Under twenty


Hej! Może już wiecie albo jeszcze nie, ale od pewnego czasu jestem ambasadorką Under Twenty. Chyba każdy wie co to za firma? :) Możecie poznać ją po zdjęciu. Już dosyć długo używałam ich kosmetyków, dlatego, że często dostaję jakichś uczuleń i nie zbyt lubię próbować nowych rzeczy. Jednak kosmetyki tej firmy sprawdzały się bardzo dobrze. Naprawdę się ucieszyłam kiedy przyszła do mnie paczka, w której znajdowały się takie produkty, które możecie zobaczyć na zdjęciach. Chciałabym takimi postami urozmaicić mojego bloga, chodzi mi głównie o recenzje na temat danego produktu (możecie napisać, o którym chcielibyście przeczytać)Często mam pytanie jakich kosmetyków używam, więc teraz możecie zobaczyć część z nich.

Może ktoś z was ma podobną sytuacje do mnie i nie może używać fluidów, korektorów itd, bo zaraz dostają jakichś uczuleń czy plam na skórze? Zdecydowanie polecam wam wypróbować produkty Under Twenty. 
Jedynie nie mogę używać fluidu, bo jest dla mnie ''za ciężki'', ale to nie problem, bo moja mama go bardzo lubi. Krem bb - dla mnie wystarczający. Jednak mam tutaj odcienie nr 2, a powinnam mieć 1. Jednak po wymieszaniu obu (bo jaśniejszy kupiłam sama), kolor jest całkiem dobry.









Related Articles

99 komentarze:

  1. Ja również, nie mogę używać fluidów, ponieważ strasznie mi wysuszają twarz i pozostawiają skórki a moja twarz wygląda strasznie! w dodatku wychodzą zaczerwienienia..

    ReplyDelete
  2. Też bardzo lubię kosmetyki Under 20, ostatnio najczęściej używałam toniku ;) Fajnie byłoby gdybyś robiła takie recenzje :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. W sumie to nie używam produktów z Under Twenty :) Ale może się skuszę i ten stworek uroczy hehe!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  4. świetna paczkaa ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja bym chciala przeczytac recenzje przede wszystkim tego korektora oraz maseczek

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  6. Miałam okazję kiedyś używać kosmetyków z Under Twenty i całkiem dobrze mi się sprawdzały, myślę, że przy jakiejś najbliższej okazji coś z nich znowu kupię :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Używałam kosmetyków z Under twenty i muszę przyznać, że są bardzo dobre! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  8. mam kilka tych produktów :D
    jestemfolta.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Under twenty! :3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  10. Używałam toniku i płynu micelarnego, a także kremu antybakteryjnego i mogę spokojnie powiedzieć, że są świetne! Under Twenty to świetna firma, mają naprawdę fajne kosmetyki, które naprawdę działają. Od jakiegoś czasu próbuję kupić krem BB, chociaż jak ma przyjść co do czego, odkładam przy kasie (Bóg wie, czemu).

    Pozdrawiam,
    Sisters Blog- zapraszam! [klik]

    ReplyDelete
  11. Świetne rzeczy pokazujes tu i mam nadzieje ,że twuj blog i ty oczywiscie zajdziecie bardzo daleko.
    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Under20! Mam problemy z cerą, dlatego bardzo chętnie używam kosmetyków z tej firmy. Z tego co tutaj nie dostałaś mogę szczerze Ci polecić kremowy żel, nie wiem czy miałaś już z nim styczność ;) Również używam na trądzik kremu normalizującego do blizn, aczkolwiek widzę, że Twoja cera jest tak promienna (czego Ci bardzo zazdroszczę), że raczej go nie potrzebujesz. Pzdr x


    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na nowy post, w którym się UJAWNIAM Z PIERWSZĄ STYLIZACJĄ na blogu z NOWYM WYGLĄDEM :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła! http://angegar-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Mi też po niektórym kosmetykach wyskakują krosteczki, schodzą po 2 3 dniach jak nie używam danego produktu ale po co takie coś, też używam krem bb i jest świetny :)

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja właśnie tez zawsze miałam jakieś uczulenia na zle podkłady, ale odkąd kupiłam krem bb z tej firmy nie mam już problemów :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  15. Gratuluję bycia ambasadorką tej firmy! Uwielbiam produkty z Under Twenty, szczególnie krem BB ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  16. Kosmetyki z tej firmy są bardzo fajne. Nigdy nie dostałam po nich jakiegoś uczulenia ani nic :) Sporo było rzeczy w tej paczce.

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kiedyś używałam tych produktów i sprawdzały się bardzo dobrze;)
    imveronique.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ale paczuszka! Lubię tę firmę :)

    ReplyDelete
  19. Podobają mi się te produkty i niektóre nawet wypróbowałam i na żadnym się nie zawiodłam. :)

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam kosmetyki Under twenty!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Przez bardzo długi czas BB krem był moim ulubionym ;) Under 20 ma świetne produkty ;)

    ReplyDelete
  22. ja również bardzo lubię tę firmę, nigdy nie dostałam jeszcze uczulenia od ich produktów :)

    W wolnej chwili zapraszam:
    jully-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Firma Under20 jest świetna i tania, z nią zaczęłam swoje pierwsze przygody z makijażem i co do twojego problemu z fluidami to nigdy tak nie miałam, pewnie jesteś uczulona na jakiś składnik zawarty w nich.
    http://superbigos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Używałam kiedyś nałogowo Under-Twenty, zrezygnowałam gdy się zawiodłam na kremie BB.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetny post:) rownież dostaje uczulen od rożnych kremów itp, ale dzieki Tobie zamierzam spróbować tych produktów:) świetny post! Zapraszam do siebie;)

    ReplyDelete
  26. juz tyle dobrego slyszalam na temat tych produktow, a sama nigdy nie uzywalam :P

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. lubię używać kosmetyków tej firmy, ponieważ po innych kosmetykach tak jak ty dostaję plam i wyprysków

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja również używam kremu bb z Under Twenty i sprawdza się dobrze :)
    Gratuluję zostania ambasadorką :)

    Pozdrawiam :)AleksandraBlog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny blog :)
    duska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ja również używam kosmetyków z tej firmy. Są zdecydowanie moimi ulubionymi :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja używam toniku z tej firmy :)

    http://swiatfaustii.pl/

    ReplyDelete
  34. Dzięki Tobie wypróbuję,bo sama mam cerę wrażliwa i zdatną na uczulenie. ;)

    ReplyDelete
  35. Kosmetyki wyglądają bardzo ciekawie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne kosmetyki ; )

    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Mam kilka produktów z tej firmy :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. wow ile tego masz :o ja tez czasami uzywam under20 :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  39. świetne produkty, z chęcią wypróbuję pare z nich ;)
    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  40. Haha ten stworek jest świetny! :)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Lubie kosmetyki tej firmy, mam w planie zakup plynu micelarnego. Mysle,ze bedzie idealny do mojej cery :)
    ____________________________________
    Zapraszam do siebie, najnowszy post to DIY- czyli jak ozdobić pokój prawie za darmo :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/06/daj-im-nowe-zycie.html#comment-form

    ReplyDelete
  42. Anonymous07 June, 2015

    Używam kosmetyki z tej firmy i jestem zadowolona :)
    BLOG

    ReplyDelete
  43. Świetna paczka. Jestem ciekawa co do tych maseczek ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetny post ;)

    daria-zdanukiewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Gdybyś kiedyś chciała zacząć z malowaniem się (mówię tu o podkładzie, korektorze i pudrze) to może pomyśl wtedy o kosmetykach mineralnych? Słyszałam, że świetnie nadają się do cery wrażliwej, oczywiście jeśli wybierzesz te z dobrej, sprawdzonej firmy.
    Co do Under Twenty, uwielbiam ich krem nawilżająco-matujący, codziennie używam go pod podkład i oczywiście polecam :)

    ReplyDelete
  46. Anonymous07 June, 2015

    Nie wszystkie kosmetyki lubię z tej firmy, jednak bardzo fajny jest płyn micelarny czy maseczka.
    Nie przepadam za ich bb cream są dla mnie za ciężkie. Paczuszka super :) ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/06/jestes-piekna.html

    ReplyDelete
  47. Ta firma jest świetna! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Uwielbiam kosmetyki under twenty, od innych też mam uczulenie:) Właśnie czekamy na paczkę od nich, haha :*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam tę firmę i mam ponad połowę wszytskich artykułów, które pokazałaś.
    Ich produkty sprawdzają się naprawdę rewelacyjnie. Chętnie poczytam dokładnie o niektórych z nich:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  50. nie mam nic z tej firmy, ale może coś kupie, ja mam problem z podkładami przez pierwszy tydzień, po skóra musi mi się przyzwyczaić

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Kocham under twenty! Ja bym bardzo chciała przeczytać recenzje maseczek i podwójnego produktu :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  52. Bardzo lubie ta firme mam kilka produktow. Nigdy nie widzialam masecze, a bardzo je lubie to moglabys zrobic ich test na blogu ? :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. świetny blog :)
    jak można zostać ambasadorem tej firmy?

    ReplyDelete
  54. Zdecydowanie moimi ulubieńcami są maseczki i ten żel 5 w 1. Uwielbiam je <3
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  55. Najlepsze produkty do twarzy jakiekolwiek miałam :)

    ✿ Zapraszam do mnie ✿

    ReplyDelete
  56. Jestem bardzo ciekawa maseczek!
    Chętnie przeczytam o nich recenzję :D

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Dość ciekawa firma :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Mam z tej firmy tonik i polecam bo jest naprawdę świetny!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  59. Ale zazdroszczę takiej paczki! Uwielbiam tą firmę i jestem bardzo zadowolona z żelu do twarzy. :) Chętnie przeczytałabym recenzję tego Intense Anti Acne :)

    ReplyDelete
  60. Nie wiedziałam, że jesteś ambasadorką Under 20! Gratulacje :)
    Ja rzadko używam ich kosmetyków, ale czasami mi się zdarza ^^
    Świetny post i fajne zdjęcia...
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  61. Też używam kosmetyków z tej firmy i naprawdę się sprawdzają ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Nie używam kosmetyków z tej firmy :)
    Śliczne zdjęcia ;)

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. U mnie było zupełnie inaczej - miałam jeszcze więcej problemów po zastosowaniu tych kosmetyków niż przed...
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Jeszcze nie posiadam zadnego produktu z tej firmy, ale z checia bym coś sobie od nich kupiłam, wiec te recenzje by sie przydały :) mój blog

    ReplyDelete
  65. Bardzo lubie firme Under Twenty :) Jednak odkat sie z Polski wyprowadzilam nie moge zabardzo znalezc prodoktow z tej firmy :/

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  66. jak bylam w twoim wieku to tez nie moglam uzywac podkladow bo od razu mialam jakies niespodzianki na buzi :) teraz moja cera jest normalna, moge uzywac prawie wszystkie kremy i kosmetyki :) takze takie rzeczy raczej miajaja z wiekiem, im czlowiek mlodszy tym wiecej problemow z cera :)
    a under21 tez oczywiscie kiedys uzywalam ??

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    ReplyDelete
  67. bardzo lubię tonik z tej firmy i kremy nawilżające :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Anonymous08 June, 2015

    Ja także korzystam z tej firmy ,jest bardzo dobra
    zapraszam http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. zazdroszczę, że wybrali Cię na ambasadorkę! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    ReplyDelete
  70. Bardzo lubię kosmetyki od Under Twenty,najczęściej używam żelu, peelingu i toniku. Niestety krem BB nie przypadł mi do gustu. :)
    Pozdrawiam, maja-rusek.blogspot.com.

    ReplyDelete
  71. Lubię tą firmę ! Bardzo polecam :)

    wszystkoo-owszystkim.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Miałam kilka produktów i podobają mi się :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ale mega zazdroszczę i świetna maskotka <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ja jak narazie używam tylko toników z tej firmy i są świetne :)

    ReplyDelete
  75. Nie przepadam za tą firmą. Ale krem BB z tej firmy jest super !!

    All Pastel World - zapraszam ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  76. Ja używam kremu BB z tej firmy i jestem zadowolona :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  77. Ja niestety nic nie używam z tej firmy. Chyba pora to zmienić.
    Zapraszam do mnie ♥click

    ReplyDelete
  78. Zazdroszczę paczuszki ^^ Sama używam połowy z tego co Ty masz. Kocham tę firmę! <3

    Zapraszam do obserwacji - http://szyszunia-life.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  79. świetny post, muszę też spróbować użyć, bo sama mam bardzo wrażliwą skórę :)

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    ReplyDelete
  80. Anonymous09 June, 2015

    Słyszałam o under twenty wiele pozytywnych opinii, świetna paczuszka
    Pozdrawiam, Lola | klik

    ReplyDelete
  81. Słyszałam o tej firmie bardzoo dużo, ale nigdy nie korzystałam z tych kosmetyków. Gratuluję bycia ambasadorką tej firmy!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    ReplyDelete
  82. Gratuluję!
    Ja korzystam z tych produktów jakiś czas i jestem zadowolona!:)

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  83. Równiez korzystam z produktów tej firmy i jestem z nich w stu procentach zadowolona! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG

    ReplyDelete
  84. Gratuluje! Maja naprawde fajne produkty! ;)

    ReplyDelete
  85. Ja posiadam tonik z tej firmy i jest rewelacyjny. Mam też uczucie że skóra jest czystsza :)

    http://nataliatala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Też korzystam z tych kosmetyków i jestem zadowolona.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  87. Uwielbiam żel do twarzy tej firmy!


    flawless-space

    ReplyDelete
  88. miałam kilka kosmetyków z under twenty ;)

    ReplyDelete
  89. Fajnie że została ambasadorka under twenty
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Świtne produkty dostałaś :]
    Sama bym chciała być taką ambasadorką ^.^

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    ReplyDelete
  91. Uwielbiam Under Twenty ;)
    obserwuje
    olivczili.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.