Ask = zero prywatności?



Taak, ostatnio na moim fanpage i instagramie dostałam mase takich pytań. Czy wszystko u mnie dobrze, czy nic mi się nie stało. Byłam w szoku, że aż tak się o mnie martwicie.
Postanowiłam wam troszeczkę opowiedzieć co u mnie.
  Zacznę od tego, że tak usunęłam aska. Znudził mnie, a raczej osoby, które zadawały pytania. Wiadomo, że anonimowo zapytają o wszystko, ale nie myślałam, że są na tyle bezczelni, żeby zadawać takie pytania jakie tam dostawałam. W dodatku robiło się to już coraz śmieszniejsze. Ludzie zaczęli wymyślać niestworzone historie, aby coś zepsuć. Nie ma sensu się denerwować, więc po prostu z niego zrezygnowałam. Zmieniłam hasło, nawet nie wiem jakie było i wyłączyłam konto (tylko nie rozumiem dlaczego po wejściu na link do ask'a wyskakuje dziwny komunikat). Cieszę się, że z niego zrezygnowałam. Było to moje małe uzależnienie. Sprawdzałam go bardzo często i niestety tylko marnowałam czas. Może by tak zrobić sobie dzień bez telefonu, laptopa, telewizji?
A co u mnie? Całkiem nieźle. Staram się czasami coś dodać na snapa, ale bardzo mało mnie tam. Często też jestem na instagram'ie, więc jeśli ktoś chce wiedzieć nieco więcej to zapraszam na te dwie aplikacje.
snap: pooozytywnaa   instagram: pooozytywna 
Niestety lipiec się już kończy a ja wiem, że nie wykorzystałam go w 100%. Jednie odpoczęłam i przemyślałam kilka spraw. Było mi to bardzo potrzebne. Mam nadzieję, że sierpień będzie o wiele lepszy. Powoli nabieram ochoty na blogowanie i już od rana siedziałam i myślałam nad nowymi postami i zdjęciami. Kilka pomysłów mi wpadło, ale postaram się, żeby tego było jak najwięcej.
Mój humor z dnia na dzień staje się coraz lepszy, motywacja dosłownie do wszystkiego wraca, oby było tylko lepiej. :)


buty - footshop 




















Related Articles

77 komentarze:

  1. Ja tez zastanawiam się nad zawieszeniem aska. Świetne zdjęcia :) Genialne są te bluzy <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. myślę że usunięcie aska'a , to bardzo dobra decyzja. Będziesz miała więcej czasu dla siebie..no i więcej prywatności.
    Śliczna jak zawsze! Bluza niesamowita ♥

    ReplyDelete
  3. bardzo dobrze zrobiłaś usuwając tego aska! :) cudne bluzy

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia :)
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja przez lipiec też głównie odpoczywałam :D śliczne zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Niestety ask to skupisko hejt ów itp. Ludzie anonimowo zapytają o wszystko, jednak ciężko jest im powiedzieć cokolwiek prosto w twarz.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous23 July, 2015

    Ja już dawno zrezygnowałam z tego portalu, ale dla hejterów jest tam raj..
    Świetnie wyglądasz, cieszę się że się wszystko układa :)
    _________
    BLOG

    ReplyDelete
  8. Masz rację. Czasami warto odpocząć o tej całej technologii. Także jeśli nam coś przeszkadza należy zrezygnować z tego, po co się męczyć? Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało, ciekawie piszesz, bardzo przyjemnie się czyta. Mam nadzieję, że będziesz tutaj często, na pewno będę Cię odwiedzała, już obserwuję! Jesteś prześliczna, a Twoje zdjęcia są idealne! buziaki kochana:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ludzie potrafią być bezczelni. Dobrze postąpiłaś. Przynajmniej nie musisz się martwić i denerwować :)
    Świetne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  10. Super bluzy! Od dawna zastanawiam się czy nie sprawić sobie bluzy Aloha i tym postem tylko mnie do tego zachecilas :)

    bymadameem.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja również nie wykorzystałam Lipca w 100%, za to odpoczęłam i przemyślałam bardzo wiele spraw.
    Ask faktycznie równa się z brakiem prywatności, bo anonimy śmią pytać dosłownie o wszystko :__:
    Świetne zdjęcia! :*

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  12. Fajnie, że wszystko powoli wraca do normy u Ciebie!:)
    Urocze są te bluzy:)
    http://aleksandra-badzio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Lipiec się kończy, ale przecież przed nami cały sierpień, korzystaj z niego :)
    Faktycznie ask, to marnacja czasu. Dobrze, że go usunęłaś, bo to właśnie tam dostaje się najwięcej kompleksów.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ask to ogólnie jest siedlisko trolli, zwłaszcza jak zezwoli się na anonimowe pytania. Dobrze, że z niego zrezygnowałaś :)

    geek-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Dobrze czasem tak z czegoś zrezygnować. Ja już rozważałam wiele razu usunąć aska, ale zawsze coś mnie powstrzymywało. Chyba nikt nie wykorzystał lipca w 100% XD :) ♥

    ReplyDelete
  16. to prawda, na asku tylko można się dowiedzieć jakie ludzie potrafią wymyślić na nasz temat kłamstwa! Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    >mój blog KLIK<

    ReplyDelete
  17. Cudowne bluzy ! ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  18. Świetne bluzy, sama nigdy nie miałam aska, no i nie zamierzam go mieć ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    ReplyDelete
  19. świetne bluzy! *.*
    w sumie dobrze, że zrezygnowałaś z aska, bo po co się denerwować przez jakieś anonimy...
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Jak zawsze cudowna <3
    zapraszam bizzlesbab.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja już też mało korzystan z aska :/ super bluzy :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Według mnie bardzo dobrze postąpiłaś. Ask to strata czasu, a niektóre anonimowe pytania przekraczają wszelką granice prywatności.
    Śliczne zdjęcia :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne bluzy! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Mnie tez wiele osób z aska denerwuje bo z anonima umieją cię zkrytykować ale żeby powiedzieć ci w szkole czy gdzieś indziej prosto w twarz to co myślą to nie umieją.
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super zdjecia i bluzy ja też usunąłam aska :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia i cudne bluzy. ;) Masz rację, nie warto marnować czasu na takie osoby co tylko mogą hejtować z anonima i nic więcej. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetna bluza z kotkiem! :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia są świetne:) Cierpię na brak weny, dlatego też mój komentarz nie będzie jakiś szczególnie kreatywny...
    ask to gówno, nie polecam :) DLATEGO DOBRZE, ŻE GO USUNĘŁAŚ
    Pamiętam jak dostawałam ok 100/200 pytań dziennie, że rysunki które umeiszczam nie są moje, że są z internetu albo w ogóle, że nie istnieje, nic tylko płakać, przysiegam :)
    no ale nic, radzimy sobie:) Dobrze, że odpoczełaś, ja mój lipiec spędziłam tak samo
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  29. Te anonimy są beznadziejne ...
    śliczne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Też rozmyślam nad usunięciem Aska z tych samych przyczyn :C
    Masz świetnego bloga i śliczne zdjęcia ♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie :* Mój blog

    ReplyDelete
  31. Dokładnie, ask jest najlepszym portalem do hejtów. Wiele osób próbuje robić dramy itp., nie wiem czy to ich uszczęśliwia czy jak, po co im to? W sumie dobrze, że wyłączyłaś konto, będziesz miała spokój i - tak jak mówiłaś - więcej czasu.
    Rewelacyjne zdjęcia :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Też miałam kiedyś Aska i też go usunęłam. Pytania były niedorzeczne i zabierał mi tylko czas ;(
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Szczerze mówiąc, to Cię rozumiem, i popieram Twoją decyzję. Po co masz ich znosić..
    Co do zdjęć, są przepiękne a te bluzy mega (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  34. Dopiero niedawno trafiłam na twojego bloga, znalazłam cię przez Twój kanał na YT (Boże, jak to brzmi hahahah) Oglądnęłam Boyfriend TAG (jako pierwszy) i stwierdziłam, że może zajrzę na bloga. Jest świetny! Piszesz na prawdę super posty, a zdjęcia aż przyciągają na Twoją stronę. Mam nadzieję, że zobaczę ich tutaj jeszcze mnóstwo. ^_^ Masz świetny styl, dość zbliżony do mojego, więc nie dziwię się, że mi się podoba xD Chciałabym kiedyś założyć bloga i opowiadać o swoim życiu i spostrzeżeniach tak jak Ty, ale boję się, że znowu jakoś stracę zapał... Poradzisz coś? :) No cóż, świetny post. :) Życzę weny i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  35. Masz rację, ask strasznie uzależnia, tak jak snapchat. Czasami lepiej ograniczać używanie ich :) Masz cudowny uśmiech, rób więcej zdjęć, na których się szeroko uśmiechasz :3
    Zapraszam do siebie ! :) Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :3

    ReplyDelete
  36. jaka jesteś śliczna:(
    super post!

    ReplyDelete
  37. moj lipiec zaczal sie bardzo dobrze, ale teraz jak o nim mysle, to byl to glownie odpoczynek. W sierpniu zaczynaja sie wyjazdy i taka "wlasciwa" czesc wakacji. Mysle, ze dobrze zrobilas, ze usunelas aska. Czesto widzialam, jakie ludzie zadaja tam pytania i az rece mi opadaly, a co dopiero musialo sie dziac w Twojej skrzynce..

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  38. Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku, bo też się martwiłam <3 Prześliczna bluza :*
    Pozdrawiam kochana <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja kiedyś jak używałam aska marnowałam bardzo czas, przejmowałam się. Im więcej się udzielałam, tym więcej 'hejtów' dostawałam. Dobrze, że usunęłaś aska :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  40. według mnie ask jest w ogóle nie potrzebny ;) wchodzą tam ludzie którzy chcą uprzykrzyć życie, albo zadają pytania takie, że aż głowa boli :) Wspaniale wychodzisz na zdjęciach! Kocham Twoje włosy ;)

    ReplyDelete
  41. Ja na swojego aska zaglądam sporadycznie, nic mnie tam na szczęście nie ciągnie. Ludzie tam są na prawdę coraz gorsi...
    Co do zdjęć, to świetne te bluzy!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    ReplyDelete
  42. ja też od dawna nie korzystam z aska, bynajmniej nie w takim stopniu, jak kiedyś. Za dużo tam nienawiści i złych emocji, które mi się udzielały.
    Cieszę się, że u Ciebie lepiej. Piękne zdjęcia, bardzo udana sesja ♥

    imhusky.blogspot.com -> KLIK

    ReplyDelete
  43. Masz całkowitą rację! Anonim jest naprawdę zdolny do bardzo wielu rzeczy, szczególnie o to, aby zapytać i się czegoś więcej dowiedzieć, dlatego nie dziwie się, że usunęłaś go i się od niego oderwałaś ;)
    Śliczne zdjęcia, pozdrawiam! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ta pierwsza bluza jest przepiękna. Błękit wspaniale pasuje do Twoich włosów. Nie przejmuj się ask.fm i głowa do góry :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja tez lipiec spędziłam głównie odpoczywając i myśląc nad niektórymi sprawami, też czuję że go nie wykorzystałam jak najlepiej.
    Ślicznie wyglądasz! :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  46. Ask to bardzo uciążliwe miejsce, nie wiem jakim cudem ale nadal tam wytrzymuję! ;D
    Ja tak samo prawie w ogóle nie wykorzystałam lipca... wydaje mi się jakbym straciła ten miesiąc całkowicie.. ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  47. Dobrze, że usunęłaś aska... Nie było warto się czymś takim przejmować :)
    Śliczne zdjęcia i stylizacja ^^ Bardzo podoba mi się twoja bluza :3
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  48. Też mam wrażenie, że czasem nie wykorzystałam tych wakacji w stu procentach :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Masz w 100 % rację z askiem. Człowiek chce powiedzieć coś miłego. A ludzie odpowiadają mega chamsko , naprawdę.
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Skoro uważałas, że tak będzie najlepiej to słusznie, Ty decydujesz.. Ja pewnie zrobiłabym to samo, nie mam cierpliwości do takich rzeczy.
    Zapraszam na nowy post na blogu (klik)

    ReplyDelete
  51. Ja mam aska, ze względu na bloga raczej, by ludzie mogli mi zadawać pytania dotyczace jego ;) ale oczywiście wścipskie pytania dotyczące życia prywatnego sie zdażają ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Nigdy nie rozumiałam fenomenu tej strony. Ask od zawsze wydawał mi się niezbyt przyjaznym miejscem i nie miałam zamiaru go zakładać. Ludziom nigdy nie jest mało, a niektórzy naprawdę potrafię bezczelnie łamać czyjąś prywatność, co jest dla mnie niepojęte. Sądzę, że podjęłaś słuszną decyzję :)
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  53. usunęłam sobie aska, bo za dużo "oni" chcieli ode mnie prywatnego :D
    byajina.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  55. sami jesteśmy projektantami swojego życia, więc słusznie, że zrobiłaś coś z tym. trzymam kciuki za Ciebie, dalsze blogowanie:) aby ten sierpień był peełe pozytywnej energii!

    trochę o mnie - klik!

    ReplyDelete
  56. świetne zdjęcia, ja mało korzystam z aska :)

    ReplyDelete
  57. Słuszna decyzja z usunięciem aska. Poziom zawiści i bezczelności na tym portalu przekracza wszelkie granice.
    Cudowna stylizacja *.*
    pebmonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Jestem i byłam przeciwko askowi :)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Mi ask zajmuje bardzo dużo czasu i praktycznie nie wyobrażam sobie dnia bez przejrzania go.. To straszne, muszę to jakoś wyeliminować albo ograniczyć :/ Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie! ♥

    ReplyDelete
  60. Mialam ask'a ale go usunelam zebrala sie grupka hejtujaca i te co roz "pytania" ktore nie sa pytaniami. Ask mial sluzyc do zadawania pytan a tam inny swiat, inne fejmy.. no ale co zrobisz :) Swietne zdjecia!

    Versjada (KLIK)

    ReplyDelete
  61. Bardzo ładne zdjęcia! Ja właśnie mam zamiar usunąć aska. To tylko strata czasu! Też wydaje mi się że nie wykorzystałam tych wakacji w 100%. W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  62. Jak zawsze przepiękne zdjęcia! ♥ Genialne bluzy!
    Masz w 100% rację, na asku z anonima każdy potrafi hejtować i pytać o bardzo prywatne sprawy, ale nie warto się tym przejmować! :)

    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Również usunęłabym na Twoim miejscu aska :)
    Teraz ludzie myślą, że jak można sobie, gdzie postawić haczyk przy napisie "anonimowo" to będą nietykalni...
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    ReplyDelete
  64. Mądra decyzją co do Aska ;)
    śliczna bluza :D
    http://keepcalmandletithappen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Anonymous24 July, 2015

    Cudowny blog ;)
    Zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga ;
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  66. Też myślę o usunięciu aska :) Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Osoby na asku czasami przesadzają i nie znają granic...
    Śliczne zdjęcia. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. ask to dla mnie pomyłka. oczywiście nie obrażając innych, którzy bez tego nie potrafią żyć :)
    świetne bluzy! mam to samo co ty - lipiec był u mnie miesiącem odpoczynku i przemyśleń. sierpień chcę spędzić aktywnie :)
    pozdrawiam, tusiap.

    ReplyDelete
  69. Będąc na Twoim miejscu również usunęłabym ask. Nie ma sensu denerwować się jakimiś niedowartościowanymi ludźmi. Przynajmniej zajmiesz się sobą i swoim życiem i nie będziesz się musiała wkurzać :)
    Świetna bluza!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  70. Ludzie chcą za dużo wiedzieć, nie umieją nawet w prost się zapytać tylko strzelają z anonima, ale muszę przyznać że brakuje cię trochę na asku :*
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Masz rację,że czasem trzeba trochę odpocząć o technologii i choć na jeden dzień to zostawić.

    http://mikaadominika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Genialnie piszesz, lubie czytać Twoje posty :>
    Ask to w sumie dno i nic wiecje :>
    Podobno jakoś trzeba się reklamowac ja po prostu zapraszam na swojego bloga troche ostatnio go zaniedbała już miała go usuwać lecz usidłam i bire się za niego od nowa remontuje go tak jakby. Jestem otwarty na krytyke i na oceny i porady :>
    Z góry dziękuje i życze miłego dnia i powiedzenia w karieże blogerki :>
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ja uważam, że usunięcie aska było jedną z moich lepszych decyzji. Kosztował mnie zbyt wiele stresu, zmartwień i przykrości. Nawet jeżeli nie miałam "hejtów". Po prostu źle wpływał na mój komfort psychiczny. Bez niego łatwiej jest mi zachować wewnętrzny spokój.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.