Nie znasz ich..



Cały tydzień próbowałam wymyślić o czym tym razem napisać. siedziałam i zastanawiałam się o czym tym razem powinnam napisać aby was zainteresować. Sama wolę czytać tematyczne posty. Napisałam kilka linijek i znów uznałam, że to wcale nie ma sensu. (Często tak mam i zazwyczaj to usuwam) Tym razem temat przyszedł w dość nietypowym momencie. Dokładniej kiedy już zasypiałam z telefonem w ręku.

Zbliża się koniec roku. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum, więc wiąże się to z tym, że muszę pożegnać wiele osób.
Z niektórymi będę widziała się w autobusie, ale reszta? Pewnie spotkamy się dopiero za kilka lat na spotkaniu klasowym, będziemy wspominać te 9 lat spędzonych razem. (jesteśmy od podstawówki wszyscy razem) Tyle, że temat posta jest całkiem inny. Znamy wiele osób, jednych krótko a drugich bardzo długo. A teraz pomyślcie ile jest przypadków gdzie tak naprawdę osoba, którą myślimy, że znamy okazuje sie być całkiem kimś innym, przez cały czas nas oszukiwała. Tak naprawdę nikogo nie poznamy bardzo dobrze. Dopiero po rozstaniu/kłótni widzimy różnice w jej zachowaniu. Prawda jest taka, że poznajemy osobę dopiero wtedy, kiedy już się z nią nie odzywamy. Ludzie potrafią być okrutni.
Nigdy wcześniej nie spodziewali byśmy się tego po nich.. Dziwne uczucie, prawda? Niestety taka jest ludzka natura. Większość jest bardzo dobrymi aktorami..
Podobnie jest w związkach, nie tylko w przyjaźni. To straszne jak dwoje ludzi jest ze sobą jakiś czas a jak się im nie uda to oboje nie mają do siebie szacunku.
Ile razy jest tak, że ktoś zadaje się z nami tylko dla zysku a za plecami mówi o nas jak najgorzej. Moim zdaniem nikomu nie powinno się ufać w 100%. :)

kurtka - klik














kurtka - klik

Zapraszam na te blogi, cudowne!


Related Articles

119 komentarze:

  1. bylam w takim zwiazku, po ktorym chlopak okazal sie bardzo nie w porzadku, zaczal opowiadac na moj temat rozne historie- prawdziwe i zmyslone, dobrze, ze teraz mam kogos, na kogo moge liczyc

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Najlepsza! Jakie ładne zdjęcia i ten śliczny uśmiech! <3

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się niektórzy ludzie są okrutni. Śliczna kurteczka!
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  4. Masz rację tak naprawdę nikogo nie znamy w 100% nawet jeśli znamy tę osobę kilka lat, to tak naprawdę nie wiemy co myśli, czuje bo zazwyczaj jest tak, że człowiek skrywa w sobie jakieś emocje.
    Świetne zdjecia :*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  5. Masz rację, tak naprawdę nawet najbliższym osobą w swoim otoczeniu nie można ufać bo każdy ma te swoje dwie twarze - niekoniecznie dobre.
    Piękne zdjęcia, klikłam :)
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Także jestem w 3 klasie gimnazjum,mam takie samo zdanie jak Ty.
    Ja ostatnio poznałam prawdziwe oblicze wielu moich świetnych 'znajomych'.
    Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na blog :)
    Klik --> http://julitapankiewicz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. na wielu osobach się zawiodłam i mam problem z zaufaniem ;)
    zuuziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nikogo nigdy nie poznamy w 100%. Śliczne zdjęcia :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  9. Prawda! Ja z pewną osobą miałam bardzo bliskie relacje. Obie strony zawiniły i nie odzywamy się do siebie ponad rok. Podglądam ją czasem w Internecie i widzę, że mimo tego, że jest trochę wkurzająca, przez swoją głupotę straciłam ważną osobę...

    xnatg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. śliczna kurtka :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Doskonale wiem o czym mówisz.. Ja od małego byłam nauczona, żeby nie ufać nikomu w 100%..:/

    ALQXX

    ReplyDelete
  12. Zgadzam sie całkowicie. To jest okropne, że ludzie, których znamy kilka lat okazują się mieć zupełnie inną twarz, udawają naszych przyjaciół, a za minutę obgadują nas za plecami...
    Ślicznie wyglądasz! :)

    Jully-Blog [KLIK]

    ReplyDelete
  13. Ja teraz idę do gimnazjum, więc z częścią klasy będę musiała się pożegnać. Będziemy mijać się na szkolnych korytarzach,ale jednak już każdy będzie miał swoje sprawy. Masz rację,że ludzi poznajemy po jakiejś kłótni.
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetnie to napisałaś, post dający dużo do myślenia:) W sumie to tylko rodzinie ufam 100% :) Stylizacja super, mam bardzo podobne maxy haha :*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z tobą w 100%, jeśli komuś zaufamy tak w całości to możemy źle na tym wyjść...
    świetne zdjęcia
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    ReplyDelete
  16. Zgadzam się ze stwierdzeniem,że nie powinno ufać się w stu procentach,nawet jeśli myślisz,że znasz tą o osobę to może być tylko złudzenie.
    Wspaniałe zdjęcia!:)

    Pozdrawiam!
    ✿sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    ReplyDelete
  17. Anonymous15 May, 2015

    Świetny post

    ReplyDelete
  18. mega post, no niestety, ludzie już tacy są ;x
    zapraszam: http://ewahello.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. Racja, niektórzy ludzie są bardzo dobrymi aktorami..

    Mój blog- (kliik)♥

    ReplyDelete
  20. Piekny post, uwielbiam czytac Twojego bloga tak jak i ogladac Cie na yt :)
    zapraszam do siebie(niedawno zaczelam) :

    anndzia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piekny blog, uwielbiam go czytac tak jak i ogladac filmiki na yt :)
    Ja niedawno zaczelam pisac, zapraszam do siebie!

    anndzia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. 12letnia przyjazn zakonczona w poprzednim roku. Wiem więc co to znaczy ufac..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Zgadzam się niektórzy ludzie są okrutni.Post dający dużo do myślenia
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  24. Anonymous15 May, 2015

    W całości zgadzam się z Tobą. Nie czytam Twojego bloga od początku, więc nie wiem wielu rzeczy, ale napisałaś, że jesteś w 3 gimnazjum. Do jakiej szkoły i o jakim profilu chcesz iść dalej? Bardzo mnie to interesuje, ponieważ sama stoję przed tym wyborem. :)

    ReplyDelete
  25. Skąd ja to znam, smutne ale prawdziwe...Tak ludzi poznaje się po kłótni, sama tego doświadczyłam i teraz tego bardzo żałuję że zaufałam takiej osobie jak ona.

    ReplyDelete
  26. Ja w 100% ufam tylko swojemu chłopakowi i rodzicom, do nich jestem naprawdę pewna :)
    Piękna kurteczka no i oczywiście..Ty!
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  27. Sliczne zdjęcia! Niestety czasem ktoś okazuje sie kimś innym, często tak miałam ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ja dużo o tym myślę. Już niedługo idę do gimnazjum i z tego co słyszałam większość klasy idzie na o wiele inny profil niż ja i jestem z tego powodu bardzo smutna bo to byli najlepsi ludzie jakich poznałam w moim życiu.

    Przechodząc do drugiego tematu miałam taki przypadek, że pomyliłam się co do jednej osoby i jej zaufałam, niestety to był najgorszy błąd w moim życiu. Zgadzam się z tobą nikomu nie można ufać w 100% .

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  29. Zgadzam się w Twoją notką, bardzo mądrze napisane!
    Świetna kurtka!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Popieram! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Zgadzam się z Tobą, zaufanie jest bardzo kruche i nikogo nie powinniśmy obdarzać nim w 100%. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia! Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous15 May, 2015

    Genialny wpis i cudowne zdjęcia!
    Ludzie często potrafią dobrze grać. Kreują zupełnie inną osobę, niż są. Zgadzam się z Twoim, każdym zdaniem!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  33. Super blog i świetne posty! :)))

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia. ♥
    Zazdroszczę ci że jesteś ze swoją klasą az 9lat. W mojej szkole co 3 lata rozsypywali klasy w momencie gdy zaczynaliśmy się najlepiej dogadywać.

    Blog - Klik!

    ReplyDelete
  35. Zgadzam się, niektórzy na prawdę potrafią nieźle grać, ale jak przyjdzie co do czego, to ma się wrażenie, że tej osoby się w ogóle nie zna.

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetny post.Myślę,że lepiej wyglądasz w swoich naturalnych włosach niż w doczepkach :)
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Niestetytacy są ludzie. Wszystko zrobią , aby uzyskać swój cel. Najgersze jest to, że człowiek po utracie "przyjaciela ", bo on okazal się fałszywy, to taka osoba przestaje ufać innym..

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. ładna kurteczka ; )
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. niestety to przykra prawda, że ludzie zadają się z sobą dla zysku

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Nikomu nie wolno ufać. Ludzie są zdrad li wi i sami nie wiedzą czego chcą w życiu. Niestety często przejechałam się na takich osobach. Ale sądzę, że te znajomości miały jakiś cel :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Dokładnie, czasami nawet nasza najlepsza przyjaciółka, której mówimy wszystko i ufamy , może nas wystawić dla kogoś innego.. Nikomu tego nie życzę. Świetny post, i zdjęcia! :*
    pozdrawiam :>
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  42. Miałam taki przypadek w podstawówce. Przyjaźniłam się z dwiema dziewczynami i w sumie wtedy wiedziałyśmy (tak sądziłam) na swój temat strasznie dużo. Gdy przyszły lata gimnazjum, postanowiłam pójść do innej klasy, a te dziewczyny obraziły się na mnie, właśnie o to, że poszłam gdzieś indziej. Często w pierwszej klasie podchodziły do moich znajomych i nagadywały na mnie. Cieszę się, że oni jednak nie uwierzyli w te historyjki.

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    ReplyDelete
  43. Fajny post, sama czegoś takiego nie przeżyłam, ale byłam świadkiem jak obie "przyjaciółki" obrabiały sobie dupe za plecami. Nic pozostaje mi się tylko cieszyć, że na razie tego nie doświadczyłam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  44. Czasem jest łatwo pomylić kłamstwo/oszustwo ze zmianą człowieka - chociażby tymczasową. Po kłótni to oczywiste, że osoba nie będzie odnosić się do nas w dokładnie taki sam sposób. Jest wkurzona, a wtedy ludzie inaczej się zachowują i mówią rzeczy w złości.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  45. Piękne zdjęcia, masz cudowną figurę i jesteś śliczna :3
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super post jak zawsze
    mój blog http://xlittledream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Śliczne fotografie, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Masz rację. Nikomu nie można zaufać w 100%, bo nigdy nikogo nie znamy na prawdę. Świetne zdjęcia.
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu ;)
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Slicznie wyglądasz :)
    Doświaadczyłam teogo nieraz niestety... Poza chłopakiem i rodzicami nie mam osoby której ufam w 100% :)
    andziathere.blogspot.com - moj blog

    ReplyDelete
  50. Masz rację! Nikomu nie można ufać w 100%. Nigdy nie wiemy co on robi gdy nas nie ma...
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK ✿

    ReplyDelete
  51. Uwielbiam Twoje posty, które są pełne prawdy :)
    Zapraszam do mnie ♥
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Jak w więkoszci postów zgadzam się z toba, slicznie wygladasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Ja też uważam, że nie powinno się ufać każdemu :D

    Robię tag i zbieram pytanka do niego. Mogłabyś zadać jakieś w komentarzu pod ostatnim postem? :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    ReplyDelete
  54. Pójście do liceum to nowy okres w życiu, gdzie stare przyjaźnie są wystawiane na próbę pod napływem nowych twarzy ;)
    zapraszam do mnie, niedługo poruszę ten temat : www.aleksicar.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Niestety masz dużo racji. Niektórzy ludzie mają swoje dwie twarze i trudno poznać ich dobrze. Świetnie wyglądasz,cudowna kurtka ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Niestety, chyba każdy w swoim otoczeniu ma kogoś fałszywego...
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  57. Nie raz przejechaliśmy się na takich osobach :/
    Ale w sumie to czegoś uczy :)
    Też uważam, że nie powinno ufać się nikomu w 100% :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Skąd ta kurtka? Link się nie otwiera :(
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Piękne zdjęcia, pierwsze jest moje ulubione! <3 Też tak mam z postami, że parenaście razy zmieniam temat i treść, bo coś mi nie pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    ReplyDelete
  60. Do ludzi trzeba mieć dystans.
    Niektórzy na prawdę potrafią być mściwi i okrutni.
    Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :*

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  61. Masz zdecydowanie rację. Najbardziej nie rozumiem tego, jak można się ze sobą znać, a po kilku latach udawać, że się nie zna i nie powiedzieć nawet głupiego "Cześć" :) Ale już przywykłam do tego jacy są ludzie.

    ReplyDelete
  62. Miałam podobną sytuację.. ;( przyjaźniłam się z kimś od wielu lat, ale się pokłóciłyśmy. Teraz widzę z kim się przyjaźniłam. Ta osoba strasznie się zmieniła (z charakteru) .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :
    smile-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Trzeba wiedzieć na kogo trafiać - ja miałam dużo szczęścia :)
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Miałam już kilka przypadków nie zbyt miłych z "przyjaciółmi"
    Świetny post i piękne zdjęcia!

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Zgadzam się, niestety ludziom nie można ufać w 100%, niektórzy często są dwulicowi i fałszywi, nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.
    Świetne zdjęcia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Zgadzam się, nie powinniśmy ufać każdemu na 100% :)). Cudowne zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Kliknelam :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    ReplyDelete
  68. Ja staram si nikomu nie ufa w stu procentach, chociaż to trudne. Wiele razy zawiodłam sie na ludziach!
    Piękne zdjęcia!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  69. Zgadzam się ludzie nie zawsze chcą dobrze dla nas nawet jeśli my dla nich chcemy dobrze.

    Pozdrawiam!
    http://palaania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Zgadzam się z Tobą :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Zgadzam się w 100%. W gimnazjum miałam kilku bliskich mi przyjaciół, ale no niestety, gdy mnie nie było przy nich to byłam obgadywana, wyzywana itd. Zraziłam się. Skończyłam teraz liceum, gdzie praktycznie z nikim nie rozmawiałam. Nie umiałam zaufać. Myślę, że dojrzałam od tamtego czasu i na studiach to się zmieni i poznam kogoś komu będę mogła zaufać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wiosenne fotki, tusiap.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  72. Wow! Świetne ubrania i piękny krajobraz w tle :)
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://vanillakate13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. super stylizacja , świetna kurtka !

    http://behealthygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. To strasznie przykre, ale zgadzam się z Tobą. Większość ludzi to wyśmienici aktorzy, a jacy są naprawdę dowiadujemy się podczas kłótni. Też jestem zdania, że nikomu nie można zaufać w 100%, bo sama nieźle przejechałam się na tym.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Sytuacja którą tu opisałaś przydarzyła mi się ostatnio, i przyznam, że nie spodziewałam się takiego zachowania po niektórych osobach... ale w sumie to dobrze że tak się stało, przynajmniej zobaczyłam kto jaki jest na prawdę ;) Śliczne zdjęcia i świetny post!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    ReplyDelete
  76. Masz rację! NIe powinniśmy ufać nikomu w 100%..
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  77. zgadzam się z Tobą :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. śliczna :)
    obserwuję :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Replies
    1. Cudowne zdjecia, a to co napisałaś naprawdę mnie zainspirowało.
      ♥Zapraszam do mnie - początkująca♥

      Delete
  80. Bardzo fajne zdjecia. I tak jak Lensooon mowi --> masz ładne wlosy.
    Co do tematyki no cóż... Czasami sa tacy ludzie ktorzy udają przyjaciol i nie warto ufać ludziom w 100%.

    Pozdrawiam
    ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Masz rację. Powinniśmy patrzeć komu ufamy, a najlepiej to nie ufać w stu procentach. Ja mam z dwie takie osoby, którym ufam i już pomimo kłótni nadal jesteśmy ze sobą związani i obejmują nas różne sekrety, które nigdy nie wyszły poza nas. Dobrze też jest mieć internetowych przyjaciół. Ja samam kilku takich mam i jeśli chcę powiedzieć tej osobie jakiś sekret wiem, że nie ma komu go powiedzieć bo nie zna moich przyjaciół. Takim internetowym ufam bardziej (Oczywiście spotkałam się z nimi już kilka razy)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. świetne zdjęcia i post zapraszam do mnie : threelitlebirds.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Anonymous17 May, 2015

    Świetnie! Niestety takich ludzi jest coraz więcej :)
    cheeckered.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. Dokładnie ludzie to dobrzy aktorzy. Nie wolno ufać ludziom w 100% :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Super blog! Piękny wygląd! http://swiatfaustii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Jaka Ty jesteś śliczna *_* <3

    http://asia----blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Nie dość, że jesteś prześliczna, ubierasz się rewelacyjnie to w dodatku masz niesamowite zdjęcia! Super! Pozdrawiam :) Obserwuję :)

    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Post świetny, bardzo dużo daje do myślenia :) świetne zdjęcia

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  89. Anonymous17 May, 2015

    Super fotki buziaki tata

    ReplyDelete
  90. Super zdjęcia!
    Potrzeba dużo czasu zanim pozna się kogoś naprawdę, ale myślę, że czasem warto zaryzykować komuś zaufać, w końcu nie możemy bać się wszystkich ludzi, trzeba tylko zwracać uwagę na charakter! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  91. Miałam jedną lub nawet kilka takich znajomości, gdzie po jej zakończeniu osoba okazała się zupełnie inna.


    annbabe-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Masz rację. Dokładnie wiem o co ci chodzi. Jak czytałam, to miałam wrażenie że to wszystko o mnie. Jestem w tej samej sytuacji. Też czasami mam wrażenie, że tak naprawdę nie znam ludzi, których wydaje mi się, że znam.

    ReplyDelete
  93. Masz z tym 100% rację! Bardzo fajnie piszesz i masz ślicznego bloga, obserwujemy! ;*


    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    ReplyDelete
  94. Idealnie trafiony post.. Ludzie potrafią być niesamowitymi aktorami, nawet jak z kimś jesteśmy blisko, wydaje nam się, że znamy kogoś na 100%.. nie prawda.

    ReplyDelete
  95. Masz rację czasami nam się zdaje, że znamy kogoś bardzo dobrze a tak na prawdę to nic o tej osobie nie wiemy, dlatego nigdy nie warto ufać w 100% zawsze powinien zostać jakiś margines braku zaufania. Ogólnie to fajna kreacja ten szary kolor w połączeniu z kurtka i butami jest świetny! Oby tak dalej

    ReplyDelete
  96. Zgadzam sie czesto poznajemy ludzie wtedy kiedy sie kloca itd :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  97. Super stylizacja bardzo w moim guście :) Piękne masz włosy <3

    ReplyDelete
  98. Cudowne zdjęcia i poklikane ;))

    ReplyDelete
  99. Sliczna kurteczk !
    Oj ludzie czasami potrafia wbic nam noz w plecy i to wtedy kiedy najmniej sie tego spodziewamy :)

    Obserwuje :)
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. prawdziwe, i to bardzo
    --zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i miło byłoby gdybyście ze mną zostali :) moj blog-klik

    ReplyDelete
  101. myślę tak jak Ty, ale jesteś śliczna! ;)
    jaczarownica.blogspot.com

    ReplyDelete
  102. co robisz ze jestes taka piekna..?:"))
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ☆Blogasek☆

    ReplyDelete
  103. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Nikomu sie nie powinno ufać w 100%, bo ludzie są okrutni!

    ReplyDelete
  104. W stu procentach zgadzam się z tym co napisałaś. Podobnie uważam, że nie można ufać nikomu w stu procentach, trzeba najpierw sprawdzić jego zaufanie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  105. Ale świetną sa te dopinki do włosów :)
    Jak i cała stylizacja :D

    http://alestilos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  106. W 100% się z tobą zgadzam. Świetne zdjęcia!

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  107. Masz racje!Najlepiej zachować niektóre rzeczy tylko dla siebie. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Sytuacja którą tu opisałaś przydarzyła mi się ostatnio, i przyznam, że nie spodziewałam się takiego zachowania po niektórych osobach... ale w sumie to dobrze że tak się stało, przynajmniej zobaczyłam, kto jaki jest na prawdę ;) Śliczne zdjęcia i świetny post!

    ✿ www.LA-PETITE-WORLD.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  109. Śliczne zdjęcia i świetny post! OBSERWUJĘ ;*

    ✿ www.LA-PETITE-WORLD.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  110. Fantastyczna kurtka<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  111. Anonymous21 May, 2015

    Kochana! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i spełnienia wszystkich marzeń! ♥

    ReplyDelete
  112. Masz rację. Ludzie są świetnymi aktorami i bardzo często grają przed nami osoby którymi nie są. Szkoda tylko, że nie myślą o tym jak bardzo mogą nas skrzywdzić swoim zachowaniem. Bardzo ładne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  113. Masz rację, potrzeba naprawdę wiele czasu i wspólnych przeżyć, żeby kogoś dobrze poznać :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  114. swietne
    zapraszazm http://martuszek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  115. Anonymous23 May, 2015

    Świetny post, a zdjęcia genialne :)
    Zapraszam na bloga:
    http://claudine-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.