Jesień


Przyszła jesień i już możemy ją zauważyć.. Nie wiem jak Was, ale mnie dopadło jesienne przeziębienie..Na szczęście przygotowałam trochę zdjęć na zapas, więc nie zostawię Was bez niczego :) Dzisiejsza stylizacja będzie bardzo jesienna. Ostatnio podobają mi się koszule przewiązane w pasie. Do tego buty bilu.pl/ na słupku w szarym kolorze. Jak dla mnie całość wygląda ładnie. Ciekawe tylko czy uda mi się stylizacje ubrać w najbliższym czasie, bo zaczęło się robić tak zimno, że zaczynam wątpić. Nie wytrzymam w skórzanej kurtce przy takich temperaturach..
Chciałabym Was zachęcić do dodania mnie na snapie (pooozytywnaa) i wejściu na mój instagram: klik, bo tam dużo szybciej publikuje zdjęcia z sesji czy informuje o nowych wpisach :)
Buty - brilu.pl/
Spodnie - bershka 
Torebka - Bershka
Koszula - lumpeks
Kurtka - Sinsay
Koszulka - reserved

















Related Articles

24 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje włosy Kochana!

    ReplyDelete
  2. przepiękna stylizacja! świetne ujęcia!


    trochę mnie

    ReplyDelete
  3. Uroki jesieni, zdrowiej tak w ogóle by nie leżeć w łóżku, choć taka pogoda to tylko w domu i pod kołdrą leżeć. Pozdrawiam i zdrowiej szybko.

    ReplyDelete
  4. piękne zdjęcia ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia, podoba mi się ich klimat, taki właśnie jesienny. ♥
    Mnie też właśnie złapało przeziębienie. Zdrówka tam! ;*

    ReplyDelete
  6. Śliczna stylizacja. Widać ten jesienny klimat ;) Pozdrawiam i zdrowiej <3

    ReplyDelete
  7. Świetna jesienna stylizacja, buźka! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podobają mi się buty :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładnie *.*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! Outfit bardzo mi się podoba, to przewiązanie w pasie koszuli to świetny pomysł :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  11. Przecudnie wyglądasz! Obserwuję <3

    ReplyDelete
  12. stylizacja cudowna jak zawsze :) świetne miejsce na zdjęcia :) SUPER

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    ReplyDelete
  13. super stylizacja, fajnie to razem wygląda i pasuje ci!

    BLOG

    ReplyDelete
  14. czuć jesień w twojej stylizacji <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ReplyDelete
  15. Oooj ja już zdążyłam zachorować i wyzdrowieć :) U mnie też są tak niskie temperatury, że chodzę w bardzo ciepłej kurtce i szaliku spoza którego mnie prawie nie widać.
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja i mam nadzieję, że zdążysz ubrać jeszcze podobny ootd tą jesienią. Dużo zdrówka! <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia! <3

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. super outfit!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mnie też dopadło jesienne przeziębienie, ale powoli z niego wychodzę. Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    ReplyDelete
  19. Jeden z moich ulubionych blogów :D

    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczna jesteś 😍


    www.amodsa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.