Koronkowa bluzeczka i szare szpilki



Uwielbiam wszystko co z koronki! A ta bluzeczka mnie zachwyciła! Jest prześliczna. Co o niej myślicie? Ja zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jedynym minusem jest to, że trzeba pod nią coś jeszcze ubrać, bo niestety bez tego wszystko będzie widać. Dokładny link tutaj: KLIK
Do tej stylizacji wybrałam też buty - szare szpilki na słupku. Jestem w nich zakochana. Dodatkowo są mega stabilne i wygodne! Bardzo polecam!
Całość jest mega prosta, ale podoba mi się!



Bluzeczka - KLIK
Torebka - Pull&bear










Related Articles

24 komentarze:

  1. WoW! <3 bluzka jest na prawdę świetna. Wyglądasz, na prawdę oszołamiająco;)

    ReplyDelete
  2. Jest koronka ale subtelna :)

    ReplyDelete
  3. Ta bluzeczka jest bardzo urocza. Bardzo spodobały mi się twoje buciki.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/
    email - tinypurpose@onet.pl

    ReplyDelete
  4. bardzo ładnie wyglądasz, a szpileczki są super

    ReplyDelete
  5. Przepiękny zestaw! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Faktycznie cudowna ta bluzka! :D Ślicznie wyglądasz :*

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Buciki i bluzeczka najbardziej mi się podobają ale chyba najbardziej to buty takie proste <3

    ZAPRASZAM NA NASZ BLOG

    ReplyDelete
  8. śliczna bluzka :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jaka śliczna bluzeczka :). Koronka nigdy nie wyjdzie z mody :)

    ReplyDelete
  10. Cudownie wygladasz <3
    śliczna stylizacja
    https://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się ta bluzeczka! Całość jak dla mnie bardzo urocza i elegancka! <3

    ReplyDelete
  12. Anonymous03 June, 2018

    Świetne buty!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ta bluzeczka idealnie do Ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  14. ale jests piekna:) jezu jak aniol

    ReplyDelete
  15. Świeeetna jest ta bluzka :)

    ReplyDelete
  16. Super wyglądasz w tej bluzeczce :D

    ReplyDelete
  17. bluza mi sie bardzo podoba:) taka letnia

    ReplyDelete
  18. Przepiękna, kobieca stylizacja.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.