI ZDJĘCIAMI. :)
Niżej możecie zobaczyć zdjęcie, które wywołały u niej negatywne odczucia, skojarzenia.


A teraz zapraszam do oglądania innych zdjęć.











Więcej zdjęć z Kubą tutaj --> KLIKNIJ

Sweterek - kliknij  buty -  tutaj koszulka - choies spodnie - tutaj

Klikniecie w pierwszy link? :)







Related Articles

100 komentarze:

  1. super post :)
    dobrze napisałas ze starsi nie patrzą na swoje tylko na cudze :(
    ja sie wiele razy spotkałam z obgadywaniem :(

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To co opisałaś jest żałosne. Chce mi się śmiać :') jednym słowem LOL hahaha
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie zastanawia czemu żałosne? Mogłabyś chociaż uzasadnić swoją odpowiedź, bo ja osobiście zgadzam się z Weroniką :)

      Delete
    2. Nie zrozumiałaś mnie :) Ja oczywiście też się zgadzam. Miałam na myśli opisaną sytuację :)
      Uważam, że to co zrobiła ta osoba jest żałosne.

      Delete
  3. Zawsze znajdzie się ktoś, kto z wielką chęcią (przepraszam za wyrażenie) ''obrobi komuś dupę''. Absolutnie nie popieram ani nie rozumiem takich osób, bo nawet jeżeli to zdjęcie wywoływałoby jakieś skojarzenia (chociaż nie wywołuje) to przecież nie powinno nikogo obchodzić. Dobrze, że się tym nie przejmujesz, nie warto :)

    no-perfekt.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ciekawy post :D jesteś bardzo śliczna :)
    Zapraszam do mnie>>> http://nikolasiwiec.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  5. Niestety taki urok małych miejscowości, kiedyś na swój temat na wsi mojej babci usłyszałam ze w ciąży jestem a miałam wtedy 16 lat haha.Mój blog

    ReplyDelete
  6. Miałam kiedyś bardzo podobną sytuację, bo również mieszkam w małej miejscowości i takie plotki szybko się rozchodzą. Ale nie ma co się przejmować! :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. Masz rację ja też nienawidzę jak starsze osoby nas obgadują! Zdjęcia super! Jesteś bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  8. To zdjęcie jest mega słodkie, i nie rozumiem co w nim tej osobie nie pasowało.


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też miałam takie sytuacje.Najwięcej plotkują chyba panie w starszym wieku ;)
    mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie masz się czym przejmować to, że ktoś rozpowiedział takie bzdury znaczy, że najzwyczajniej w świecie Ci zazdrości. A zdjęcia są urocze więc ma ku temu powody :D

    http://whitemisses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uwierz, w mojej miejscowości też jest kilka starszych osób, które wręcz żyją takimi plotkami. To jest wręcz żałosne... :))

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  12. pierwsze i ostatnie zdjęcie jest świetne i bardzo urocze :) w mojej miejscowości też jest kilka takich osób co obgadują cudze dzieci, a ich własne(według nich) są aniołkami, choć prawdą to to nie jest
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Haha, to pewnie jakaś nienormalna osoba. Cudowne zdjęcie, ejsteście słodcy! A ty piękna! <3 oczywiście obserwuję waszego wspólnego bloga <3

    ReplyDelete
  14. Też mnie wkurzają takie stare plotkary, niech się zajmą sobą! Niestety na wsi i w małych miastach tak już jest... dobrze, że się niedługo przeprowadzam ;)

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia
    Poklikałam
    http://gab4ysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Naprawdę nie rozumiem takich osób, po za tym nie ma nic dziwnego w tym zdjęciu, jest bardzo ładne! Proponuję takim osobom patrzeć na swoje życie, a nie innych. Ślicznie wyglądasz:)

    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Obgadywanie to coś czego nienawidzę,to bardzo głupie i żałosne.Współczuje tej sytuacji. Miłego Poniedziałku ! Pozdrawiam :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie byłam w podobnej sytuacji, jednak też mieszkam w całkiem nie dużej miejscowości i podejrzewam, że taka plotka by się rozniosła w błyskawicznym tempie. Bardzo Ci współczuję takiej sytuacji, ale mam nadzieję, że jakoś za bardzo się tym nie przejmujesz.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Dokładnie już tych osób tak nie dotyczy tych młodych, znaczy się tez ale coraz to bardziej starsi obgadują :( Piękne zdjęcia :) Super wyglądasz♥
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. Ta pierwsza fotka taka słodka. <3
    Też znam to uczucie bycia obgadywanym przez starszych i szczerze mówiąc mnie to bawi. :) ludzie są tacy głupi, a w dodatku jak to mój tato mówi, większość to "ciemny naród" i nawet nie da się takiego zachowania opisać słowami. a żal dupe ściska :)

    ReplyDelete
  21. Mi to zdjęcie bardzo się podoba :) Reszta zdjęć też śliczna :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. To ostatnie zdjęcie jest przecudne *o* :*

    ReplyDelete
  23. Mega zalosne takie cos jest :/ nie masz sie czym przejmowac :D
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  24. ostatnie jest cudowne:D

    ReplyDelete
  25. Jezu dziwna sytuacja
    Takie osoby sa straszne :D
    onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Nie rozumiem co ta osoba widzi negatywnego w tym zdjęciu. Dla mnie wygląda ono bardzo sympatycznie. :)
    Tak się składa, że moja miejscowość także jest mała, więc wszystkie tego typu 'plotki' również się szybko rozchodzą. Zawsze sobie wtedy myślę, że ludzie nie mają co robić tylko interesować się cudzym życiem, a dobrze, by było żeby popatrzyli chociaż na swoje zanim zaczną cokolwiek opowiadać. :)
    Nie przejmuj się kochana, nie ma co sobie głowy zawracać TAKIMI ludźmi :) Pozdrawiam Cię cieplutko ♥

    "http://anja-bloguje.blogspot.com- klik

    ReplyDelete
  27. Szczerze powiedziawszy, to zdjęcie jest śliczne , a osoby gadające w miasteczku nie wiedzą tak naprawdę co jest ładne, nie ma się kim przejmować skoro gadają znaczy że ich życie jest żałosne i muszą interesować się czyimś ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  28. bardzo dziwne zachowanie ze strony tej osoby... na tym zdjeciu nawet nie dajecie sobie buzi,a co dopiero cos wiecej, obejmujecie sie za szyje, tu nie ma nic niestosownego... niektorzy ludzie sa naprawde dziwni

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  29. Też zauważyłam, że osoby starsze często interesują się naszym życiem i często mówią na nasz temat niemiłe słowa ;/
    śliczne zdjęcia! *.*

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. piękne zdjecia, świetnie to ujełaś

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Przepiękne zdjęcie, a Twój wiek nie powinien nikogo interesować, tak jak to co robisz, jedynie Twoich rodziców. Też spotkałam się z takim "obgadywaniem" i to nie raz. Nie tylko przez obcych ludzi w moim wieku czy starszych, ale też przez nauczycieli.
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    ReplyDelete
  32. Tak, tacy ludzie są mega wkurzający! Aż odechciewa się żyć... No właśnie... z kąt my mamy brać przykład!? A zdjęcie jest na prawdę ładne jak z resztą wszystkie! Kliknęłam!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzieczna za kliki w serduszka w poście na moim blogu :D
    kingas1blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja nie potrafię pojąć takich ludzi naprawdę. Zamiast zająć się swoim życiem to wolą uprzykrzać je komuś. Mam nadzieję, że się nie przejmujecie. :* btw W tym zdjęciu nie ma nic złego co mogło by wzbudzić kontrowersję u innych! :o

    Obserwuję i zapraszam do mnie ♥
    Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  34. Chora sprawa.Żałosne zachowanie naprawdę. W ogóle po co takie coś ? Nie lepiej żyć w zgodzie i nie narażać się innym. Współczuje tej sytuacji,ale nie ma się co przejmować.Jesteście świetną parą ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Szkoda gadać- jacy ludzie potrafią być wredni :)
    Trzeba mieć to w nosie, a zdjecia są bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  36. Jak nie mają co robić, to muszą,, obrobić komuś tyłek '' ( bo tak to się tak na prawdę nazywa. )
    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego!
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Nie lubię takich ludzi...Miałam tak kilka razy. Wasze zdjęcia są super! Oglądam z przyjemnością!

    http://patusia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Nie ciekawa sytuacja. Niech ludzie lepiej zajmą się sobą a nie wszystkimi dookoła, mi kiedyś podobna sytuacja się przydarzyła, ugh. :/
    Cudowne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    ReplyDelete
  39. Ludzie zawsze będą obgadywać. Nie warto na to zwracać uwagę, tylko się uśmiechnąć i iść dalej robić swoje. :)

    ReplyDelete
  40. Zdjecie jest świetne, a kompletnie nie rozumiem osoby, która tak postąpiła. Najlepiej jest wszystkim oceniać innych :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj! :)

    ReplyDelete
  41. Pierwsze zdjęcie, jest cudowne i nie wiem dlaczego wzbudziło ono u tej osoby negatywne odczucia. Ale to jest XXI wiek, nawet starsi ludzie nie mają swojego rozumu i bezczelnie plotkują i obwieszczają daną sprawę, całej miejscowości. Dołączam się do pytania "Z kogo my mamy brać przykład?!"
    Znam bardzo dobrze takie sytuacje, bo sama nie raz miałam z taką styczność, po prostu trzeba to puścić bokiem :)
    Świetne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  42. Kompletnie nie rozumiem dlaczego starsi ludzie.. na dodatek obcy do nas, tak bardzo wpieprzają się w nasze życie. ;-; Niestety u mnie jest bardzo podobnie. Nie przejmuj się! Głowa do góry! ♥
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. kliknęłam :) Szczerze to bardzo dziwna sytuacja i ja w tym zdjeciu nie widze nic niestosownego :) Niektorzy ludzie musza po prostu zrobic tak, by innym bylo gorzej.eh.
    Ładne zdjecia :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. + Zapomniałam dodać, że nowy wygląd wygląda świetnie! :3

    ReplyDelete
  45. Bardzo mądry post. Uwielbiam patrzeć na twoje zdjęcia:)
    ♥sandraandmar.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  46. Miałam dokładnie taką samą sytuacje. Denerwuje mnie to, że starsi ludzie nie mogą się zająć swoim życiem i swoją rodziną (która na pewno nie jest taka idealna) i przestać plotkować o innych.
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Cudowne zdjęcia. Nie przejmuj się. Ja już dawno zauważyłam, że starsi są jeszcze gorsi.. :(

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nie miałam nigdy takiej sytuacji jak ty, ale rozumiem Cię.
    Zdjęcie jak dla mnie jest przeurocze :)
    Starsi ludzie mają trochę inne myślenie od nas i dla nich to pewnie takie zdjęcie nie powinno się znaleźć w internecie.
    Nie przejmuj się opinią :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  49. ciekawy post.. ja mam podobnie z moją sąsiadką -,- ? nie przejmuj się. gówn* ją to powinno to obchodzić, nawt gdybyś dodawała zdjęcia nago. no prawie xd nie przejmuj się, zdjęcia są cudne ;> :*
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  50. Tez mieszkam w małej miejscowości, wiec teraz nauczycielka na podstawie bloga stwierdziła ze moim hobby sa tylko ubrania :D dokładnie wiem co znaczy, jesli ktoś interesuje sie nieswoimi sprawami, rownież miałam przypadek obgadywania przez osobę starsza, nie ma sie co przejmować, moze ktoś jest w papierach starszy, jednak rozumem... No cóż, niekoniecznie. ;)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  51. Żałosne, jak to czytałam, to się we mnie gotowało, dosłownie. Na Twoim miejscu nie wytrzymałabym i pewnie powiedziała coś tej osobie, mimo jej wieku itp. Nienawidzę takich ludzi. Ktoś widocznie zazdrości Wam szczęścia i tyle. :)

    Zapraszam http://by-lolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Nie przejmuj się starszymi osobami . Boskie masz zdjęcia . 😊

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia :))
    Ja miałam też przykrą sytuację związaną z blogiem, ale dalej go prowadzę, bo nikt nie będzie mnie obrażał ani mówił co mam robić :))

    Pozdrawiam :) aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  54. To zdjęcie jest cudowne! Mama ma niezłe oko :D
    Pozdrawiam!

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Jeżeli Twoja mama się na to zgodziła to dziwne, że ktoś miał z tym problem. Poza tym oni Cię nie wychowują, ale niektórzy ludzie lubią się wtrącać w nieswoje sprawy ;) My miałyśmy na początku naszego '' blogowania '' przykrą sytuację z pewnymi osobami. Nie zwracałyśmy na to szczególnej uwagi i teraz mogą naszym zdaniem patrzeć na to co osiągnęłyśmy. Serdecznie dziękujemy za miły komentarz na naszym ask'u. Twój blog jest także świetny. Uwielbiamy czytać Twoje posty i często podzielamy Twoje uwagi!
    Pozdrawiamy
    Pozdrawiamy cieplutko :*
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    ReplyDelete
  56. Dobrze, że poruszyłas ten temat. Zdjecia są super :) Pozdrawiam!
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Według mnie zdjęcie, jak zdjęcie. Może na pierwszy rzut oka dziwnie wygląda,ale nie ma sensu mieszać się w cudze sprawy i robić wielką "dramę" o jedno zdjęcie, tym bardziej,że jest ono wykonane przez mamę, hah.
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziwnie wygląda? Niby dlaczego? Haha.

      Delete
  58. Zupełnie nie rozumiem takich ludzi. O ile hejterzy, którzy czują potrzebę wyżycia się w internecie w skutek własnych problemów lub kompleksów, o tyle niektórzy DOROŚLI LUDZIE naprawdę powinni mieć trochę oleju w głowie i nie zachowywać się tak...hmm... bezmyślnie. Jest tak jak mówisz, że najlepiej jest interesować się innymi, wtrącać swoje 3 grosze w sprawy innych ludzi. Denerwuje mnie, kiedy ktoś myśli, że "młodszy, to można nim pomiatać". Myślę, że jeśli teraz ta osoba to przeczyta, może nauczy się, że jednak nie dasz się tak traktować. Miłość to naprawdę piękna rzecz, a osoba która tego nie docenia powinna naprawdę nad tym pomyśleć. To zdjęcie, które wywołało takie "oburzenie" jest przepiękne i patrząc na nie, mogę poczuć, jak bardzo się kochacie. Naprawdę, tak ślicznie razem wyglądacie i widać to uczucie między Wami.
    Miłość to prawdziwe szczęście i każdy powinien jej w życiu doznać. Jeśli ta wścibska osoba nie widzi tego, lub po prostu... hmmm, może zazdrości? ;) ... naprawdę nie wie, jaką krzywdę robi dla innych ludzi.
    Z całego serca życzę Wam wytrwałości i szczęścia, mam nadzieję, że już nikt nie będzie Wam się wtrącać w nieswoje sprawy.

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    ReplyDelete
  59. Mnie nie zdarzyła się taka sytuacja, jednak w pełni Cię rozumiem. Nie rozumiem jednak tego, jak można wtrącać się tak w cudze życie i je bezpodstawnie krytykować. Ja bynajmniej nie widzę w tym zdjęciu niczego złego, wręcz przeciwnie - jest naprawdę ładne.
    Cóż, czasem starsze osoby zachowują się o wiele dziecinniej, niż byśmy się tego spodziewali..

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥
    Kliknęłam :)

    ReplyDelete
  60. Niestety często znajdują sia takie starsze osoby i to własnie one 'wiedza wszystko o wszystkim' i chca się tym podzielić z innymi... a to Wasze zdjęcie jest cudne! <3
    pozdrawiam,
    Mój blog

    ReplyDelete
  61. Niestety znam takich ludzi, którzy wtrącają się w nie swoje sprawy :c
    http://you-always-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Co w tym zdjęciu jest nie tak? Do czego można byłoby się przyczepić? Nie mam bladego pojęcia. Ludzie są okrutni, bez względu na wiek i potrafią z zazdrości lub innych czynniów zrobić i powiedzieć wszystko. WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  63. Hahahah jakie to prawdziwe :D Często tak jest, że starsi ludzie niby powinni być wzorem dla młodszych zachowują się gorzej a niż nastolatki :O! Nie ma co się przejmować :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  64. Nie przejmuj się. Zdjęcie jak każde inne. Moim zdaniem wyglądacie słodko ;)

    ReplyDelete
  65. Starsi ludzie już tacy są, myślą że pozjadali wszystkie rozumy bo oni przeżyli swoje lata

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Niektórzy ludzie powinni naprawdę zająć się swoim życiem zwłaszcza ze zdjęcie jest normalne.
    Ogólnie wszystkie twoje i wasze zdjęcia na waszym wspólnym blogu sa przesłodkie ❤
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Dziewczyno czy ty nie jesteś za młoda na chłopaka ! Jak ty możesz takie bezwstydne zdjęcia wstawiać do internetu! Skandal, po porostu skandal!
    .
    .
    .
    Hahaha lovki ♥

    ReplyDelete
  68. też mieszkam w małej wsi i co raz częściej zdarza się że takie nie wyżyte starsze osoby , plotkują , a teraz ostatnio co raz bardziej :D
    obserwuje :3
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/2015/04/someone-else.html

    ReplyDelete
  69. Nie przejmuj się tym nie za bardzo inteligetnym kimś.Nagadał bo po prostu pozazdrościł
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. No wiesz starsi już tacy są ;/
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją, ale według mnie starszych nie powinno to obchodzić :)
    Cudowni jesteście *.*

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu-kliik! :D

    ReplyDelete
  72. Ja nie lubię obgadywania. Nikt nie jest idealny więc po co pchać nosa tam gdzie nie trzeba i interesować się cudzymi sprawami.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Niestety często spotykam się z takimi sytuacjami:) a największa afera była jak latem chodziłam w stroju kąpielowym po własnym podwórku :) Ale najlepiej się nie przejmować takimi sprawami i już :)
    Obserwuję, świetny blog, bardzo mi się spodobał. PS: jesteś megaaa ładna, a te włosy to już wogóle cud :) Pozdrawiam :)
    http://kinasplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Czasami starsi są gorsi niż młodsi, a na nas narzekają ! Powiedzmy np. te babcie, one ciągle obgadują hah :)
    Nie powinniście się takimi głupotami przejmować, widocznie jak inni się wami interesują jesteście czegoś warci i warto wam poświęcić jakąkolwiek uwagę :)
    Cudne zdjęcia !
    Bardzo podoba mi się Twój blog i zostanę tu na dłużej :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. To co napisałaś jest niestety prawdą. Niektóre starsze osoby czują się hmm "urażone"? Gdy widzą dziewczynę, która ma na sobie choocer lub np.glany. Albo jak widzą właśnie takie zdjęcia, lub parę zakochanych który się przytulają. To jest straszne. Dobrze napisałaś "ciekawe z kogo my mamy brać przykład".
    Co do bloga i zdjęć to naprawdę świetne! Aż zaobserwowałam hahah :*
    Masz takie cudowne włosy i nogi. Aż można pozazdrościć :))
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. oj dokładnie i dobrze napisałaś nie patrzą na swoje pociechy ale na cudze choć ich wcale nie lepsze, zdjecia jak zdjęcie nie jest wulgarne ani nic wiec nie widzę problemu, no ale jak ktoś się uczepi to już nie puści, ja na koncercie w mojej miejscowości bawiłam się z kolegą i który jest ode mnie 3 lata starszy i jak moja koleżanka (jego kuzynka) się dowiedziała ( a była wtedy na wakacjach 200 km stąd) 2 tyg się nie odzywała co mnie bardzo wkurzyło i wszyscy o tym mówili a ja na prawdę nie wiem o co poszło, ale ludzie już tacy są , a z resztą gdyby jedna osoba jej nie powiedziała to by nic nie wiedziała uff mam nadzieję, że przeczytałas moje wyżalenia haha xd ale ja Wam życzę szczęścia moi drodzy i więcej takich pięknych zdjęć ♥

    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  77. Starsi ludzie mają to do siebie, że bardzo lubią obgadywać innych, wiem z własnego doświadczenia :))
    Nie przejmuj się nimi, ciesz się swoim szczęściem :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  78. Spotkałam się z taką sytuacją- może torszeczke inna, ale cóż. Ludzi interesuje cudze życie bo swoje mają nudne. Nie przejmuj się kochana.
    Kliknęłam w link, jesteś śliczna ;) czekam na kolejny poost :))
    *****
    Zapraszam http://blogujmymarcelina.blogspot.com/2015/04/czesc.html?showComment=1428424649397#c4304275327980809010

    ReplyDelete
  79. Nie cierpie takich osób starszych które nie mają swojego życia i komentuja życie młodszych, a zdjęcie jest bardzo ładne i nie widać w nim żadnych podtekstów.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. ja nigdy się z czymś takim nie spotkałam...
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  81. ja nie miałam jeszcze takiej sytuacji, ale w mojej miejscowości też jest wiele osób które obgadują i to jest żałosne :c
    śliczne zdjęcia *.*

    zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Wiele razy byłam świadkiem takich sytuacji, dla mnie to na prawdę przykre i niezrozumiałe.

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Z obgadywaniem już tak jest zawsze znajdzie się ktoś taki któremu wszystko nie pasuje i musi się podzielić tym z innymi, sama się z tym spotkałam wiec wiem jak to jest.

    ReplyDelete
  84. Myślę, że z osobami starszymi jest podobnie jak z młodymi. Jak widzą, że dużo osiągasz, jesteś dobry w jakieś dziedzinie to po prostu targa nimi zazdrość.
    Jesteście śliczną parą!:*
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Fantastyczne te zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie na post, tym razem o książkach J.Greena
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. super post :)
    zapraszam do siebie http://kattlins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Oj tam najważniejsze jest zdanie własne i najbliższych . :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Tacy ludzie sa po prostu smieszni. Tworzycie sliczna pare i nie wiem czemu to komus nie pasuje. Swietny blog, zostaje tu na dłuzej :) mój blog

    ReplyDelete
  89. No niestety, tak bywa :/
    Ważne żeby to olać i się nie przejmować :)

    domi-doomi.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Sama spotykałam się kilka razy z obgadywaniem kogoś przez osoby starsze. Najbardziej w tym wkurza mnie to, że takie osoby obgadując i wytykając błędy innym dzieciom/nastolatkom nie patrza na to jakie są ich dzieci, myślą że ich dzieci są święci i złego słowa nie dadzą na nie powiedzieć. To przykre, ale niestety takie prawdziwe.
    Nie przejmuj się opinią tych osób, takie osoby nie są niczego warte, gadają bo nie mają nic ciekawszego do roboty. ;)

    ReplyDelete
  91. Cudowny post i blog ! I śliczne te zdjęcia z chłopakiem :*
    Zapraszam do siebie
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Nie rozumiem takich ludzi i nie rozumiem, jak takie urocze zdjęcie mogło wywołać u kogoś oburzenie! ślicznie razem wyglądacie i nikomu nic do tego :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Niestety prawda jest taka ze starsze osoby sa głupsze od nas młodych. Ja zyje w zwiazku na odległośc. Gdy tylko mamy wolne dni czyli ferie itd. to jezdze do chlopaka (mala miejscowosc za Radomiem). po kilku moich pobytach polowa jego miejscowosci wiedziala o tym ze nocuje u niego. Oczywiscie kto to rozpowiedzial? jakas starsza pani ktora uslyszala od swojej córki, ktora uslyszala od kogos z naszego towarzystwa. Jak tak mozna zeby dziewczyna spala u chlopaka w domu i to jeszcze bez slubu! Szkoda tylko ze nie wiedza ze dojezdzam az 600 km + ze nie spimy razem. Ach ci ludzie. Uwielbiaja wtracac sie w nie swoje sprawy.

    Przy okazji chcialabym cie zaprosic do wspolnej zabawy, a wlasciwie akcji 'sprawdz kto czyta twojego bloga'. Wiecej szczegolow znajdziesz tutaj ----Weź udział----
    Pozdrawiam cieplutko!
    ----Poznaj mój świat fotografii----

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.