Moro


Ostatnio będąc na zakupach praktycznie wszędzie widziałam motyw moro. Pod każdą postacią. Wcześniej nic takiego mi się nie podobało. Spodnie czy bluzy nie wchodziły w grę. Jednak kurtka przypadła mi do gustu. Długo szukałam takiej, która spodoba mi się w 100%.   Takie cudeńko znalazłam w sin-say. Jest w sam raz na wiosnę, z czego bardzo się cieszę. Nie za ciepła, a nigdy nie wiadomo z tą ''wiosenną pogodą''.
Prążkowana koszulka również pochodzi ze sklepu sin-say. Długo jej szukałam, ale nigdzie nie mogłam znaleźć w moim rozmiarze.



























Related Articles

50 komentarze:

  1. Mimo, iż sama nie nosze moro, bo to kompeltnie nie mój styl-Tobie pasuje :D Podoba mi się akcent jasnych butów :D Dodatkowo masz piękne włosy co dodaje uroku całej stylizacji :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo lubię moro! Najbardziej podoba mi się na spodniach, ale kurtki czy katany również są super :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia i wspaniały blog ❤

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    Wpadnij na mojego bloga :) https://pattkablog.blogspot.com/2017/03/nowy-poczatek.html

    ReplyDelete
  5. świeetna ta kurteczka :) marzy mi się taka od zawsze, ale mój chłopak nie przepada za moro, no to się ograniczam :P

    ReplyDelete
  6. Ja mam kurtkę moro :) Podobną trochę do twojej ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mnie bardzo podobają się spodnie moro :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładna kurtka! Mi też przypadł do gustu motyw moro, choć podobnie jak ty - zależy na jakiej części ubrania ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam moro! Świetnie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia! Taka kurtka to naprawdę dobra rzecz w szafie, może łatwo nadać charakteru prostej stylizacji. Cudownie wyglądasz!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Śliczna kurtka!
    Masz piękny uśmiech! Już nie mogę się doczekać, kiedy ja będę mogłą tak wyszczerzyć swoje ząbki! (niedługo zakładam aparat na zęby, haha)

    ReplyDelete
  12. Piękna kurteczka i śliczne masz włosy :) Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jejku zakochałam się w tych pięknych zdjęciach!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękna zdjęcia ! ;) A kurteczka przypadłą mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  15. Ślicznie się prezentujesz! Cała stylizacja zasługuje na duży +.
    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ślicznie wyglądasz :) Ja mam spodnie moro i bardzo je lubie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  17. Ślicznie wyglądasz :) Ja mam spodnie moro i bardzo je lubie :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  18. Stylizacja świetna! A jakość zdjęć... Powalająca :) Jestem zachwycona

    http://lifebysusanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Nie przepadam za moro, ale ta kurtka jest świetna

    Nasz blog *KLIK*


    ReplyDelete
  20. Aaa śliczne okularki! Podpowiedz mi ich model !

    Tak standardowo, zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  21. Świetny look ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. nowy wygląd bloga to życie. jest mega
    ii może to zabrzmi dziwnie ale jak czytam Twój tekst to mam w głowie też Twój głos, tak się ciebie osłuchałam na jessmilii hahhaa

    ReplyDelete
  23. wyglądasz pięknie jak zawsze;))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jak ładnie *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjęcia 💪💜

    Zapraszam:
    http://welcome-mk.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ciuchy moro są super! Moja siostra ostatnio kupiła taką piękną koszule w hm właśnie w tym wzorze :) super zdjęcia :)
    kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo pasuje ci moro, ja je bardzo lubię. Świetne zdjęcia <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mi też do niedawna w ogóle nie podobał się motyw moro, lecz przekonałam się do niego :). Ładna kurteczka i świetne zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    ReplyDelete
  29. Ja nie wiem czy do Ciebie to musi pasować każdy wzór i kolor?! No cudowna po raz kolejny <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja przepadam za moro, na wiosnę planuję zakup kilku rzeczy z tym motywem :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    ReplyDelete
  31. Moro coraz bardziej mi sie podoba :)Świetnie wyglądasz!
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  32. Lubię motyw moro :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładne zdjęcia! Ja uwielbiam moro, jednak sama niekoniecznie dobrze w nim wyglądam :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Świetna kurteczka, bardzo ładnie jest Ci w niej :)

    ReplyDelete
  35. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. fajna kurteczka moro, lubię taki styl :)
    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Wyglądasz genialnie! Mega podoba mi się moro :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Jakoś nie przepadam za moro, ale ta kurtka jest naprawdę piękna. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. świetnie wyglądasz ;) kurteczka cudowna;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  40. Bardzo lubię klimat twoich zdjęć :) Kurteczka ładna !

    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Te włosy ♥ Awww... Śliczne zdjęcia! :3
    Zapraszam do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    ReplyDelete
  42. Powiem Ci szczerze, że bez uśmiechu na twarzy wyglądasz jak nie ty! Jakoś zawsze pamiętam Cię jako dziewczynę z szerokim, naturalnym uśmiechem i jesteś jedną z tych osób, które jakby urodziły się uśmiechnięte! A kurtka naprawdę fajna, jednak ja nie widzę samej siebie w moro.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.