Wiosno przyjdź!



Znacie to uczucie, gdy wszystko idzie nie tak jak byście chcieli? Czujecie się beznadziejnie, bezradnie i nic nie pomaga? Wydaje mi się, że jest to spowodowane pogodą. Nic mi się nie chce, ale nie jest to takie typowe lenistwo. Absolutny brak chęci do czegokolwiek. Nie mogę się doczekać aż przyjdzie wiosna. Wtedy wszystko budzi się do życia, inne samopoczucie, otoczenie wydaje się być inni. I my jesteśmy lepsi.
Zdecydowanie wolę ciepłe pory roku. Cieszę się, że większość zimy mamy już za sobą.
Dużo więcej pomysłów, inspiracji jest właśnie wiosną. Z czego bardzo się cieszę, bo ładna pogoda tylko motywuje do napisania posta czy wyjścia i zrobienia zdjęć.
Przy okazji nie muszę marznąć. Wracając do zimy - gdy jeszcze był śnieg wykonałam zdjęcia w sukience, ale nie miałam okazji ich tutaj pokazać. Myślę, że to ostatnie ze śniegiem jakie zobaczycie w najbliższym czasie. :) Sukienka pochodzi ze sklepu talya.pl. Kolejny sklep z pięknymi sukienkami, który mogę Wam polecić.
Zdjęcia w sweterku zrobiłam w bardzo słoneczny weekend. Dużo większą przyjemność miałam przy robieniu zdjęć w taką piękną pogodę i jestem z nich bardziej zadowolona.

Sweterek - KLIK
Sukienka -http://talya.pl




















Related Articles

47 komentarze:

  1. Ah nie wiem co piękniejsze -pierwszy outfit, sukienka czy Ty! :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  2. ojej, wyobrażam sobie jak zmarzłaś na tej sesji z sukienką :o
    Co to posta- jest świetny! Uwielbiam wiosnę i chęć do czegokolwiek tym bardziej że ostatnio ją straciłam..
    Zdjęcia cudowne jak zawsze, pozdrawiam cieplutko xo :)

    ReplyDelete
  3. O tak zdecydowanie nic nie idzie po mojej myśli in totalnie nic mi się nie chce :) Zaszywam sie pod kołdrą i oglądam seriale :)
    Ten nowy wygląd jest cudowny ;) Zdjęcia też mega i nie wiem jak możesz robić takie piękne zdjęcia i wygladać na nich dobrze przy -10 stopiach i to w samej sukience :)

    Pozdrawiam ciepło ;*
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. te drugie zdjęcia baardzo przypadły mi do gustu! też oglądam się za wiosną - ale głównie dlatego, że chcę wreszcie zrzucić grube kurtki i zacząć bawić się w ciepłe bluzy, futerka i ramoneski :)

    skydancing.pl

    ReplyDelete
  5. Sukienka jest przecudowne! Podoba mi się też sweterek- idealny do codziennych stylizacji. Tez czekam już na wiosnę ;)

    ReplyDelete
  6. Też tak bardzo pragnę by przyszła już wiosna, może to doda nieco energii i pozytywizmu :D
    Sukienka, buty i sweter skradły moje serce!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    ReplyDelete
  7. Na tobie każda sukienka wygląda przepięknie ;)
    A jeżeli chodzi o pogodę, to mam zupełnie to samo. Gdy jest pięknie to i humor jest, a gdy jest deszczowo tak jak u mnie dzisiaj to i ja czuję się źle. Tylko trzeba pamiętać o tym, żeby tak ta pogoda na nas nie wpływala bo chcąc nie chcąc, blog sam sie nie będzie prowadził!
    A zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczna zarówno pierwsza stylizacja, jak i ta druga. Ale nie mogę sobie wyobrazić jak mogłaś wytrzymać w takiej sukience na takim ziąbie, brr..aż na samą myśl mi zimno :D:*

    ReplyDelete
  9. Obie stylizacje śliczne. Chcę już wiosny :)

    ReplyDelete
  10. Prześliczne zdjęcia! Sukienka jest nisamowita <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Także jestem zwolenniczką cieplejszych pór roku :). Świetne zdjęcia i stylizacje. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  12. Cudowna sukienka - prosta, a jednak subtelna! Śliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Piękne stylizacje i udane zdjęcia do tego Ty masz bardzo wyjątkową urodę będę Cię odwiedzać :)
    zapraszam do siebie http://www.polakreatywnie.pl/Blog/

    ReplyDelete
  14. też chcę już wiosnę :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zakochałam się w pierwszych zdjęciach! Cuuudowne ! Wygladasz pieknie:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  16. Pierwsze zdjęcia cudowne! Też już chcę wiosnę, wtedy "budzę się" do życia. Zima to dla mnie męczarnia...

    patiadamczewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczna sukienka! :)
    Zapraszam do mnie :) http://lovipauli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ja też mam nadzieje, ze to już ostatnie na dłuuugie miesiące zdjecia ze śniegiem. Ile ty musisz mieć w sobie siły aby wyjść na zdjęcia tak lekko ubranym, kiedy dla mnie nawet kurtka zimowa to za mało

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. ale ladne zdjecia!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia ❤
    I piękna Ty :)

    ReplyDelete
  21. Ja również już nie mogę się doczekać wiosny. Piękna pogoda chyba wszystkich motywuje do działania :) Ale podobno ma w tym tygodniu być coraz cieplej ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  22. Ja nie mam chyba jakiś specjalnych wymagań co do pogody. Cieszy mnie wiosna, jak i inne pory roku, każda ma w sobie coś wyjątkowego.
    Świetne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia! Mi też jakoś brak chęci do czegokolwiek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Też już tęsknię za wiosną. Przecudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Jaka cudowna sukienka! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete
  26. Aż mi się zimno robi jak patrze na te zdjęcia w sukience, ale wyszły cudnie! Mam nadzieję, że wiosna nadejdzie już niebawem :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    ReplyDelete
  27. Jakie przepiękne kreacje, mam nadzieję, że w końcu zrobi się cieplej i będzie można nosić takie fajne stylizacje częściej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Sukienka boska :D Podziwiam, że wytrzymałaś tak ubrana na śniegu :O

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    ReplyDelete
  29. Ale pięknie<3
    Wygladasz przeslicznie :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. U mnie zupełnie to samo, zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku. I jak to dobrze, że już nie trzeba marznąć na dworze. :) Śliczne stylizacje, super sukienka! :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Prxzepiekne stylizacje, pierwszy outfit mega, wymiatasz:)<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  32. Wiosna zawsze przynosi nowe rozwiązania.♥ Cudowna sukienka, szacun, że w niej wytrzymałaś, ale efekt jest suuuuper

    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  33. pięknie wyglądasz<3

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia 😊 ja również mam nadzieję na lepszą pogodę!

    U mnie nowy post!
    Zapraszam: http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Sukienka jest genialna! Ślicznie Ci w niej :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Nie wiem co w tej wiośnie jest niezwykłego, że aż tak zmienia człowiek i pozytywnie na nas wpływa, ale to dobrze. Nie mogę się doczekać aż zawita u nas na stałe <3
    Świetne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Sukienka bardzo, ale to bardzo do Ciebie pasuje :) Pewnie musiało byc troszkę zimno. :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Piękne wyglądasz, świetna sukienka :) Białe spodnie od zawsze kojarzyły mi się z wiosną, więc to już !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Świetnie wyglądasz, super sweterek i sukienka! :)
    Nie mogę doczekac się już tych ciepłych dni, dzisiaj był właśnie taki dzień i czekam na więcej :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  40. obserwuje bo blog najlepszy❤️❤️
    http://pomyslowykacik.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ta czarna sukieneczka jest śliczna. :) Miałam taką kiedyś, niestety troszkę się zniszczyła od używania i prania. Teraz takie ciuszki oddaję do pralni. Wrocław wydawał mi się zawsze drogim miejscem ale można trafić perełki. Swoją drogą, nie zmarzłaś tak ubrana w taką pogodę? :-P

    ReplyDelete
  42. Wyglądasz cudownie <3 ;)

    Mój blog: wikka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.