Koniec = nowy początek



Ostatnio był koniec roku szkolnego, u mnie zakończenie gimnazjum. A teraz? Mamy już 7 lipca. Nie wierzę, że czas tak szybko leci. Nim się obrócimy i będzie po wakacjach.. W sumie już nawet nie zbyt mnie one cieszą. Mam nadzieję, że z każdym dniem będzie lepiej
.
Na początku nie mogłam pogodzić się z myślą, że zostaje bez mojej klasy. Nigdy więcej nie spędzę z nimi przerwy czy lekcji. Każdy czas spędzony razem był fajny, chociaż były kłótnie.
Tak samo z przyjaciółmi, nawet dobrze się stało, bo wiem, że nikomu nie wolno ufać od razu a na pewno nie w 100%.
Jednak każdy koniec to nowy początek. Wybrałam już szkołę, do której chcę iść i mam nadzieję, że to dobry wybór. Poznałam kilka nowych osób i liczę na to, że ich też przybędzie.
 Mój humor poprawił się, gdy praktycznie cały tamten tydzień spędziłam na wyjazdach. Nic wielkiego. Jednego dnia Koszalin, który możecie troszkę zobaczyć na zdjęcia, później Mielno. Następnego dnia spędziłam dzień w Poznaniu, dokładniej w Ikei i Starym Browarze. Zakupy udane. Odwiedziłam też Gorzów i tam również troszeczkę się obkupiłam.
Mogłabym tak spędzać całe dnie, ale się niestety nie da. Jedyną pozytywną myślą, jaką mam teraz w głowie jest to, że wszystko się kiedyś kończy, ale zaczyna się coś nowego.  Oby było to lepsze. Teraz tylko dobra jest pogoda. W końcu widać, że to wakacje. Jedynie w taki sposób.
Mój kompletny brak pomysłu na napisanie postów mnie dobija. Tzn. wszystkie mam zapisane, jest ich aż 30. Jednak kiedy siadam i zaczynam pisać, w mojej głowie jest pustka. Nawet brak chęci do zrobienia zdjęć...
W ostatnich tygodniach dostałam trochę rzeczy, które widzicie na zdjęciach niżej. Może zrobicie mi tą przysługę i poklikacie w linki? ;)

   biały sweterek - kliknij!
koronkowa koszula - klik 
różowa koszula - klik
Biała bluzka - klik 
niebieska koszula - klik 
Spodenki - klik
czarna bluzka - klik
sukienka - klik 






















Related Articles

118 komentarze:

  1. Sliczne rzeczy, poklikałam i proszę o to samo u mnie w ostatnim poście !
    Kliknij tutaj by wziąć udział w konkursie '' Shein 120$ Giveaway !''

    ReplyDelete
  2. Śliczne ubrania <3
    Ja też w zeszłym tygodniu skończyłam gimnazjum i przyznam, że strasznie trudno było mi się rozstać z moją klasą. No ale cóż... coś się musi skończyć, żeby coś się mogło zacząć :))

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Czasem tak jest, że mamy pustkę w głowie,albo nie możemy się na czymś skupić.
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam:)Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia. XDD

    ReplyDelete
  5. Racja coś się kończy, a coś nowego, ciekawego się zaczyna także nie warto się załamywać! :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia, poklikane! :)
    Nie martw się, na pewno w liceum będzie dobrze :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. U mnie również zakończenie gimnazjum i nowa szkoła. Czasami niestety mamy pewną pustkę i nie wiemy za co się zabrać, więc życzę żeby to szybko minęło! :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole. :)
    Ja uwielbiam wakacje'
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  9. Śliczne ubrania, poklikałam :) Też często, gdy chcę zacząć pisać posta mam pustkę w głowie. :/
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To prawda...Wakacje bardzo szybko lecą :C
    Śliczne zdjęcia :D
    http://mikaadominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia! *o*
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia ♥
    A co do tematu posta, to masz rację.. Wszystko się powoli kończy, a później na nowo co innego zaczyna.
    Pozdrawiam :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piękne rzeczy :D

    http://pisanezpasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne ubrania. Powodzenia w nowej szkole. :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Poklikane :)
    Powodzenia w nowej szkole :)
    pebmonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczna bluzka :) poklikałam. Mam tak samo mam 1000 pomysłów jak napisać post, a kiedy przychodzi co do czego to nagle pustka... no ale jakoś trzeba sobie radzić ;)

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  17. Coś się kończy, a coś zaczyna ;) Śliczne ubrania ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia, poklikałam w linki :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  19. to fajnie że aktywnie spędziłaś tydzień, oby tak dalej, to wakacje na pewno będą udane :D
    piękne rzeczy, oczywiście poklikałam :)
    pozdrawiam cieplutko!

    mój blog - klik

    ReplyDelete
  20. Jejku ile wyjazdów :D
    śliczny jest ten biały sweterek, poklikałam we wszystkie linki :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja też ostatnio nie mam pomysłów na posty i mam pustkę w głowie... :/
    Poklikałam we wszystkie linki :)
    Przecudowne i świetnie dobrane stylizacje ^^
    Śliczne zdjęcia *-*

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  22. śliczne rzeczy, ja teraz idę do technikum i może będę z koleżanką z klasy, ale tylko może bo będą 3 klasy lub 2

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. super zdjecia <3 ja tak samo jak Ty przestalam tesknic szybko za klasa <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  24. Nie martw się, wena na pewno powróci. Tylko zrób sobie mega przerwę, odetnij się od wszystkiego, chociaż na jeden dzień i nie myśl co dzieje się w sieci tylko ciesz się wakacjami - mi pomogło :)
    Śliczne zdjęcia!
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Anonymous07 July, 2015

    Wyglądasz prześlicznie! Ja idę do 1 gim... Jesteś ode mnie o 3 lata starsza, jak mój brat xD
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Masz racje... Nawet nie zauważymy, a wakacje miną. Jednak nie ma co narzekać, tylko w pełni z nich korzystać! Fajnie, że ostatnio byłaś ma rożnych wyjazdach :)
    Piękne zdjęcia i ubrania :3
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  27. sliczne ubrania, poklikane! Sukienka jeansowa jest cudowna!
    Na pewno w nowej szkole będzie fajnie! Jej, rok temu to ja miałam takie myśli w głowie, a teraz jest....dobrze. Ten rok bardzo mnie zmienił...ale to tylko poprzez pryzmat poznanych osób. Na pewno wszystko będzie dobrze!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja, tak jak i ty, tez nie mogłam pogodzić się z tym, że nie będę już chodzić do gimnazjum, na szczęście już nie jest tak źle i jakoś z tym wytrzymuje, linki poklikane! :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Anonymous07 July, 2015

    ja również rozstaje się w tym roku z moją gimnazjalną klasą i czas wkroczyć w nowe towarzystwo z liceum, ale na pewno będę utrzymywać kontakt z niektórymi osobami z mojej starej klasy :) za bardzo się do nich przywiązałam! cudowne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  30. Wszystkie zdjęcia są śliczne!! *_*
    Masz rację, zawsze kiedy coś sie kończy, zaczyna sie również coś nowego, dobrego, a może i nawet cos lepszego!! :) Powodzenia. oby wszystko wróciło do normy'! ;*

    Jeśli możesz, poklikaj w linki w tym poście :) ----->KLIK!

    Zapraszam na wakacyjny konkurs!! ----->KLIK!

    ReplyDelete
  31. Ja ze swoją klasą żegnam się dopiero za rok, ale jak mówiłaś koniecto nowy początek czegoś dobrego. :)
    Życzę ci wytrwałości w blogowaniu i przede wszystkim weny na posty! ;)
    Ślicznie zdjęcia! :D
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  32. Prześliczna !!!! <3 Zapraszam do mnie :)http://kreatywnazaplatanka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz zwłaszcza w białych i marmurkowych ubraniach ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Jak to się mówi wszystko się kiedyś kończy żeby mogło być coś nowego :) W nowej szkole na pewno dasz radę :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ta druga sukienkap rześliczna! A w liceum na pewno będzie fajnie (: Poklikałam we wszystko, byłoby mi bardzo miło, gdybyś poklikała też u mnie (:

    >> beauty bevst << klik klik

    ReplyDelete
  36. Super zdjęcia, pełne uśmiechu!
    Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam
    bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Poklikałam w linki :) Ja niby tęskniłam długo za swoją klasą, teraz już nie mam kontaktu prawie z nikim, ale ja nie lubię się narzucać.. Wolę pielęgnować znajomości na których zależy obu stronom. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci się ułożyło :)
    A i poklikane!

    ReplyDelete
  39. tez mam ostatnio ten problem! pomyslow mam naprawde mnostwo, a kiedy mam ten pomysl jakos rozwinac nagle ups… nie potrafie nic napisac! zazdroszcze ci tych wyjazdow, moj tata jest teraz w USA, wiec nie moge za bardzo nigdzie jezdzic, ale jak wroci na pewno to nadrobie!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  40. Ja także w tym roku skończyłam gimnazjum. Mimo,że cały czas narzekałam na moją klasę to jednak szkoda było mi się z nimi rozstać. Na szczęście z kilkoma osobami widywać się będę na przerwach w liceum :)

    http://by-kinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. śliczne zdjęcia ! ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Wiem, że pewnie dużo osób Ci to pisze. Ale muszę powiedzieć Ci, że zdjęcia które robisz są genialne. Korzystasz ze statywu ? Naprawdę wielkie szapoba za dbałość o piękną jakość i focusy :)
    Buziaki :*

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Dobrze, że ja jeszcze nie muszę żegnać się z moją klasą.
    Masz rację, kiedy coś się kończy to zaczyna się coś nowego. Musisz być silna i na razie po prostu cieszyć się wakacjami. We wrześniu poznasz nową, może lepszą klasę... Poklikałam, czy mogłabym poprosić o to samo?
    http://written-by-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. I to jest dobre, coś się kończy ale życie leci dalej i coś się nowego zaczyna. Życie jest pełne niespodzianek.
    fotographyfire.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja nie czuję tych wakacji i trochę będzie mi tak dziwnie usiąść z całkowicie nieznajomymi ludźmi w klasie we Wrześniu. Ale coś się kończy, coś zaczyna, mam nadzieję, że zacznie się ten lepszy okres w moim życiu :)
    Super zdjęcia, jak zawsze świetnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  46. piękna koronkowa bluzeczka <3

    zapraszam do siebie
    http://poplatanaa.blogspot.com/
    i obserwacji

    ReplyDelete
  47. mi też było ciężko się rozstać z klasą :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam koronkę, ale podoba mi się również ta jeansowa spódniczka na szelkach. Jest cudna. Ja miałam podobnie jak Ty. Gdy kończyłam gimnazjum było mi przykro, ale z drugiej strony dusiłam się w tamtej szkole. Ci ludzie już nie wydawali się tacy sami. Chciałam czegoś nowego. I nie żałuję. Chodzę do świetnego liceum c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Kazdy ma czasem gorszy okres w zyciu !
    Mam nadzieje ze bedzie lepiej :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    ReplyDelete
  50. Ja też dziwnie się czuję wiedząc, że we wrześniu będę całkiem gdzie indziej, śliczne zdjęcia i rzeczy.

    paula-an-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. ale piękne zdjęcia :o *-*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja zaczynam czuć wakcję. Ja rok temu nie teskniłam za klasą, może dlatego, że jej nie lubiłąm :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. zmiany są potrzebne, bez nich życie byłoby nudne ;)
    śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. jak duzo wszystkiego! :) nikomu nie nalezy ufac tak bardzo, nawet samej sobie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. bardzo ładne zdjęcia :)) poklikałam.

    ReplyDelete
  56. Pamiętam jak w tamtym roku rozstawałam się z moją klasą.Było ciężko. Na początku w nowej szkole nikogo nie znałam a teraz jakbyśmy się znali od dawna. Będzie dobrze ;D
    Śliczne zdjęcia <3
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. przepiękne zdjęcia ! <3

    ReplyDelete
  58. Ja na początku wakacji nawet nie mogłam ogarnąć , że już się zaczęły haha.
    A co do zmiany klasy.. sama trochę się boję tej nowej. Nie wiem, kurde czy będzie fajna, czy mi nie podpasuje i wgl. :(
    Ale mam nadzieję, że trafimy na fajnych ludzi haha :D.
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    ReplyDelete
  59. Świetne rzeczy! Ja niestety pożegnałam się z moją klasą w tym roku mimo iż to 1 gimnazjum..

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Śliczne nowości <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja też skończyłam gimnazjum mimo, że przyrzekałam sobie że się nie rozplącze to emocje wzięły górę, nie za wszystkimi będę tęsknić ale garstka osób się znajdzie. Życzę miłych wakacji i powodzenia w nowej szkole! mój blog

    ReplyDelete
  62. Ja w tym roku rozstaję się ze swoją klasą, i boję się co to będzie..
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  63. Ja teraz idę do 2 gim, więc jeszcze dwa lata. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Mam nadzieję, że przybędzie Ci duużo weny ♥
    Poklikałam, klikniesz u mnie w bannery na pasku bocznym? :)

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  65. ubranka ideolo!
    u mnie był koniec liceum i teraz studia zobaczymy co dalej z tym wszystkim :D
    mam nadzieje że potoczy się to tak jak planuje :)
    zapraszam do mnie :)
    słoik dżemu - klik!

    ReplyDelete
  66. Ja też nie mogę pogodzić się z myślą, że od nowego roku będę miała inną klasę :/ Ale staram się podchodzić do tego pozytywnie! Piękne zdjęcia, poklikałam ;*

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  67. Bardzo lubię czytać twój blog, jesteś moją inspiracją i dzięki tobie założyłam bloga! Dziękuję <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Super masz blog <3 od dawna czytam i oglądam filmy na yt :3 może zajrzyj tutaj masz to 60 pomysłów na post :)
    http://www.bomabycmrucznie.pl/2014/07/awaryjne-pomysy-na-blogowe-wpisy.html
    Mam nadzieję ze odzyska wenę :3
    zapraszam do mnie ; anjaa-blog.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  69. ja nie mogę się doczekać nowej szkoły :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  70. Powodzenia w nowej szkole :)
    Miejmy nadzieję, że przyjdzie wena do napisania postów :D

    ReplyDelete
  71. ja też po wakacjach idę do nowej szkoły. Trzymam kciuki , żeby u Ciebie było lepiej :) z weną i nie tylko :)

    świetne rzeczy, poklikałam :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    ~zapraszam na mojego bloga,klik :)

    ReplyDelete
  72. Ja również zaczynam nową szkołe od września.
    Uwielbiam twojego bloga.
    Zapraszam do siebię i zaobserwowałam i liczę na to samo !
    http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  73. Cudne rzeczy dostałaś <3
    http://iga-blogspot.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Anonymous09 July, 2015

    piękna!

    ReplyDelete
  75. ja również w tym roku kończyłam gimnazjum, śliczne ubrania- poklikałam ;)

    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  76. Ja gimnazjum kończę dopiero za rok i nie wyobrażam sobie rozstać się ze swoją klasą. Rozstania zawsze są trudne. Mam nadzieję, że w liceum też trafisz na wspaniałe osoby! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  77. Cudowny blog! Uwielbiam czytać twoje posty.
    A co do notki. Wiem co czujesz. Mam tyle samo lat co ty i jestem w podobnej sytuacji życiowej. Niestety tacy są ludzie i jesli sie na nich zawiodłaś pora się od nich odizolowac i szukac nowych :)
    Zapraszam również na mojego bloga. Dopiero zaczynam wiec przyda mi sie mała pomoc z waszej strony.
    Będę ogromnie wdzięczna !:*

    ReplyDelete
  78. Cudowny blog! Uwielbiam czytać twoje posty.
    A co do notki. Wiem co czujesz. Mam tyle samo lat co ty i jestem w podobnej sytuacji życiowej. Niestety tacy są ludzie i jesli sie na nich zawiodłaś pora się od nich odizolowac i szukac nowych :)
    Zapraszam również na mojego bloga. Dopiero zaczynam wiec przyda mi sie mała pomoc z waszej strony.
    Będę ogromnie wdzięczna !:*

    ReplyDelete
  79. Świetne ubrania ja również skończyłam gimnazjum i bardzo się cieszę że rozpoczynam kolejną szkołę

    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. ja także skończyłam gimnazjum :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Anonymous09 July, 2015

    Ja będę tęsknić tylko za paroma osobami :) Ładnie!
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  82. Śliczne zdjęcia :3
    Blog: http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Ja rok temu żegnałam się z moją klasą. Niestety u mnie się nie poszczęściło i nie trafiłam już na tak fajnych ludzi w klasie. Mam nadzieję, że tobie się uda i będziesz zadowolona :) Świetne zdjęcia! Oczywiście poklikane :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  84. Ale ty pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! <3
    Zapraszam na bloga: KLIK
    Grupa na fb: KLIK

    ReplyDelete
  85. Piękne zdjęcia :) Linki poklikane :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  86. Nie martw się :) na pewno w końcu cię natchnie do pisania ;) P.S. śliczne ciuchy :D
    http://keepcalmandletithappen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Ja też uważam, że cos się kończy coś zaczyna. Z pewnością spotka Cię wiele wspaniałych chwil.
    Zazdroszczę, że byłaś w Poznaniu i tylu miastach. Ja mieszkam w takiej miejscowości ze prawie do wszystkiego daleko, no może oprócz Lublina ahahah :*
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Wiem co czujesz. Ja również w tym roku rozstałam się z moją klasą i można rzec, że rozpoczynam "nowy etap" w swoim życiu.

    Przepiękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    Mam nadzieję, że zajrzysz i skomentujesz mojego najnowszego posta :)
    MÓJ BLOG - klik!

    ReplyDelete
  89. ja też narazie nie ciesze się z wakacje a może po prostu ich nie czuje ale wiem że później zaczne sie do nich "przyzwyczajać "
    http://my-fleeting-happiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Super zdjęcia! Wpadnij do mnie www.muzoomania.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Idealnie wyglądasz! Ja też żegnałam się z gimnazjum :) :c

    ReplyDelete
  92. Ja też byłam smutna ponieważ skończyłam podstawówkę. Lecz rozstania są nieuniknione i po tym jak zobaczyłam listę z nazwiskami mojej nowrj klasy, nawet się ucieszyłam. Wiem że poznam kogos nowego :)

    Pozdrawiam serdecznie!!!
    podmarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Nie obawiaj się tych nowych początków :). Mam już za sobą liceum i studia jako nowe początki. Gdy szłam do liceum to myślałam, że nic nie przebije gimnazjum a jednak liceum to przebiło, a potem studia przebijają wszystko. Życzę Ci tego samego :).

    ReplyDelete
  94. Pięknie !!
    Zapraszam do mnie /michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. Fajnie jest poznawać nowych ludzi, życzę Ci tego aby znalazła nowych przyjaciół :)



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  96. Uwierz, że w liceum poznasz jeszcze lepszych znajomych! Sama bałam się nowej szkoły, a okazała się o wiele lepsza od gimnazjum. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Ja z początku miałam takie nastawienie jak ty, bo sama kończyłam gimnazjum i nie chciałam się rozstawać z moją klasą. Jednak już się z tym pogodziłam i staram o tym nie myśleć, bo poznałam już osoby z mojej przyszłej klasy :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Zmiany są potrzebne :) Uwierz że ja też smuciłam się tym że nie będę już chodziła z tymi ludźmi do klasy, a jednak nowa szkoła okazała się na prawde dobrym wyborem i szansą do zachowania fajnych wspomnień :)
    Miłych wakacji :))

    ReplyDelete
  99. Zgadzam się. Każdy koniec to początek czegoś super, innego.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. Nie jesteś sama, ja też nie mam teraz kompletnie pomysłów na posty. Gdy siadam i mam zamiar coś napisać czuje pustkę i brak jakichkolwiek pomysłów na napisanie czegoś sensownego, ale wiem że nie tylko ja tak mam . Wierze że z czasem będzie lepiej, a co do tego że gdy coś się kończy, a nowego zaczyna w 100% się z tobą zgadzam.Ja też żegnałam swoją klasę w tym roku, nie było mi łatwo bo wiele ze sobą przeżyliśmy, prawie 9 lat razem to nie jest mało, ale kiedyś musiało do tego dojść i teraz czas poznać nowych ludzi i nowe miejsca :3
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach (poklikałam) :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. Ostatnio też tak mam, tylko mam nadzieję, że to minie jak najszybciej :)) Piękne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  102. Też mam czasem taki kryzys, obyśmy go przezwyciężyły!

    ReplyDelete
  103. mi już został ostatni rok z moimi ludźmi ze szkoły i tak jak Ci pisałam na priv.. no cóż ;(
    trzymaj się moja myszko <3

    pisanepasja.blogspot.com - zapraszam!

    ReplyDelete
  104. Mi też czas leci mega szybko
    16lipca.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Zazdroszczę tylu wyjazdów, ponieważ sama uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca. :)
    Świetne zdjęcia.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Ja staram się za wszelką cenę nie patrzeć ile to już minęło, a ile jeszcze czasu mamy przed sobą. Najważniejsze to jak najlepiej spędzać ten wolny czas i korzystać w pełni z wakacji, póki jesteśmy szczęściarzami i mamy te dwa miesiące wolnego, bo pracując nie zawsze ma się to szczęście :)

    ReplyDelete
  107. Świetne ubrania :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Ciekawie napisane, bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać częściej!

    Zapraszam do mnie na giveway z firmą SheIn! *TUTAJ*

    ReplyDelete
  109. Prześliczne rzeczy! :)
    Zdjęcia piękne ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  110. Ślicznie wyglądasz :) Obserwuję
    mary-and-mint.blogspot.com

    ReplyDelete
  111. Cudowne zdjęcia :) http://wiktoriajamka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  112. mega zdjęcia *.*! nanamiffashion.blogspot.com <---------- zapraszam wszystkich! :DD

    ReplyDelete
  113. śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam Mój blog

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.