Stylizacja z czerwonym płaszczem i kapeluszem




Nigdy wcześniej nie pomyślałabym, że tak zauroczy mnie ten kapelusz. Kiedyś raczej unikałam takich rzeczy, zwłaszcza nakryć głowy, ale teraz totalnie mi się podobają. Jak dla mnie połączenie z czerwonym płaszczem wyszło naprawdę fajnie. Zależało mi żeby stylizacja była już troszkę bardziej wiosenna. Może nie są to typowe kolory wiosny, ale i takie stylizacje mam dla Was w planach :)
W dodatku koszula w baloniki jest przeurocza! Jak Wam się podoba? ja już ją uwielbiam! Gdy ją zobaczyłam to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Jest geeeeenialna! W dodatku ma mega miły materiał, co jest dla mnie dużym plusem. 100% wiskoza - także polecam! Fajnie wygląda też w połączeniu z białymi spodniami i trampkami, ale tym razem wybrałam bardziej eleganckie połączenie, chociaż wciąż bardzo wygodne.

Koszula - www.danhen.com/
 Płaszczyk - Stradivarius 
Kapelusz - Reserved 
Spodnie - Forever21













Related Articles

18 komentarze:

  1. Pięknie dopracowana stylizacja ;)

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  3. ŁAdn ażywa wesołą czerwień :)

    ReplyDelete
  4. świetnie to wygląda! płaszczyk dodaje takiego uroku :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tak poważnie i elegancko, naprawdę dobrze wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pięknie *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia!

    xx Natally,

    NATLEMLY(klik)

    ReplyDelete
  8. cudowna stylizacja!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękny płaszcz i koszulka bomba

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete
  10. Koszula jest urocza, płaszczyk też super!😍 Mój blog ;)

    ReplyDelete
  11. pięknie wyglądasz w czerwieni :)

    ReplyDelete
  12. piękny płaszczyk, ślicznie Ci w tym kolorze!
    https://teresakielb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ale obłędnie wyglądasz w tym czerwonym płaszczu :)

    ReplyDelete
  14. świetnie Ci w tym płaszczu i kapeluszu :)

    ReplyDelete
  15. Przepięknie wyglądasz! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Umiejętnie połączone biel, czerń i czerwień.

    ReplyDelete
  17. pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. Dla mnie BOMBA

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.