Pomysły na prezenty dla bliskich - Prezent personalizowany



 Pamiętam jak kiedyś zrobiłam wpis na blogu o pomysłach na prezenty. Cieszył się dużą oglądalnością a pytań na moim instagramie wciąż przybywa odnośnie nowych pomysłów co podarować bliskim. Właśnie dziś pokaże Wam moje trzy propozycje. Pewnie większość z Was słyszała o personalizowanych prezentach na przeróżne okazje. Dla mnie jest to coś naprawdę ekstra, dlatego że najdrobniejsza rzecz może być czymś wyjątkowym.
Kalendarz/plener - Dla niektórych niezbędna rzecz, bo bez tego nic sobie nie zaplanują. Z jakimś ciekawym cytatem na okładce, naszym nazwiskiem i już prezentuje się o wiele lepiej! Sama bym się cieszyła z takiego prezentu.

Kolejna rzeczy to kubek. Jednak znów nie taki zwykły kubek bo nie dość, że ten, który wybrałam prezentuje się świetnie to jeszcze napis dodaje mu oryginalności. Swoją drogą - zbliżają się walentynki, macie już coś dla swojej drugiej połówki?

Album na zdjęcia - chyba zdecydowanie mój ulubiony pomysł na prezent. Dzięki temu, że w środku ma on puste kartki, czarne możemy wklejać zdjęcia jak tylko chcemy. Jak dla mnie to idealne rozwiązanie bo nie zbyt lubię zwykłe albumy po prostu z wkładanymi zdjęciami. W dodatku super będą się też prezentować tam zdjęcia z instaxa, pocztówki z rożnych wyjazdów. Możemy wykazać się tam kreatywnością i w różny sposób dekorować strony.
Jednak nie musimy komuś dawać go wypełnionego, pusty również będzie fajnym prezentem, zwłaszcza gdy dajemy go kreatywnej osobie albo chociażby komuś kto uwielbia robić fotki.

Wszystkie te prezenty i inne ciekawe gadżety znajdziecie na stronie crazyshop.pl. Może sprawdzi się u Was ta strona na jakieś urodziny, imieniny, rocznice i inne ciekawe uroczystości i święta! :)

Linki do produktów: ALBUM       KUBEK      PLENER

 NA KOD ''pooozytywna'' macie 10% zniżki na zakupy! ooozytywna























Related Articles

10 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    ReplyDelete
  2. Super pomysł!:)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne i bardzo oryginalne pomysły :)

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły, bardzo spodobał mi się ten planer :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/

    ReplyDelete
  5. Super te zdjęcia! Ty to masz wyczucie estetyki <3
    Mój blog <3
    Mój instagram<3

    ReplyDelete
  6. Fajny pomysł i jest bardzo ciekawy, a dodatkowo bym dołączyła coś ekstremalnego :D

    ReplyDelete
  7. Bardzo ciekawe pomysły :) Mogę jeszcze dorzucić od siebie koszulki ze spersonalizowanym nadrukiem - moim zdaniem to świetny prezent :)

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia i bardzo praktyczny post. Wiele osób nie ma pojęcia co kupić swoim bliskim. Szczególnie ci, którzy nie mają sprecyzowanych zainteresowań, są problematycznymi osobami do obdarowania :)

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.