Prawa autorskie




Dosyć często się teraz o tym mówi. A to dlatego, że coraz częściej wiele osób przywłaszcza sobie cudze zdjęcia, napisany tekst itd. Niektórym  może się wydawać, że to nic takiego. Jednak z punktu widzenia osoby, której zostało zabrane zdjęcie, tekst lub coś jeszcze innego jest naprawdę przykre. My się nad czymś napracujemy a ktoś po prostu sobie przywłaszczy i tyle.
Spotkałam się z taką bezczelnością już wiele razy. Przy czym takie osoby najczęściej mnie blokują.
Chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo!
Po co pracować samodzielnie na swój sukces? Dlaczego po prostu nie skopiować i mieć gotowe?
Sama nie potrafiłabym zrobić czegoś takiego innym. Moim zdaniem jest to zwykła kradzież.
Nie rozumiem dlaczego w tych czasach nikt nie potrafi szanować cudzej pracy... Przecież druga osoba  wkładać w to serce, poświęca na to tyle czasu..
Dostałam już dużo wiadomości o treści: '' Czy ta dziewczyna ma twoje zdjęcia?! '' I takie podobne.
Nie ważne czy jest to blog,facebook, ask, instagram. Naprawdę widzę swoje zdjęcia bardzo często na innych profilach. Kiedyś jeszcze je podpisywałam,jednak często i tak je zamazują. W takim razie jest to zbędne.
Wczoraj, kiedy przeglądałam sobie wasze blogi, komentowałam posty a nawet kilka blogów zaobserwowałam. Natknęłam się na pewien post - co się okazało, że jest skopiowany z mojego bloga.
Po prostu jest to zabawne. No cóż.. osoby te nie wiedzą, że jest to pewien rodzaj przestępstwa bądź są po prostu tępi.:)
Ja kiedy zapracuje na coś sama czuję satysfakcję, jestem spełniona, więc  naprawdę nie mogę zrozumieć takich osób.

____
Na zdjęciach nie zwracajcie uwagi na moje kolano, mały wypadek. XD

Moje buty - retrokicks.pl
Muszę wam polecić tą stronę. Długo zastanawiałam się nad dobrą stroną z butami i muszę przyznać, że ta jest naprawdę świetna. Dobry kontakt, szybka wysyłka, w dodatku przystępne ceny. Myślę, że jeszcze nie raz zrobię tam zakupy.:)
Sukienka - KLIKNIJ
kurtka - KLIKNIJ



















Related Articles

86 komentarze:

  1. fakt, najgorsze jest jak ktoś nie szanuje Twojej pracy a jedyne co potrafi zrobić to użyć przycisków "kopiuj", "wklej" jest to na prawde żenujące. myśle ze w jakimś stopniu powinnaś sie cieszyć, ze to co robisz jest tak dobre ze inni postanawiają kopiować, a osoba kopiująca powinna sie wstydzić!

    http://dryclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post! Naprawdę jest to straszne jak ktoś po prostu sobie to przywłaszczy... Miałam kiedys taką sytuację, że koleżanka na instagrama dodała zdjęcie. Druga koleżanka zrobiła screena i wstawiła do siebie. Tak, to dziwne robić aferę koleżance, a jednak :) pozdrawiam ;)
    www.voluooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mega zdjęcia *_* mam nadzieje, ze juz nikt nie skopiuje ci tekstu ani zdj itd.

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. To jest przykre kiedy ktoś prszywłaszcza sobie cudzą pracę.
    Nie dziwię się że Jesteś zdenerwowana, przeceż to Ty pracowałaś nad treścią dużo czasu i robiłaś zdjęcie, a ktoś tylko skopiował i nawet pewnie nie napisał skąd to ma. Beszczelność!
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Masz racje, takie skopiowanie sobie tekstu czy zabranie zdjec to po prostu kradziez i brak szacunku do autora. Ja sie jeszcze zastanawiam, że temu "złodzejowi" nie jest wstyd..

    http://agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jeju... Powinno to być ostro karalne. Istnieją prawa autorskie a dużo ludzi to i tak wykorzystuje. Bardzo dobrze, ze poruszyłaś ten temat. Masz duży zasięg odbiorców i jeśli ktoś to robił, może przestanie. Pięknie wyglądasz. Kolanko do wesela sie zagoi ;*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dobrze, że ja nie jestem popularna, nie wytrzymałabym gdyby ktoś przywłaszczył sobie moją pracę. Przecież to podchodzi pod kodeks prawny! Muszę przyznać, że widziałam wiele bloggerek, które wzięły coś od tych bardziej znanych. Ostatnio natknęłam się na skopiowanie tekstu od Oliwii z bloga Milion i Oliwka...Głupota ludzka nie zna granic. A co do stylizacji, świetne buty! Zaraz lecę ogarnąć ten sklep co poleciłaś :D
    Pozdrawiam :*

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Kradzież zdjęć czy tekstów faktycznie musi być fatalnym uczuciem! Ja na szczęście jeszcze się z tym nie spotkałam i mam nadzieję, że w najbliższym czasie mnie to nie dotknie :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    ReplyDelete
  9. Świetny tekst! Szczera prawda. Bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  10. również uważam takie postępowanie za kradzież! można inspirować się czyimś blogiem, ale takie coś jest już podłe, każda blogerka w każdy post wkłada mase pracy nie można po prostu jej sobie przywłaszczać
    zapraszam do siebie :D
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ludzie po prostu nie myślą co robią :( i piękne zdjęcia :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ładna stylizacja :)
    Post też przydatny. Czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    ReplyDelete
  13. Niestety, wiele ludzi ma gdzieś, że ktoś się napracował. Tak samo z muzyką, bo to częsty problem.
    MAYUM *click*

    ReplyDelete
  14. Weroniko, zgadzam się z każdym słowem, które tutaj napisałaś. Nie rozumiem, jak można tak bezczelnie kopiować!
    Uwielbiam Cię, oczywiście obserwuję Twojego bloga! Zdjęcia cudowne, a wpis bardzo ambitny!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Masz w 100% rację kochana! Niestety nic z tym nie zrobimy. Trzeba jakoś żyć z tymi "złodziejami".
    P.s. śliczne zdjęcia! :*
    Mój blog

    ReplyDelete
  16. Na pewno jest ci zle z tym, że inni kradną coś, w co włożyłaś dużo pracy :/ śliczne zdjęcia :))
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    ReplyDelete
  17. Jak zwykle śliczne zdjęcia. A co do tych ludzi to szkoda marnować mi słów na wyrażanie opini o nich :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ostatnio też bardzo często spotykałam się z różnymi kopiowanymi postami itp. Wchodzę na bloggera, a tam w odstępie dnia 2 takie same posty na 2 różnych blogach. Zgadzam się z Tobą - to chamstwo!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. super kurteczka :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ale ladnie wyszlas na zdjeciach :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Prześliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. mi niestety też 'ukradziono' zdjęcia z posta.. przykre uczucie.
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zdjęcia sa cudowne! Co do posta, zgadzam sie w stu procentach. Teraz trudno o oryginalnosc, komus nie chce sie na cos pracowac wiec woli wykorzystac wysiłek innych...

    Pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Twoje zdjęcia i posty zawsze mi się podobają i z miłą chęcią tutaj zaglądam ! :)

    ReplyDelete
  25. Nigdy nie lubiłam papugowania, ale kopiowanie to już szczyt bezczelności!...
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja już kilka razy znalazłam w sieci mój wpis, który ktoś sobie przywłaszczył i jeszcze nie potrafił się do tego przyznać. ;/ Super outfit!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  27. Wiele razy spotkałam się z kopiarstwem i nie jest to miłe doświadczenie. :/
    Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia i słowa. W zupełności się z Tobą zgadzam.

    zapraszam :)
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetny post!♥ STylizacja rowniez! Tylko... nie bylo CI zimno na gołe nogi? ;p Gdybys nie powiedziala o kolanie wgl bym nie zauważyła!:D Świetne zdjęcia!http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie: http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. nie potrafię zrozumieć toku myślenia takich osób :)

    ReplyDelete
  31. Mądre słowa! Popieram w 100%!
    A zdjęcie prześliczne ;)
    http://szantybanty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. ładne zdjęcia ; )
    fajna stylizacja ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/cud-czyli-czas-ruszyc-dupe.html

    ReplyDelete
  33. Świetna stylizacja ;) Niektórzy po prostu nie zdają sobie sprawy co robią. Okradają kogoś z czyiś własnych przemyśleń ;(
    Pozdrawiam ;*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Też nie rozumiem osób, które zamiast same pomyśleć kopiują wszystko od innych i uznają za swoje. Niektórzy po prostu chyba nie wiedzą co to prawa autorskie i szacunek dla pracy innych -.-. Poza tym to bardzo ładne zdjęcia i nawet nie widać nic na kolanie :D.




    alastelmach.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ale śliczne zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz!
    Takie kopiowanie jest bezsensu, a najgorsze jest, że czasem trudno z tym walczyć, bo podpisy na Twoich zdjęciach mogą być zamazane, a ty możesz zostać po prostu zablokowana :/
    Ja też nie wyobrażam sobie żeby żywcem coś kopiować!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ja niestety również spotkałam się z taką sytuacją, że ktoś kradł moje zdjęcia czy kopiował mój tekst. Jest to naprawdę niemiłe uczucie. Wtedy mam ochotę wyrzucić już na stałe tą osobę z internetu!! Tacy ludzie nawet nie są świadomi jak sobie szkodzą! Przez to w życiu nawet nie będą oryginalni, bo lepiej skopiować kogoś.
    Przecudowne zdjęcia! <3
    Buziaki :*, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  38. To najgorsze gdy ktoś nie szanuje cudzej pracy/własności :/
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetne stylizacja, super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  40. Ludzie którzy kopiują zdjęcia czy też teksty chcą mieć po prostu wszystko nie robiąc nic.
    Superr zdjęcia :*

    ReplyDelete
  41. Zgadzam się z Tobą, teraz w internecie jest wszystko i każdy myśli, że może to sobie przywłaszczyć i wykorzystać na własną korzyść.
    Moim zdaniem, jeśli chce się wykorzystać np. jakiś filmik na wos, czy zdjęcia do własnego projektu, to powinno się skontaktować z autorem, o ile jest to możliwe i zapytać o zgodę ;]
    Fajnie, że poruszyłaś ten temat, bo powinno się mówić o takich rzeczach ;3
    Zdjęcia bardzo ładne, ale to już na tym blogu standard ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  42. ja też zawsze jak pracuję na coś sama to potem mam ogromną satysfakcję z efektów
    xxMadeline

    ReplyDelete
  43. Takich osób nie da się zrozumieć. Ja wolę również zapracować na swój sukces sama,niż kraść coś co ktoś inny na to poświęcił sporo swojego czasu. Na prawdę współczuję takim osobom braku jakiejkolwiek inteligencji.
    Świetne zdjęcia. :)

    My blog - click!

    ReplyDelete
  44. Czyjegoś tekstu nigdy bym nie skopiowała, moze jak cos zacytowała jedno zdanie jako przykład do danego tematu :) Stylizacja jest właśnie taka jakie lubie, śliczne zdjecia :3 moj blog

    ReplyDelete
  45. ale przepiękne zdjęcia. można się zakochać.:) widać, że masz dobry sprzęt i umiesz się ustawić do zdjęc. ♥

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    ReplyDelete
  46. Ludzie (niestety) bardzo często kopiują nasze zdjęcia, treści na blogu, a nawet się pod nas podszywają. Ja już nieraz spotkałam się z sytuacją, że na cudzym blogu widziałam moje zdjęcie (to było chyba zdjęcie jakiejś rośliny, już nawet nie pamiętam), od razu zainterweniowałam. Oczywiście, nie otrzymałam odpowiedzi, a zostałam na dodatek przez tą osobę zablokowana.
    Często na różnych grupach spotykam się też z tym, że jakaś osóbka podszywa się pod bardziej znanego blogera, kopiuje treść (starszej notki, żeby nikt nic nie podejrzał- a to i tak nie działa :D) bloga, zdjęcia i myśli, że uda mu się podszyć. Widziałam kiedyś bloga, gdzie był miks różnych notek z bloga Fiki, Kiki, czy nawet twojego. Ludzie są po prostu zazdrośni i popełniają to przestępstwo- bo po co samemu sobie zapracować na sukces? :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    Mój blog, zapraszam! [klik]

    ReplyDelete
  47. Ale super wyglądasz! Masz rację i to przykre, że ludzie nie mają pomysłu na siebie.
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    ReplyDelete
  48. Jak zwykle śliczne zdjęcia! :D <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  49. Niestety ludziom nie chce się pomyśleć, wykazać swojej kreatywności tylko kopiują :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Super post i piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com 💕

    ReplyDelete
  51. Przynajmniej wiesz, że skoro skopiowała Twój post, to znaczy że był naprawdę dobry :) Takie małe pocieszenie haha, bo mi się nigdy taka sytuacja nie zdarzyła.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    http://carolla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. W dzisiejszych czasach rzadko kto szanuje prawa autorskie ;/. Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja nie rozumie ludzi kopiującej inne, tyle pracy się w je wkłada. A inni bezszczelnie je kopiują
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Nie da się uchronić przed kradzieżą, tego na co tak ciężko pracowaliśmy, bo ludzie i tak znajdą sposób na zagrabienie wszystkiego. Tak jak sama napisałaś, nie warto samemu ciężko pracować na coś, lepiej przypisać sobie czyjąś pracę:) Zapraszam bardzo serdecznie do mnie ! :)

    ReplyDelete
  56. Nie rozumiem ludzi kopiujących pomysły innych, a już zupełnie pracę innych, czyli zdjęcia, tekst i tak dalej.
    Cudowne zdjęcia, masz śliczne włosy <3
    Joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Masz rację, wiele osób teraz "pożycza" sobie cudze dzieła, co jest naprawdę przygnębiające.
    Przepiękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Kolana sa zawsze najgorsze na zdjeciach ;-; a co do tematu posta tez tego nie lubie, pamietam jak jedna slynna askowa pani skopiowala moj caly wyglad z tumblra i miala pelno pochwal a mi bylo po prostu maksymalnie przykro, no ale coz tacy sa ludzie :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  59. Masz rację, bardzo często słyszy się teraz o prawach autorskich, ale wiele osób nie przejmuje się tym i kopiuje zdjęcia, posty, itd.
    Pozdrawiam;)
    Karolina

    ReplyDelete
  60. Hahaha, co zrobiłaś z kolanem? :)
    Niestety, dzisiaj już tak jest, że łatwiej skopiować niż samemu coś wymyślić..



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  61. Tak! Zgadzam się z Tobą w 100%
    Przykre jest to kiedy ktoś nam kradnie zdjęcia, pomysły, a później sam zbija na tym polubienia itp.
    Tacy ludzie powinni się wstydzić za to co robią...
    Czytam Twojego bloga od niedawna i widzę, że jesteś wzorem do naśladowania ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :* (dopiero zaczynam)


    http://domivv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. To prawda że ludzie teraz kopiują bez zgody autora. Im to jest obojętne że my siedzimy godzinami nad postami przeróbką zdjęć. Oni po prostu kopiują i nawet nie pytają się o zgodę. Jak ja już coś poprzyczam to tylko pod zgodą, obojętne czy to zdjęcie text zawszę pisze skąd pochodzi dana rzecz. Za bardzo nie zrozumiałam o co chodziło z tym kolanem ;p
    Pozdrawiam cię kochana :*
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  63. Śliczne zdjęcia,wiem,że może piszę to zbyt często.Ale naprawdę nie spamuję tylko za każdym razem jak widzę twoje zdjęcia to takie wow,ile pracy musisz włożyć aby były takie ładne :) Dlatego nie obrać się,że za każdym razem o nich piszę,bo naprawdę są warte docenienia ;)
    A co do postu to też jego tematyka mi się spodobała :)

    ~~~~*~~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    ReplyDelete
  64. Kopjowanie cudzych treści, zdjęć itp. jest według żenujące. Ty się musisz długo napracować, a inni ukradną twoje starania w kilka sekund i gotowe...

    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  65. Idealna jak zawsze <3
    Post bardzo mądry!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. To przykre, że są osoby, które nie potrafią uszanować czyjejś pracy i po prostu wszystko kopiują. Co do używania swoich zdjęć... miałam taki przypadek, że podszywała się pode mnie pewna osoba, żeby było ciekawiej było to konto na facebooku w języku bodajże rumuńskim. Do teraz nie wiem, jak taka osoba mnie znalazła....


    http://mikijiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Rzeczywiście, wiele osób nie docenia tego, że ktoś się nad czymś napracuje, tylko beszczelnie to kopiuje myśląc, że nic się nie stanie, a autor danego tekstu lub zdjęcia przymknie na to oko...
    Zdjęcia są cudowne ;* Uwielbiam Twój blog, dajesz mi wielką inspirację, a zarazem motywację ♥
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  68. Rozumiem, aby czerpać inspirację z czyjegoś bloga, ale żeby go kopiować? Nie wiem jaką satysfakcję mają z tego osoby, które to robią. No cóż, nic tylko pogratulować kreatywności.
    Podobają, mi się twoje posty, obserwuję!;)

    Mój blog.
    Dopiero zaczynam ;)

    ReplyDelete
  69. Zgadzam się z Tobą, ale żeby skopiować post to już trzeba być.... przemilczę
    Po co takie osoby prowadzą bloga jeśli same od siebie nic nie mogą dodać? Przykre
    Śliczne masz zdjęcia. Obserwuję Twojego bloga już od dawna, będzie mi miło jeśli zaobserwujesz też mojego.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  70. prześliczne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. przepiękna jesteś! i bardzo ładne zdjęcia
    sukienka i kurtka cudo!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Kiedyś widziałam na kilku blogach zdjęcia lub tekst z przed chwilą przeczytanego u kogoś innego postu. Jest to przykre, bo tak jak pisałaś jest to kradzież. Jeśli ktoś taki chce prowadzić w taki sposób bloga, a nawet nie prowadzić, bo to jest jedynie kopia zapasowa, bloga oryginalnego. Takie osoby nie mają pomysłu na siebie i robią to z przymusu, bo jaka jest w tym frajda? No żadna

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  73. Tak ciężko teraz o prawa autorskie :c
    Super wyglądasz! ♥

    ReplyDelete
  74. Cudne zdjęcia Werr ;3 pozatym zgadzam się z tobą.
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  75. Świetne zdjęcia!
    Racja, teraz każdy może ukraść czyjeś zdjęcia i nie posiesie zadnej kary...
    MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  76. Ja mam takie samo zdanie co ty. Dużo osob sie napracowalo a druga osoba od tak sobie skopiuje tekst na bloga i juz... jest to dziwne.
    Zapraszam do siebie.
    morelllocherry.blogspot.com

    Fajnie że wchodzisz na blogi swoich czytelnikow :***

    ReplyDelete
  77. Teraz tak wiele osob kopiuje prace innych zaczynając od tekstow zdjec az po sam design ! To jest plaga nie wiem kiedy to minie oby jak najszybciej :)
    Co do sesji to jejuuuuuuu perfekcyjna ! Czemu ty musisz być taka śliczna ?! :(;*

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Ja też nie rozumiem takich osób, dla mnie te uczucie, które czuje się po wykonaniu jakiejś pracy jest świetne, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  79. Przywłaszczanie sobie czyichś zdjęć, tekstu czy czegokolwiek jest żałosne..

    Mój blog - WHOSMEB.BLOGSPOT.COM - KLIKNIJ

    ReplyDelete
  80. Śliczne zdjęcia! Mas rację, można spotkać teraz mnóstwo blogów, gdzie te posty są czyjeś. Na pewno jest to przykre i bardzo współczuje takim osobom, szczególnie kiedy wtedy cię zablokują i ciężko (tak mi się wydaje) dojść do porozumienia z taką osobą. Życzę Ci, aby ci ludzie przestali kraść Twoje, jak też innych, posty.
    Pozdrawiam!
    Jak chcesz, to zapraszam: http://olczekjestem.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  81. Dokładnie, chamstwo, tacy ludzie po prostu są zbyt leniwi żeby sami coś zdziałać ,wolą się wysłużyć innymi, tylko że na to jak tamta osoba się czuje to już nie zwracają uwagi. Ślicznie wyglądasz! :3
    Mój blog--KLIK gaba-gabaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. jejku, taka cudowna <3
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.