Podsumowanie roku 2014

No i kończy nam się kolejny rok. Nie wiem czy to dobrze, czy też nie. Moje pierwsza myśl to '' Nie jestem pewna, czy mogę nazwać ten rok udanym ''. Było bardzo dużo negatywnych spraw, wydarzeń. Po dłuższym zastanowieniu postanowiłam wybrać więcej pozytywnych wspomnień i okazało się, że nie jest ich tak mało. 
Przecież dostałam telefon i aparat, z których jestem bardzo zadowolona, minął rok bycia z moim chłopakiem, zaprzyjaźniłam się z innymi osobami, po raz kolejny miałam okazje być w Chorwacji, nawiązałam pierwsze współprace i zyskałam wiele czytelników.
Postaram się wam to w skrócie opisać i przedstawić na zdjęciach. Mam nadzieję, że was nie zanudzę.


Chciałabym zacząć od jednej z ważniejszych rzeczy, czyli bloga. Przez ten rok tak naprawdę on się najwięcej rozkręcił. Zaczęłam bardziej o niego dbać.
Myślę, że posty są o wiele lepsze niż kiedyś. Zdjęcia i wygląd są dopełnieniem wszystkiego, dzięki temu zyskałam tylu czytelników, Kilka z was znam z instagram'a, facebook'a itd.
Nawet dostałam w tym roku dwa listy ze zdjęciem do podpisu, jest mi z tego powodu ogromnie miło!




List od Juli i list od Patrycji.




Czyli coś co kocham! Kiedy dostałam aparat, zdjęcia są o wiele lepszej jakości. Myślę, że bardzo poprawiłam się w robieniu zdjęć. Większość możecie zobaczyć tutaj: werr-photography.blogspot.com (kliknij) jednak to nie wszystko. Wczoraj byłam na zdjęciach z Olą, mini zapowiedź możecie zobaczyć niżej. :)
Po świętach uzbierałam pewną sumę pieniędzy i mogłam zamówić sobie obiektyw, statyw, torbę oraz blende. Myślę, że to mi pomoże i zdjęcia jeszcze bardziej się poprawią! :)



Szczerze mogę powiedzieć, że przyjaciół mogę policzyć na palcach jednej ręki.
Wiem, że przez ten rok zawiodłam się na wielu osobach ale mimo wszystko nie żałuje tych znajomości, bo i one mnie dużo nauczyły. Na ich miejsce trafiły inne osoby i mam nadzieje, że już tak zostanie. Jest dobrze tak jak jest i nie potrzebuje więcej. :)





Większość czasu spędziłam z Kubą z czego jestem zadowolona. Prócz tego byłam w Chorwacji, dzięki temu oderwałam się od codzienności, internetu itd.
Myślę, że wakacje były całkiem udane i liczę na to, aby kolejne były już tylko lepsze!




Oprócz tego wszystkiego przez rok zmieniłam się ja. Moje podejście i nastawienie do wielu rzeczy.
Teraz staram się dostrzegać więcej pozytywnych rzeczy a mniej się martwić wszystkim.
Jeśli chodzi o wygląd, to przeglądając stare zdjęcia widać niewielką zmianę, ale myślę że to mało ważne.
Chciałabym wam życzyć aby kolejny rok był jeszcze lepszy od poprzedniego i udanego sylwestra. Chociaż moje zdanie na ten temat jest takie, że ludzie bawią się nie tylko w ten dzień a większość robi z tego wielkie wydarzenie. A jeśli ktoś zostaje w domu jest wyśmiany..

Ja ten dzień spędzam z najbliższymi, Olą, Kubą, moim bratem i oczywiście Urankiem. :)


Related Articles

76 komentarze:

  1. Cieszę się, że mój list tak bardzo Cię ucieszył! :3 Ja życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu oraz samych sukcesów z nim związanych! :)))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję! :)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Najlepsze podsumowanie <3

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie wszystko podsumowałaś.

    life-by-monika.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne podsumowanie! Życzę Ci dalszych sukcesów na blogspocie, do następnego wpisu.
    World reflected in the mirror

    ReplyDelete
  6. Świetne podsumowanie roku :) Myśle że 2015 będzie lepszy ♥

    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne podsumowanie. ;) Ja nie cieszę się z końców roku, ponieważ zawsze mam odczucie, że mogłam zrobić w poprzednim roku coś więcej.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawie zrobione podsumowanie :)
    Po tym wszystkim wnioskuję, że ten rok był dla Ciebie bardzo dobry.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    ReplyDelete
  9. Widać, że rok był udany szczególnie jeśli chodzi o blog ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Każde doświadczenie, czy pozytywne czy nie, wnosi cos do naszego zycia i w małym stopniu nas zmieniam wiec myślę, ze powinniśmy każde z nich doceniać :)
    wineandred.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne podsumowanie roku! :)

    ReplyDelete
  12. Świetne!
    zapraszam do mnie http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetnie Ci ten rok minął :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fajne podsumowanie, widać że rok był udany :)

    ReplyDelete
  15. Też zawiodłam się na wielu osobach. :/
    polubiłam fp! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ciekawie zrobione podsumowanie :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super podsumowanie. Wiele się u Ciebie wydarzyło :) ja spędzam sylwestra z kuzynem :p

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com.

    ReplyDelete
  18. Widać, że jesteś zadowolona z roku 2014 ;)
    Oby następny rok 2015 był równie "owocny" ;*

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Mogłabyś poklikać w banner na moim blogu, z góry dziękuję ;*

    Z okazji Sylwestra, życzę Ci:
    Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy!

    ReplyDelete
  19. ja tez wiekszosc czasu spedzilam z chlopakiem, a z rodzicami pojechalam do bulgarii :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  20. Fajne podsumowanie, nie mogę się doczekać efektów tej sesji.
    Na nowy rok życzę Ci mnóstwo sukcesów blogowych jak i tych osobistych. Mam nadzieję że przyniesie Ci mnóstwo uśmiechu i radości. Udanej zabawy dzisiaj! :):*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  21. Ja tego roku nie mogę uznać za udany, ale widać, że u ciebie był.
    Wakacje, w Chorwacji musiały być rewelacyjne !
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :))

    http://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Miałaś udany rok :)
    Szalonego sylwestra :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Myślę, że największą rolę gra to, że zmieniłaś w sobie coś na lepsze, poznałaś ciekawych ludzi i nauczyłaś się na swoich błędach. :)
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. sliczne zdjecia
    Szczęsliwego nowego roku
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Twój blog ciągle się rozwija i jest co raz to lepszy! :)
    Udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    ReplyDelete
  26. U mnie w tym roku również wydarzyło się dużo negatywnych rzeczy i mam wielką nadzieję, że rok 2015 będzie o wiele lepszy i tobie też tego życzę.

    my-world-lol.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Twój blog jest przejrzysty, zdjęcia są po prostu idealne i z czasem będzie jeszcze lepiej :) udanego roku 2015 !

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. U mnie w tym roku wydarzyło się wiele pozytywnych rzeczy, ale mam nadzieję, że rok 2015 będzie jeszcze lepszy, za równo dla mnie, jak i dla Ciebie ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja również w tym roku bardzo się zmieniłam! Ten rok myślę że był dla mnie udany

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetnie to wszystko podsumowałaś! Ja poprawiłam trochę moje blogowanie, choć miałam wzloty i upadki. Wyrosłam z ,,gimbo-grzywki'' i zmieniłam moją szafę o 360 stopni :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ah u mnie tez zdażyło się dużo nie najlepszych rzeczy, no ale jednek ty pozywtywnych też trochę jest <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Również uważam, że niektórzy przesadzają z Sylwestrem, noc jak każda inna, a szykują kreacje miesiąc wcześniej, makijażystka, fryzjerka.

    ReplyDelete
  33. Odwiedzam twój blog od nie dawna ..a jestem z nim totalnie zauroczona.. *.*
    Życze wspanialego Sylwestra!

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. No masz rację ludzie z sylwestra robią niewiadomo co, ja akurat nie wiem co będę robiła. Aczkolwiek chce jakoś ten dzień spędzić ,bo to jednak jest jakieś święto, gratuluje Ci sukcesów :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Widać, że dużo wydarzyło się w tym roku w twoim życiu. Fajnie spędziłaś wakacje, poznałaś wielu nowych przyjaciół... tylko pozazdrościć. Gratuluję także sukcesu bloga. Myślę, że bardzo dużo wniósł w twoje życie.
    Nie pozostaje mi nic innego, tylko życzyć Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne podsumowanie roku :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Gratuluje tylu osiągnięć, i życzę Ci kolejnych w przyszłym roku :)

    cvte-olga.blospot.com

    ReplyDelete
  38. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. widzę, że 2014 był dla ciebie magiczny <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Oby rok 2015 był jeszcze lepszy!

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. świetne podsumownanie :D życze ci żeby ten rok był jeszcze lepszy :)
    http://sokreativme123.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. fajne podsumowanie:) życzymy szczęśliwego nowego roku, jeszcze lepszego niż 2014 ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    ReplyDelete
  44. mam nadzieję, że 2015 będzie o wiele lepszy!
    szczęśliwego nowego roku!
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  45. Super podsumowanie :) Też się na wielu osobach zawiodłam ale i odświeże niebawem niektóre kontakty i mam nadzieję, że na lepsze :)
    Szcześliwego, Nowego Roku :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz ♥

    ReplyDelete
  46. Wspaniałe podsumowanie!
    Niedawno odkryłam twojego bloga i jest świetny! <3 Obserwuję :)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Hey kochana Szczęśliwego nowego roku <3
    Obs za obs ? Zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  48. Świetne podsumowanie, tak mnie wciągnęło, że przeczytałam wszystko :D
    Ja mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zakupić nowy aparat :)
    szczęśliwego nowego roku! ♥♥

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  49. Super podsumowanie! Przyznam, że też na kilku osobach się zawiodłam ale wskoczyła na to miejsce nowa przyjaźń. ♥ :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  50. Miło się czytało takie podsumowanie, bo dowiedziałam się paru rzeczy o Tobie, których nie wiedziałam :) W końcu nie czytałam Twojego bloga od samego początku. Ogólnie jesteś naprawdę niesamowitą osobą i wiesz, że lubię czytać Twoje posty, dlatego życzę Ci, żebyś dalej się rozwijała w tym kierunku i zyskiwała kolejnych wiernych czytelników :))

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Szczęśliwego Nowego Roku!
    June&July-BLOG

    ReplyDelete
  52. Ja w tym roku przekonałam się wśród jak wielu fałszywych osób się poruszałam, ale mimo to było parę optymistycznych akcentów, pogodziłam się z niektórymi ludźmi... Nie był najgorszy!:)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  53. świetne podsumowanie! Bardzo zazdroszczę Ci liczby obserwatorów :P Gratuluję! zasługujesz na to, naprawdę bardzo lubię tu zaglądać :)
    szczęśliwego nowego roku!

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Gratuluję sukcesów i życzę udanego 2015 roku!

    Zapraszam w wilnej chwili: ellie-elen.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Gratulacje że blog ci się rozwija. Super podsumowanie :)
    Z okazji nowego roku życzę Ci dużo radości, szczęścia i sukcesów na blogu ♥
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. W tym roku na sylwestra zostałam w domu, akurat na sam koniec roku zawiodłam się na przyjaciółce która wystawiła mnie dwa dni przed sylwestrem gdzie okazało się potem, że każdy ma plany i musiałam spędzić go z rodzicami. Ale i tak był udany!:) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Nie ma co żałować starych znajomości, masz rację, że również nas czegoś uczą :)
    Życzę Ci kolejnego tak udanego roku! :)

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia i wspomnienia. Ja też teraz przyjaciół mam niewielu, ale wiem że prawdziwych. Kilka osób mnie zostawiło, ale nie można żałować czegoś, co kiedyś dawało radość.
    Dużo szczęścia w nowym roku kochana! <3

    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Mam niewielu przyjaciół ale wiem że sa prawdziwi u ciebie napewno też świetny blog <3
    http://teamparisgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Widzę ,że Twój rok był pełen wrażeń - świetnie ! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. w pełni zasłużyłaś na taki rozwój bloga - dobrze go prowadzisz i dodajesz świetne zdjęcia!

    ps: obserwuję na bloglovinie :)

    maffyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Hej :) Swietny blog. Zazdroszcze tylu obserwatorow. Ja dopiero zaczynam. Wiem ze pewnie i tak trgo nie czytasz ale coz ;)
    Byloby mi baaardzo milo gdybys zajrzala do mnie. Potrzebuje rad dotyczacych blogowania. Jesli to czytasz - WOW jak mega *.* :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  63. Duzo rzeczy widać przyjemnych :) Blog, rok, przyjaciółka:)

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    ReplyDelete
  64. Czekam na efekty sesji! :)
    Gratuluję i zyczę dalszych sukcesów
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. ŚWIETNY POST! :)
    http://patek-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :) ♥

    ReplyDelete
  67. Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu. To dla mnie dużo znaczy :) Ja również cieszę się, że odkryłam Twojego bloga, jest naprawdę świetny - obserwuję :*
    Post super, gratuluję statystyk na blogu, zasługujesz na to. Kurczę... prawdziwych przyjaciół strasznie trudno znaleźć :/ ludzie się zmieniają i ranią drugie osoby, to jest najgorsze :( A co do sylwestra to zgadzam się z Tobą w 100%.

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Oby 2015 był jeszcze lepszy! ;*

    ReplyDelete
  69. jest ogromna roznica miedzy tamtym rokiem a tym na twoim blogu, jest o wiele lepszy, nie znamy sie, ale naprawde jestem z ciebie dumna. obys trzymala tak dalej i powodzenia ;)

    frydrychmartyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. śliczna jesteś:*
    http://peppermint71.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. To bardzo miło ze dostałaś listy <3 dla mnie ten rok tez nie był zbyt dobry :/ pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!!! :*
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  72. Świetny blog :)
    http://acresaineingarp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I will come back once again since i have bookmarked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may
    you be rich and continue to help other people.

    Feel free to visit my blog: AC Repair Thousand Oaks - Ventura Refrigeration

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.