Czerwone paski / Różowa sukienka hiszpanka



Ostatnio było ponad 15 stopni! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszyłam, uśmiech nawet nie schodził mi z twarzy. Gdy jest tak ciepło, świeci słońce wszystko jest jakieś lepsze i chce się żyć. Myślałam, że już tak zostanie i w końcu będę mogła chodzić w płaszczyku, a nie jakiejś ciężkiej zimowej kurtce. Niestety mrozy i śnieg wracają, a ja myślami jestem już na wakacjach...
Nawet ubrania, które ostatnio zamawiałam wybierałam kierując się wakacjami czy wiosną.
Bluzeczka, którą możecie zobaczyć na zdjęciach jest idealne właśnie na wiosnę. Polubiłam paski i czarwony, także dla mnie jest idealna. A to małe serduszko dodaje jej tylko uroku!
Takiej sukienki szukałam od jakiegoś czasu i w końcu znalazłam. Właśnie takie lubię nosić najbardziej latem, kolejna do kolekcji. Przyda się zdecydowanie w tym roku, bo w wakacje wybieram się w pewne cieplutkie miejsce. Już się nie mogę doczekać! A jak u Was? Też nie możecie doczekać się aż w końcu codziennie będzie po 15-20 stopni?



+ wybrałam kilka fajnych rzeczy ze strony romwe, możecie przy okazji kliknąć w linki! :)

KLIK1 // KLIK // KLIIIK // KLIK //KLIK //KLIK //












Related Articles

16 komentarze:

  1. Fajne fotki pozi :)

    ReplyDelete
  2. Ja w Belgii miałam 17 stopni a teraz też zimno brrrr.
    Prześliczna ta bluzka z falbanką <3

    ReplyDelete
  3. Przepiękna sukienka <3

    ReplyDelete
  4. Ta hiszpanka jest śliczna !
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam: Mój Blog

    ReplyDelete
  5. Jakie świetne rzeczy! Buziaki <3

    ReplyDelete
  6. Też bardzo się cieszyłam tą pogodą :D Ślicznie wyglądasz!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uroczo wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdjęcia :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mega podobają mi się Twoje włosy! Jesteś przepiękna! :*

    http://klaudencja.blogspot.com/
    Zapraszam do obserwowania! <3

    ReplyDelete
  10. W pasiastej bluzeczce wyglądasz przepięknie :)

    ReplyDelete
  11. Hiszpanka najlepsza mimo ze różowy to zdecydowanie nie mój kolor :)


    www.strong-power.pl

    ReplyDelete
  12. śliczna koszulka!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna sukienka! Mam nadzieję, że wiosna zawita do nas lada dzień, mam serdecznie dość śniegu i mrozów :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    ReplyDelete
  14. Prześlicznie wyglądasz :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete
  15. Śliczna ta bluzeczka!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.