Nie obiecuj, jeśli nie dotrzymasz słowa.



Dużo razy spotkałam się z takim zachowaniem jak ludzie obiecują sobie nie wiadomo jakie rzeczy.
Później jest masa rozczarowań. Zaczynając od błahostek a kończąc na bardzo dużych obietnicach.
Jest masa przypadków, na które nawet nie zwracamy uwagi. Kiedy sami coś obiecujemy a nie jesteśmy tego świadomi. Po co przyrzekamy innym, jeśli nie potrafimy dotrzymać danego słowa? Bądź to nie jest możliwe do wykonania?



Czasami wiąże się to z bardzo negatywnymi sytuacjami. Zależy jaką wagę przykładamy do tego co mówimy. Ciągłe kłótnie, brak zaufania a czy to jest tego warte? Przecież zanim coś powiemy, możemy pomyśleć i domyślić się jakie będą tego konsekwencję. A później ludzie nie potrafią zaufać innym. Czy tak trudno jest dotrzymać słowa albo nie przysięgać, jeśli to nie jest pewne?
No cóż, ludzie są tylko ludźmi i nie rozumieją niektórych rzeczy. Czasami dla nich to satysfakcja, kiedy ranią innych czy widzą jak ludzie cierpią. Tak jest wszędzie. W związkach, przyjaźni, w rodzinie... Wspólnie planowana przyszłość a później?
Czy zwiodłam się na kimś? Tak, wiele razy. Stanowczo za dużo. O zaufaniu post już był, więc wiecie, że bardzo trudno jest ufać ludziom, tym bardziej kiedy nie jedna osoba nas oszukała...

'' wiem jakie to uczucie gdy zawodzi człowiek '' 


buty - http://www.czasnabuty.pl/ sukienka - klik




























Related Articles

78 komentarze:

  1. Oo tak zgadzam się z tobą w 100% <3 Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  2. Świetny post i przepiękne zdjęcia :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  3. Znam to uczucie kiedy człowiek zawodzi. Najgorsze w tym jest, to, że ból rozczarowania jest adekwatny do uczucia darowanego tej osobie...



    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com × U mnie konkurs, do wygrania post promujący, obserwacje i inne. Zasady są proste, może Cię zainteresuje? :)

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z Tobą. Obiecywanie, a później niedotrzymywanie słowa nie mają żadnego sensu. Piękne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja nigdy nie obiecuję ludziom czegoś,gdy nie mam 100 % pewności,że wywiążę się z obietnicy ;)
    Jak zwykle pięknie wyglądasz:)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Tak to już jest z ludźmi ;) musimy na nich uważać ;) zdjęcia są świetne, ale to chyba jak zawsze ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post! ♥ A zdjęcia i buty prześliczne *o*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jak ktoś mi coś obiecuje, to zawsze jestem świadoma, że ta obietnica może się nie spełnić :)
    Zakochałam się w zdjęciach! ♥♥♥
    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  9. ja czesto zanim zloze obietnice zastanawiam sie kilka razy albo dodaje "sprobuje, ale nie moge tego obiecac". Uwazam na swoje slowa, sa bardzo wazne, bo sama wiele razy "przejechalam sie" na slowach innych

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia cudne *-* A z tymi obietnicami zgadzam się , po co obiecywać jeśli nie jest się pewnym czy obietnice można spełnić ;*

    Zapraszam : its-not-me-to-nie-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous31 May, 2015

    Przeczytałam Twój wpis, przeanalizowałam i zgadzam się z Tobą kompletnie. Z każdym słowem, które tutaj napisałaś o zaufaniu... Niestety.

    A tak poza tym - bardzo piękna sukienka :)

    supersubi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wybrałaś świetny i ciekawy temat, a zdjęcia są po prostu genialne! :*

    Zapraszamy do nas! http://doveer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Anonymous31 May, 2015

    Świetny post! Uwielbiam Cię! <3

    ReplyDelete
  14. Trudno jest ufac, kiedy tyle razy ktos nas zawiodl. A obietnice powinno sie dotrzymywac, inaczej nie maja sensu..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Chyba najlepszym rozwiązaniem jest nie wierzyć w obietnice w 100%, bo nigdy nie wiadomo czy dana osoba ich dotrzyma ;/

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  16. Idealna! Jak zwykle mądry post! Chyba każdy z nas się kiedyś na czymś lub kimś zawiódł.
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja staram się dotrzymywać każdej obietnicy, bo wiem jak później może zranić. Śliczne zdjęcia! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, szczególnie te przy zachodzie słońca :)

    ReplyDelete
  19. Ale cudowne zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. znam to uczucie, kiedy komuś się zaufa a ta osoba to wykorzysta, coś okropnego :(
    piękne zdjęcia i śliczne buciki!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudowny post, dobrze napisane;)

    ReplyDelete
  22. Zdjęcia są przepiękne, naprawdę:) Muszę przyznać, że jesteś bardzo fotogeniczna:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Sama nie rozumiem, gdy ludzie obiecują wszystko innym, a później nie wywiązują się z obietnicy. Przecież chyba każdy wie, gdy nie da czegoś rady zrobić... To po co wtedy obiecuje? Tego chyba nigdy nie zrozumiem.
    Sama zawiodłam się na innych dużo razy przez co coraz mniej ufam ludziom, ale to chyba normalne. Gdy krzywdzimy jakąś osobę to wiadome, że traci ona zaufanie do innych...
    Ładne zdjęcia ♥

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zgadzam się :) znam to uczucie ponieważ ze strony moich przyjaciół jak i z mojej strony było to częstym zdarzeniem. Pięne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dokładnie, gdyzawiedzie więcej niż jedna osoba, zaufanie trudno jest zdobyć :< Matko ale pięknie wyglądasz, sukienka śliczna, czy musisz być taka ładna ? :< Ładna? Piękna , fotogeniczna :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo nie lubie gdy ktos na kim nam zalezy nie dotrzymuje slowa :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajne buty!

    hungerforhappiness.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja staram się nie rzucać słów na wiatr i zawsze dotrzymywać danej obietnicy. Nie lubię, gdy ktoś mnie zapewnia, że dotrzyma słowa, a okazuje się, że było to kłamstwo.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Anonymous31 May, 2015

    Ludzie nie wiedzą, jak dużą wartość mają słowa...
    Bardzo szczery i ambitny wpis.
    Zdjęcia są naprawdę niesamowite!
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  30. W Twoim poście jest dużo racji, świetnie to napisałaś !
    Wyglądasz cudnie ;*

    ReplyDelete
  31. Nienawidzę jak ktoś coś obiecuje i w sumie wie, że tego nie zrobi...
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  32. Całkowicie się z Tobą zgadzam, dlatego wolę się zaskoczyć pozytywnie niż zawieść :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. No cóż, ale ludzie myślą, że im się to uda, a tak nie zawsze jest. Bardzo denerwuje mnie takie zachowanie :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Jak zwykle świetny post i śliczne zdjęcia ;*

    ReplyDelete
  35. to właśnie straszne, kiedy na coś się nastawiamy a nie wychodzi :/ PS : ślicznie wyglądasz <3
    --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  36. Racja, nie powinniśmy bezmyślnie składać obietnic, szczególnie wtedy, gdy wiemy, że i tak ich nie dotrzymamy. Jesteś śliczna <3

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  37. ja nieraz zawodłam się na obietnicach, tak jak wiele razy coś obiecałam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Świetny post,być może zmusi niektórych do refleksji ;)
    Cudownie wyglądasz, buty- przepiękne!

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. masz racje, ja już przestałam obiecywać- bo po prostu moge nie dotrzymać słowa:/
    cudowne zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  40. Masz rację, powinniśmy dotrzymywać słowa.
    Śliczna sesja :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  41. Prawdziwe... ale no ludzie są tylko ludźmi.
    Piękne zdjęcia *.*
    Zaprasza: http://ewahello.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Boska sukienka *-* Nienawidzę składać obietnic, a tym bardziej jak ktoś je składa

    PISANE Z PASJI(klik)

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładne zdjęcia. Uwielbiam fotografie na łonie natury. I tez nie lubie niespełnionych obietnic. Lepiej nic nie obiecywać niż potem tylko rozczarować. :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Świetny post ! Tez bardzo często zawodzę sie na ludziach...
    http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Super!
    martuszek.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Najlepsza !! ;** ja też to z nam, bo sama czasami zawodzę, ale i często inni mnie zawodzą ;S
    http://olaabo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia! :)
    Zanim coś powiemy, lepiej się nad tym sto razy zastanówmy, nie warto coś obiecywać, wiedząc, że i tak złamie się dane słowo.

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  48. Masz doskonałą rację... Dobrze wiem co to znaczy, gdy ktoś coś obiecuje, a potem się z tego wykręca. W taki sposób zawieść można się na wszystkich: Przyjaciołach, zwykłych kolegach, na rodzeństwie rodzicach, chłopaku, czy dziewczynie, a nawet... na sobie.

    www.my-tekst.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Masz rację jeśli nie wiemy czy na pewno uda nam sie coś dotrzymac nie powinniśmy obiecywać
    Fantastyczne zdjecia!
    Blog Maddy -> klik

    ReplyDelete
  50. Też zawiodłam się wiele razy na ludziach. Nic, więc dziwnego, że teraz mam problemy z zaufaniem nowym osobom ...
    +Śliczne te zdjęcia na łące! <3

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Zgadzam się z Tobą w 100%-ach! Ja już parę razy zawiodłam się na ludziach.
    Mam identyczną sukienkę :D Piękne zdjęcia :3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  52. Ślicznie wyglądasz!
    http://helloimbooklover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Pięknie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Nienawidzę takiego obiecywania. Od razu mam wtedy niechcęć do takiego człowieka.
    Śliczne zdjęcia. Dlaczego jesteś taka ładna?
    ♥Zapraszam na mojego bloga♥CLICK♥

    ReplyDelete
  55. Mądrze napisane, śliczne zdjęcia! :>
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  56. Te buty są tak cudowne... nie mogę się napatrzeć..
    Ogólnie wszystkie zdjęcia wyszły super ;)
    Co do postu, zaufanie raz zachwiane nigdy nie będzie takie samo. Wiele rzeczy na to wpływa, a ,,gwoździem do trumny,, są złamane obietnice.

    ReplyDelete
  57. Śliczna kolorystyka! :)

    ReplyDelete
  58. Jesteś bardzo piękna i mądra- kocham <3
    http://melly-malwik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Prześliczne zdjęcia +zgadzam się w 100%
    zapraszam ---> http://sasy-life-looks-beauty.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  60. Masz rację. Przez to, że ludzie łamią obietnice tracimy do nich zaufanie- ja do mojego taty niestety za grosz nie mam zaufania. Od kiedy mój tata z nami nie mieszka za prędko ludziom nie zaufam i nie mówię wszystkiego co popadnie innym.. Obietnica to takie rzucanie słów na wiatr. W sumie słowo obietnica może wiązac się z obietnicą, że np. nie powiemy tego co dana osoba nam mówi komuś innemu albo np. kiedy obiecujemy, że ta osoba coś od nas dostanie lub coś takiego błahego.
    Świetna sukienka, a sandały chyba najbardziej mi się spodobały :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/2015/06/dzien-dziecka-z-intercity.html

    ReplyDelete
  61. Piękna! <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Jeśli czegoś nie jestem penwa - od razu mówię, że nic nie obiecuję. Lepiej na początku troszkę zawieść drugą osobą, niż później ...

    ReplyDelete
  63. dokładnie . świetny wpis ; )
    i ładne zdjęcia ; *
    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Sama wiele razy przejechałam się na takich obietnicach, więc wiem co to znaczy. Świetne zdjęcia! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Zgadzam się z tobą, a zdjęcia cudne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Przepiękna sukienka i klimat zdjęć!<3

    www.justcleo.pl

    ReplyDelete
  67. Cudowne zdjęcia i śliczna sukienka :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.