Organizacja, kilka stylizacji oraz promowanie waszych blogów




Niestety wraz z początkiem roku pojawił się też brak czasu na dosłownie wszystko. Staram się pisać regularnie, ale jak widzicie nie za bardzo mi to wychodzi. 
Co do mojej organizacji to staram się wszystko zapisywać w notesie i kalendarzu. Są one prześliczne, w dodatku mam przepiękny piórnik od Swagshoponline.pl. Zaczynając od zadań domowych aż do sprawdzianów, kartkówek itd. Jest to bardzo przydatne, ale nie zawsze ze wszystkim nadążam. 
Wracam do domu po 15. Jak narazie nie jest tak źle, bo jest jasno. Jednak będzie się robić coraz ciemniej, więc nie wiem jak ja będę funkcjonować. Planowałam dodać jeden osobny post o organizacji czasu, ale od końca wakacji ukazało się na blogach ich tyle, więc bez sensu aby opisywać znów to samo. Dlatego mam dla was też kilka stylizacji. Myślę, że wam się spodobają. 
No tak, zapomniałabym o wynikach!Szczerze mówiąc czytałam wasze komentarze bardzo długo i najchętniej nagrodziłabym wszystkich, ale nie mam takiej możliwości. Chciałam aby było sprawiedliwie, więc zwycięzcę wybrała moja mama. :)  Konkurs wygrywa: 
 Napisz proszę dane do wysyłki na mój email: weronika.klonowska21@o2.pl

A was zapraszam do oglądania zdjęć. Jeśli podacie cenę koszuli, sweterka, sukienki to podam wasze blogi w następnym poście :)!
















































Koszula - KLIK
Sukienka - klik
Czarne spodnie z dziurami - www.choies.com/
Sweterek - KLIK
Buty z frędzlami - Czasnabuty.pl
Buty bordowe - TUTAJ -> KLIK

Related Articles

74 komentarze:

  1. Bardzo ładne stylizacje i śliczne zdjęcia! Słodki piesio ^^

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  2. Najlepszy blog jaki widziałam.
    Moze jakiś filmik z mama? :)

    ReplyDelete
  3. Życzę powodzenia, w organizacji i planowaniu wszystkiego :) Świetne stylizacje :3 ! Ty jak zawsze piękna ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥

    ReplyDelete
  4. 42€ sukienka
    US$12.00 sweterek
    US$11.50 koszula
    Pozdrawiam blog pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. doskonale wiem, co to brak wolnego czasu :/
    Koszula - 11.50 $ | Sukienka - 42.00 $ | Sweter - 12.00 $
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  6. Biorąc pod uwagę, że te rzeczy są bardzo ładne, a ceny dobre to jest to absolutnie plus i na pewno coś zakupię na Romwe
    *koszula 46zł
    *sukienka 42 euro
    *sweterek 48 zł
    Zdjęcia śliczne.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie. KLIK

    ReplyDelete
  7. Gratuluje zwyciężczyni, naprawdę piękny komentarz :) mam nadzieję, że jakoś wszystko sobie poukładasz i znajdziesz więcej czasu na wszystko :) piękne zdjecia i stylizacje ;)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia cudne <3
    Ceny :
    Koszula -US$11.50
    Sukienka-€42.00
    Czarne spodnie z dziurami-
    Sweterek-US$12.00
    Buty z frędzlami -
    Niektórych nie było cen bo złą stronę chyba podałaś :P
    dororetka2.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sukienka - 42 dolary
    Koszula - 46 złoty
    Sweter - 48 złoty
    Śliczne zdjęcia i świetny blog! <3

    ReplyDelete
  10. świetny 1. zestaw ;) mam podobne buty, tylko w letniej wersji, z odkrytym palcem i trochę żałuję, że nie będę mogła ich wykorzystać w chłodne dni.
    Casually Dressed | Bloglovin'

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia! Masz super pieska ;) !

    true-less.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przepiękne stylizacje!


    Zapraszam do siebie na jesienny lookbook: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. koszula 11:90$, sweterek 12:00$,sukienka 42$.
    Piękne ciuszki i cudowna sesja :) Pozdrawiam-Margaret
    czarnobialyswiat24.blogspot,com

    ReplyDelete
  14. U mnie jest tak samo... niby mam wszystko zapisane w kalendarzu, na karteczkach, ale nie starcza mi po prostu na to czasu! :( Śliczne stylizacje *.* ♥
    Koszula- $11.50
    Sukienka- 42.00
    Sweterek- $12.00
    Buty bordowe- 89 zł
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  15. Mam kalendarz z tej samej serii i jest świetny, gratuluję zwyciężczyni konkursu :D super stylizacje, zwłaszcza pierwsza!
    sukienka- $42.00 bluzka- $11.50 sweterek- $12.00
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bluzka- US$11.50
    sukienka- €42.00
    sweterek- US$12.00

    Świetne stylizacje! Uran jaki model:D
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śliczne stylizacje :)
    A zdjęcie z Uranem, który wygląda trochę jak chińczyk, jest super słodkie! Zazdroszczę tak fajnego pieska ;)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny kalendarz, a stylizacje wszystkie cudowne! Szczególnie dwie ostatnie są świetne!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. pierwsza stylizacja moja ulubiona :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super stylizacje ♥
    bardzo mi się podobają te botki :)

    ReplyDelete
  21. Ostatnia stylizacja jest śliczna :)

    ReplyDelete
  22. Genialne stylizacje :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne zdjęcia ! :o
    Śliczna jesteś <3
    Biorę udzial w poleceniu blogów :)
    koszula: 11,50 $
    sukienka: 42 $
    czarne spodnie : nie ma linku ;p
    sweterek: 12 $
    bordowe buty:89,99
    I tak poklikałam we wszystko ! :)
    MEGA UBRANIA!
    Mój blog-littlecookes94

    ReplyDelete
  24. Sliczne zdjecia <3

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. Świetne zestawy!! Poklikałam :)

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam : Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Koszula - US$11.50 (na przecenie)
    Sukienka - €42.00
    Sweterek - US$12.00 (na przecenie)

    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  27. Gratuluję zwycięzcy! Piękne stylizacje. Prześlicznie.. jesteś taka fotogeniczna *.* Zazdroszczę urody :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne stylizacje ! Gratuluję zwycięzcy !
    Ja podobnie nie mam na nic czasu. Świetny ten notesik, sama musze sobie taki zrobić, lub kupic :)
    W wolnej chwili zapraszam wszystkich serdecznie do mnie <3
    Zapraszam wszystkich serdecznie na mojego bloga KLIK

    ReplyDelete
  29. Ciekawy post, piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam Zuza
    zuzannnab.blogspot.com
    ------------------------------------
    ceny:
    sweterek - 12$
    sukienka - 42 euro
    koszula - 11,50$

    ReplyDelete
  30. Ja też staram się być regularna na blogu, ale też mi nie wychodzi :((
    Świetne stylizacje! Jak dla mnie pierwsza i przedostatnia wygrywają ^^
    Cudowne zdjęcia <3 Przepiękny psiak! :D
    Uczciwie poklikałam :)
    sukienka - 42
    koszula 11.50
    sweterek - 12

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jaki słodki piesek. :) Ogólnie to ładne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna.
    Mój blog

    ReplyDelete
  32. Jeju jesteś taka śliczna jak dziewczyny z tublr! :)
    1. koszula 11.50
    2. sukienka 42.00
    3. sweterek 12.00
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  33. piękne botki z frędzlami <3

    ReplyDelete
  34. Bardzo podoba mi się pierwsza i ostatnia stylizacja, ten sweterek jest cudowny! Masz śliczne włosy, to Twój naturalny kolor? :)
    Zapraszam na nowy post!! :)

    ReplyDelete
  35. Też mam ten problem z brakiem czasu. Zdjęcia są fantastyczne.
    koszula- 11:50
    sukienka- 42:00
    sweterek- 12:00

    paula-an-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajne stylizacje, śliczne zdjęcia :)
    koszula: $11,50
    sweterek:$12,00
    sukienka:$42,00

    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  37. Cudowne zdjęcia i świetne stylizacje

    ReplyDelete
  38. Świetny blog! ;D Zapraszam też do mnie http://lauramoodo.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  39. Sweterek jest świetny. ♥
    Brak czasu też mi dokucza, ale poprzez dobrą organizację jakoś wszystko się układa. :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni! Ceny: sweterek $12.00, koszula $11.50, sukienka €42.00
    positivelikeedith.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Śliczne są wszystkie stylizacje ale w pierwsza jest przecudna ta koszula *-*
    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Jeju, jaki cudowny blog *-* Od razu jak weszłam, bardzo mi się spodobał!

    ReplyDelete
  42. Sweter z ostatnich zdjęć <3 O matko, zakochałam się w nim

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Pierwsza stylizacja i ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu.Super piórnik i kalendarz.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Super stylizacje! :)
    Sweter: US$12.00
    Sukienka: €42.00
    Koszula: US$11.50

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  45. Mogę powiedzieć, że wracasz szybciutko, bo ja codziennie dopiero o 18 jestem :) Ładne zdjęcia!
    |BLOG|

    ReplyDelete
  46. Świetny post i przecudowne stylizacje ♥ Mnie osobiście najbardziej podoba się ta przed ostatnia :3
    Śliczne zdjęcia! Kto jest twoim fotografem?
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  47. Jejuu! Cudowne zdjęcia! ♥
    Uwielbiam twojego bloga, i marzę o tym, żebyś wpadła na mojego - dopiero zaczynam i chętnie poczytałabym opinie na temat mojego bloga :))
    www.sposobnazyciewedlugmnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Jejku zawsze masz takie piękne zdjęcia! :*
    Koszula 11.50$
    Sweterek 12.00$
    Sukienka 42.00$
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3 roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. sweter : US$12.00 (sale)
    koszula : US$11.50 (sale)
    sukienka : €42.00

    http://milkamikam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Gratulacje! :)
    Świetny kalendarzyk. Ja też niestety codziennie wracam ze szkoły o 15.
    Piękne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza i druga :)
    Sweterek: $12.00
    Buty: 89.99
    Koszula: $11.50
    Sukienka: #42.00
    Pozdrawiam! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Mam taki sam kalendarz i uwielbiam go!
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. nie dziwie sie, za akurat ona wygrala konkurs :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia. Również mam problemy z organizacją czasu :(

    Ceny ubrań:
    Koszula $11.50
    Sweterek $12.00
    Sukienka 42.00

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  54. Gratuluję zwyciężczyni. W liceum ciężko o czas wolny :c
    Najbardziej spodobał mi się zestaw z butami z frędzlami :)

    ReplyDelete
  55. ja teraz z niczym nie wyrabiam się, mam za mało czasu

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Ojej sporo zdjęć..i jakich ładnych!
    Zazdroszczę Ci, bo mnie aparat chyba aż tak bardzo nie lubi i z kilkuset ciężko mi zazwyczaj wybrać nawet jedno ładne, a ty na każdym jesteś cudowna:)

    gravityscentered.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Śliczne stylizacje :) Mi kalendarz ratuje życie, gdyby nie on zapomniałabym o wielu rzeczach. Niestety czasem zdarza mi się do niego nie zajrzeć i zapominam o kartkówce ;/
    koszula US$11.50
    spódnica €42.00
    sweter US$12.00

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  58. Cudowne zdjęcia :)

    koszula - $11.50
    sweterek - $12.00
    sukienka - £28.00

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Piękne zdjęcia :* Zapraszam na posta <3 Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  60. Jakie piękne stylizacje <3 Cudeńka :* Ten organizer i piórnik też mega :3
    Koszula - US$11.50
    Sukienka - €42.00
    Sweterek - US$12.00
    Pozdrawiam ♥ http://paciajeczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia :))
    http://photo-kinga.blogspot.com/ ~sylwia

    ReplyDelete
  62. Bardzo podoba mi się twój styl. Jest wygodny i bardzo dziewczęcy ;)
    http://miaay.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Śliczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  64. Jaki śliczny organizer ��
    Koszula- 11.50$
    Sukienka- 42$
    Sweter-12$
    Zuzuxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. koszulka - $11.50
    sukienka - $28.00
    sweterek - $12.00
    Masz niesamowity blog, uzależniłam się od niego haahah:)! mam taki sam kalendarz tyle że w paski, jest świetny:)!
    http://patrycjablog904.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.