Fish skateboards






Połowa wakacji już za nami. Nawet nie wiem kiedy to tak szybko minęło. Pewnie zanim się obejrzymy trzeba będzie wracać do szkoły. Teraz trzeba już w ogóle korzystać z wolnego czasu. Chociaż pogoda nie zbyt dopisuje. Nie wiem jak wasze wakacje, ale moje mijają mi bardzo miło. Mam nadzieję, że zostanie tak już do końca albo będzie nawet lepiej.
Ostatnio dodawałam post, w którym pisałam, że byłam w Warszawie. Miałam przyjemność zobaczenia pierwszej kolekcji ubrań od Fish Skateboards. Dwie bluzy i koszulka zostały moją własnością i dziś chciałabym pokazać Wam jakie zdjęcia udało mi się w nich zrobić. Mam nadzieję, że Wam również się spodobają.

zdjęcia - KLIK


























Related Articles

53 komentarze:

  1. Mi też wakacje mijają strasznie szybko. Świetne zdjęcia! ;)
    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Moje wakacje również mijają w bardzo pozytywnym nastroju, ale mam głęboką nadzieję że będę miała okazję porobić wiele więcej ciekawych rzeczy :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  3. Kolekcja ubran jest boska :) Mega zdjecia xoxo

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Jaki piękny ten zestaw. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. swietne zdjecia:D to ostatnie meega:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cudowne wakacje. Mi wakacje lecą bardzo szybko i intensywnie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia !
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fiszki są genialne! :D Cudne zdjęcia Kochana, śliczny uśmiech!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne zdjęcia, bardzo chciałabym nauczyć sie jeździć na fishce :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fiszki to fajna sprawa. Jednakże ja, nie posiadam takowego przedmiotu, gdyż wydaję mi się, że kiedy kupię fishboard pojeżdżę parę razy i mi się to znudzi. Śliczne zdjęcia. Masz świetne włosy!

    ALL PASTEL WORLD ♦ written by Natally

    ReplyDelete
  12. W sumie jakiś czas temu chciałam sobie kupić fiszkę, ale mam zwykłą deskę i waveboard wiec pomyslalam, ze nie potrzebuję kolejnej :)

    www.weronikajankowska.pl/

    ReplyDelete
  13. Chciałabym się nauczyć jeździ :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale cudowne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super post, świetny pomysł na zrobienie zdjęć z deską!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mi wakacje też mijają miło :). Świetne zdjęcia ;).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia!!! Ładny kolor fiszki.
    http://jujcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bluza jest świetna! Szkoda, że wakacje mijają tak szybko, żeby rok szkolny tak zleciał. :D

    clemeent.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mi też wakacje bardzo szybko lecą. Staram się je wykorzystywać jak najbardziej aktywnie, abym nie żałowała niczego :) Śliczna fishka. Cudne bluzy i koszulka :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia :) Widać na nich radość... życzę miłej końcówki wakacji ! naszymi-oczyma.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mi tak samo wakacje szybko zleciały, choć moje wakacje, to nie wakacje, tyle robię że głowa mała, ale przynajmniej korzystam! :) Bardzo mi się podoba ta bluza! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    ReplyDelete
  22. Świetne ubrania i zdjęcia! <3

    modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja i fiszka :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia, moje wakacje akurat mijają mi niezmiernie szybkim tempem.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  25. Cudowne zdjęcia, stylizacja zupełnie w moim guście ♥
    Pozdrawiam cieplutko, udanych wakacji :*

    [MÓJ BLOG]

    ReplyDelete
  26. Ubrania prezentują się swietnie, masz cudowny uśmiech :3 moj blog

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia! Bluza z tej firmy jest piękna *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetną masz tą fiszke z nazwą ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mi też wakacje okropnie szybko mijają, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia! Zawsze chciałam mieć fiszkę, może w końcu sobie kupię, haha :D ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Te wakacje mijają mi w ekspresowym tempie, świetna fiszka :) /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    ReplyDelete
  32. uwielbiam zdjęcia z takim światłem

    ReplyDelete
  33. Świetna sesja !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jaką farbą farbujesz włosy? :D

    ReplyDelete
  35. Mega zdjęcia! *_*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  36. Bardzo ale to bardzo ładne zdjęcia. Zrobione w świetnym momencie, przypuszczam że popołudniem :) Fotograf jak i modelka mają skilla :) Wakacje lecą jak woda przez palce, jeszcze niedawno odbierałem świadectwo a teraz trzyma się mnie temat back to school. paranoja nieprawdaż? no nic. Pozdrawiam serdecznie. https://waszcziblog.wordpress.com/

    ReplyDelete
  37. Zdjęcia są super ! i ogólnie blog cudny

    ReplyDelete
  38. Świetna stylówa :) Bardzo podobają mi się takie luźne outfity, bo są wygodne i nieźle wyglądają ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ubrania są świetne! Fiszki mają w sobie ten urok, że nawet, gdy ktoś na nich nie jeździ to się w nich zakochuje i nabiera ochoty, by jedną z nich posiadac :D


    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetny look <3
    maiclovv.com

    ReplyDelete
  41. Ubrania przepiękne, zwłaszcza ta szara bluza *-*
    Też mam fiszkę, też jeżdżę, niesamowite uczucie :D
    Pozdrawiam

    Szalona Perfekcjonistka

    ReplyDelete
  42. Świetne zdjęcia, fajna, luźna stylówa :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.