7 urodziny marki ANSWEAR!



Nie wierzę jak ten czas szybko leci! Markę Answear znam już od dłuższego czasu i często robię tam zakupy. Uwielbiam to, że paczki przychodzą do mnie w tak szybkim tempie, a produkty są takiej wysokiej jakości. W dodatku tyle ciekawych marek na jednej stronie - dzięki temu składam zamówienie na jednej stronie i wszystko przychodzi w jednej paczce, jednego dnia, bez zbędnego czekania oraz składania zamówień na kilku różnych stronach. Nie pomyślałabym, że to już aż 7 lat!
Jestem w szoku, dlatego od razu jak się o tym dowiedziałam, stwierdziłam, że muszę zerknąć na stronę answear.com. 
Wiecie, że firma zorganizowała z okazji swoich siódmych urodzin wiele rabatów oraz super konkursów, w którym do wygrania są zestawy ubrań ulubionych marek takich jak:

Love Moschino, DKNY, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Desigual, Diesel, Adidas Originals o wartości ok. 1tys zł. Prawda, że super? 

Ja jestem w mega szoku i chyba sama wezmę udział w konkursie. Więcej na ten temat dowiecie się tutaj: urodziny7.answear.com/konkurs.php oraz http://urodziny7.answear.com

Ostatnio przyszło moje zamówienie właśnie z tej strony. Tym razem postawiłam na trochę zakupy wiosenne, dlatego, że zamawiają bluzę kierowałam się tym, że niebawem zrobi się ciepło i nie będą potrzebne już zimowe kurtki, a bluza na początek wiosny sprawdzi się idealnie. Zwykła prosta bluza z nadrukiem. Uwielbiam takie wygodne rozwiązania. 
A drugą rzeczą którą zamówiłam jest zwykła biała bluzka na długi rękaw z nadrukiem. Również mega wygodne rozwiązanie na wiosnę, do tego skórzana kurtka i outfit gotowy. 
Jak Wam się podobają wybrane przeze mnie rzeczy? Skorzystacie z rabatów Answear i będziecie razem z nami świętować 7 urodziny?!





Related Articles

18 komentarze:

  1. Super stylizacje, spodnie bardzo podobają się dla mnie.

    ReplyDelete
  2. Te zdjęcia są takie na maxa naturalne! Bardzo mi się podobają :) Słodko wyszłaś, szczególnie na tych z uśmiechem! ;*

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia mega klimatyczne :)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :) Bluza bardzo mi się podoba, a białą bluzeczkę sama bym sobie chętnie kupiła ;) Pozdrawiam :)
    www.kobiece-inspiracje.com

    ReplyDelete
  5. Przepiękne zdjęcia Weronika! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dziewczyno jesteś śliczna! Zdjecia juz wgl mega. Jakiej lustrzanki używasz? Sama zastanawiam sie nad zakupem.

    ReplyDelete
  7. wyglądasz zjawiskowo ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  8. przepiękne zdjęcia, cudownie wyglądasz! bardzo podobają mi się fotki na balkonie i nad morzem <3

    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładne zdjęcia ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    ReplyDelete
  10. Super zdjecia :D
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja nigdy nie robiłam zakupów na tej stronce, ale dużo o niej słyszałam :)
    Zdjęcia są prześliczne, szczególnie te na łóżku urocze ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia utrzymane w świetnym klimacie, a sama świetnie wyglądasz na takim tle!
    Bluzka z Guessa jest cudowna i te zdjęcia wewnątrz pomieszczenia prezentują się super, ściskam!

    https://stylowka4u.blogspot.com/2018/02/44-you-need-to-be-cold-to-be-queen.html

    ReplyDelete
  13. Ja nigdy nie byłam przekonana do ciuchów tej marki. Wychodzi na to, że niesłusznie :)

    ReplyDelete
  14. Piękne foty-piękna Ty.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.