NA-KD





Wszystkie rzeczy z fotek są ze strony Na-kd.com . Od jakiegoś czasu szukałam czerwonego kombinezonu i w końcu znalazłam. Jest cudowny! Idealny na lat.
A tego typu garnitury są teraz mega modne! Czerwonego właśnie szukałam. Podobają mi się na maxa, szczególnie z krótkimi spodenkami.
Z moim kodem macie aż 20% zniżki - pooozytywna20pl - na zakupy! Na-kd.com/
Znajdziecie tam mega dużo ciekawych i oryginalnych ciuszków. Warto zajrzeć. :)

Spodenki -  na-kd.com/pl
marynarka-  na-kd.com/pl
Kombinezon -  na-kd.com/pl
Bluzeczka -  na-kd.com/pl
Więcej zdjęć na moim instagramie!













Related Articles

40 komentarze:

  1. Cudowne rzeczy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne ubrania :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne stylizacje ;)

    ReplyDelete
  4. Prześliczne stylizacje najbardziej podoba mi się komplecik różowo-biały a potem kombinezon czerwony <3

    Zapraszam na nasz BLOG
    INSTAGRAM
    FACEBOOK

    ReplyDelete
  5. komplecik podoba mi się najbardziej! :)

    ReplyDelete
  6. Wszystkie stylizacje bardzo trafione. Jestem zdecydowanie na tak :)

    ReplyDelete
  7. Piękny jest ten kombinezon i ta koszulka w paski, po prostu sztos! Zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Anonymous18 June, 2018

    Ten kombinezon jest swietny!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne rzeczy, podoba mi się to złote światło na zdjęciach! :D
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  10. Kombinezon wygląda świetnie :) Pasuje Ci taki kolor.
    Pozdrawiam!
    My blog

    ReplyDelete
  11. Ten garnitur z szortami jest świeeetny! Wyglądasz w nim mega :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    ReplyDelete
  12. W czerwonym zdecydowanie Ci do twarzy :) wspaniale wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne stylizacje !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. piekne stylizacje !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz. Bardzo podoba mi się taka bluzeczka :)

    ReplyDelete
  16. Garnitur jest przeboski i pięknie Ci w nim :)

    ReplyDelete
  17. Czerwony kombinezon jest ekstra! :)
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  18. Na każdym zdjęciu wyglądasz znakomicie :) najlepiej jest Ci jednak w czerwonym :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl :)

    ReplyDelete
  19. Piękny ten komplecik! <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładnie ci w czerwonym :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  21. Piękna sesja zdjęciowa. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  22. Stylowo i bardzo naturalnie wyglądasz w tym outficie. Od razu widać, że dobrze się czujesz w tych ubraniach. Kolorystyka bardzo mi się podoba. Zdjęcia jak zawsze na wysokim poziomie.

    ReplyDelete
  23. Wszystko mi się podoba!

    ReplyDelete
  24. Świetne stylizacje! Keep It Up Gurl ;=

    ReplyDelete
  25. Świetny kombinezon i koszulka w paski i w ogóle zdjęcia :) Super blog!

    ReplyDelete
  26. Oversajzowy żakiet już lecę kupić!
    Całuski, buziaczki, zapraszam serdecznie na mój najnowszy blog modowy!

    ReplyDelete
  27. Kombinezon wymiata! Ja chce taki! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też się w nim zakochałam, ale przypomniało mi się, że trzeba wyglądać jak ona, a nie ja :D

      Delete
  28. piękne stylizacje ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ekstra artykuł :) Jeden spośród lepszych, masz dryg do pisania

    ReplyDelete
  30. bardzo lubię tę markę

    ReplyDelete
  31. Przyznam że ja bym nie włożyła takiego garnituru,zbyt odważny i inny styl, ale Tobie bardzo pasuje :) i nadaje charakteru

    ReplyDelete
  32. Czerwony kombinezon czadowy :)

    ReplyDelete
  33. Bardzo mi się podobają takie kombinezony, są idealne na każdą okazję. Nic więcej ci nie potrzeba

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.