Nowości NAKD + KOD RABATOWY! -20% na marki typu NAKD, CK, Levi's, Tommy Hilfiger




Na instastory pokazałam Wam zawartość paczki. Dodatkowo pokaże tutaj moje nowości od na-kd.com/pl <3 Wiecie, że NAKD ruszyło z polską stroną? A wysyłka jest DARMOWA? Dlatego nie zastanawiajcie się długo i skorzystajcie z okazji, że mam dla Was kod na wszystko ze strony i zamawiajcie!          -20% na kod: pozytywna20pl

Na stronie znajdziecie znane marki takie jak Ck, Levi's czy Tommy Hilfiger.
Jeśli chodzi o jakość rzeczy - nigdy się nie zawiodłam! Jedynie musicie uważać z rozmiarem, zanim zamówicie sprawdźcie tabele rozmiarów i dopiero wtedy się zdecydujcie!:)
Ja wybrałam sweterki, bo ostatnio uwielbiam chodzić w sweterkach! W dodatku polubiłam też spódniczkę i tą piękną jeansową, o którą było tyle pytań na instagramie dorwałam właśnie na stronie NA-KD

Linki do rzeczy, które wybrałam ja, może akurat Wam się coś spodoba:
Różowy sweterek NA-KD
Niebieski sweterek NA-KD
CZERWONA KOSZULA NA-KD
SPÓDNICZKA NA-KD
KURTKA NA-KD
STANICZEK NA-KD - JESTEM MEGA ZAKOCHANA!























Related Articles

10 komentarze:

  1. Różowy sweter piękny :)

    ReplyDelete
  2. Super stylizacje:)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne stylizacje, idealne propozycje na ciepłe wiosenne dni. Prześlicznie wyglądasz. ;)

    ReplyDelete
  4. Chciałam wybrać jedno ze zdjęć, ale nie da się, na wszystkich wyglądasz super. Laska!:)


    Zapraszam na nowy post. A w nim relacja z pewnego eventu.
    Pozdrawiam serdecznie!♥
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Fajna stylizacja z błękitnym sweterku.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete
  6. Swetereki przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    ReplyDelete
  7. Spódniczka oraz kurtka robią na mnie największe wrażenie! W szczególności kurtka, bo nie miałam okazji spotkać w sieciówkach podobnej.. jest świetna.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz nieziemsko w każdej stylizacji. Jesteś bardzo fotogeniczna;-)
    mój blog-klik

    ReplyDelete
  9. Pieknie wygladasz w tej sesji.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.