Pewność siebie?

Co zrobić żeby być pewnym siebie? Każdy rozumie to inaczej.
Jest to powiązane trochę z byciem sobą. Co jest dla niektórych bardzo trudne, dla innych przeciwnie.
Co raz częściej wielu ludzi udaje kogoś kim tak na prawdę nie jest, chce być kimś zupełnie innym. Przecież to największy błąd.
Moim zdaniem ludzie robią to, ponieważ nie mają tej pewności siebie, przejmują się tym jak inni będą na nich patrzeć.
Zostaną wyśmiani czy polubieni przez otoczenie. Każdy jest wtedy sztuczny i troszeczkę fałszywy.
Dla ludzi w moim wieku jest to największy problem, bo przecież przez te lata kształtuje się nasz charakter.


A taka sytuacja, jeśli już udajesz i zaprzyjaźnisz się z kimś i zaczniesz zachowywać się naturalnie przy tej osobie, tak bez udawania. Co ona sobie pomyśli? Pozna całkiem inną osobę. Poczuje się okłamywana, bądź uzna, że nie z taką chciała się zadawać...
Wtedy możemy mieć tylko i wyłącznie pretensje do siebie.

Jak jest w moim przypadku? Staram się być sobą, nie oznacza to, że jestem w 100% pewna siebie.
Kiedyś byłam inna. Zmieniłam się, mam nadzieję, że na lepsze.
Oczywiście nie mogę tak przy wszystkich, czasami to zachowanie innych wpływa na nas i po prostu nie mamy jak być sobą.








Related Articles

68 komentarze:

  1. Replies
    1. Mam takie pytanie, weszlam na tego bloga dzisiaj, ile masz lat? (Weronika)

      Delete
  2. Przykład z przyjaźnią jest doskonały, jak już chcemy się z kimś przyjaźnić szczerze to musimy być soba od początku do końca.Śliczne zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle przepięknie wyglądasz :)

    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny post! Zgadzam się z tobą w stu procentach! :)

    http://fashion-natka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ciekawy post:) ja jestem dosc pewna siebie, ale nikt mnie nie zna dokladnie, nawet najblizsi przyjaciele..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ja zawsze jestem szczera i prawdziwa, nie udaje przed kims ze go lubie, co do pewnosci siebie to zalezy, znam swoja wartosc, ale zdarza mi sie w siebie zwatpic niestety

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  7. Zgadzam się z Tobą :). Powinniśmy być sobą w stu procentach :3.
    Jesteś taka śliczna *.* Zazdroszczę Ci urody ♥. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    ReplyDelete
  8. Oglądam Twoje zdj z bloga i KOCHANA DUUŻO UŚMIECHU ! Bardzo Ci z nim do twarzy (-: Pozujesz jak modelka (-: Mi jest się ciężko usawić widząc jak ktoś na mnie poluje z obiektywem , nie umiem się wyluzować . Dlatego na moim blogu bardziej skupiam się na tekście , nie mogę pozwolić sobie na krótkie posty bo nie uzupełnie ich fotkami :/ Ale muszę przyznać ,że Twój blog jest chyba najlepszy ze strony zdjęć , pomijając oczywiście Julkę Janulewicz i Szczurka , Hah ,ale niedaleko Ci do nich . One są sławne i inaczej patrzy się na artyzm ich zdjęć . Każda uchwycona na fotce chwila jest chyba odbierana przez każdego inaczej . Jeden widzi uśmiech , drugi lśniące bystre oczy , a jeszcze inny zmęczoną posturę człowieka . Bardzo się rozpisałam ,ale warto . Tymbardziej ,że to lubię (-:

    Zapraszam do mnie - http://ababella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Czasem tak jest,że przy znajomych zachowujemy się inaczej niż np. przy bliższych nam osobach. Ja inaczej zachowuje się w szkole na lekcji, inaczej przy koleżankach,a inaczej w domu. Staram się być mimo wszystko taka sama,ale przed koleżankami można mówić różne dziwne rzeczy, na lekcji już mniej :)

    Julajulia.blogspot.com- jeśli Ci się spodoba, to zaobserwuj :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Taka jest prawda z tym udawaniem ...

    ReplyDelete
  11. Przepiękny post, daje wiele do myślenia i naprawdę dzięki Tobie można uwierzyć w siebie, dziękuję Ci! :3

    myless-little-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciekawy post. Masz racje :)
    Przepiękna!

    ReplyDelete
  13. Ja zawsze staram się być naturalna i nie udawać nikogo innego. Chcę mieć swój styl- to mam. Nikt go nie zmieni. Tak samo jest z charakterem :)
    Ładne zdjęcia <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia.
    Zgadzam sie :))

    life-by-monika.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z tobą! Nie powinniśmy nikogo udawać.
    Śliczna jesteś :)

    livinginthedreams1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. zgadzam się w tobą, śliczne zdjęcia, to pierwsze to chyba stare?

    dorooothy.blogspot.com <---jęsli ci się spodoba zaobserwuj PROSZE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie zdjęcia robione w ten sam dzień. Na pierwszym nie mam sweterka.

      Delete
  17. Ja nabrałam pewności siebie dzięki blogowi. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam! :)

    ReplyDelete
  18. najgorzej jest udawać kogoś, kim się nie jest. :)

    ReplyDelete
  19. szczerze to nie jestem pewna siebie, zawsze się czegoś boję, a chciałabym to zmienić :)

    www.esiabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wydaje mi się, że ja jestem pewna siebie:)
    Fajne zdjęcia!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/lights.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! <3

    ReplyDelete
  21. Ja szczerze mówiąc jestem chyba sobą ale brakuje mi czasami pewnosci siebie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja zawsze staram się być sobą , chociaż nie raz ciężko jest być sobą.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  23. Świetny post +uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, śliczna jesteś! *.*

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Zawsze staram się być sobą. Śliczne zdjęcia.

    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    ReplyDelete
  25. Jesteś naprawdę śliczna! :)

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne zdjęcia!
    Boże, dziewczyno.. jesteś piękna!

    ZAPRASZAM NA NASZEGO BLOGA - KLIK ♥

    ReplyDelete
  27. Ale jesteś piękna, jej. Na pierwszym zdjęciu to też ty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym to nie była ja, raczej nie dodałabym tutaj takiego zdjęcia.

      Delete
  28. Bardzo ładne zdjęcia! :)))

    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Naprawdę ładne zdjęcia :)

    looyourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pewność siebie do bardzo ważna rzecz. Ja niestety nie posiadam takiej cechy :(
    Śliczne zdjecia!

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. najważniejsze to zawsze być sobą ;)

    ReplyDelete
  32. Dobrze napisane w 100%! jesteś śliczna;*!

    Pozdrawiamy!
    ♡ NASZ BLOG- KLIKNIJ ♡

    ReplyDelete
  33. Super wyglądasz!
    Ja nie jestem pewna siebie.

    ReplyDelete
  34. Nie wiem czemu ale jak zaczęłam czytać twojego bloga to jestem pewniejsza siebie :)

    ReplyDelete
  35. Ja nie mogę powiedzieć, że jestem w 100% pewna siebie. Mam kompleksy i to nie mało. Ale coż, uczę się z tym życ.

    Zapraszam!
    Mój blog- klik :)

    ReplyDelete
  36. Ja cały czas pracuję nad pewnością siebie i myslę, że coraz lepiej mi idzie. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  37. Według mnie najważniejsze to nikogo nie udawać, bo potem możemy się tylko zawieść :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Mi niestety brakuje pewności siebie. Oczywiście pracuję nad tym i się nie poddaję.
    Wymiana obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Fajnie, że ktoś poruszył ten temat ☻
    Ja nie neleże do osób z pewnością siebie.
    W sumie masz racje... Niektórzy zamieniają pewność siebie w zupełnie coś innego. Są inni, udają kogoś innego, a to wgl nie o to chodzi...
    Pozdrawiam ;**
    ~Roxanna
    +Obserwuje
    +Jesteś śliczna ♥
    Zapraszam również do siebie ☻
    never-without-you-r5.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja zawsze staram się być sobą, bo to jest najważniejsze.
    W zupełności się z Tobą zgadzam. Śliczne zdjęcia! <3

    http://kochacznaczyblogowac.blogspot.com/2014/11/diy-brokatowy-obrazek.html
    Nowy post o tematyce DIY, zapraszam! c:

    ReplyDelete
  41. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. "Nie mogę tak przy wszystkich" - bo chyba właśnie tak napisałaś. Więc tobie też brak pewności siebie? Wiesz jestem trochę starsza od ciebie i za bycie sobą w szkole nie raz mi się oberwało, ale zawsze kochałam to, że jestem inna niż reszta. Ludzie mnie za to albo nienawidzili albo wręcz lubili - ich wybór. Problem młodszego pokolenia jest taki, że wy gracie i to ciągle, widzę to w autobusach, na ulicach, lans, swag itp. Nie tędy droga niestety. pozdrawiam i oby coś się zmieniło w waszej generacji [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że skoro jesteś ode mnie starsza to wiesz co przechodzi się w tym wieku.
      Dokładnie napisałam, że NIE jestem pewna siebie w 100% ale staram się być.
      Nie mogę tak przy wszystkich, nie potrafię się otworzyć przed kimś, skoro czuję to, że ta osoba jest fałszywa. To chyba normalne..
      Więc twoja wypowiedź troszeczkę nie ma sensu. Nie każdy ''kocha'' być innym, wyzywanym przez wszystkich (bo tak teraz zachowuje się '' młodzież '')
      Dla twojej wiadomości nie każdy jest '' swag '' co masz na myśli pisząc to. :))

      Delete
  43. Wspaniały blog i cudowne zdjęcia

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    ReplyDelete
  44. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/147.html

    ReplyDelete
  45. Ja staram się być sobą bez względu na to, co pomyślą sobie inni. Jednak zdarzają się sytuacje, w których boję się wyrazić własnego zdania na dany temat lub pokazać, co tak naprawdę lubię a czego nie. Frustrujące.

    ITSLONELYTHINGS

    ReplyDelete
  46. U mnie z pewnością siebie jest bardzo kiepsko ;/
    Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  47. Najważniejsze jest to, żeby być sobą i nie udawać kogoś, kim wcale się nie jest! :)

    Zapraszam:
    http://peeegi.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco! :))

    ReplyDelete
  48. Ja raczej nie jestem osobą pewną siebie, ale co zrobic... Chyba tak już musi byc, może kiedyś nauczę się lubic samą siebie.

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/- mój blog, klik :)

    ReplyDelete
  49. Trafiłam tu przez przypadek i pierwsze co się rzuciło w oczy to.. twoja uroda! Masz przepiękna urodę :D Temat posta jak najbardziej na czasie i przemówił na pewno w jakiś sposób do mnie :) Zapraszam do sibie, dopiero zaczynam :D http://doublegrapes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. świetny post!
    zapraszam http://aleksandra-michalak.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  51. o jeej, śliczna jesteś! :)

    fedricci17.blogspot.com zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  52. Bardzo spodobał mi się twój blog i życzę Ci wytrwałości w jego pisaniu
    A tutaj mój jeśli masz ochotę wpaść ;
    http://blanka-and-blani.blogspot.com/
    PS.jesteś taka śliczna :)

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia ty też jesteś śliczna :D
    Obserwuje!

    ReplyDelete
  54. Jesteś przepiękna ! Świetne zdjęcia.

    http://braiinstormiing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny post! ;))
    Śliczna jesteś :-)

    ReplyDelete
  56. W stu procentach się z Tobą zgadzam. Czasami bojąc się opinii innych, próbujemy się dostosować i być takim jak "wszyscy" i to chyba jest najgorsze bo tracimy wtedy swoją wyjątkowość.
    I jeszcze dodam - jesteś prześliczna :)

    ReplyDelete
  57. Świetne zdjęcia! Co do pewności siebie to trzeba w życiu takim być, może nie zawsze ale w większości przypadków to popłaca! :D

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia, ja też staram się być bardziej pewniejsza siebie :3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  59. oj tak, sztuką jest być pewną siebie. Zawsze miałam i mam z tym problem
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.