Odpowiedzi na pytania



Kiedyś poprosiłam Was o to, żebyście zadawali mi pytania. (Były aż dwa takie posty) Właśnie dziś zmobilizowałam się do tego, aby na nie w końcu odpowiedzieć. Wybrałam 15 pytań, które się powtarzały i uznałam, że te będą najlepsze. Nie chce Was też zanudzać, dlatego nie ma ich zbyt dużo. 




Jeśli nie odpowiedziałam na pytanie, które Was interesuje zadajcie je w komentarzu, a za jakiś czas pojawi się kolejny taki post.



1. Rodzice pozwolili Ci na tatuaż przed 18?
Tak. Dosyć długo o niego prosiłam, ale w końcu się zgodzili. 


2. Ile czasu w tygodniu spędzasz nad tworzeniem swojego bloga? 

Jedynie w weekendy pisze posty, w tygodniu raczej nie znalazłabym na to czasu. Mniej więcej 2-3 godzinki. :)

3. Planujesz zmianę wyglądu bloga? 

Podoba mi się tak jak jest, więc w najbliższym czasie nie. Jednak jeśli ktoś chce mi pomóc może pisać na insta DM! 

4. Czy farbowałaś włosy?
Chyba najczęściej zadawane pytanie na moim blogu i instagramie. Tak, farbuje włosy już jakiś czas i jestem zadowolona. Nie trudno było mi uzyskać taki kolor, bo od zawsze jestem blondynkom. Wcześniej moje włosy były tylko ciemniejsze. Kolor to platynowy blond. 


5. Czy piszesz ze swoimi czytelnikami na trudne tematy? 

Jeśli ktoś napisze do mnie i prosi o pomoc czy chciałby się poradzić to zawsze staram się odpisać i w pewien sposób pomóc. :)




6. Czy kupujesz ubrania w lumpeksach? 

Tak! Uwielbiam kupować tam ubrania. Są ładne i nie przepłacam. Uważam, że nie ma się czego wstydzić jeśli kupujemy tam ubrania. 

7. Na jakim profilu jesteś w technikum? 

Technik spedytor 

8. Co cenisz najbardziej w przyjaźni?

Zdecydowanie szczerość, zaufanie i bycie sobą przy drugiej osobie. Ciesze się, że mogę powiedzieć moim przyjaciołom o wszystkim i wiem, że mi pomogą gdy będę tego potrzebować.

9. Czy zdjęcia wykonujesz sama, czy masz znajomą/mego, który fotografuje? 

Zdjęcia robi mi Daniel, mama, Julka lub sama je wykonuje przy pomocy statywu oraz pilocika.

10. Czy uważasz, że prowadzenie bloga zmieniło Twój charakter?

Myślę, że tak. Przestałam przejmować się opinią innych na mój temat. Zaczęłam być bardziej pewna siebie. Czepie satysfakcję z tego co robię i to również ma wpływ na mnie.




11. Jakie były Twoje początki w blogowaniu?

Posty nie były dopracowane, po jednym zdjęciu w każdym wpisie...

Było troszkę trudno, bo chciałam aby o blogu wiedziała spora ilość osób, ale na początku ich brakowało. Jednak nie poddawałam się i pisałam dalej. Opłaciło się!

Posty pojawiały się bardzo rzadko, nie było tematycznych. Na szczęście wszystko się zmieniło i jest coraz lepiej. 

12. Żałujesz, że założyłaś bloga? 

Nie, to jednak z moich najlepszych decyzji. I ciesze się, że wciąż go prowadzę. Były chwile kiedy chciałam go usunąć, ale wytrzymałam i nadal pisze. ;)

13. Czy Twoi rodzice od razu zgodzili się na bloga, zamieszczanie w nim Twoich zdjęć. Czy zgodzili się na współprace.. i to , że podajesz swój adres?


Mama wiedziała, że zakładam bloga i nie miała z tym żadnego problemu. Aktualnie wchodzi i czyta na bieżąco. Tata dowiedział się po jakimś czasie i też mu to nie przeszkadzało. 

Byli zaskoczeni współpracami, że dostaje rzeczy od firm i cieszą się z tego. Wspierają mnie w tym. 

14. Czemu nie masz aska ?

Kiedyś miałam i uważam, że ta strona jest beznadziejna. Ludzie wykorzystują ją do wyśmiewania się i obrażania innych.
Jeśli ktoś ma do mnie jakieś pytanie, to może zadać je w komentarzu pod każdym wpisem, na instagramie oraz fanpage.

15. Jak i gdzie przerabiasz zdjęcia?

Zazwyczaj nic takiego z nimi nie robię, jedynie wykonuje podstawowe czynności typu poprawienie kontrastu, zmieniam jasność, nasycenie itd. 


Polecam program Photoscape. A jeśli chodzi o zdjęcia na moim instagramie, to przerabiam je właśnie na insta. 










Related Articles

29 komentarze:

  1. ja również zrezygnowałam z aska ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia:D Ja juz od jakiegos czasu planuje poprosić moich czytelników o pytania i chyba wkoncu to zrobie:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Świetny post oraz zdjęcia. Jedynie czcionkę masz troszkę za małą i ciężko się czyta. Ale pozatym wszystko dopracowane na ostatni guzik :)
    zapraszam do mnie :
    http://puuudi-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny post oby takich więcej!
    A zdjęcia jak zawsze są cudowne. <3

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz ;):)

    http://wikka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Blogowanie i mi zmieniło lekko charakter. Świetne zdjęcia!

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  7. Super zdjecia i odpowiedzi tylko szkoda, ze taki malutki tekst :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    ReplyDelete
  8. Ask jest straszny, sieje nienawiść. Kiedys tez miałam ale te anonimowe hejty..
    piękna jesteś :*
    kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia 😃
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, nie wiedziałam, że masz tatuaż :)
    Jesteś na ciekawym profilu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia, dobry pomysł na post, bo można dowiedzieć się czegoś więcej :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. chciałabym mieć tatuaż ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja bardzo lubię aska, wydaje mi się, że kiedyś było to takie siedlisko hejterów, teraz jest o wiele lepiej. świetny post i cudowne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. też przerabiam zdjęcia w tym programie co ty <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  16. Ciekawe odpowiedzi. Zazdroszczę tatuażu :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Poprostu uroczo:). Na te cudne blond włoski to nie mogę się napatrzeć <3
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia w tym poście są przecudne

    http://steffanies-stuff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super zdjęcia w poście :))

    patiadamczewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ślicznie ci w kręconych włosach!
    Mój blog <3

    ReplyDelete
  22. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Też uważam , że prowadzenie bloga wpływa na to, że mniej przejmujemy się opiniami innych :) Super fotki, działaj dalej :))) ! <3

    Zapraszam do siebie : www.majkapicheta.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. http://magdalenblog.blogspot.com/

    Zdjęcia są mega ładne. Jasne, że jest tutaj coraz lepiej. Widać, że się rozwijasz, i blog, i sposób jego prowadzenia faktycznie się u Ciebie zmieniły, ale oczywiście na lepsze!
    Pozdrawiam :)




    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia :) Co do pytań mogłam Cię lepiej poznać :) super!

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.