Wygodne buty na wiosnę - New Balance


Wygodna w stylizacji jest u mnie bardzo ważna. Nie wyszłabym w czymś w czym czułabym się źle i nie byłoby mi wygodnie. Na wiosnę stawiam na sportowe, lekkie buty. Tym razem polowałam na New Balance. Jestem posiadaczką 4 par tych bucików, ale pierwszy raz jestem aż tak zadowolona.
Buty są naprawdę bardzo wygodne! Mięciutkie i leciutkie. Właśnie takich szukałam.
Jest to model 247 Revlite. Kolor według mnie też jest przeuroczy. :) Akurat te dorwałam na stronie Butyjana.pl - warto zajrzeć, może akurat coś Wam wpadnie w oko!
Jak Wam się podoba całość? Spodnie w paski i bluzeczka są troche marynarskie, ale mimo wszystko uważam, że buty pasują bardzo dobrze do tego zestawienia.

Buciki - butyjana.pl
Bluzka oraz spodnie - house.pl





















Related Articles

21 komentarze:

  1. Świetne jeansy! ;)

    www.evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia! Mega ładne buty :)
    Obserwuje!

    ReplyDelete
  3. mega buty! bardzo klasyczne :)

    ReplyDelete
  4. Fajna klasyczna stylizacja :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne są te spodnie, podobne widziałam na zoio. Fantastycznie na Tobie wyglądają, pozdrawiam i dużo słoneczka w majówkę. :)

    ReplyDelete
  6. Słyszałam dużo dobrych opinii o tych butach chyba muszę sama wypróbować :D

    SERDECZNIE ZAPRASZAM NA BLOGA

    ReplyDelete
  7. buty mają cudowny kolor taki wiosenny hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  8. Świetne są te buty, akurat czegoś szukam :D

    ReplyDelete
  9. Jaki świetny zestaw, a buty są przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. buty super, a w tych spodniach to totalnie zakochana jestem <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Anonymous01 May, 2018

    Przepiekne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też mam new balance i jestem mega zadowolona! Zapraszam do mnie! Nowy post :D
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    ReplyDelete
  14. świetne buty, ja mam NB ale inny model i uważam je za najwygodniejsze buty, jakie miałam :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :)

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się ten model butów :)

    ReplyDelete
  17. super gust:) ztonowanie i ma smak

    ReplyDelete
  18. szukam jakiegoś modelu butów N, niesamowicie wygodne :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajne buty, domyślam się, że muszą być niesamowicie wygodne. Posiadam w swojej kolekcji podobny model,który niestety nieco mnie obcierał. Od wielu lat cierpię bowiem na koślawość stopy, na szczęście moją sytuację polepszyły wkładki ortopedyczne na zamówienie, które przepisał mi ortopeda. :)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne buty, domyślam się, że muszą być niesamowicie wygodne. Posiadam w swojej kolekcji podobny model,który niestety nieco mnie obcierał. Od wielu lat cierpię bowiem na koślawość stopy, na szczęście moją sytuację polepszyły wkładki ortopedyczne na zamówienie, które przepisał mi ortopeda. :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.